eitaa logo
اسماعیل فخریان
11.4هزار دنبال‌کننده
608 عکس
344 ویدیو
46 فایل
مدیر: @im_enqelabi
مشاهده در ایتا
دانلود
یک سوال و یک تذکر مطمئناً استفاده از ابزارهای ساخت دشمن، برای ضربه زدن به دشمن می تواند تاثیر گذار باشد. مطمئناً با ابزارهای موجود می‌توانیم بخشی از اهداف خود را در بخش‌های مختلف، عینیت بخشیم. امروزه توییتر و اینستاگرام و فیسبوک و یوتیوب و تلگرام... از ابزارهای رایج ارتباط جمعی هستند که صهیونیستی بودنِ آن‌ها مورد اذعان همه‌ی کارشناسان است. معنای صهیونیستی بودن آن‌ها، یعنی آن ابزارها ساخته شده‌اند تا وسیله اشاعه‌ی سبک زندگی غربی در جامعه‌ی هدف و ضربه زدن در بخش‌های مختلف باشند. این ابزارها با تفنگ و موشک و امثال اینها کاملا متفاوت هستند. شما وقتی تفنگی را در میدان جنگ به غنیمت گرفتید، می‌توانید از این تفنگ صددرصد بر علیه دشمن استفاده کنید، شما وقتی پهبادی را به غنیمت گرفتید، می‌توانید از آن بصورت صددرصدی بر علیه دشمن استفاده کنید، اما نرم افزار و برنامه‌های مجازی و اپلیکیشن‌ها اینگونه نیستند، یعنی مدیریت آن ها به دست سازنده آنهاست، تمام اطلاعاتی که در این نرم افزار‌ها مبادله می‌شود بی کم و کاست در اختیار سازنده آن قرار دارد و به راحتی می‌تواند کاربران را مدیریت کند. خب حالا ما هستیم و زمین دشمن (ابزار ساخت شده توسط او) و دغدغه‌های دینی و فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و تربیتی و اقتصادی و آموزشی و از این قبیل موارد. طرح مساله: در زمین دشمن با توضیحاتی که داده شد، تاثیر ما برای ضربه زدن به او چقدر خواهد بود؟ ما با ابزاری که مدیریت آن صددرصد در دست دشمن است چقدر می‌توانیم به او ضربه بزنیم؟ یا چقدر می توانیم اهداف خود را پیاده کنیم؟ به عبارت واضح‌تر، او چقدر به ما اجازه فعالیت بر علیه خودش را می‌دهد؟ (پاسخ این سوال بر عهده‌ی خواننده‌ی این متن) مسئله بعدی که بسیار پر اهمیت است اینکه وقتی شما فراخوان می‌زنید و همه افراد را بدون اینکه آنها را از لحاظ سن و سواد و کارکرد و توانایی و تخصص و آگاهی و سواد رسانه‌ای، تفکیک کرده باشید، بدون در نظر گرفتن هیچ یک از این موارد آنها را وارد زمین دشمن می‌کنید و از آنها در یک زمان موقت و پاره وقت یک استفاده حداقلی می‌کنید، مثل هشتگ زدن، بعد از اتمام این عملیات مجازی و به تعبیری بعد از این طوفان، در طول آن مدتی که این افراد در زمین دشمن باقی می‌مانند چه تضمینی وجود دارد آنها که با دعوت و فراخوان شما وارد زمین دشمن شده‌اند، تحت تاثیر برنامه ها و افکار دشمن قرار نگیرند؟! به عنوان مثال وقتی گفته می‌شود در شب نیمه شعبان همگی وارد توییتر شوند و طوفان توییتر راه بیندازند و فلان جمله را هشتگ کنند، : بعد از اتمام نیمه شعبان و مناسبت‌های شبیه آن، افرادی که با فراخوان شما وارد توییتر شده‌اند چه تضمینی وجود دارد که مورد آسیبِ سازندگان توییتر قرار نگیرند؟ شما بعد از این طوفان، این کاربران را چگونه مدیریت می‌کنید؟! به آنها چگونه مصونیت می‌دهید؟ بزرگوارانی که همه افراد را بدون هیچ گونه تفکیکی دعوت به ورود به توییتر می‌کنید، لطفاً به این سوال ساده پاسخ کامل بدهید! ممکن است سوالی مطرح شود که آیا شما مطلقا مخالف ورود به زمین دشمن هستید؟! پاسخ بنده همان فرمایش رهبر انقلاب خواهد بود که "برای ورود به زمین دشمن، جبهه‌ی هوشمند لازم است". نه فراخوان با نشر حداکثری. ممکن است مسئله‌‌ی دیگری مطرح شود که این فضاها اگرچه ساخته دست دشمن است لکن قصد ما این است که بر روی افرادی که در آنجا فعالیت دارند یا حضور دارند تاثیر مثبت داشته باشیم! در پاسخ خواهیم گفت این افراد اگر خودی هستند چرا در زمین خود برای آنها برنامه نداشته باشیم و اگر دشمن ما هستند، در این صورت قطعاً تاثیر ما حداقلی خواهد بود، زیرا مدیریت این فضا در دست اوست، در حالی که ما با حضور حداکثری خود، زمین او را تبدیل به یک کرده‌ایم. مسئله بعدی این گونه مطرح می شود، خب ما بخواهیم یا نخواهیم، اقدامی بکنیم یا نکنیم اکثریت مردم در این فضاها حضور دارند، پس ما مجبوریم برای فعالیت و تاثیر گذاری در آنجا حضور یابیم! پاسخ خواهیم داد همچنان که دشمن توانسته است در یک مدت خاص و با یک برنامه‌ریزی معین، اینطور القاء کند که تنها راه ارتباطی مردم با یکدیگر همین ابزارهایی است که من ساخته‌ام، ما هم می‌توانیم در یک زمان مشخص و یک برنامه‌ی منسجم این فرهنگ را در ذهن مخاطب عوض کرده و ابزارهای جایگزین را به او معرفی کنیم و تمرکز خود را بر خروج افراد از زمین دشمن و ساخت ابزارهای جایگزین بگذاریم.
اما تذکر سال‌ها و قرن‌هاست که امت اسلام دچار انحراف در اصلی‌ترین مبانی و معارف خود بوده است و همیشه یکی از بزرگترین دغدغه‌های مصلحان این بوده است که مسلمانان را با لبّ‌اللباب اسلام آشنا کنند. در میان مصلحان، امامین انقلاب در میان ما بوده و هستند و ما سیره عملی آنها را در مبارزه با تحریف و قشری گری دیده و میبینیم. در چند هفته‌ی اخیر، چله‌های مختلف را در استغاثه به امام زمان "علیه‌السلام" و یا ادعیه‌ی خاص می‌بینیم -ضمن احترام به همه‌ی بزرگواران- حواسمان باشد که ظهور بیش از دعا، نیاز به مبانی فکری و معرفتی و تلاش برای آماده کردن حکومت جهانی حضرت ولی‌عصر"علیه‌السلام" دارد، مراقب باشیم پیشنهاد چله نشینی‌ها مردم را قشری و سطحی بار نیاورد. مراقب باشیم هر علامتی را به عنوان علامت ظهور معرفی نکنیم و در پی آن برای مردم پیشنهاد خاص چله نشینی معین نکنیم. اسماعیل فخریان ۱۳۹۹/۱/۱۹ @fakhrian_ir
▫️شما هم به این مجلس دعوتید 🔺 ✔️سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین فخریان به مناسبت میلاد امام زمان "عجل‌الله‌فرجه" به صورت زنده در کانال آپارات مجموعه‌ی تبیین برگزار می‌شود. 🔸زمان: پنج‌شنبه ۲۱ فروردین، ساعت ۱۸:۳۰ 🔸 لینک ورود به جلسه ساعت ۱۸ منتشر خواهد شد. @t_manzome_f_r مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
