eitaa logo
♻«جهاد تبیین»♻
1.5هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
2.9هزار ویدیو
49 فایل
فدایـــــیـــــان سیـــــد علی ارتباط با خادم @yazahraa1397 اهداف کانال ◀️ انتشار ✅رهنمودهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ✅ زنده نگهداشتن یاد شهدا ✅ اخبار جبهه مقاومت #گروه_جهادی_چهار_شنبه‌_های‌_زهرایی
مشاهده در ایتا
دانلود
📣 چای روضه 🔺مثل غذای هیأت که عطر و طعمش با همه غذاهای عالم فرق دارد، چای روضه هم عطر و طعم فوق العاده ای دارد، حتماً باید ایستاد چای این موکب ها را نوشید، شاید مهمترین پذیرایی هیئت‌ها، چای روضه باشد. چایی که مردم، نه به قصد رفع عطش و خستگی، که به نیت شفا و رفع گرفتاری می‌نوشند و اصلاً چای روضه را بیمه عمر یک سال خود می‌دانند. چایی که عطر و طعم آن، با تمام چای‌هایی که نوشیده‌اند، متفاوت است. در چایخانه، پیر و جوان و خرد و کلان، هر یک به کاری مشغولند. اینجا برای همه کار هست. هر کس هم به نیتی پای کار هیئت آمده است.
🔴«ارتش اسرائیل» مسئول حمله به بندر الحدیده 🔹‌ارتش اسرائیل به صورت رسمی با قبول مسئولیت حمله به بندر الحدیده یمن اعلام کرد حملات ما به بندر الحدیده پاسخی به صدها حمله ماه های اخیر به اسرائیل بوده است. 🔹‌شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد اعضای کابینه رژیم صهیونیستی ۴۵ دقیقه پیش از آغاز حمله به بندر الحدیده از این عملیات مطلع شده و با اجرای آن موافقت کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مردم روسیه درباره گورباچف چه می گویند؟ 🔹‌قابل توجه کسانی که میگویند پزشکیان گورباچف ایرانی است…
🔴اعتراف بزرگ ترامپ به قدرتمندتر شدن ایران در دوران شهید رییسی ♦️دونالد ترامپ شامگاه پنجشنبه ۲۸ تیر به وقت آمریکا در چهارمین شب برگزاری مجمع ملی جمهوری‌خواهان در میلواکی رسما نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده را پذیرفت. ♦️دونالد ترامپ در اولین سخنرانی خود پس از سوءقصد به جانش گفت: «به چین و کشورهای دیگر گفتم اگر از ایران خرید کنید، اجازه نخواهیم داد که در این کشور هیچ کسب‌و‌کاری انجام دهید و بر هر محصولی که می‌فرستید، تعرفه‌ای ۱۰۰درصدی یا بیشتر اعمال خواهیم کرد.» «اگر من رئیس‌جمهور بودم، ایران ورشکسته بود، ایران هیچ پولی نداشت. حالا ایران ۲۵۰میلیارد دلار دارد. آن‌ها همه این پول را در دو و نیم سال گذشته به دست آورده‌اند. آن‌ها ورشکسته بودند.» ✅نکات تحلیلی: 🔺متاسفانه به دلیل جنگ شناختی و ضعف در اطلاع رسانی، کارهای بزرگی که در دولت شهید رییسی انجام شد به گوش مردم نرسید! 🔺حالا پس از شهادت شهید رییسی کم کم اقدامات دولت سیزدهم به نفع مردم و کشور در حال روشن شدن است. ترامپ خواسته یا ناخواسته دست به اعترافی بزرگ زد و قدرتمند شدن ایران در دوران شهید رییسی را معترف شد. این اظهارات را نه یک اصولگرا که دشمن ترین دشمنان ایران بیان کرده اند و در نوع خود بی نظیر است. 🔺در آمد ۲۵۰ میلیارد دلار توسط دولت سیزدهم در دو سال و نیم گذشته یک پیروزی بزرگ برای ایران بود ، اما حتی نزدیکان دولت سیزدهم هم نتوانستند این پیروزی را به زبان مردم فهم بیان کنند! ترامپ همچنین معترف است که اقدامات او در زمان دولت حسن روحانی، کشور را با ورشکستگی روبرو کرده بود. اما افسوس که بلد نبودن کار تبیینی توسط تیم رسانه ای دولت از این دستاوردی که دشمن بدان معترف است از یک سو و اختلافات طرفداران قالیباف و جلیلی از سوی دیگر، اجازه نداد همان راه ادامه پیدا کند!
