eitaa logo
فرمانداری شهرستان ملارد
4.1هزار دنبال‌کننده
881 عکس
144 ویدیو
7 فایل
کانال اخبار و رویدادهای فرمانداری شهرستان ملارد https://eitaa.com/f_malard ارتباط با ادمین کانال @Gorbani1405
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰رزمایش جان‌فدای ایران 🔰موج خیابانی ۶۰ | جشن میلاد امام رضا(ع) | 🚨رژه خودرویی و موتوری گردان‌های بسیج ▫️ایستگاه کودک و نوجوان ▫️ایستگاه های پذیرایی ▫️ایستگاه فرهنگی ▫️گروه سرود ▫️مولودی ▫️شاعر 🔺سخنران: دکتر علی صدرا 🔺چهارشنبه ۹ اردیبهشت ماه، مارلیک، فاز سه، خیابان گل مریم، پایین تر از مسجد خاتم الانبیاء(ص)، مقابل از ساعت۱۶ الی ۲۰:۳۰ 🔺حرکت اتوبوس‌ها رأس ساعت ۱۸ از جلوی درب مساجد ❌نماز جماعت در محل اجتماع اقامه خواهد شد ،،، مهر و سجاده فراموش نشود 🆔 https://eitaa.com/f_malard
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فرمانداری شهرستان ملارد
🔰رزمایش جان‌فدای ایران 🔰موج خیابانی ۶۰ | جشن میلاد امام رضا(ع) #دهه_کرامت | #مارلیک 🚨رژه خودرویی و م
، ❌آغاز برنامه اجتماع در خیابان گل مریم از ساعت ۱۸:۳۰ و حرکت اتوبوس ها از مقابل مساجد ساعت ۱۸ می‌باشد ،،،، 👈مستحضر باشید ساعت ۱۶ شروع مراسم رژه خودرویی و موتوری گردان های بسیج "رزمایش جان فدای ایران" خواهد بود.. 🔰نماز جماعت مغرب و عشاء در محل اجتماع اقامه خواهد شد،مهر و سجاده همراه خود بیاورید. ،
دیدار اعضای خانه کارگر شهرستان ملارد با فرماندار شهرستان ملارد به مناسبت هفته کار و کارگر 🆔 https://eitaa.com/f_malard
ادارات تهران امروز ساعت ۱۲ ظهر تعطیل می‌شوند 🔹استاندار تهران: پایان کار تمامی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در تهران برای امروز چهارشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ ساعت ۱۲ ظهر است. 🔹این تصمیم به‌منظور تسهیل حضور کارکنان در اجتماع بزرگ «امام رضایی‌ها» و مدیریت ترافیک شهر اتخاذ شده است. 🆔 https://eitaa.com/f_malard
🏥 کانال رسمی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت ملارد ✔️ کانالی جهت اطلاع رسانی زمان حضور پزشکان و کارشناسان در درمانگاه شهدای سلامت و ارائه مطالب آموزشی در حوزه سلامت لینک کانال جهت عضویت 👇👇👇 https://eitaa.com/darmangah_malard
جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، امنیت غذایی، زنان و خانواده ملارد 🔹معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملارد بر پیگیری و اجرایی شدن مصوبات کارگروه با اولویت برنامه اقدام شبکه مدیریت محله‌محور و مدیریت بحران انرژی تاکید کرد. 🔹نخستین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، امنیت غذایی، زنان و خانواده در سال جدید به ریاست سالکی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد و با موضوع «برنامه اقدام شبکه مدیریت محله‌محور» برگزار شد. 🔹سالکی ضمن تبریک اعیاد دهه کرامت و ولادت با سعادت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع)، کارگروه مذکور را از مهم‌ترین کارگروه‌های شهرستان دانست و اظهار کرد: مصوبات این کارگروه نقش مستقیم در سلامت غذایی، امنیت روانی و نشاط اجتماعی مردم دارد. 🔹در ادامه، معاون فرماندار ملارد با اشاره به برنامه محله‌محور که از سال گذشته دستورالعمل‌های آن ابلاغ شده است، بر تاثیرگذاری این برنامه در سطح محلات، به‌ویژه محلات هدف، و همچنین بهره‌گیری از تجربیات و اقدامات ارزنده شوراهای پیشرفت محله و کمیته‌های ذیل برنامه در شرایط جنگ تحمیلی و بحران تاکید کرد. 🔹سالکی همچنین بر تداوم برگزاری جلسات هماهنگی و احصای مسائل و مشکلات شهرستان از مسیر مشارکت خود مردم به عنوان محور اصلی این برنامه تاکید نمود. 🔹وی با توجه به نزدیک شدن فصل گرم سال و احتمال بروز بحران انرژی، بر تشکیل کمیته بحران و مدیریت مصرف انرژی و اجرای برنامه‌های آموزشی و آگاه‌سازی عمومی از طریق شوراهای پیشرفت محله و با محوریت مساجد و امام‌جماعت تاکید کرد. 🆔 https://eitaa.com/f_malard