eitaa logo
فانوس (سید احمد هاشمی)
1.3هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
982 ویدیو
16 فایل
#مواضع و #بیانات سید احمد هاشمی🎙 🔻دکتری حکمت‌متعالیه‌مؤسسه‌امام 🔻استاد مؤسسه،طرح‌ولایت،حوزه 🔻بنیان‌گذار دوره‌های فلسفه برای نوجوان 🔻مؤلف مجموعه‌کتب «فانوس» 🔸مؤسس اندیشکده ققنوس‌انقلاب 🆔 @Ghoghnous_enghelab 👈 ارتباط با استاد 📲 @Hashemi_faannoos
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰امام خمینی ره: « اگر ما امروز قوانین اسلام را اجرا نکنیم، کی اجرا بکنیم❓آقایانی که می‌گویید نمی‌شود، پس کی می‌شود❓پس بگویید هیچ وقت اسلام نه❗️بگویید نهضت منهای اسلام. همان طوری که گفتید اسلام منهای روحانیت، حالا هم بگویید نهضت منهای اسلام. اگر با این نهضت اسلام را متحقق نکنید و احکام اسلام را مو به مو جاری نکنید، مایوس باشید دیگر نخواهد شد ... اسلام در همه وقت و خصوصاً حالا قابل‌ اجراست» (صحیفه امام ره، جلد 8، صفحه 57) 🇮🇷 @faannoos
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‼️رهبر انقلاب: حرف انقطاع نسلی [شکاف نسلی] حرف روشنفکرها در گعده های روشنفکری است، واقعیت ها غیر این است‼️ 💠 تحلیل رهبر انقلاب مبتنی بر چه اندیشه ایست که تفاوتی میان دهه هشتاد و دهه شصت از حیث نمیبیند⁉️ 🇮🇷 @faannoos
⭕️ شجاعترین مسئول نظام 🔹 اگر سردار قانی هم باشی و علیه بی حجابی موضع گیری کنی، عقلا و متفکران!!(همانهایی که وضعیت فرهنگی جمهوری اسلامی را به این روز انداخته اند )سانسورت می کنند و زیرابت را می زنند و با هزار ژست "به نظر من "و .... ثابت می کنند که اشتباه می گویی و درست آن است که مثل آنها در برابر بی حجابی و بی عفتی ساکت باشی و برای خالی نبودن عریضه چند لگدی هم حواله تابوت "گشت ارشاد" کنی ! 🔹اما اسماعیل قانی پاسدار "مکتب و تفکر خمینی" است و سرباز ولی فقیه ! نظر دادن درباره "حجاب" را شان ولی فقیه می داند و بر اساس دیدگاه او درباره حجاب و بی حجابی نظر می دهد و در این مسیر مصداق "لاتخاف لومه لائم" است و با همان قاطعیتی که علیه صدام و داعش و اسرائیل و آمریکا ایستاده در برابر سکولار کردن ج.ا ( از طریق عادی سازی بی حجابی و بی عفتی) می ایستد و بر پیمانش با امام و شهیدان وفادار خواهد ماند. 🔹 بهترین دلیل صحت سخنان سردار قانی درباره زنان بی حجاب، واکنشهای خشمگین و سرشار از عصبانیت خبیث ترین دشمنان نظام و انقلاب و اسلام به موضع ایشان درباره بی حجابی است و مگر نه این که به تعبیر شهید بهشتی دشمنان انقلاب باید از ما عصبانی باشند و از این عصبانیت بمیرند؟ ✍ دکتر کوشکی 🇮🇷 @faannoos
🔰 تکریم آقای مصباح تکریم راه حق 🔻 رهبر معظم انقلاب، در دیدار اعضای مؤسسه امام خمینی ره: 🔸 چنین شخصیتی مصداق کامل عالمی است که تشخیص دقیق خود را در روزی که لازم باشد بی درنگ به میدان می آورد و در این راه سرزنش و زخم زبان دیگران را به چیزی نمی گیرد. 🔸در واقع تکریم حضرت آقای مصباح، تکریم "راه حق" و نشان دادن "مصداق" و "الگوی شایسته" است. ۱۳۸۹/۸/۳ 🇮🇷 @faannoos
