همسر من ک خواهر هم داره ولی هیچی بلد نیست، هیچ ربطی به خواهر داشت آقا نداره، مرد باید خودش همه فن حریف باشه #مخاطب
@ezdevajihair
سلام بنظرم خواهرداشتن خیلی تاثیر نداره.الان مثل زمان قدیم نیس.پسرا با خوندن کتاب .دیدن فیلم.تقریبا با احساسات دخترونه اشنا هستن.اون خانمی ام که گفتن پدرشون با دردماها نه خودش ومادرش آشنا نبوده.دلیل برا اینه اون زمان این امکانات نبود.الان قبل ازدواج دو طرف میرن پیش مشاور .تورو خدا انقد زندگی رو براهم سخت نگیریم #مخاطب
@ezdevajihair
خب دیگه بنده خدا خواهر و مادر ندارن باید بیشتر محبت کنی و هواش رو داشته باشی اون خواستگاری قبلیش هم با ازدواجتون فراموش میشه #مخاطب
@ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
خب دیگه بنده خدا خواهر و مادر ندارن باید بیشتر محبت کنی و هواش رو داشته باشی اون خواستگاری قبلیش هم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نزدیک مهر شده ولی...🙂↔️
@ezdevajihair
ميخواستيم شام بخوريم،رفتم بين دخترعموم و شوهرش نشستم كه دوتايي تو يه بشقاب غذا نخورن،مجبور شديم سه تايي تو بشقاب من غذا بخوريم
#مخاطب
@ezdevajihair
سریال بچه مهندس ثابت کرد نخبههامون از بیزنی میخوان مهاجرت کنن؛ وگرنه تا فهمیدن یکی دوسشون داره موندن. ریحانههای خلقت حواسشون هست دارن چیکار میکنن؟
کانال خاطرات سمی ازدواج
@ezdevajihair
ادمین ننه بابام نیستن گفتم بذار کیک درست کنم (حال غذا پختن نداشتم) . یهو وسطش دیدم آرد نداریم خلاقیت به خرج دادم سویق عدس ریختم مزه اش افتضاحه . الان نه تنها گشنمه و غذا ندارم بخورم افسردگی هم گرفتم تازه داداشم بیاد خونه ببینه تا یه ماه سوژه ام....😩
+ تسلیت میگم ، غم آخرت باشه🦦
@ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
ادمین ننه بابام نیستن گفتم بذار کیک درست کنم (حال غذا پختن نداشتم) . یهو وسطش دیدم آرد نداریم خلاقیت
چیزی رو از دست ندادی ماهم شام سوپ داریم 😂😭
#مخاطب
@ezdevajihair
ادمین من زن میخام
+ زن میخای که کیک با سویق برات بپزه ؟
@ezdevajihair
سلام آدمین منم شوهرمیخوام کسی سراغ دارید
+ آره اینجا فَت و فراوونه کافیه اراده کنی
@ezdevajihair