رهبر انقلاب اسلامی: عدّه‌ای هستند که در این شرایط و در این اوضاع حقیقتاً زندگی‌شان بسختی قابل گذران است و نمیتوانند زندگی معمولیِ عادیِ خودشان را اداره کنند؛ مردمی که دستشان باز است و توانایی دارند بایستی در این زمینه فعّالیّت وسیعی را شروع کنند. در صلوات شریف «شَجَرَةُ النُّبُوَّة» میخوانیم: وَ ارزُقنی مُواساةَ مَن قَتَّرتَ‌ عَلَیهِ مِن رِزقِکَ بِمَا وَسَّعتَ عَلَیَّ مِن فَضلِکَ ... وَ اَحیَیتَنی‌ تَحتَ‌ ظِلِّک. یعنی این یکی از کارهای لازمی است که بایستی انجام بگیرد؛ بخصوص که ماه رمضان در پیش است. ماه رمضان، ماه انفاق است، ماه ایثار است، ماه کمک به مستمندان است؛ چه خوب است که یک گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ی خوشی را از امسال، در ذهنها خواهد گذاشت. ما برای اینکه ارادتمان به امام زمان ثابت بشود، بایستی صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه‌ی مهدوی را خودمان به وجود بیاوریم که عرض کردیم، جامعه‌ی مهدوی، جامعه‌ی قسط و عدل است و جامعه‌ی عزّت است، جامعه‌ی علم است، جامعه‌ی مواسات و برادری است؛ اینها را بایستی ما در زندگی خودمان تحقّق ببخشیم، به قدر امکان خودمان؛ این ما را نزدیک میکند. ۱۳۹۹/۱/۲۱ پ.ن: رزمایش دوم با نگاه به ماه رمضان، رزمایش مواسات و همدلی. بسم‌الله... @fakhrian_ir
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
آوینی زنده است سال‌ها پیش با آوینی آشنا شدم. با آوینی که نه، با صدای معصومی که هنرش پرواز دادن دلِ شنونده به عرش بود. با شنیدن صدایش در روایت فتح، بی‌اختیار به انسان حالت انقطاع دست می‌دهد. سالهاست از صدای او در روایت فتح می‌گذرد، اما صدای او مثل خودش زنده است. آوینی زنده است، او همیشه زنده است. زنده است، چون قبل از شهادتش، شهید بود. حاج قاسم می‌گفت: تا شهید نباشی، شهید نمی‌شوی. آوینی آن وقتی هم که شهید نشده بود، شهید بود و شهید مبدا و منشا حیات است. آوینی احیاگر بود. اگر به تعبیر او: طلوع و غروب آفتاب بر مدار شهید است، حتماً طلوع و غروب دل هم. او خوب می‌توانست انقلاب ایجاد کند، خوب می‌توانست غوغا به راه بیندازد، هنر بی‌قرار کردن را خوب بلد بود. سرّش این بود که در جانش غوغایی برپا بود... @fakhrian_ir
تنها میدانِ جهاد اکبر @fakhrian_ir
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
صوت سخنرانی زنده حجه‌الاسلام و المسلمین فخریان به مناسبت میلاد امام زمان "علیه‌السلام" @fakhrian_ir
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👤 سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین فخریان (مدیر قرارگاه حاج قاسم سلیمانی) با اعضاء قرارگاه و همه خیرین بزرگوار ➕ گزارش کوتاهی از فعالیت های قرارگاه در ایام 🍃🌷🍃🌷🍃🌷 💠 قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی https://eitaa.com/sh_qasemsoleimani
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
چیست؟ تا حالا از این زاویه نگاه کرده بودی؟ @fakhrian_ir
مخاطب به خطاب نشدم و کم بهره‌ام از مناجات شعبانیه. اما همچنان به فضل تو امیدوارم... در این لحظات پایانی ماه شعبان مرا پاکیزه وارد میهمانی خودت کن. مرا طاهر بپذیر.