_______
آقا حسین. . این روزا بیشتر میفهمم که قدرتو ندونستیم. . خیلی جات خالیه دیپلمات باعزت. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کوچک‌زاده، نمایندۀ مجلس: با ظریف نمی‌توان کشور را به وحدت رساند 🔹آقای رئیس‌جمهور منتخب، شما دعوت به وحدت می‌کنید ولی نمی‌شود با سمبل اختلاف و نفاق در کشور یعنی محمدجواد ظریف این مملکت را به وحدت رساند. 🔹ظریف در کارگروهایش آدم‌هایی که اصل روحانیت و جمهوری اسلامی را نفی می‌کنند قرار می‌دهد که وزیر به مجلس معرفی کنند. 🔹امیدوارم این اتفاق نیفتد ولی این مسیری که شما می‌روید به آنجایی که باید باشد، نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رئیس ستاد کل ارتش صهیونیستی: رفح ینی ایران یمن یعنی ایران، ما در کل جبهه‌ها با ایران میجنگیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◾️از بغض و کینهء جمهوری اسلامی و نظام و رهبری و جلیلی به پزشکیان رای می‌دهید!؟ الان تحویل بگیرید ✍ پزشکیان میگه :« شماها که رای دادید به من از حب علی نبوده از بغض معاویه بوده انتظاری از من نداشته باشید براتون کاری انجام بدم !»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ پاسخ رهبر انقلاب به امثال روحانی و ظریف که قانون اقدام راهبردی را «بدترین قانون» در تاریخ ایران دانستند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 در روز قیامت، درمورد زمان خود بازخواست خواهیم شد؛ نه کربلای ۶۱ هجری...
🔴 مهم و فوری وضعیت نیروگاه‌های برق به حالت اضطرار در آمده، چون میزان مصرف برق بالا رفته و احتمال دارد یک یا چند نیروگاه در اثر فشار مصرف از مدار خارج شود. ⛔️ خارج شدن نیروگاه از مدار یعنی خاموشی بخش چشمگیری از مشترکین برای مدت طولانی ( Blackout) ‼️ از همه‌ی عزیران خواهش می‌کنیم به‌عنوان یک کار جهادی و وظیفه‌ی ملی: 1⃣ روشنایی اضافه منزل را خاموش کنید؛ 2⃣ وسایل برقی پر مصرف را در زمان‌هایی که پیک مصرف نیست استفاده کنید؛ 3⃣ حتی‌المقدور درجه‌ی کولر را کم‌ کنید تا سیستم برق‌رسانی کشور پایدار باشد. ✴️ خودمان باید به خودمان کمک کنیم و مطمئن باشید اگر همین چند نکته‌ی ساده را رعایت کنیم، می‌توانیم به یاری خداوند و مجاهدت عزیزان صنعت برق کشور، دوره‌ی پیک مصرف را پشت سر بگذاریم. ✔️ انتشار حداکثری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تصاویری از عزاداری زنان به یاد قبیله بنی‌اسد 🔸هرسال در روز سیزدهم محرم زنان به یاد حضور قبیله «بنی اسد» در کربلا و دفن اجساد مطهر شهدا در حرم امام حسین (ع) به عزاداری می‌پردازند. ۱۳ محرم در کشور عراق امروز بود.
enc_16619692957371511709762.mp3
2.99M
نگران اربعینید!؟😔 +یه وقت نشه نتونم بیام ارباب😭
🔹️علت تنفیذ رئیس جمهور توسط ولی‌فقیه چیست؟ 📜 روزشمار KHAMENEI.IR تا تنفیذ چهاردهم 🖼 تنفیذ، بر اساس بند ۹ اصل ۱۱۰ است. 🔹️ پاسخ حضرت امام خمینی رحمه‌الله به این سوال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 فصل‌الخطاب رهبر معظم انقلاب پیرامون شاخص‌های اعضای کابینه دولت جدید: ۱. صادق باشند ۲. امین باشند ۳. متدین و متشرع باشند ۴. از بن دندان به جمهوری اسلامی و نظام اسلامی معتقد باشد! ۵. ایمان ۶. امید به آینده؛ افق آینده را روشن بیینند/ آنها که در نظرشان افق آینده تاریک است و کاری نمی شود کرد، نمی شود به آنها مسئولیت‌های کلیدی داد ۷. اشتهار به پاکدستی و صداقت ۸. سابقه سوء نداشته باشند ۹. نگرش ملی داشته باشند/ غرق در مسائل جناحی و سیاسی نشوند ۱۰. کارآمدی لازم (بر اساس سوابق و تحقیق و ...) ان‌شاءلله هیئت وزیران کارآمد و به دردبخور، متدین و انقلابی بر سر کار بیایند و بتوانند مسائل کشور را پیش ببرند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ جناب آقای دکتر پزشکیان بزرگوار! این چند عضو شورای راهبری را می‌شناسید؟ 🔹از روزی که محمدجواد ظریف فهرست اسامی اعضای شورای راهبری کابینه مسعود پزشکیان را اعلام کرد، نگاه‌ها روی این شورا متمرکزتر شد. با بررسی اولیه، شاهد افرادی با مواضع و نظریات ضد دین، ضد نظام، رفاقت با محکومان اقتصادی و امنیتی هستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خاطره عجیب از اشتباه یک !! ⭕️ کسانی که انگلیسی بلدند، زبان دنیا را می‌فهمند...
📸 حضور رهبر انقلاب اسلامی بر مزار شهیدحسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه فقید جمهوری اسلامی ایران که در حادثه پرواز اردیبهشت به همراه رئیس‌جمهور شهید رئیسی به شهادت رسید.