خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
ادمین ننه بابام نیستن گفتم بذار کیک درست کنم (حال غذا پختن نداشتم) . یهو وسطش دیدم آرد نداریم خلاقیت
با عرض معذرت عکسشم افتضاحه
+ نگو الان میشینه گریه میکنه
@ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
ادمین ننه بابام نیستن گفتم بذار کیک درست کنم (حال غذا پختن نداشتم) . یهو وسطش دیدم آرد نداریم خلاقیت
اینو بخوری تا یک هفته سيري 🤣
+ راس میگههه سویق سیر میکنه 😂
@ezdevajihair
کیک پختن ک از غذا پختن سختتره! ولی ظاهرش بد نیست.. اونیکه گفته بده حسودی کرده)^_^(
+ ولی تو پیوی گفت مث سنگ شده 🗿
@ezdevajihair
کیکه رو نریزی بره هااااا سویق مفیده
حالا درسته احتمالا کیکت مزه حلوا میده ( منم زخم خورده ام ) ولی خود سویق مفیده حداقل یکم بخور حیف نشه😂😂
+ منم محرم و فاطمیه سویق عدس میریزم تو شیر میخورم ، واسه زیاد شدن اشک چشم واقعا خوبه قشنگ زار میزنم...🦦
@ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
کیک پختن ک از غذا پختن سختتره! ولی ظاهرش بد نیست.. اونیکه گفته بده حسودی کرده)^_^( + ولی تو پیوی گف
برا همینه میگن از ظاهر قضاوت نکنین
#مخاطب
@ezdevajihair
منی که یه مشاور طب سنتی بهم گفت ناشتا دوقاشق غذا خوری سویق عدس رو همینجوری خشک بخورم :/
هرصبح دعا میکردم خفه نشم
+ هر روز صبح یه دور شکنجه🗿
@ezdevajihair
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وضو گرفتن باباها 😂🤲
@ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
گربه ها امشب ضیافت دارن #مخاطب @ezdevajihair
گربه ها هم کیک سویق عدس نمیخورن که عروسی داشته باشن...نهایتا کود بشه واسه پای درخت کنارخیابون #مخاطب
@ezdevajihair
https://eitaa.com/ezdevajihair/28466
هیچوقت به ذهنم نمیرسید برای زیاد شدن اشکِ برای امام حسین (ع) خوراکی خاصی بخورم ، کاش این پیام محرم تو ذهنم بیاد💗
+ محرم یادم باشه یادآوری میکنم🚶♀
@ezdevajihair
ادمین از اینکه امروز نباید ساعت ۷ میرفتم مدرسه خوشحالم ، ساعت ۶ پاشدم اومدم سرکار :)
+ خون گریه کن که ازین به بعد برنامه همینه سه ماه تابستونم نداری حتی 🦦
@ezdevajihair
قیافه اش خوشمزه به نظر میرسه واسه آبجی کوچولوم میخرم که خودم بخورم علی برکت الله🚶♀
#مخاطب
+ به اسم آبجیه به کامِ تو 🗿
@ezdevajihair