🔹 سلسله جلسات «تفسیر سوره برائت» 👤 سخنران: حجت‌الاسلام والمسلمین فخریان 🗓 هر روز در ماه مبارک رمضان 🔉 صوت جلسات در کانال رسانه بارگذاری خواهد شد: @fakhrian_media@fakhrian_ir
باید براى خدا کار کنیم، براى خدا حرف بزنیم، براى خدا اقدام کنیم، براى خدا انتقاد کنیم، براى خدا تعریف کنیم، براى خدا دشمنى کنیم، براى خدا دوستى کنیم، براى خدا بنویسیم و بگوییم، و نگوییم و سکوت کنیم براى خدا. واقعاً آن چیزهایى را که در انگیزه‌ی خدایى داخل میشود و گاهى ما را هم فریب میدهد، کنار بگذارید. امروز روزى نیست که ما دیگر در مقابل نفْس خودمان فریب بخوریم.اگر این قیام ‌لله‌ نشد، انحراف راه به سمت یک چیز معمولى در دنیا پیش خواهد آمد؛ این براى ما جاذبه ندارد. یعنى هیچ جاذبه‌اى ندارد که ما بخواهیم یک دولتى، یک حکومتى، یک کشورى باشیم مثل کشور ژاپن ‌-دیگر از آن بالاتر که نمیشود- یا یک درجه پایین‌تر از آن مثل بعضى کشورهاى دیگرى که همان جاها هستند و نمیخواهم اسم کشورها را یکی‌یکى بیاورم؛ این براى ما جاذبه‌اى ندارد. وقتى معنویّت نباشد، وقتى براى خدا نباشد، وقتى تشکیل جامعه‌ی نمونه‌ی انسانى نباشد، تلاش و زحمت وجهى ندارد.  براى خدا باید حرکت کرد، در چهارچوب اهداف الهى باید کار کرد، وَفی ذٰلِکَ فَلیَتَنافَسِ المُتَنافِسون. براى این است که آدم بایستى تلاش کند، زحمت بکشد، کار بکند، وَالّا این همه کشور در دنیا هست؛ بعضى آباد، بعضى [هم نه]؛ [امّا] آنچه ما دنبال آن هستیم، تحقّق اهداف الهى است، تحقّق ارزشها است؛ که باید دنبال ارزشهاى عمده‌اى که براى ما وجود دارد باشیم. پس بنابراین آنچه مورد توجّه ما است، این است که ما آرمانها را و اهداف انقلاب را با این قیام ‌لله‌ باید تأمین کنیم. ۶۸/۱۱/۹ رهبر انقلاب پ.ن: مشغول خواندن این کلمات بودم، گفتم شاید شما هم دوست داشته باشید بخوانید.
⭕️ دولت از صفحات مجازی درآمد چند هزار میلیاردی بدست می آورد 🔸علی اکبر رائفی پور، کارشناس و استاد رسانه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان: 🔹مسئولان ما سر دعوای انتخاباتی و رأی آوردن نسل جوان کشور را قربانی می‌کنند. 🔹از نگاه شبکه نفوذ به جذب جوانان به فضای مجازی اصلا نباید غافل شد. 🔹هیچ فرد عاقلی فضای کشورش را در اختیار فضای مجازی که کنترلش در دست صهیونیست ‌ها است، نمی‌گذارد. هلند هم که یکی از آزادترین کشور‌ها در دنیا است، این کار را نمی‌کند. 🔹خطرناک‌ترین کارکرد‌های فضای مجازی، تغییر سبک زندگی و جابجایی ارزش‌ها و قبح شکنی از مقدسات است. 🔹اقتصاد دولت هم با همین صفحات مجازی گره خورده و دولت از این صفحات درآمدی چند هزار میلیاردی بدست می‌آورد. 🔹برای همین است که در مقابل فیلتر کردن اینستاگرام می‌ایستد، اما اساسا سعی چندانی برای رفع فیلتر توییتر نمی‌کنند، چون توییتر، متن محور است و اصطلاحاً اینترنت خور نیست. 🔹این اینستاگرام است که با بارگذاری و دانلود عکس و فیلم حجم اینترنت کشور را می‌خورد و باعث درآمد وزارت ارتباطات از طریق فروش اینترنت به مردم می‌شود. پ.ن: تذکری که قبل از نیمه شعبان و به مناسبت طوفان توئیتری و حضور حداکثری جوانان در زمین دشمن نوشته شده بر همین اساس بود که نمی‌توانیم مدیریت زندگی مردم را به دست حاکمان صهیونیستی بسپاریم. حضرت آقا در روز مبعث فرمودند باید در فضای مجازی قوی شد زیرا که امروز فضای مجازی حاکم بر زندگی مردم است. @fakhrian_ir