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴فلسفه دین و دینداری در خطبه فدکیه 🔹حضرت زهرا سلام الله علیها در بخشی از خطبه فدکیه با کوتاه‌ترین کلمات عمیق‌ترین حکمتهای نهفته در آموزه‌های دینی را بیان می‌کند: فَجَعَلَ اللهُ الإيمانَ تَطْهيراً لَكُمْ مِنَ الشِّرْكِ، وَالصَّلاةَ تَنْزِيهاً لَكُمْ عَنِ الكِبْرِ، والزَّكاةَ تَزْكِيَةً لِلنَّفْسِ وَنَماءً في الرِّزْق، والصِّيامَ تَثْبيتاً للإِخْلاصِ، والحَجَّ تَشْييداً لِلدّينِ، وَالعَدْلَ تَنْسيقاً لِلْقُلوبِ، وَطاعَتَنا نِظاماً لِلْمِلَّةِ، وَإمامَتَنا أماناً مِنَ الْفُرْقَةِ، وَالْجِهادَ عِزاً لِلإْسْلامِ، وَالصَّبْرَ مَعُونَةً عَلَى اسْتِيجابِ الأْجْرِ، وَالأْمْرَ بِالْمَعْرُوفِ مَصْلَحَةً لِلْعامَّةِ، وَبِرَّ الْوالِدَيْنِ وِقايَةً مِنَ السَّخَطِ، وَصِلَةَ الأَرْحامِ مَنْماةً لِلْعَدَدِ، وَالْقِصاصَ حِصْناً لِلدِّماءِ، وَالْوَفاءَ بِالنَّذْرِ تَعْريضاً لِلْمَغْفِرَةِ، وَتَوْفِيَةَ الْمَكاييلِ وَالْمَوَازينِ تَغْييراً لِلْبَخْسِ، وَالنَّهْيَ عَنْ شُرْبِ الْخَمْرِ تَنْزِيهاً عَنِ الرِّجْسِ، وَاجْتِنابَ الْقَذْفِ حِجاباً عَنِ اللَّعْنَةِ، وَتَرْكَ السِّرْقَةِ إيجاباً لِلْعِفَّةِ. وَحَرَّمَ الله الشِّرْكَ إخلاصاً لَهُ بالرُّبُوبِيَّةِ، {فَاتَّقُوا اللهَ حَقَّ تُقاتِهِ وَلا تَمُوتُنَّ إلا وَأنْتُمْ مُسْلِمُونَ} وَ أطيعُوا اللهَ فيما أمَرَكُمْ بِهِ وَنَهاكُمْ عَنْهُ، فَإنَّه {إنَّما يَخْشَى الله مِنْ عِبادِهِ العُلِماءُ} «خداوند ايمان را برای پاكی شما از شرك قرار داد و نماز شما را از كبر منزّه می كند. و زكات را قرار داد تا نفس از آلودگی پاك شود و روزی وسعت يابد. و روزه را برای تثبيت اخلاص قرار داد. و حج را برای رفعت دين قرار داد. و عدالت را قرار داد برای اينكه دلها به هم وابسته و با هم هماهنگ شود. و اطاعت ما اهل بیت را واجب كرد زيرا موجب نظم شريعت و ملّت می شود. و امامت ما را محوری برای جلوگيری از تفرقه قرار داد. و جهاد را واجب قرار داد برای عزّت اسلام و ذلّت اهل كفر و نفاق.و بردباری را برای استحقاق پاداش قرار داد. و امر به معروف را برای مصلحت اجتماعی تعيين كرد تا جامعه به فساد كشيده نشود. و نيكی به پدر و مادر را واجب كرد برای مصونيّت آدمی از غضب الهی. و صله رحم را قرار داد كه موجب طولانی شدن عمر و وسيله‌ای برای تكثير است. و قصاص را واجب كرد برای حفظ خون ها. و وفای به نذر را قرار داد تا انسان خود را در معرض مغفرت الهی قرار دهد. و وفا در كيل و وزن كردن را برای اينكه حق ديگران ضايع نشود. و نهی از شراب را قرار داد تا شما را از پليديها بازدارد. و دوری از نسبت زشت دادن به ديگران را واجب كرد تا خود را در معرض لعنت الهی قرار ندهيد. و ترك دزدی را واجب كرد تا عفيف و پاك بمانيد. و خدا شرك را حرام كرد تا به ربوبيت او اخلاص پيدا كنيد. 🔻پس حريم حق را پاس بداريد آن طور كه سزاوار است حفظ حريم خدا و مراقب باشيد كه از دنيا مسلمان برويد. و خدا را اطاعت كنيد در آنچه به شما امر و نهی كرده است همانا بندگان دانای خدا از خدا بيم دارند.» 🇮🇷 @faannoos
