🔸تفرج کنان در هوا و هوس
گذشتیم بر خاک بسیار کس 🍂
🔸کسانی که دیگر به غیب اندرند
بیایند و بر خاک ما بگذرند⏳
🔸دریغا که فصل جوانی برفت
به لهو و لعب زندگانی برفت 🕥
https://eitaa.com/joinchat/729677891Cc0cea1ba96
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این سخنان 👆 مجددا بازنشر داده شده، برای همین پاسخی که یکی از طلاب در مرکز آموزش تخصصی فلسفه اسلامی ارائه کرده، تقدیم می گردد:
✔️ کینه نداشتن از دیگران کار خوبی است اما قاتل امام که دشمن خدا و پیامبر است با دیگران متفاوت است. لطفا تامل فرمایید:
1️⃣ امروز به نام حضرت علی اکبر نام گذاری شده. امام حسین علیه السلام بر بالین وی، کشندگان او را نفرین کرد: «قَتَلَ الله قَوْماً قَتَلوک» (بحارالانوار ج45 ص44)
2️⃣ زیارت عاشورا و سایر زیارت ها پر است از لعن بر دشمنان و قاتلان اهل بیت.
3️⃣ شفاعت بی حساب و کتاب نیست بلکه به اذن خدا و در حیطهی مشیّت و حکمت الهی انجام میپذیرد. لذا بیان شده است: «شفاعت ما به کسی که کاهل نماز است نمیرسد».
4️⃣ مرحوم امام خمینی در تقریرات درس اسفار درباره شفاعت فرموده اند: «شفاعت و هدایت دو روی یک سکه هستند». با این استناد و رویکرد به شفاعت، چون شمر و یزید مانع هدایت انسانها شدند بسیار بعید است که قاتلان اولیاء و ائمه(ص) به آسانی سکرات مرگ و حساب و پل صراط را بگذرانند و وارد بهشت شوند.(عدل الهی از منظر امام خمینی، دفتر هفدهم تبیان: 16 و معاد از دیدگاه امام خمینی: 76 موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ره)
https://eitaa.com/joinchat/729677891Cc0cea1ba96
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تقید مرحوم آیت الله بهجت به زیارت عاشورا
https://eitaa.com/joinchat/729677891Cc0cea1ba96
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روضه نمی خواهد تنی که سر ندارد❗️
https://eitaa.com/joinchat/729677891Cc0cea1ba96
⚜️ امام سجّاد عليه السلام:
«عَجِبْتُ لِمَنْ يَحْتَمى مِنَ الطَّعامِ لِمَضَرَّتِهِ وَلايَحْتَمى مِنَ الذَّنْبِ لَمِعَرَّتَهِ»
در شگفتم از كسى كه از غذا مىپرهيزد تـا گـرفـتـار زيـان آن نشـود؛ ولى از گـناه پـرهـيز نمىكـند تا گرفتار ننگ و عار آن نگردد. / كشف الغمه، ج۲، ص۱۰۷
🏴سالروز شهادت امام زین العابدین علیه السلام تسلیت🏴
https://eitaa.com/joinchat/729677891Cc0cea1ba96
طلبه ای از استاد فیاضی حفظه الله پرسید:
هنگام تبلیغ و یا وقتی که شهرستان هستم ملبسم ولی در قم به خاطر راحتی یا ضرورت با لباس شخصی ام ، این اشکالی ندارد ؟
استاد :
این ، نوعی نفاق است.
ارسالی آقای #برزو_تقی_زاده
https://eitaa.com/joinchat/729677891Cc0cea1ba96
فلسفه اسلامی
این سخنان 👆 مجددا بازنشر داده شده، برای همین پاسخی که یکی از طلاب در مرکز آموزش تخصصی فلسفه اسلامی ا
✅ قبح ظلم توسط شمر بدیهی است اما «هر کینه ای قبیح است » نظری است و نیاز به اثبات و دلیل دارد. آیا نمی شود برای رضای خدا از شمر و یا هر کسی که دشمن خداست کینه داشت؟!
