راه حلش پاک کردن صورت مسئله نیست . من ۲۱ ساله ازدواج کردم تقریبا میتونم بگم سختترین شرایط زندگی رو تجربه کردم . اگه تمام تلاششون رو نکنن اولین نفر خودشونن که پشیمون میشن و آسیب میبینن
ما خیلی کارا کردیم، راه های زیادی رفتیم بهترین گزینه واسمون مشاورِ کاربلد بوده من زندگیمو میتونم به قسمت قبل از مشاوره و بعد از مشاوره تقسیم کنم. به خاطر ناآگاهی و شناخت نداشتن تقریبا ۱۶ سال از زندگیم با مدارا و چالش و دعوا و سختی گذشت تا پای طلاق رفتیم چه روزایی از زندگیمونو از دست دادیم😔
اما الان با تمام چالش ها عاشق خودم و زندگیم و بچه هامم انگار زندگیم چند ساله شروع شده . خلاصه دنبال راه حل باشیم، حیفه که بد بگذره😎
+ پس ، خیلی وقتا رابطه درست میشه 👌
@ezdevajihair
https://eitaa.com/ezdevajihair/28020
ادمین شما به من دوره ی (.........) رو معرفی کردید. محشره. خیلیا داشتن طلاق میکرفتن با این دوره اوضاع درست شد. لطفا همونو به این دوستان معرفی کنید. کاملا هم رایگانه
+ ادمین هرچی میگه مفیده قشنگم 😌
( پ.ن: به دلایلی اون دوره رو خصوصی به این دوست عزیز معرفی کرده بودم و نمیتونم اینجا عمومی بگم چی بوده . صرفا چون خودم داشتم از محتواش استفاده میکردم و مفید بود🚶♀)
@ezdevajihair
چند وقت پیش توی کانال متاهلا یه معرفی کرده بودیم انقدر که مخاطبا توی ناشناس ازش تعریف کرده بودن که راستش من خودمم اسم نوشتم و حضوری رفتم...👀
یه کارگاه به اسم " روابط همسران " بود اولش که تازه شروع شده بود همه دوتا دوتا اومده بودن اخمو ، قیافه ها گرفته (ساعت ۷ صبح جمعه طبیعی بود البته😐 ) هر کلاس که تموم میشد میرفت بعدی ، نیش همه بیشتر وا میشد 😂
استاداش انقدر درست حسابی بودن که شاید باور نکنید ولی مــــــــَـــن یه دفترچه جزوه نوشتم😐
اونجا واقعا از ته دلم گفتم کاش شماهام بودید استفاده میکردید . اصلا از همون موقع این ارتباط همسران باهمدیگه برام مهم شد . بیشتر مربوط به همسران بود ولی از نظر من برای مجردا خیلی بیشتر مفید بود چون پیشگیری بهتر از درمانه بلد باشید دیگه به چالش نمیخورید..
@ezdevajihair
امشب رفتم دیدم فایل صوتی تصویری همون دوره رو آفلاین دارن ارائه میدن دیدم تنور داغه نون و چسبوندم و دلم خواست رایگان تبلیغ کنم که حتما برید استفاده کنید پس فردا بتونید قبل بروز هر چالشی خودتون با زبون نرم بدون جنگ و خونریزی طرف و آدمش کنید🔪 🦦
استادای دوره فوق العاده ان که اکثرشونم میشناسید . موضوعاتی هم که قراره صحبت کنن زیر اسماشون نوشته چشاتونو وا کنید میبینید🙄
پس عین ممبرای خوب و اهل رشد برای خودتون وقت بذارید اول برید ازاینجا برنامه اسپاتپلیر رو دانلود کنید چون نیازه برای دیدن ویدیو ها👇🏻
http://Spotplayer.ir
بعدش تو لینک زیرثبت نام کنید👇🏻
https://B2n.ir/hamsaran2
اینم آیدی پشتیبانیشون هست👇
@tarbiapp_edu
حتما برای رفع مشکل پیام بدید
ناشناسا داره میترکه ، معلومه که خیلی هاتون قبلا دیده بودید و یه سریاتونم شرکت کرده بودید . فردا میام یه توضیح کلی و برگ ریزون راجبش میدم 🙂↔️
و شماهم حتما به پشتیبانیش پیام بدید:
@tarbiapp_edu
حالا فعلا برید بخوابید و امشب
استثنا ، خوابای خوب خوب ببینید 🦦
17.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه نمونه از رابطه ی درست 🤲
@ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
https://eitaa.com/ezdevajihair/28009 شهادت خوبه و به هرکسی داده نمیشه ولی این خانم بخاطر اینکه از دس
.
خب خیلیام انقد وابسته و دلبسته ن حتی فکر نبود شوهرشون دیوونه شون میکنه حتی در نبودش با بوی عطرش خودشونو تسکین میدن با دیدن عکسشو و... . خب حالا بگو بیا ترغیب شو ب زن گرفتن ، میاد؟ نه میاد ادمین ؟ اینا بهونه ست برادر من😒
+ آروم باش آروووووم باش
@ezdevajihair
غمگین ترین سناریوی تاریخ : کولرو خاموش کردم منتظر نشستم برق بره از غم سینگلی هم بیشتره
+ گاهی باید سکوت کرد و محو شد🗿
@ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
اونی که میگف دعا میکردم شوهرم شهید بشه . فقط میتونم بگم خاک بر سرت + شاید تو رابطشون مشکل دارن بیچا
.
ادمین با منه میگه خاک بر سرت ؟ والله من به شوهرم میگم کی شهید میشیی میگه یکم بیشتر دعا کن
+ هر دوتاشون دوس دارن از دست هم خلاص شن 🤲
@ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
چند وقت پیش توی کانال متاهلا یه معرفی کرده بودیم انقدر که مخاطبا توی ناشناس ازش تعریف کرده بودن که
.
ادمین شده فقط بخاطر اینکه ببینمت اسم مینویسم میام
+ من حضوری رو رفتم اینکه داره برگزار میشه مجازیه...😌👊
@ezdevajihair