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
: 📺 در هیچ حالی از توسل به حضرت زهراسلام‌الله‌علیها غافل نبود... 🔺️بنده مقابل این فرمانده نظامی خجالت می کشم... 🇮🇷 @faannoos
زنان هم میتوانند معادلات جهانی را تغییر دهند؛ زنانی از تبار فاطمه(س) ... 🇮🇷 @faannoos
⭕️ تاریخ‌سازان بزرگ 🔹بزرگ‌ترین سازندگان تاریخ جهان در دهه ۸۰ میلادی، بسیجیان: "۱۶ ساله" امام خمینی بودند! 🇮🇷 @faannoos
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥صفی به بلندای تاریخ بختیاری 🔹تصویری متفاوت از تشییع شهید گمنام در شهر پردنجان استان چهارمحال و بختیاری 🇮🇷 @faannoos
✳️استاد فکر ✅دومین کنگره بین‌‌المللی بزرگداشت علامه محمدتقی مصباح یزدی ره 1️⃣ پنج‌شنبه ۸دی‌ماه ۱۴۰۱ بعد از نماز مغرب و عشا/ حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها 2️⃣ شنبه ۱۰دی‌ماه۱۴۰۱/ تهران، سالن اجلاس سران 3️⃣ و 4️⃣ یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۴دی‌ماه ۱۴۰۱/ قم، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌ره 💠سایت و کانال مجموعه آثار علامه مصباح ره 🌐http://mesbahyazdi.iki.ac.ir/ 🌐@mesbahyazdi_ir ———💠🍃🌺🍃💠——— 🇮🇷 @faannoos
🔆 مراسم گرامیداشت حماسه‌ی مردمی ٩ دی ماه و سالگرد شهادت مالک اشتر انقلاب اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی و ارتحال عمار انقلاب اسلامی آیت الله مصباح یزدی(ره) 🔹سخنران: حجت الاسلام و المسلمین ‌علی سعیدی (رئیس دفتر عقیدتی_سیاسی فرمانده کل قوا) 🔺حماسه سرایان و مرثیه سرایان: 🔹حاج سعید حدادیان 🔹حاج مهدی سلحشور 🔹 حاج امیر عباسی 🔹با حضور خانواده معزز شهدای مدافع امنیت و خانواده محترم علامه مصباح یزدی(ره) 💠 پنجشنبه ٨ دی ماه ساعت ۱۴:۳۰، میدان امام حسین(علیه السلام) 🇮🇷 @faannoos
🔴 ‏قرار بود استانداران ‎ و ‎ استاندار ویژه باشند و قوی تر از سایر استانداران. در عمل این دو، ضعیف ترین استانداران بودند و با اتلاف یکسال و اندی وقت، ضربات فراوانی وارد کردند. آن دو مقصر نیستند، این خطای فاحش و عملکرد معکوس، نشان دهنده ضعف جدی ‎ است. 👤 و البته رییس‌جمهور 🇮🇷 @faannoos
⭕️ از قالیباف تا منتظری 🔹 دستیار سیاسی رئیس مجلس (احدیان) به پلمپ یک مرکز تجاری (به علت تبدیل شدن آن به پاتوق مسافران بی‌حجاب در حوالی قم) در زمان گرانی ارز، اعتراض کرده و خواستار تغییر ماموریت و ساختار ستاد امر به معروف شده است. (گویا از نظر ایشان عملکرد ستاد امر به معروف و پلمپ فلان مرکز، عامل گرانی دلار بوده است!) 🔹 اما همین فرد (که از مخالفان جدی تعطیلی فعالیت اینستا و تلگرام و سایر پیام‌رسان‌های "غیرقانونی" بیگانه است) هیچ اشاره‌ای به نقش جدی کانال‌های تلگرامی در افزایش قیمت ارز نکرده و نمی‌کند و البته درباره نقش مجلس در وضعیت اقتصادی امروز کشور هم ساکت است! 