مقام معظم رهبری: مهم‌ترین کتاب کلامی ما را خواجه نصیر نوشته است. سلسله جلسات تدریس کتاب کشف المراد (شرح علامه حلی بر کتاب تجرید الاعتقاد) مدرس: حجه‌الاسلام و المسلمین فخریان صوت جلسات در کانال زیر بارگزاری می‌شود🔻 @fakhrian_media
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔊 چگونه آدم‌ها می‌شوند؟ @fakhrian_ir
به دنبال چیست؟ دین یک سلسله برنامه‌های اجتماعی است که دارای صدر و ذیل می‌باشد، ابتدایی دارد و انتهایی دارد. برای تعریف و پیاده کردنِ دین باید از نقطه شروع، شروع کنیم. نمی‌شود ما وسط دین را به مردم ارائه دهیم و بگوییم این دین است. دین به دنبال ایجاد یک فضای مناسب و یک بستر انسانی به منظور رشد حداکثری، حداکثر انسانهای عالَم است. پس اگر می‌گوییم که دین دارای یک سلسله برنامه‌هایی است و این برنامه‌ها یک هدفی را دنبال می‌کنند، آن هدف این است که در پس عملیاتی شدن این برنامه‌ها، یک کارخانه انسان سازی به وجود بیاید که در این کارخانه انسان سازی -به تعبیر خود آقا در کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی‌ در قرآن- انسان‌ها خود به خود رشد کنند و تربیت شوند. خود به خود رشد می‌کنند، لکن نه بدون اختیار، نه با سلب اختیار و اراده. یعنی این فضا بهترین بستر برای رشد انسان‌ها است مثال خود آقا را می‌زنم؛ می‌فرمایند: مثل اینکه ما یک نهالی را در یک زمین کاشتیم و تمام شرایط رشد این نهال را فراهم کردیم، اگر زمین باروری لازم است فراهم کردیم، اگر کود مناسبی لازم است، فراهم کردیم، نور به اندازه کافی، آب به اندازه کافی، تمام شرایط رشد این نهال را ما فراهم کردیم. آن وقت این نهال خود به خود رشد می‌کند. ایجاد این کارخانه انسان سازی مبتنی بر سه منظومه است: منظومه معرفتی منظومه ارزشی منظومه رفتاری اگر انسان‌ها پس از دریافت منظومه معرفتی به منظومه ارزشی عمل کنند و منظومه ارزشی را تحقق دهند، پس از تحقق منظومه ارزشی، یک فضای انسان ساز به وجود می‌آید، و یک کارخانه انسان سازی به وجود می‌آید. سلسله جلسات تدریس کتاب تفسیر سوره برائت برشی از رمضان۹۹ @fakhrian_ir
🔻چرا تشکیل حکومت لازم است؟ 🔸چرا باید حکومت تشکیل داد؟ چون حکومت حد فاصل بین منظومه ارزشی و منظومه کنشی است. اگر حکومتی نباشد و در منگنۀ آن حکومت، مردم مجاب نشوند که ارزش‌ها را به عینیت برسانند؛ هیچگاه کارخانه انسان‌‌‌سازی محقق نمی‌شود. 🔹برای رسیدن به کارخانه انسان‌‌‌سازی، این ‌قرآن است که به ما دستور جامع و برنامه جامع و خطوط کلی را نشان ‌‌‌می‌دهد که اگر می‌خواهید جامعه شما تبدیل به جامعه انسانی شود؛ فرهنگ شما چگونه باشد، اقتصاد شما چگونه باشد، سیاست شما چگونه باشد، رفتار حکومتی شما چگونه باشد، ارتباط شما با افرادی که دشمن شما هستند چگونه باشد، ارتباط شما و نحوه مواجهه‌ی شما با منافقین چگونه باشد، با مومنین چگونه باشد. قرآن کریم، برنامه ما است. 