eitaa logo
♻«جهاد تبیین»♻
1.5هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
2.9هزار ویدیو
49 فایل
فدایـــــیـــــان سیـــــد علی ارتباط با خادم @yazahraa1397 اهداف کانال ◀️ انتشار ✅رهنمودهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ✅ زنده نگهداشتن یاد شهدا ✅ اخبار جبهه مقاومت #گروه_جهادی_چهار_شنبه‌_های‌_زهرایی
مشاهده در ایتا
دانلود
✔️به یک ۲۲ بهمن در فضای مجازی هم نیاز داریم... 🔻۲۲ بهمن، سالروز سرنگون شدن حکومت طاغوت شاهنشاهی در کشورمان است. وقتی می گوییم جمهوری اسلامی هستیم، یعنی جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون حکمفرماست. 🔻این در حالیست که فضای مجازی کشورمان در شأن حکومت شاه است و در تناسب با اصول و محکمات جمهوری اسلامی و انقلاب نیست. 🔻ما به یک انقلاب اسلامی در عرصه مجازی نیاز داریم؛ وگرنه همچنان شاهد در جریان بودن حکومت طاغوت در عرصه فضای مجازی هستیم!
مسیری که کشور غرب‌زده‌ی عربستان پیش گرفته Vs مسیر خودباوری و استقلالی که جمهوری اسلامی پیش گرفته 📍پ.ن: هر دو خبر برای دیروز هستند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️: چه فرقی می‌کنه به کی رای بدیم وقتی حکومت خودش هرکسی رو‌ بخواد سرکار میاره! 🔺جـــــــــــــــــــــــــــواب (۴)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 از دادن خدمات فیلترشکن چه استفاده‌ای می‌توان کرد؟ از فیلترشکن استفاده کنیم؟ آیا استفاده از فیلترشکن خطرناک است؟
🔶 | درمان آرتروز با لوسیون ایران ساخت 🔸 متخصصان ایرانی در یک شرکت دانش‌بنیان دارویی موفق شدند لوسیونی برای درمان سندروم مچ دست (تونل کارپال) تولید کند. همچنین این پماد برای درمان انواع درد آرتروز و دردهای مفاصل در نواحی گردن، زانو، ستون مهره‌ها و درد مفاصل و تاندون‌ها که ناشی از عصب سیاتیک و گرفتگی‌های عضلانی- مفصلی در نقاط مختلف بدن است، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دهه فجر انقلاب اسلامی مبارک باد
میگم یه مقدار پول بیشتر خرج کنید و یه فتوشاپ‌کار بهتر استخدام کنید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢این‏ کاریکاتور توهین‌آمیز درباره تیم ملی ایران را صفحه گروهک تروریستی الاحوازیه منتشر کرده بود نه یک روزنامه قطری.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 فیلم کمتر دیده شده از تکبیر گفتن سلیمانی در شب ۲۲ بهمن ماه،
آماده براندازی هستین یا نه😁✋🏻 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢مقام آمریکایی: ما باید ریشه ملت ایران را از بین ببریم... احمق😂 فدای شما نقطه زن بشم آقاجانم👌👌😊
بسمه تعالی عرض سلام خدمت سربازان گمنام امام زمان رفقا و هموطنان عزیزم ابلاغ ماموریت موضوع :رصد اطلاعاتی وامنیتی وحفاظتی خاص مراسم ۲۲ بهمن در حوزه مراسم ۲۲بهمن ودر حوزه امنیتی وحفاظتی ،لطفاً به نکات زیر توجه خاص مبذول فرمائید. ✅در حین راهپیمائی حداکثر دقت را داشته باشید که در اطراف خیابان و خصوصا در مسیر انجام راهپیمائی در صورتی که کیف یا بسته مشکوکی مشاهده کردید سریعا به پلیس ومامورین امنیتی حاضر اطلاع رسانی فرمائید ✅ رصد و شناسایی افراد مشکوک را مد نظر داشته باشید به نحوی که افراد مشکوک معمولا مضطرب بوده ومدام به اطراف خود نگاه میکنند و در صورت مشاهده پلیس ونیروهای امنیتی مسیر خود را منحرف و مخفی میشوند. ✅افراد مشکوک معمولا سعی میکنند سر وصورت خود را کاملا بپوشانند واز شناسائی شدن جلوگیری میکنند. ✅ به افرادی که حجم بدن آنها خصوصا اطراف شکم وسینه و ران پاهای آنها بطور غیر عادی