ميخواستيم شام بخوريم،رفتم بين دخترعموم و شوهرش نشستم كه دوتايي تو يه بشقاب غذا نخورن،مجبور شديم سه تايي تو بشقاب من غذا بخوريم
#مخاطب
@ezdevajihair
سریال بچه مهندس ثابت کرد نخبههامون از بیزنی میخوان مهاجرت کنن؛ وگرنه تا فهمیدن یکی دوسشون داره موندن. ریحانههای خلقت حواسشون هست دارن چیکار میکنن؟
کانال خاطرات سمی ازدواج
@ezdevajihair
ادمین ننه بابام نیستن گفتم بذار کیک درست کنم (حال غذا پختن نداشتم) . یهو وسطش دیدم آرد نداریم خلاقیت به خرج دادم سویق عدس ریختم مزه اش افتضاحه . الان نه تنها گشنمه و غذا ندارم بخورم افسردگی هم گرفتم تازه داداشم بیاد خونه ببینه تا یه ماه سوژه ام....😩
+ تسلیت میگم ، غم آخرت باشه🦦
@ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
ادمین ننه بابام نیستن گفتم بذار کیک درست کنم (حال غذا پختن نداشتم) . یهو وسطش دیدم آرد نداریم خلاقیت
چیزی رو از دست ندادی ماهم شام سوپ داریم 😂😭
#مخاطب
@ezdevajihair
ادمین من زن میخام
+ زن میخای که کیک با سویق برات بپزه ؟
@ezdevajihair
سلام آدمین منم شوهرمیخوام کسی سراغ دارید
+ آره اینجا فَت و فراوونه کافیه اراده کنی
@ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
ادمین ننه بابام نیستن گفتم بذار کیک درست کنم (حال غذا پختن نداشتم) . یهو وسطش دیدم آرد نداریم خلاقیت
با عرض معذرت عکسشم افتضاحه
+ نگو الان میشینه گریه میکنه
@ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
ادمین ننه بابام نیستن گفتم بذار کیک درست کنم (حال غذا پختن نداشتم) . یهو وسطش دیدم آرد نداریم خلاقیت
اینو بخوری تا یک هفته سيري 🤣
+ راس میگههه سویق سیر میکنه 😂
@ezdevajihair
کیک پختن ک از غذا پختن سختتره! ولی ظاهرش بد نیست.. اونیکه گفته بده حسودی کرده)^_^(
+ ولی تو پیوی گفت مث سنگ شده 🗿
@ezdevajihair
کیکه رو نریزی بره هااااا سویق مفیده
حالا درسته احتمالا کیکت مزه حلوا میده ( منم زخم خورده ام ) ولی خود سویق مفیده حداقل یکم بخور حیف نشه😂😂
+ منم محرم و فاطمیه سویق عدس میریزم تو شیر میخورم ، واسه زیاد شدن اشک چشم واقعا خوبه قشنگ زار میزنم...🦦
@ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
کیک پختن ک از غذا پختن سختتره! ولی ظاهرش بد نیست.. اونیکه گفته بده حسودی کرده)^_^( + ولی تو پیوی گف
برا همینه میگن از ظاهر قضاوت نکنین
#مخاطب
@ezdevajihair