eitaa logo
فرمانداری شهرستان ملارد
4.1هزار دنبال‌کننده
870 عکس
144 ویدیو
7 فایل
کانال اخبار و رویدادهای فرمانداری شهرستان ملارد https://eitaa.com/f_malard ارتباط با ادمین کانال @Gorbani1405
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷 دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران تبریک و تهنیت باد 🆔 https://eitaa.com/f_malard
☕️پویش 🥛یک لیوان در کیف شما سنگین نیست، 🧋از امشب لیوان شخصي بردارید، هزینه موکب ها کمتر میشه، 🚛زحمت رفتگر و این همه لیوان کمتر میشه 🥤اسراف هم نمیشه، هر شب این‌همه لیوان کاغذی صرفه جویی میشه... ضمنا برای سلامتی مون هم خوبه😌 ✍ این صرفه جویی ها نوع جهاد است؛ چون در این شرایط جنگی، کمک خوبی برای پایداری تولید و اقتصاد کشور است‌‌‌...🇮🇷 🆔 https://eitaa.com/f_malard
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
السَّلامُ‌عَلَیکَ‌یَاعَلِیّ‌ابْنِ‌مُوسَى‌الرِّضَا🤚 همه دانند که ایران سرو سامان دارد♥️ تکیه بر پرچم شاه خراسان دارد 🇮🇷 🤲 ✊ 🆔 https://eitaa.com/f_malard
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦 گزارش صدا و سیما از ۵۲ شب پایداری در دیار ملارد؛ طنین میثاق با ولایت در قرار عاشقی 🆔 https://eitaa.com/f_malard
| | 🔰موج خیابانی ۵۳ | نصرت رزمندگان اسلام | 🔺چهارشنبه ۲ اردیبهشت ماه، مارلیک، فاز سه، خیابان گل مریم، پایین تر از مسجد خاتم الانبیاء(ص)، مقابل از ساعت ۲۰:۳۰ 🔺حرکت اتوبوس‌ها رأس ساعت ۲۰ از جلوی درب مساجد 🆔 https://eitaa.com/f_malard
🚨یادواره یازده شهید جنایت رژیم صهیونسیتی و آمریکایی جنگ تحمیلی خانواده های محمدی . ثاقب بخشایش .اسدزاده بخشایش برگزار می گردد . 🎙سخنران : حجت‌الاسلام والمسلمین سالار سنجری 🎙مداح : حاج محمد رضا بذری و کربلایی ابوالفضل کاشفی 🕒زمان : پنج شنبه سوم اردیبهشت ساعت ۱۵ الی ۱۷ 🕌مکان : شهرستان ملارد مسجد جامع خاتم الانبیا (مصلی نمازجمعه ) 🌷ای که دستت می رسد برای شهادت ماهم دعا کن 🌷 .. شهدا را یاد کنید باذکر صلوات ❣ _یــرزقون 🔹 شهدا دلها را تصرف می‌کنند ..... شهداء دعا داشتند؛ ادعا نداشتند نیایش داشتند؛ نمایش نداشتند حیا داشتند؛ ریا نداشتند رسم داشتند؛ اسم نداشتند ➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 https://eitaa.com/f_malard
ضرب‌الاجل دوماهه برای ساماندهی شیرابه‌های مرکز دفن پسماند غرب استان تهران 🔹 فرماندار ملارد در جلسه کارگروه مدیریت پسماند، برای ساماندهی شیرابه‌های مرکز دفن پسماند اخترآباد ضرب‌الاجل دوماهه تعیین کرد. 🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ملارد به ریاست سیداصغر تقوی، فرماندار ملارد در سالن جلسات شهرداری ملارد برگزار شد. 🔹در این نشست ضمن بررسی مصوبات جلسه پیشین، شهرداران ملارد و صفادشت گزارشی از روند مدیریت پسماند، شامل تفکیک از مبدأ، فرهنگ‌سازی، و بازیافت ارائه دادند. 🔹فرماندار ملارد در این جلسه با تاکید بر ضرورت ساماندهی کامل وضعیت مرکز دفن پسماند غرب استان تهران (اخترآباد)، ضرب‌الاجل دوماهه‌ای برای مدیریت و کنترل شیرابه‌های تولیدی این مرکز تعیین کرد. 🔹همچنین مقرر شد فرایند جمع‌آوری، بی‌خطرسازی، حمل و دفع بهداشتی پسماندهای عفونی و بیمارستانی بر اساس ضوابط و مقررات شبکه بهداشت و محیط زیست اصلاح و به‌روزرسانی شود. 🔹در ادامه نشست نیز بر ضرورت انتشار فراخوان جذب سرمایه‌گذار به منظور ایجاد مرکز پردازش پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانیدر حوزه شهرداری‌های ملارد و صفادشت تاکید شد. 🆔 https://eitaa.com/f_malard
20M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ خوشه‌های امید در ملارد؛ درمان رایگان بیماران نیازمند با همت مجمع خیرین سلامت 🆔 https://eitaa.com/f_malard