✅ کینه همیشگی بین حضرت ابراهیم و کفار مورد تمجید قرآن قرار گرفته است:
مسلماً براى شما در ابراهيم و كسانى كه با اويند سرمشقى نيكوست، آن گاه كه به قوم خود گفتند ما از شما و آنچه به جاى خدا مى پرستيد بيزاريم، ما به شما كافريم و ميان ما و شما عداوت و كينه هميشگى آشکار شده تا این كه به خداى يگانه ايمان آوريد👇
قَدْ كانَتْ لَكُمْ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ في إِبْراهيمَ وَ الَّذينَ مَعَهُ إِذْ قالُوا لِقَوْمِهِمْ إِنَّا بُرَآؤُا مِنْكُمْ وَ مِمَّا تَعْبُدُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ كَفَرْنا بِكُمْ وَ بَدا بَيْنَنا وَ بَيْنَكُمُ الْعَداوَةُ وَ الْبَغْضاءُ أَبَداً حَتَّى تُؤْمِنُوا بِاللَّهِ وَحْدَه... (الممتحنه:4)
🔷 «الْبَغْضاء » شدت بغض است (العین، لسان العرب و مصباح المنیر) و «بغض» نفرت نفس است از چیزی که بدش می آید (مفردات الفاظ قرآن).
مرحوم الهی قمشه ای نیز الْبَغْضاءُ را به کینه ترجمه کرده است.
🔷دهخدا: کینه به معنی بی مهری و عداوت و آزار کسی را در دل پوشیده داشتن باشد... بغض. بغضاء.
👈 پس باید نسبت به دشمنان خداوند کینه و بغض داشت ❗️
https://eitaa.com/joinchat/729677891Cc0cea1ba96
🏴 خداوند برای هر کس خیر را بخواهد محبت #امام_حسین و علاقه به زیارتش را در دل او می نهد و خداوند برای هر کس بد را بخواهد بغض و کینه امام حسین و زیارتش را در دل او می نهد👇
🔷 منْ أَرَادَ اللَّهُ بِهِ الْخَيْرَ قَذَفَ فِي قَلْبِهِ حُبَّ الْحُسَيْنِ ع وَ حُبَّ زِيَارَتِهِ وَ مَنْ أَرَادَ اللَّهُ بِهِ السُّوءَ قَذَفَ فِي قَلْبِهِ بُغْضَ الْحُسَيْنِ ع وَ بُغْضَ زِيَارَتِهِ ( وسائل الشيعة، ج14، ص 496)
🏴 زیارت را خداوند از روی فضل و کرمش نصیب می کند و شامل هر کسی نمی شود:
🔷 سپاس مخصوص خداوندی است که بسیار بخشنده و مهربان است و از روی مهربانی و فضل و کرم خود زیارت مولایم را برایم آسان کرد و زیارت مولایم را برای من ممنوع نکرد👇
الْحَمْدُ لِلَّهِ الْحَنَّانِ الْمَنَّانِ الْمُتَطَوِّلِ الَّذِي مِنْ تَطَوُّلِهِ سَهَّلَ لِي زِيَارَةَ مَوْلَايَ بِإِحْسَانِهِ وَ لَمْ يَجْعَلْنِي عَنْ زِيَارَتِهِ مَمْنُوعا (قسمتی از زیارت امیرالمومنین علیه السلام/ المزار، ص: 35)
#اربعین_تسلیت
https://eitaa.com/joinchat/729677891Cc0cea1ba96
🔹 دکتر فیصل موسی معروف به فیصل تهرانی، نویسندهای جنجالی و پرمخاطب در مالزی اما پیرو مذهب شیعه نیست و چندین بار به واسطه برخی از این گونه نوشتههایش که در پی می آید، توسط سلفیهای مالزی مورد حمله قرار گرفته و از انتشار کتابهایش ممانعت به عمل آمده است. وی سال 2015 در راهپیمایی اربعین شرکت کرده و می نویسد:
▫️ بعدازظهر روز 29 نوامبر 2015 غبارآلود است. من بیش از 950 عمود (معادل 47.5 کیلومتر) از نجف تا کربلا را پیاده طی کردهام که کل آن 1452 عمود است. بدنم بعد از دو روز پیادهروی به شدت درد میکند و سعی میکنم در خیمهای که توسط گروهی از جوانان شیعه از کاظمین برپا شده، بخوابم.
▫️ امروز پیادهروی از نجف به کربلا به بیانیهای قدرتمند تبدیل شده است. تشیع به عنوان یک مکتب فکری، رویکردی از کنشگری نوپا را در پیش گرفت. عنصری بسیار متفاوت با جریانهای سنیگرایی که سکوتگرایی سیاسی را انتخاب کردند. به همین دلیل است که زیارت اربعین با صدای بلند طراحی شده است، چرا که برای رساندن پیام شهادت حسین (ع) باید چنین باشد.
