eitaa logo
فرمانداری شهرستان ملارد
4.1هزار دنبال‌کننده
885 عکس
145 ویدیو
7 فایل
کانال اخبار و رویدادهای فرمانداری شهرستان ملارد https://eitaa.com/f_malard ارتباط با ادمین کانال @Gorbani1405
مشاهده در ایتا
دانلود
🏥 کانال رسمی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت ملارد ✔️ کانالی جهت اطلاع رسانی زمان حضور پزشکان و کارشناسان در درمانگاه شهدای سلامت و ارائه مطالب آموزشی در حوزه سلامت لینک کانال جهت عضویت 👇👇👇 https://eitaa.com/darmangah_malard
جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، امنیت غذایی، زنان و خانواده ملارد 🔹معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملارد بر پیگیری و اجرایی شدن مصوبات کارگروه با اولویت برنامه اقدام شبکه مدیریت محله‌محور و مدیریت بحران انرژی تاکید کرد. 🔹نخستین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، امنیت غذایی، زنان و خانواده در سال جدید به ریاست سالکی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد و با موضوع «برنامه اقدام شبکه مدیریت محله‌محور» برگزار شد. 🔹سالکی ضمن تبریک اعیاد دهه کرامت و ولادت با سعادت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع)، کارگروه مذکور را از مهم‌ترین کارگروه‌های شهرستان دانست و اظهار کرد: مصوبات این کارگروه نقش مستقیم در سلامت غذایی، امنیت روانی و نشاط اجتماعی مردم دارد. 🔹در ادامه، معاون فرماندار ملارد با اشاره به برنامه محله‌محور که از سال گذشته دستورالعمل‌های آن ابلاغ شده است، بر تاثیرگذاری این برنامه در سطح محلات، به‌ویژه محلات هدف، و همچنین بهره‌گیری از تجربیات و اقدامات ارزنده شوراهای پیشرفت محله و کمیته‌های ذیل برنامه در شرایط جنگ تحمیلی و بحران تاکید کرد. 🔹سالکی همچنین بر تداوم برگزاری جلسات هماهنگی و احصای مسائل و مشکلات شهرستان از مسیر مشارکت خود مردم به عنوان محور اصلی این برنامه تاکید نمود. 🔹وی با توجه به نزدیک شدن فصل گرم سال و احتمال بروز بحران انرژی، بر تشکیل کمیته بحران و مدیریت مصرف انرژی و اجرای برنامه‌های آموزشی و آگاه‌سازی عمومی از طریق شوراهای پیشرفت محله و با محوریت مساجد و امام‌جماعت تاکید کرد. 🆔 https://eitaa.com/f_malard
بررسی مشکلات دامداران و کشاورزان ملارد در نشست مدیرکل جهاد کشاورزی با فرماندار 🔹نشست بررسی مسائل دامداران و کشاورزان شهرستان ملارد با حضور مدیرکل جهاد کشاورزی استان تهران و فرماندار شهرستان برگزار شد. 🔹جلسه‌ای با حضور جبرائیل برادری، مدیرکل جهاد کشاورزی استان تهران و سید اصغر تقوی، فرماندار شهرستان ملارد، برگزار شد تا مسائل و مشکلات دامداران و کشاورزان این شهرستان مورد بررسی قرار گیرد. 🔹در این نشست، راهکارهای حمایت از تولیدکنندگان و بهره برداران کشاورزی آسیب دیده از جنگ مطرح و مقرر گردید که اداره کل جهاد کشاورزی استان بررسی ویژه‌ای در این زمینه انجام دهد تا روند تولید و بهره‌برداری تسهیل شود. 🔹یکی دیگر از محورهای مهم جلسه، تامین نهاده‌های دامی و کشاورزی بود که ضرورت تامین به موقع نهاده‌ها برای حمایت از تولیدکنندگان مورد تاکید فرماندار ملارد قرار گرفت و راهکارهایی برای بهبود توزیع آن‌ها پیشنهاد شد. 🔹این نشست با هدف ارتقای تولید، حل مشکلات عملیاتی کشاورزان و دامداران و تسریع در ارائه خدمات حمایتی برگزار شد. 🆔 https://eitaa.com/f_malard