🔸پس طبیعتاً کتابی که ‌‌‌می‌خواهد شیوۀ رسیدن به تمدن اسلامی، شیوۀ رسیدن به کارخانه انسان سازی را به ما نشان دهد، نمی‌تواند دستوراتش فقط فردی باشد، بلکه عموم دستوراتش ناظر به زندگی جمعی انسانها و ناظر بر اجتماع خواهد بود کما اینکه امام "رحمةالله‌علیه" فرمود: «والله اسلام همه‌اش سیاست است» با قسم جلاله والله می‌فرمایند. سیاست یعنی شیوه مدیریت زندگی انسانها. این سیاست ابزاری دارد، برنامه‌هایی دارد، شئونی دارد، زوایایی دارد که همه اینها را ‌قرآن میتواند برای ما مشخص کند. 🔹اگر مردم بنا است در قالب حکومت، ارزش‌ها را در جامعه محقق کنند، باید تربیت شوند که پیغمبر این تربیت فردیِ ابتداییِ یکایکِ افراد را -که یک نوع ابزار برای تحقق ارزشها در متن جامعه است- در ابتدای بعثت‌شان شروع کردند، بعد این‌ها را به هم گره ‌‌‌می‌زنند که از این گره زدن تعبیر ‌‌‌می‌کنیم به ، این ولایت موجب ایجاد تشکیلات ‌‌‌می‌شود، و آن تشکیلات ما را به ایجاد حکومت ‌‌‌می‌رساند. سلسله جلسات تدریس کتاب تفسیر سوره برائت برشی از رمضان۹۹ @fakhrian_ir
همین‌که ضد انقلاب و امثال تاج‌زاده با تاختن به آقای محمود کریمی، قیافه‌ی دفاع از حریم اهل‌بیت "علیهم‌السلام" گرفتند، بدانید که به دنبال انتقام از اصل اسلام و انقلاب اسلامی هستند و حکایت محمود کریمی بهانه است. بدانند که ضمن انتقاد از حکایتی که آقای کریمی در حرم مطهر امام رضا "علیه‌السلام" نقل کردند، یک تارِ موی آقای کریمی را به تمام هیاکل ضد انقلاب نخواهیم داد. @fakhrian_ir
یک استراتژی و ده‌ها تاکتیک سیرِ زندگی پیامبراکرم‌‌ متشکل از یک مجموعه از تاکتیک‌های به هم پیوسته برای رسیدن به یک استراتژی واحد است. 🔸استراتژی واحد پیغمبراکرم این است که به یک حکومت اسلامی دست پیدا کند. این استراتژی، متشکل از تاکتیک‌های مختلف است. به تعبیر حضرت آقا گاهی تاکتیک‌‌ها به این شکل است که پیغمبراکرم همراه با دو نفر یعنی حضرت خدیجه و امیرالمومنین "علیهماالسلام" در یک گوشه‌ای از مکه می‌ایستند به عبادت کردن و نماز خواندن. گاهی مواقع همین پیامبراکرم‌‌ دعوت را علنی می‌کند و تن به جنگ هم می‌دهد. جنگ احزاب شروع می‌شود، جنگ خندق می‌شود و... گاهی مواقع برای اینکه به آن استراتژی واحد برسند، تن به صلح می‌دهند، اما این صلح قدرتمندانه و عزتمندانه است برای اینکه این تاکتیک‌‌ها کنار هم یک پازلی را شکل بدهد که برسند به آن استراتژی اصلی خودشان که ایجاد یک حکومت اسلامی ‌است 🔹حضرت آقا شاخص‌هایی از آن حکومتی که پیغمبر دنبالش است را به عنوان استراتژی نهایی نام می‌برند: شاخص اول: «ایمان و معنویت» شاخص دوم: «قسط و عدل» شاخص سوم: «علم و معرفت» شاخص چهارم: «صفا و اخوت» شاخص پنجم: «صلاح اخلاقی و رفتاری» 🔻سلسله جلسات تدریس کتاب تفسیر سوره برائت برشی از رمضان۹۹ @fakhrian_ir