▫️ در سال 2014 بیش از 20 میلیون زائر در ایام اربعین به کربلا آمدند. در مقایسه این مراسم با حج، مراسم مکه هیچ است.
▫️ پیادهروی من به همراه میلیونها نفر دیگر حدود 80 کیلومتر خواهد بود که سبک محسوب می شود. اگرچه در صحراها قدم زدم، روزها در گرما میپزم و شبها یخ میزنم، اما مدام به خودم یادآوری میکنم که افرادی هستند که از بصره با پای پیاده راه میروند که دو هفته طول میکشد.
▫️ پیادهروی اربعین یک تعاملگرایی نمادین جدی است که همه اقشار جامعه در آن مشارکت دارند. شیعیان شهری و دورافتاده، تحصیلکرده و بیسواد، ثروتمند و فقیر، مردمی از اقوام مختلف: فارس، عرب، هندی، آفریقایی، اروپایی و آسیایی با هم در موکبها میخوابیدند و غذا میخوردند.
▫️ یکی دیگر از جنبههای قابل توجه، مهماننوازی عجیب عراقیهاست. موکبها یا چادرهای موقتی که توسط مردم سازماندهی شدهاند، اقامت رایگان، غذا، درمان و سایر خدمات را ارائه میدهند. غریبهها بلافاصله برادر دینی شدهاند.
▫️ موکبها نه تنها از مردم محلی، بلکه از دیگر شیعیان جهان هستند... سرآشپز یک کارگردان هنری است که 26 فیلم بینالمللی دارد و از من میخواهد که نامش را ذکر نکنم. یکی از کارگران که دانشجوی 23 ساله دانشگاه آمریکایی بیروت است، به من گفت که 4 سال است تمام پسانداز خود را جمع میکند تا به کربلا بیاید و چنین خدماتی ارائه دهد.
▫️ وقتی به کربلا رسیدم، من لال شده بودم و اشکهایم جاری بود. من زمان زیادی را بعد از حج سال 2009 منتظر مانده بودم تا احساس اطمینانبخش عرفانی یا معنوی را به دست بیاورم. هیچوقت فکر نمیکردم شش سال بعد در «کربلا» به آن برسم!
✅ تهیه کننده: حجت الاسلام دکتر زهیر دهقانی
🌎 گروه غرب و مهدویت مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم
https://eitaa.com/joinchat/729677891Cc0cea1ba96
هدایت شده از فلسفه اسلامی
♦️پنجاه خصلت از خصوصیات اخلاقی پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه واله وسلم)
۱-هنگام راه رفتن با آرامي و وقار راه مي رفت
۲-در راه رفتن قدم ها را بر زمين نمي کشيد.
۳-نگاهش پيوسته به زير افتاده و بر زمين دوخته بود.
۴-هرکه را مي ديد مبادرت به سلام مي کرد و کسي در سلام بر او سبقت نگرفت.
۵-وقتي با کسي دست مي داد دست خود را زودتر از دست او بيرون نمي کشيد.
۶-با مردم چنان معاشرت مي کرد که هرکس گمان مي کرد عزيزترين فرد نزد آن حضرت است.
۷-هرگاه به کسي مي نگريست به روش ارباب دولت با گوشه چشم نظر نمي کرد.
۸-هرگز به روي مردم چشم نمي دوخت و خيره نگاه نمي کرد.
۹-چون اشاره مي کرد با دست اشاره مي کرد نه با چشم و ابرو.
۱۰-سکوتي طولاني داشت و تا نياز نمي شد لب به سخن نمي گشود.
۱۱-هرگاه با کسي، هم صحبت مي شد به سخنان او خوب گوش فرا مي داد.
۱۲-چون با کسي سخن مي گفت کاملا برمي گشت و رو به او مي نشست.
۱۳-با هرکه مي نشست تا او اراده برخاستن نمي کرد آن حضرت برنمي خاست.
۱۴-در مجلسي نمي نشست و برنمي خاست مگر با ياد خدا.
۱۵-هنگام ورود به مجلسي در آخر و نزديک درب مي نشست نه در صدر آن.
۱۶-در مجلس جاي خاصي را به خود اختصاص نمي داد و از آن نهي مي کرد.
