خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
خب دیگه بنده خدا خواهر و مادر ندارن باید بیشتر محبت کنی و هواش رو داشته باشی اون خواستگاری قبلیش هم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نزدیک مهر شده ولی...🙂↔️
@ezdevajihair
ميخواستيم شام بخوريم،رفتم بين دخترعموم و شوهرش نشستم كه دوتايي تو يه بشقاب غذا نخورن،مجبور شديم سه تايي تو بشقاب من غذا بخوريم
#مخاطب
@ezdevajihair
سریال بچه مهندس ثابت کرد نخبههامون از بیزنی میخوان مهاجرت کنن؛ وگرنه تا فهمیدن یکی دوسشون داره موندن. ریحانههای خلقت حواسشون هست دارن چیکار میکنن؟
کانال خاطرات سمی ازدواج
@ezdevajihair
ادمین ننه بابام نیستن گفتم بذار کیک درست کنم (حال غذا پختن نداشتم) . یهو وسطش دیدم آرد نداریم خلاقیت به خرج دادم سویق عدس ریختم مزه اش افتضاحه . الان نه تنها گشنمه و غذا ندارم بخورم افسردگی هم گرفتم تازه داداشم بیاد خونه ببینه تا یه ماه سوژه ام....😩
+ تسلیت میگم ، غم آخرت باشه🦦
@ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
ادمین ننه بابام نیستن گفتم بذار کیک درست کنم (حال غذا پختن نداشتم) . یهو وسطش دیدم آرد نداریم خلاقیت
چیزی رو از دست ندادی ماهم شام سوپ داریم 😂😭
#مخاطب
@ezdevajihair
ادمین من زن میخام
+ زن میخای که کیک با سویق برات بپزه ؟
@ezdevajihair
سلام آدمین منم شوهرمیخوام کسی سراغ دارید
+ آره اینجا فَت و فراوونه کافیه اراده کنی
@ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
ادمین ننه بابام نیستن گفتم بذار کیک درست کنم (حال غذا پختن نداشتم) . یهو وسطش دیدم آرد نداریم خلاقیت
با عرض معذرت عکسشم افتضاحه
+ نگو الان میشینه گریه میکنه
@ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
ادمین ننه بابام نیستن گفتم بذار کیک درست کنم (حال غذا پختن نداشتم) . یهو وسطش دیدم آرد نداریم خلاقیت
اینو بخوری تا یک هفته سيري 🤣
+ راس میگههه سویق سیر میکنه 😂
@ezdevajihair
کیک پختن ک از غذا پختن سختتره! ولی ظاهرش بد نیست.. اونیکه گفته بده حسودی کرده)^_^(
+ ولی تو پیوی گفت مث سنگ شده 🗿
@ezdevajihair
کیکه رو نریزی بره هااااا سویق مفیده
حالا درسته احتمالا کیکت مزه حلوا میده ( منم زخم خورده ام ) ولی خود سویق مفیده حداقل یکم بخور حیف نشه😂😂
+ منم محرم و فاطمیه سویق عدس میریزم تو شیر میخورم ، واسه زیاد شدن اشک چشم واقعا خوبه قشنگ زار میزنم...🦦
@ezdevajihair