و بصورت دارای حجم غیر متعارف می باشد مشکوک شوید چون ممکن است دارای جلیقه انتحاری وانفجاری باشند. ✅افرادی که دارای جلیقه انتحاری وانفجاری هستند معمولا نمیتوانند بطور طبیعی وراحت حرکت کنند و بصورت دست باز و سنگین وغیرعادی حرکت میکنند ✅در حین راهپیمائی دقت کنید که خودروهای مشکوک ویا با پلاکهای غیر بومی در مسیر پارک نشده باشد ✅ نسبت به عدم وجود بسته های مشکوک در سطلهای زباله مسیر راهپیمائی اطمینان حاصل کنید. ✅مراقب افرادی که قصد متشنج کردن فضای راهپیمائی و به حاشیه کشاندن جشن پیروزی انقلاب را دارند باشید و اجازه عرض اندام ومتشنج کردن به آنها ندهید و ضمن تهیه عکس وفیلم ومستندات از اقدام اینگونه افراد سریعا به مامورین امنیتی وانتظامی اطلاع دهید ❌ هرگونه موارد مشکوک امنیتی و حفاظتی را در اسرع وقت به یکی از شماره های زیر اطلاع رسانی فرمائید 📞فوریتهای پلیس شماره ۱۱۰ 📞 سازمان اطلاعات سپاه شماره ۱۱۴ 📞 ستادخبری وزارت اطلاعات ۱۱۳ 📞 ستادخبری حفاظت اطلاعات قوه قضائیه ۱۵۸۰ 📞 ستاد خبری سازمان اطلاعات ارتش تلفن گویا ۰۹۶۹۱ پیغام گیر ۸۸۴۱۳۰۸۹ رفقا وهموطنان عزیزم توجه داشته باشید که ایجاد امنیت و آرامش برای مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران وظیفه آحاد ملت میباشد وقطعا این امنیت وآرامش باعث شادی وخوشنودی امام عصر عجل الله تعالی الفرجه الشریف و رضایت ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز خواهد شد وخاری در چشم واستخوانی در گلوی برعندازان ودشمنان ایران عزیزمان خواهد بود.
ارسال گسترده پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی 🔹همزمان با برنامه‌های جدید دولت برای گستره دایره یارانه‌ای نقدی و کالابرگ الکترویک بازار پیامک‌های جعلی با عناوین غیر واقعی در خصوص یارانه داغ شده است. 🔹در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده برای مشاهده یارانه معیشتی از طریق لینکی در داخل پیامک قرار داده شده پیگیری انجام شود. 🔹این درحالی است که به وضوح یک لینک مشکوک با ادرسی نا معتبر در این پیامک‌ها قرار داده شده که احتمالا هدف ارسال کنندگان ان سودجویی از مردم است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹 ۲۲ بهمن سالروزشهادت شهیدابراهیم هادی 📝بخشی از وصیت نامه شهید: خدايا عشق به انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب چنان در وجودم شعله‌ور است كه اگر تكه‌تكه‌ام كنند و يا زير سخت‌ترين شكنجه‌ها قرارگيرم، او را تنها نخواهم گذاشت.
45.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گزازش تصویری ✍بگمانم زمانه کمی تغییر کرده است ... روزگاران قدیم؛ نفت را میخواندند.... ! گذشـت آن دوران .... امـروز👇 👈 تویی بانو! 💫 و سیاه؛ آن 💫💫 اما ... اما بانـو ! نگذار هرچشمی👀 تو را اکتشاف کند...! بگذار قرنها بعد در کتب تاریخ 📚اینگونه بنویسند که ✏️ این سرزمین👇 ! که هرگز کشف نشدن☀️ و دست نیافتی ماندند....👌 ❄️بـانو نـایـابــ بـمـان و نـابــ !!!❄️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلیمانی: اون چیزی که در انتخابات مهم هست حضور مردم در صحنه‌ی انتخابات هست....
‌ 🔻جانباز علوی تبار روزت مبارک🌸🌸
🚖راننده تاکسیِ طراز انقلاب...
⭕️میگفتن مطیعی فقط علیه روحانی میخوند و در زمان رئیسی ساکته اما دیروز میان جمعیت این طور خوند که: 🎙خون ما تضمین رأی و حرمت فریاد ماست وعده‌های فصل تبلیغات‌تان در یاد ماست! 🎙رونق تولید و شوق کاردانی‌ها چه شد؟! وعده‌ی پی در پی رفع گرانی‌ها چه شد؟!
🔺نا امیدی یک برانداز: شانس بیاریم رفراندوم نشه...