۱۷-هرگز در حضور مردم تکيه نمي زد.
۱۸-اکثر نشستن آن حضرت رو به قبله بود.
۱۹-اگر در محضر او چيزي رخ مي داد که ناپسند وي بود ناديده مي گرفت.
۲۰-اگر از کسي خطايي صادر مي گشت آن را نقل نمي کرد.
۲۱-کسي را بر لغزش و خطاي در سخن مواخذه نمي کرد.
۲۲-هرگز با کسي جدل و منازعه نمي کرد.
۲۳-هرگز سخن کسي را قطع نمي کرد مگر آنکه حرف لغو و باطل بگويد.
۲۴-پاسخ به سوالي را چند مرتبه تکرار مي کرد تا جوابش بر شنونده مشتبه نشود.
۲۵-چون سخن ناصواب از کسي مي شنيد. نمي فرمودـ« چرا فلاني چنين گفت» بلکه مي فرمود « بعضي مردم را چه مي شود که چنين مي گويند؟»
۲۶-با فقرا زياد نشست و برخاست مي کرد و با آنان هم غذا مي شد.
۲۷-دعوت بندگان و غلامان را مي پذيرفت.
۲۸-هديه را قبول مي کرد اگرچه به اندازه يک جرعه شير بود.
۲۹-بيش از همه صله رحم به جا مي آورد.
۳۰-به خويشاوندان خود احسان مي کرد بي آنکه آنان را بر ديگران برتري دهد.
۳۱-کار نيک را تحسين و تشويق مي فرمود و کار بد را تقبيح مي نمود و از آن نهي مي کرد.
۳۲-آنچه موجب صلاح دين و دنياي مردم بود به آنان مي فرمود و مکرر ميگفت هرآنچه حاضران از من مي شنوند به غايبان برسانند.
۳۳-هرکه عذر مي آورد عذر او را قبول مي کرد.
۳۴-هرگز کسي را حقير نمي شمرد.
۳۵-هرگز کسي را دشنام نداد و يا به لقب هاي بد نخواند.
۳۶-هرگز کسي از اطرافيان و بستگان خود را نفرين نکرد.
۳۷-هرگز عيب مردم را جستجو نمي کرد.
۳۸-از شر مردم برحذر بود ولي از آنان کناره نمي گرفت و با همه خوشخو بود.
۳۹-هرگز مذمت مردم را نمي کرد و بسيار مدح آنان نمي گفت.
۴۰-بر جسارت ديگران صبر مي فرمود و بدي را به نيکي جزا مي داد.
۴۱-از بيماران عيادت مي کرد اگرچه دور افتاده ترين نقطه مدينه بود.
۴۲-سراغ اصحاب خود را مي گرفت و همواره جوياي حال آنان مي شد.
۴۳-اصحاب را به بهترين نام هايشان صدا مي زد.
۴۴-با اصحابش در کارها بسيار مشورت مي کرد و بر آن تاکيد مي فرمود.
۴۵-در جمع يارانش دايره وار مي نشست و اگر غريبه اي بر آنان وارد مي شد نمي توانست تشخيص دهد که پيامبر کداميک از ايشان است.
۴۶-ميان يارانش انس و الفت برقرار مي کرد.
۴۷-وفادارترين مردم به عهد و پيمان بود.
۴۸-هرگاه چيزي به فقير مي بخشيد به دست خودش مي داد و به کسي حواله نمي کرد.
۴۹-اگر در حال نماز بود و کسي پيش او مي آمد نمازش را کوتاه مي کرد.
۵۰-اگر در حال نماز بود و کودکي گريه مي کرد نمازش را کوتاه مي کرد.
@falsafeh_eslamii
سالگشت شهادت حضرت رسول و امام مجتبی صلوات الله علیهما را تسلیت عرض می کنیم.
https://eitaa.com/joinchat/729677891Cc0cea1ba96
این روایت مشهور است و هنوز به عنوان تمجید از اخلاق پیامبر اکرم بیان می شود:
سواده: پدر و مادرم به فدای شما یا رسول الله وقتی از طائف برمی گشتید به استقبال شما آمدم و روی ناقه خود به نام عَضْبَاء نشسته بودید و تَرْکه خود را بلند کردید البته می دانم که می خواستید به مرکبتان بزنید، ولی به شکم من خورد نمی دانم از روی عمد بود یا سهو ! فرمود پناه برخدا که عمدا زده باشم... و مقدمات قصاص را فراهم کرد...