🔹 وقتی برخی اطرافیان ناباب بتوانند مرجع مبارز و خوش سابقه‌ای مانند "منتظری" را به ورطه مخالفت با نظام و انقلاب و رهبری بکشانند، آیا نمی‌توانند یکی مانند "قالیباف" را به عنصری منفعل و بی‌اعتنا به فرامین ولی فقیه تبدیل کنند؟ ▪️آیا بی‌اعتنایی قالیباف به دستور صریح رهبر انقلاب درباره قانونمند کردن فضای ولنگار مجازی یا غفلت او از گسترش و عادی شدن بی‌حجابی (و حرکت نظام به سوی سکولاریسم) ناشی از هم‌نشینی با این قبیل دستیاران و اطرافیان نیست؟ آیا بروز خطاهای مکرر در تحلیل‌ها و تصمیم‌های قالیباف در سال‌های اخیر ناشی از مشورت با چنین مشاورانی نبوده است؟ ✍ دکتر کوشکی 👤 شباهت به هاشمی رفسنجانی را نیز نباید از قلم انداخت 🇮🇷 @faannoos
🔻انفعال در مسجد، اغتشاش در محله (۳): مسجد به‌مثابه سرچشمۀ شبکه‌سازیِ انقلابی در محله 🖊 مهدی جمشیدی ۱. تا حدی و به‌صورت نسبی، روحانیّتِ در «متن زندگی» به روحانیّتِ در «محراب» تبدیل شده است؛ روحانیّتِ «خیابان‌گرد» و «محله‌نشین»، به روحانیّتِ «منبرنشین» و «اداری» فروکاهیده شده است؛ روحانیّتِ «گره‌گشا از مسأله‌های شخصی و خانوادگیِ مردمِ محله»، به روحانیّتِ «بیگانه» و «نامحرم» تنزّل یافته است. سهم مردمِ محله از حضور روحانیّت، همین اندازه است. او قادر نیست که امامت محله را بر عهده بگیرد و به «جریان‌سازی» در بافت محلی بپردازد؛ چون فرصت ندارد که در میان مردم باشد. «ساختارهای رسمی» و «جلسه‌های حاکمیّتی» و «مناسبات سیاسی»، تمامیّتِ امام جماعت را بلعیده‌اند و چیزی را برای «مردم» باقی نگذاشته‌اند؛ جز همان پیش‌نمازی که البتّه فایدۀ اجتماعی بر آن بار نخواهد شد. در واقع، مسجد از منزلتِ متعالیِ پیشینِ خویش ساقط شده است و دیگر اعتباری ندارد؛ همچون امری «فرعی» و «حاشیه‌ای» است که کارکردی ندارد و تنها دلیل بودن و ماندنش، خودش هست. در این حال، روشن است که امام جماعت نیز هویّت و حرکت خود را به مسجد گره نمی‌زند و آن را «اصل» و «اساس» نمی‌شمارد، بلکه به سوی «ساختارهای حاکمیّتی» می‌غلتد و می‌کوشد در آنها تثبیت شود. تمام قصّۀ مسجد، همان چند رکعت نماز است و البتّه چند حاشیۀ شکلی و تکراری نیز به‌عنوان کار تبلیغی و ترویجی به آن ضمیمه می‌شود تا کسی خُرده‌گیری نکند. این اندازه کار نیز از هر کسی و با هر میزانی از مشغله نیز ساخته است. (مقصود من، دفاعِ همدلانه از هویّت دیرینه و کارکرد‌های وسیعِ روحانیّت است که در اثر یک چرخشِ اجتماعیِ نامحسوس، از دورۀ مشروطیّت به این سو، رقیق شده‌اند، نه طعنه و تقابل). ۲. یکی از زمینه‌هایی که از مساجد، «کارکردزدایی» کرد و در قالب تقسیم‌کار، منزلت و اعتبار آن را زدود، «فرهنگ‌سراها» و «سراهای محله» هستند. فرهنگ‌سرا، برآمده از اندیشه‌ورزیِ «نیروهای تکنوکرات» در دولت سازندگی بودند که از سوی شهردار تهران راه‌اندازی شدند. نیروهای