4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تولید_محتوا
انتخاب های درست سالها میماند
مثل :
#یادگاری
اسم این نوشیدنی اسمشو نپرسه😅!
تو یکی از موکب ها که داشتن اینارو پخش میکردن اولش فکر کردیم شیر وچایی ولی از نزدیک که دیدیم نه نبود !
از صاحب موکب که پرسیدیم این چی هست فقط گفت شیرینه ! بردارید !😅
در کل مزه دارچین و قهوه و ... نمیدونم ولی شیرین بود
یه آقای دیگه از صاحب موکب پرسید این نوشیدنی چیه ؟ و آقاهه خندید و گفت اسمشو یادم رفت ، اسمش اسشمو نپرسه😅😂
بگویم خُُ…ـــب
آری نگرانت بودم
بعد از نگرانی
دو دل هم بودم !
راستش تو را از بَر شدم
خوب شد عزتم را حفظ کردم
میدانستم خوبی
حالت رو میگویم
خوب که خوبی !
احوالت را میگویم
جا نیفتد کلامم
تکرار میکنم
یاد گرفته ام تو را
گرنه حماقت بود پیغام دادنم
عصر عصرِ نو آوری و خلاقیت است
خداراشاکرم
داشتی آخرین بازدید در گوشی ات !
آری من که دورَم می دانم
من نگفتم که
زُل زدم در گوشی ام
عصر عصرِ تکنولوژی
می نویسد آن بالا آخرین بازدید در گوشی ات
بدون مخاطب خاص📍
کپی فقط با ذکر منبع
فاطیما نوشت
8_
#نوشته
وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ
به یاد سپرده میشود، هر آنکس که در من احساس بیکفایتی را به وجود آورد، حتی به اندازه ذره ای...
زیرا در درون من چیزی جز خوبی برای دیگران نبود حتی اگر به ظاهر اینگونه نشان داده نشود , اما رفتار های برخی بی نهایت مرا نا امید تر میکند ، افرادی که در ذهنم نهایت عشق را به آنها ورزیده ام و آنها ناگهان نفرتشان را به من نشان میدهند ،
جالب است !
در زندگی فقط شاید یک نفر را میتوانم به یاد آورم که قرار نیست میان من و او دیگر مکالمه ای رُخ دهد ! آن یک نفر هم خودش مرز ها را شکست ، اما برای همان یک نفر هم هیچ وقت دعای شَری در کار نبوده ...
اگر از زندگی من چیزی میبینی یا گاهی باید نظر میدادی در بخشی از زندگی من هیچ وقت در ابتدا نظر منفی خودت را به رُخ من نَکِش ، و حرفهای بد وآزار دهنده ای را بر صورت من نکوب! حتی کوچکترین حرف ها
چون چیزی درون من جز غم نیست و همه چیز درون من مُرده و از بین رفته ، و نظر خواهی من از تو گاهی فقط جهت تلاش بر این است که این احساسات مُرده را زنده کنم اما با گفتن حرف های نیش دار و خورده شیشه ات احساسات درون مرا دفن تر میکند !
فآطیما نوشت
مخاطب: همه !📍
#متن
یا امام حسین (ع) ، کربلای شما ، تنها آرزویی بود که پس از برآورده شدنش هم باز آرزوش کردم ...🤍⏳
شنیدی میگویند از هر انگشتش هنر میریزد ؟
انگشتان من نه !
از هر بند انگشت !
خریدار خوبی هستم
خریدار چشمان و مو و بند بند انگشتانت ، او هم آری ؟!
طراح زبان زدی هستم
بعد هریک بار دیدنت میسپارم چهره ات در ذهنم
با همان بار نمایشگاه میزنم ، او هم آری ؟
عکاس قهاری ام،
ثبت میکنم تک تک خاطره های مان را در مموری دائم الحافظه ام او هم آری؟
حرفه ای هستم در زبان های خارجه
بلدم ترجمه دوستت دارم را به هر لهجه و کشوری ، او هم آری؟
کاتب و شاعر و نویسنده مشهوری ام
توصیف بند بند وجودت کرده ام ، او هم آری؟
غذا غذا را بگویم به به و چه چه همه را دارم
اثبات؟
در گوشی بگویم، با محبت پختن چاشنی لذیذ ترین غذای دنیاست ،
باز هم اثبات ؟
صرف ساعت ها تفکر به تار موی تو بالای سر آن غذا ... بگذریم ...
او هم آری ؟
فالگیر خوبیم فال قهوه در تمام قهوه ها من و تو خوش شانس و خوش یمن ایم تو و او هم آری؟
پُر در خواستی ترین فیلمبردارم
زاویه های نو و جدیدی کشف میکنم از تو فقط جهت یادگاری ...
او هم آری؟
اگر راز داری را هم هنر شمارش کنند در آن هم دومی ندارم !
او هم آری؟
گاهی به خودم میگویم احمق! ولی تو که به من نه؟ , آری؟!
هنر اصلی نزد اوست
دل ربودن و حفظ تو
ولی من نه!
هنر اصلی او تاجر بودن اوست تاجر احساسات تو ، ولی من که نه !
هنر او قصه گویی و پخش راز های عاشقانه بین تو و اوست ولی من نه!
بدون مخاطب هدف ❌
کپی فقط با ذکر منبع
هدایت شده از گرافاتشوریدهیکگیاهسمی
فَبانَ الاِنکِسارُ في وَجْهِ الحُسَین
- [ از بعد از علی اکبر بود که] آثار شکستگی در چهره [مولایمان] حسین نمایان شد..