یَا رَسُولَ اللَّهِ إِنَّکَ لَمَّا أَقْبَلْتَ مِنَ الطَّائِفِ اسْتَقْبَلْتُکَ وَ أَنْتَ عَلَى نَاقَتِکَ الْعَضْبَاءِ وَ بِیَدِکَ الْقَضِیبُ الْمَمْشُوقُ فَرَفَعْتَ الْقَضِیبَ وَ أَنْتَ تُرِیدُ الرَّاحِلَةَ فَأَصَابَ بَطْنِی فَلَا أَدْرِی عَمْداً أَوْ خَطَأً فَقَالَ مَعَاذَ اللَّهِ أَنْ أَکُونَ تَعَمَّدْتُ...(بحار ج22 ص508).
1️⃣ متن این روایت بر خلاف فقه است چون اگر عملی نسبت به دیگران از روی خطا صورت گیرد مجازات آن دیه است نه قصاص.
2️⃣ راویان حدیث و اخبار مشابه آن ضعیف یا مجهول هستند.
3️⃣ طریق اولویت: برخی از مومنان که خیلی اهل دقت هستند مثل علمای بزرگ بسیار در جزئی ترین رفتار خود به ویژه در ارتباط با دیگران دقت می کردند که حق الناس به ذمه شان نیاید، به طریق اولی پیامبر اکرم که همیشه خود را در محضر خداوند می دید و به آرامش کامل رسیده بود مرتکب چنین خطاهایی نشده است و یکی از ادله رد «سهوالنبی» نیز همین طریق اولویت است.
🏴 سالروز شهادت حضرت رسول- انسان اکمل و صاحب خُلُقٍ عَظِيمࣲ - و امام مجتبی و امام رضا علیهم السلام را تسلیت عرض می کنیم
https://eitaa.com/joinchat/729677891Cc0cea1ba96
▪️امروز نانوایی های قم هم تعطیل هستند.
▪️مفهومش این است که به جای هر گونه کار و استراحت باید عزاداری کرد.
▪️سالروز شهادت حضرت رسول اکرم و امام حسن مجتبی را تسلیت عرض می کنیم.🏴😔
ملأَ الأسى كلَّ القلوبِ تفجّعًا
برحيلِ سيّدنا النبيِّ المُصطفى
https://eitaa.com/joinchat/729677891Cc0cea1ba96
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 #امام_رضا (علیه السلام):
«رَحِمَ اللّهُ عَبْدا اَحْیا أمْرَنا،» فَقُلْتُ لَهُ: «فَکَیْفَ یُحْیِی أمْرَکُمْ؟» قالَ: «یَتَعَلَّمُ عُلُومَنا و یُعَلِّمُها النّاسَ، فَإِنَّ النّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحاسِنَ کَلامِنا لاَتَّبَعُونا»
✔️ «خداوند، رحمت کند آن بنده ای را که امر ما را زنده کند!». گفتم: چگونه امر شما را زنده کند؟ فرمود: «علوم ما را فراگیرد و به مردم بیاموزد، که اگر مردم زیبایی های کلام ما را می دانستند، از ما پیروی می کردند». (عيون اخبار الرضا ع، ج1، ص307)
#شهادت_امام_رضا علیه السلام تسلیت
پیامبر اکرم داری «خُلُقٍ عَظِيمٍ» بود و مقبولیتی روزافزون داشت و طبق روایات و اخبار فراوانی که تواتر معنوی دارند مردم در زمان حیات حضرت نسبت به تبرک از اشرف مخلوقات اقدام می کردند که نمونه هایش چنین هستند:
🔷 خدمت گزاران مدینه بعد از نماز صبح ظرف های آب خود را نزد پیامبر میآوردند که آن حضرت دست مبارک خود را به جهت تبرک در آن ها داخل کند(منتهی الآمال ج1 ص62).