تکنوکرات، آگاهانه و عامدانه در پی «انقلاب‌زدایی» از شهر و محله‌ها بودند و می‌خواستند بافت شهر را به «تمدّنِ غربی» نزدیک سازند؛ به‌گونه‌ای که دیگر نباید ظاهر شهر، گویای شعارها و اندیشه‌های انقلابی باشد، بلکه دورۀ انقلابی به سر آمده است و باید از ارزش‌های انقلاب عبور کرد و به فضای «سازندگی» و «توسعۀ اقتصادی» و «سرمایه‌سالاری» و «ثروت‌اندوزی» وارد شد. در واقع، عالَمِ ارزشیِ انقلاب، سیاست‌های دولت سازندگی را - که بر مدار توسعۀ اقتصادی می‌چرخید - برنمی‌تابید و به همین دلیل، باید این ظواهر و جلوه‌ها کنار می‌رفتند تا زمینه برای «غلبۀ تکنوکراتیسم» فراهم می‌گردید. با برآمدنِ فرهنگ‌سراها، هرچه که در اختیار مسجد بود و یا ممکن بود که در امتداد خطّ فرهنگی ِانقلاب، از مسجد انتظار داشت و توان آن را در مسجد پدید آورد، از «مساجد» گرفته و به «فرهنگ‌سراها» سپرده شدند. به‌این‌ترتیب، مسجد از «شبکۀ نیروهای مبارز و نهضتی و سیاسی» به «محفلِ خلوت‌‌نشینانِ اسرار قُدسی»، و از «مرکز بسیجِ انقلابی برای جبهه‌ها» به «کانون سخنرانی‌های تکراری»، و از «سرچشمۀ تولیدِ نیروهای جوانِ مؤمنِ انقلابی» به «آرام‌کدۀ پیران و بازنشستگان» تبدیل شد. همچنین شیوعِ «حسِ دنیاطلبی» و «دیکتاتوری پول» و «غلیان ثروت‌های بادآورده» که جملگی برخاسته از سیاست‌های انقلاب‌گریزانۀ دولت سازندگی بودند، هرچه بیشتر موجبات «انزوا» و «عزلتِ» مساجد را فراهم کردند. ۳. ما محتاج «شبکه‌سازیِ اجتماعی» هستیم؛ یعنی باید ارزش‌های اسلامی و انقلابی به‌صورت «مویرگی» در عمق جامعه، به حرکت درآیند و جامعه با این ارزش‌ها، آمیخته شود. هر چند بخشی از این روند، وابسته به فضای مجازی است، اما نباید از «فضای واقعی» نیز غفلت کرد. در فضای واقعی، ما باید سطوحی از امکان‌ها را برای راه‌یابی به «ریزبدنۀ جامعه» و «لایه‌های خُردِ اجتماعی» بیابیم که یکی از مهم‌ترین آنها، مسجد است. مسجد، «حلقۀ وصلِ» همۀ قابلیّت‌های محلی و همچون «گرانیگاهِ قدسی» است. این «نقطۀ تقاطع»، چتری است که می‌تواند محله را از نظر غایات فرهنگی و سیاسی، صورت‌بندی و ساماندهی کند؛ به این معنی که می‌تواند زیر پوستِ محله، یک «شبکۀ ارتباطیِ به‌هم‌پیوسته» بسازد که از لحاظ تدبیرگریِ محلی، نقش «دولتِ نهان» را ایفا کند. در این حال است که «چسبندگیِ محلی» رخ می‌دهد و محله، «هویّتِ انقلابی» می‌یابد و از وضعِ «سیّالیّت» و «نوسان» و «واگرایی» خارج می‎‌شود. چنین شبکه‌هایی که معطوف به مسجد و مبتنی بر ارادۀ امام محله هستند، محلۀ «بی‌هویّت» و سرشار از «ناآشنایی» و «بیگانگی» را به یک بافتِ «شناسایی‌شده» و «مفصل‌بندی‌شده» تبدیل می‌کند که در آن، امکان تحرّک ضدّفرهنگی و ضدّامنیتی، به‌شدّت کاهش می‎‌یابد. 🇮🇷 @faannoos
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مهدوی ارفع در جمع بانوان متحصن در حرم امام رضا علیه السلام: صبر مردم متدین هم حدی دارد. اگر تکلیف حجاب را مشخص نکنید به زودی جنگ مردم با مردم را در پیش خواهیم داشت. 🇮🇷 @faannoos
