🇮🇷 دوم اردیبهشت سالروز تاسیس
سپاه پاسداران تبریک و تهنیت باد
🆔 https://eitaa.com/f_malard
☕️پویش #لیوان_شخصی
🥛یک لیوان در کیف شما سنگین نیست،
🧋از امشب لیوان شخصي بردارید،
هزینه موکب ها کمتر میشه،
🚛زحمت رفتگر و این همه لیوان کمتر میشه
🥤اسراف هم نمیشه، هر شب اینهمه لیوان کاغذی صرفه جویی میشه...
ضمنا برای سلامتی مون هم خوبه😌
✍ این صرفه جویی ها نوع جهاد است؛ چون در این شرایط جنگی، کمک خوبی برای پایداری تولید و اقتصاد کشور است...🇮🇷
🆔 https://eitaa.com/f_malard
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
السَّلامُعَلَیکَیَاعَلِیّابْنِمُوسَىالرِّضَا🤚
همه دانند که ایران سرو سامان دارد♥️
تکیه بر پرچم شاه خراسان دارد 🇮🇷
#چهارشنبه_تون_امام_رضایی
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج🤲
#بحق_علی_ابن_موسی_الرضا
#مرگ_بر_آمریکا✊
#مرگ_بر_اسرائیل✊
🆔 https://eitaa.com/f_malard
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦 گزارش صدا و سیما از ۵۲ شب پایداری در دیار ملارد؛ طنین میثاق با ولایت در قرار عاشقی
🆔 https://eitaa.com/f_malard
#حضور_واجب | #نشر_حداکثری | #میدان_را_خالی_نمیکنیم
🔰موج خیابانی ۵۳ | نصرت رزمندگان اسلام #دهه_کرامت | #ملارد
🔺چهارشنبه ۲ اردیبهشت ماه، مارلیک، فاز سه، خیابان گل مریم، پایین تر از مسجد خاتم الانبیاء(ص)، مقابل #مجتمع_گل_نرگس از ساعت ۲۰:۳۰
🔺حرکت اتوبوسها رأس ساعت ۲۰ از جلوی درب مساجد
🆔 https://eitaa.com/f_malard
🚨یادواره یازده شهید جنایت رژیم صهیونسیتی و آمریکایی جنگ تحمیلی خانواده های محمدی . ثاقب بخشایش .اسدزاده بخشایش برگزار می گردد .
🎙سخنران : حجتالاسلام والمسلمین سالار سنجری
🎙مداح : حاج محمد رضا بذری و کربلایی ابوالفضل کاشفی
🕒زمان : پنج شنبه سوم اردیبهشت ساعت ۱۵ الی ۱۷
🕌مکان : شهرستان ملارد مسجد جامع خاتم الانبیا (مصلی نمازجمعه )
#مرگ_بر_امریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
🌷ای که دستت می رسد برای شهادت ماهم دعا کن 🌷
#راه_شهیدان_ادامه_دارد..
شهدا را یاد کنید باذکر صلوات
❣ #عــند_ربـهم _یــرزقون
🔹 شهدا دلها را تصرف میکنند .....
شهداء دعا داشتند؛ ادعا نداشتند
نیایش داشتند؛ نمایش نداشتند
حیا داشتند؛ ریا نداشتند
رسم داشتند؛ اسم نداشتند
➖➖➖➖➖➖➖
🆔 https://eitaa.com/f_malard
ضربالاجل دوماهه برای ساماندهی شیرابههای مرکز دفن پسماند غرب استان تهران
🔹 فرماندار ملارد در جلسه کارگروه مدیریت پسماند، برای ساماندهی شیرابههای مرکز دفن پسماند اخترآباد ضربالاجل دوماهه تعیین کرد.
🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ملارد به ریاست سیداصغر تقوی، فرماندار ملارد در سالن جلسات شهرداری ملارد برگزار شد.
🔹در این نشست ضمن بررسی مصوبات جلسه پیشین، شهرداران ملارد و صفادشت گزارشی از روند مدیریت پسماند، شامل تفکیک از مبدأ، فرهنگسازی، و بازیافت ارائه دادند.
🔹فرماندار ملارد در این جلسه با تاکید بر ضرورت ساماندهی کامل وضعیت مرکز دفن پسماند غرب استان تهران (اخترآباد)، ضربالاجل دوماههای برای مدیریت و کنترل شیرابههای تولیدی این مرکز تعیین کرد.
🔹همچنین مقرر شد فرایند جمعآوری، بیخطرسازی، حمل و دفع بهداشتی پسماندهای عفونی و بیمارستانی بر اساس ضوابط و مقررات شبکه بهداشت و محیط زیست اصلاح و بهروزرسانی شود.
🔹در ادامه نشست نیز بر ضرورت انتشار فراخوان جذب سرمایهگذار به منظور ایجاد مرکز پردازش پسماندهای عمرانی و نخالههای ساختمانیدر حوزه شهرداریهای ملارد و صفادشت تاکید شد.
🆔 https://eitaa.com/f_malard
20M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خوشههای امید در ملارد؛ درمان رایگان بیماران نیازمند با همت مجمع خیرین سلامت
🆔 https://eitaa.com/f_malard