🔷 امّ سلیم مَشکی که پیامبر اکرم از آن آب نوشیده بودند را برداشته و دهانه آن را بریده و برای تبرک نزد خود نگاه داشت(مسند احمدبن حنبل ج۵ص۲۵۵)
🔷 مردم بر هم سبقت میگرفتند تا از آب وضوی حضرت به عنوان تبرک بهره ببرند، و هر کس که به آن دسترسی نمی یافت به دست دیگران دست میمالید و بر روی خود میکشید(بخاری ج۱ ص۵۸)
#تبریک_میلاد_پیامبر
#تبریک_میلاد_امام_صادق
✅ بنابراین اثبات می گردد که تبرک جستن عملی صحیح است.
https://eitaa.com/joinchat/729677891Cc0cea1ba96
هدایت شده از مؤسسه پژوهشی امام علی (ع)
📣 سلسه دوره های تربیت استاد و پژوهشگر عرفان و فلسفه اسلامی
✅ با حضور شاگردان برجسته علّامه#حسن_زاده_آملی
علّامه #جوادی_آملی
علّامه#مصباح_یزدی
💢فرصتی بینظیر و امکان شرکت از سراسر جهان به صورت #حضوری و #مجازی (آنلاین و آفلاین) با صدور مدرک معتبر.
⏳ اولویت با عزیزانی است که زودتر ثبت نام کنند.
🔰 ثبت نام از طریق
پیام به ادمین ایتا: @Imam_110
یا تماس با:
09919538949💠 اطلاعات بیشتر در کانال مؤسسه: http://eitaa.com/joinchat/3181904050C32a22f4cab
🔹هجدهمین شماره مجله علمی پژوهشی نسیم خرد وابسته به مرکز آموزش تخصصی فلسفه اسلامی با مقالات زیر منتشر شد:
🔷 چالشها و کارکردهای علم دینی از منظر استاد جوادی آملی (علی قنواتی؛ عیناله خادمی؛ عبدالله صلواتی؛ سیدمحسن حسینی)
🔷 خبر از معدومات در فلسفه ملاصدرا با نظر به چیستی قضایای غیربتیه (آذر کریمی؛ عباس جوارشکیان؛ محمد کاظم علمی سولا)
🔷 بررسی نظریه «جهت داری علم» (مهدی موحد؛ اکبر میرسپاه)
🔷 حقیقت «جانشناسی» و راهکارها و پیامدهای آن از دیدگاه مولوی (مصطفی عزیزی علویجه)
🔷 علم خداوند به جزئیات از دیدگاه سهروردی و ملاصدرا (محمدصادق فرزام؛ احمد شهگلی)
🔷 انتساب صفت عقل به خداوند از منظر ابنسینا (محسن حبیبی؛ حسین غلامآزاد؛ احمد شهرابی فراهانی)
🔷 اعتبار و حجیت قواعد مهم اصول لفظیه در استنباط معارف اعتقادی ازمنابع نقلی دین (سید محمد طباطبایی؛ محمد رضاپور)
🔷 ارزیابی اصل «تقدم وجود بر ماهیت» در انسانشناسی سارتر با تکیه بر فلسفه صدرایی و اندیشه شهید بهشتی (محمد مهدی رفیعی)
🔷 آموزش فلسفه در حوزههای علمیه بر اساس مراحل سلوک عقلی از ظاهر عالم به باطن آن (ابوالحسن بیاتی)
🔷بازتقریر استدلالهای قیاسی حوزۀ نفس در پارادایم نظری ابنسینا (فرانک بهمنی؛ دلبر شجاع آباجلو)
🔷نسبت یابی مقولات «معنای زندگی» و «سبک زندگی» (حمیده مظاهری سیف)
🔷تحقق یقین مضاعف در قضایای شخصی (محمد هادی رحمانی)
متن خبر :
mfalsafe.ir/?p=116216
کانال اطلاعرسانی مجله «نسیم خرد»:
@nasimekherad
https://eitaa.com/joinchat/729677891Cc0cea1ba96
#افتتاحیه رسمی سال تحصیلی جدید در مرکز آموزش تخصصی فلسفه اسلامی با حضور آیت الله فیاضی، آیت الله معلمی و سایر مسئولین مرکز
⏱یکشنبه ۸ مهرماه پس از نماز ظهر و عصر همراه با تجلیل از طلاب ممتاز سطوح
https://eitaa.com/joinchat/729677891Cc0cea1ba96
ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه حجت الاسلام و المسلمین شهید #سید_حسن_نصرالله به استحضار سروران معظم می رساند جلسه افتتاحیه فردا لغو گردیده و در زمان دیگری برگزار خواهد شد ان شاءالله
#مرگ_بر_صهیونیزم