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امر به معروف و نهی از منکر را از روی دوش خود بر نداریم همان چیزهایی را که به ما می گوئید به روابط عمومی و حراست مربوطه، پلیس و اماکن و دفتر امام جمعه و... هم بگویید و مطالبه برخورد و تصحیح داشته باشید... فقط هم و مسائل غیر اخلاقی نیست، در مورد برخورد بد مدیران و کارمندان دولتی، رشوه، فساد، مسائل ضد امنیتی، تحریک به آشوب و... 🇮🇷 @faannoos
804.6K
برای گزارش کشف حجاب به ۱۹۷ در لحظه زنگ بزنید تا انتها گوش کنید ، مطالب جالبی گفتن. 🇮🇷 @faannoos
رجبی دوانی: قوه قضاییه در مجازات و اعدام اغتشاشگران تعلل کرده است محمدحسین رجبی‌دوانی، رئیس بنیاد ایرانشناسی: 🔹امروزه کسانی که در این زمینه (اعدام) شبهه ایجاد می کنند، دو دسته هستند؛ اما وجه اشتراک همه آنان زاویه داشتن با ولایت و برنتابیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 🔹برخی از این افراد مفسدانی هستند که نام اصلاح‌طلب برخود گذاشته اند؛ زیرا ثابت شده است که این افراد نه درد کشور دارند و نه درد دین؛ بلکه فقط تشنه قدرت هستند و از هر چیزی که منجر به تضعیف نظام شود استقبال می کنند. 🔹هر کسی با سلاح سرد و گرم، ایجاد رعب و وحشت کرده و امنیت جامعه را به خطر اندازد و با بستن راه ها ناامنی ایجاد کند، محارب محسوب می شود؛ حتی اگر قطره ای خون از کسی ریخته نشود. 🔹متاسفانه قوه قضاییه که اشکال بزرگی نیز بر آن وارد می دانم، اولاً در محاکمه و مجازات این افراد تبهکار و محاربین تعلل کرده و دیرهنگام اقدام کرد. اگر قوه قضاییه در همان اولین جنایتی که این افراد کرده بودند، آنها را مجازات و اعدام می کرد، دیگر کسی نمی توانست دست به ادامه چنین جنایات و تبهکاری ها زند 🇮🇷 @faannoos
مانند پلنگ زخم‌خورده یا در گوشه‌ای مشغول تماشا⁉️ 🔰 روایتی از امام سجاد علیه‌السلام در کتاب معروف وسائل‌الشیعه نقل شده است که ایشان به این مضمون فرمودند: 💠«موسی بن عمران (علیه‌السلام) به خداوند عرض کرد: پروردگارا! در روزی که سایه‌ای جز سایۀ تو نیست، افرادی را که در سایۀ عرش خود قرار می‌دهی، چه کسانی هستند؟» وحی فرستاده شد و صفاتی از این افراد به حضرت موسی (علیه السلام ) گفته شد؛ یکی از صفات این بود: 👈«کسانی که هرگاه حرام‌های من حلال شمرده می‌شود، مانند پلنگ زخم خورده، غضبناک می‌شوند❗️» ⚠️ قابل توجه کارگزاران جمهوری اسلامی و همه مؤمنین؛ بیایید خود را قضاوت کنیم: فضای مجازی رها قبح‌شکنی ولنگاران کشف حجاب‌ها … #⃣ `جبههٔ انقلاب‌اسلامی در فضای مجازی 🇮🇷 @faannoos
🔴 لوله کثافت آقایون (محتوای غیراخلاقی و ضد دینی) رو تو سرچشمه فضای مجازی رها کردن بعد پایین دست رودخونه به چهار تا طلبه و فعال فرهنگی میگن برید تو فضای مجازی کار فرهنگی کنین، پاسخ به شبهات بدید و... 👌داداش❗️اون لوله کثافات را از سرچشمه بردار، خود به خود خیلی از معضلات حل میشه. 🇮🇷 @faannoos