اسلام رحمانی یعنی اسلام بی‌خاصیت 🔸اسلام رحمانی در حقیقت اسلام لیبرال است. یعنی اسلامی که کاری به مظلومان عالم ندارد. کاری به ظالمان عالم ندارد. کاری به اینکه چه بلایی بر سر ملت‌های مظلوم می‌آورند، ندارد. اسلامی که به روی همه می‌خندد. به روی دشمن می‌خندد، به روی دوست هم می‌خندد. آقا فرمودند این اسلام، اسلام لیبرال آمریکایی است که منفعل است. اما اسلام ناب، هم اشدالمعاقبین است و هم ارحم الراحمین. با دوستان ارحم الراحمین است با دشمنان اشدالمعاقبین. سلسله جلسات تدریس کتاب تفسیر سوره برائت برشی از رمضان۹۹ @fakhrian_ir
🔻رهبر انقلاب در ارتباط تصویری ستاد ملی مبارزه با : من این را میخواهم عرض بکنم -که این هم یک مطالبه‌ی جدّی و یک آرزو است، ان‌شاءاللّه این آرزو برآورده بشود- کاش کسانی بتوانند مثل شهید آوینی روایت کنند این جهاد عظیم و عمومی را؛ همچنان که شهید آوینی با آن بیانِ شیرین و زیبا و اثرگذارِ خودش توانست جزئیّات جبهه را برای ما روایت بکند و آن را ماندگار بکند، کاش کسانی بتوانند این کار را بکنند، هم در گفتار و هم در نوشتار و هم در کارهای هنری و نمایشها و پدیده‌های هنری. ۹۹/۲/۲۱ @fakhrian_ir
«سوئیت هوم»ها از جان مردم چه می‌خواهند؟ 🔹«سوئیت‌هوم» اصطلاحی است که بعضی کاربران اینستاگرام برای مشهور کردن خود از آن استفاده می‌کنند. آنها هر روز عکس‌هایی بسیار زیبا و خوش رنگ و لعاب از جزئیات خانه و زندگی خود و اعضای خانواده‌شان، از قصه آشنایی با همسر گرفته تا بارداری و نکات خانه‌داری و البته بچه‌داری منتشر می‌کنند. 🔹تا اینجای کار، همه چیز عادی! -یعنی متاسفانه عادی شده- است. اما این خانه‌های خوش رنگ و لعاب، و این کودکان خوش‌پوش و همیشه شاد، پشت صحنه‌ای دارند که مخاطبان نمی‌بینند. 🔹با افزایش فالوئرهای اینستاگرامرها، برندهای مشهور نیز برای تبلیغ محصولاتشان به سراغ آنها می‌روند. چراکه تبلیغ در این صفحات، بسیار ارزان‌تر از رسانه‌های رسمی است و البته درآمد بسیار خوبی برای اینستاگرامری است که هیچ کار خاصی نمی‌کند جز استفاده از آن کالا. 🔹قیمت یک استوری یا پست تبلیغی، ممکن است به چند میلیون تومان هم برسد. اما در بسیاری موارد، هیچ پولی جابجا نمی‌شود و تبلیغ کننده فقط افتخار دریافت رایگان یک کالا یا خدمات را پیدا می‌کند. اما وظیفه‌اش این است که با آب و تاب، حسرت استفاده از آن کالا را در دل مخاطب بیندازد. 🔹آنچه در ذهن مخاطب باقی می‌ماند، کمبود همان چیزهای به‌ظاهر عادی، در زندگی روزمره‌اش است. حالا او گمان می‌کند برای کودک یا همسرش کم گذاشته‌است؛ دقیقا همان چیزی که تبلیغ‌کننده می‌خواهد. 🔹ضربه اصلی سوئیت‌هوم‌ها، به افسردگی مخاطبانشان یا ترویج مصرف‌گرایی خلاصه نمی‌شود. به جامعه‌ای فکر کنید که درآمد بلاگرها و سوئیت‌هوم‌هایش بسیار بیشتر از پزشکان، صنعتگران و... است. منبع: فارس
🔴 حذف اپلیکیشن وزارت بهداشت از گوگل‌‌پلی به دلیل تحریم‌‌های ضدبشری پ.ن: دشمن، است، پس از او نمی‌توان انتظاری غیر از دشمنی داشت. بزرگ‌ترین با دشمن، از اوست و بی‌نیازی در شدن است. مطالبه‌ی و و حمایت از موتور‌های ایرانی و برنامه‌های بازارگونه را جدی بگیریم. @fakhrian_ir