ج)#رسانه_های_مدرن:
_پل نامرئی از هنر به سیاست؛زرهانی
_امپراتوری رسانه ای روپرت مرداک؛ترجمه بابالار
_روپرت_مورداک
_پروتوکول های دانشوران صهیون؛ترجمه شیخی
_صهیونیسم_و_رسانه
_سلطه_رسانه_ای_صهیونیسم_در_امریکا
_نفوذ_صهیونیسم_و_رسانه_های_خبری
_عصر سی ان ان و هالیوود
_امپراتوری توهم؛سوره مهر
_خرد یهودی برای موفقیت تجاری
_سلطه ی پنهانی ، سیطره نامرئی صهیونیسم بر سیاست، فرهنگ و افکار ملت ها؛صفاتاج
_یهود در فرهنگ،تبلیغات و رسانه غرب؛ابو غنیمه ترجمه احمدی
_بیداری من؛لوح و قلم
_نفوذ صهیونیسم بر رسانه های خبری و سازمان های بین المللی؛رفاعی ترجمه سرو
_نفوذ صهیونیسم در مطبوعات؛دعوتی
_امریکا بدون نقاب؛میرلوحی
_جهان زیر سلطه صهیونیسم؛رحمانی
_نگاهی به لابی صهیونیسم در امریکا؛مارک وبر
_امپراتوری خودشان؛گوبلر
1:#سینما:
_امپراطوری هالیوود،مروری بر زندگی خالقان یهودی سینما؛نیل گابلر،الهام شوشتری زاده
_مغول سینما
_دایره المعارف مصور اربابان سینما:پول و قدرت در هالیوود،سایان
_هالیوود؛میرلوحی
_شرق شناسی هالیوود؛ساسانی
_اصول فیلم نامه نویسی به سبک هالیوود؛رحیمی
_کمدی الهی هالیوود؛دانش طلب
_سینمای امنیت ملی؛ساقی
_روان شناسی در سینمای هالیوود؛سروش
_واپسین عصر طلایی هالیوود؛بیدگل
_درون مایه های اساسی سینمای امریکا؛چشمه
_اثر نتفلیکس؛سوره مهر
_راز پنهان سینما؛دیپلماسی سینما(حبیبی)
_سینمای سلطه؛صفاتاج
_سینما و صهیونیسم؛حبیبی
_درامدی بر سینمای استراتژیک؛شاه حسینی
_تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی در سینما؛فرج نژاد
_وحی و پیامبری با طعم هالیوود
_هالیوود و فرجام جهان؛طباطبایی
_مسیح یهود و فرجام جهان؛رضا هلال؛ترجمه زعفرانی
_سینمای صهیونیستی و تحریف تاریخ؛العجلانی
_تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی عرفان یهود در سینما(فرج نژاد،اسماعیلی)
_اسطوره های صهیونیستی سینما؛فرج نژاد
الف)#سینما_و_تقابل_هایش؛
_راز پنهان سینما؛دیپلماسی سینما(حبیبی)
_سینمای سلطه(صفاتاج)
_سینما و صهیونیسم(حبیبی)
_درامدی بر سینمای استراتژیک(شاه حسینی)
_پروتوکول های دانشوران صهیون(ترجمه، شیخی)
_اسرار سازمان مخفی یهود (ترجمه، فرهنگ)
1)#اسلام:
_شرق شناسی هالیوود(ساسانی)
_رسانه،نژاد و بازنمایی(سوره مهر)
_سینمای فلسطین(ساقی)
_اسلام هراسی در سینمای هالیوود(پورگرجی)
پدیدار شناسی(خندقی)
2)#دین:
_اخرالزمان و اینده گرایی سینمایی؛(خندقی)
_دین و سینما،گزاره های اعتقادی؛(خندقی)
_دین و سینما،اموزه های اخلاقی و ارزشی(خندقی)
_دین در سینمای شرق و غرب(فرج نژاد و همکاران)
_دین انیمیشن سبک زندگی(فرج نژاد)
#فرافکر #یهود #دشمنشناسی #فرا_رسانه
| فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
...فرافکر...
1:قسمتی از گفتگوی نادر طالب زاده و الیور استون؛ فیلم ساز امریکایی
https://www.aparat.com/v/V2tK9
2:قسمتی از مصاحبه اقای استون
3:قسمتی از مراسم اسکار سال 2013
#فرافکر #رسانه #سینما
| فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
...فرافکر...
النّاسُ ثَلاثَةٌ: فعالِمٌ ربّانيٌّ، و مُتَعَلِّمٌ على سَبيلِ نَجاةٍ، و هَمَجٌ رَعاعٌ.
امام على عليه السلام می فرمایند: مردم سه دسته اند:
1:عالم ربّانى.
2:علم جويى كه در راه نجات و رستگارى است.
3:فرو مايگانى كه اين سو و آن سو مى روند.
_البته که ترجمه و تصویر توان انتقال تمام مفاهیم بیان شده را ندارند.
#فرافکر #بصیرت_و_سواد_رسانه_ای
#انتخاب #استعمار #مردم_شناسی
| فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
...فرا
تاریخ...یهود
...فکر
#معرفی_مستند:
✡️یهود:
_پوریم؛مریم فرهنگ
_فرقه های سری؛اسماعیل حاج حیدری 13قسمت
_یهودی ابدی؛1940میلادی
✡️دولت یهود، اسرائیل:
_سرزمین مادری؛وزیرزاده
_مادر اسرائیل؛شادمانی
_رویای بازگشت؛احمدی
_دیوار گتو؛نقی زاده
_نکبه
_ساعت 6 بوقت واشنگتن؛نوروزی
_اسرائیل از درون؛پناهی
_اسرائیل شکاف از درون
_هاکریا 2040؛فراهانی
_عملیات بزرگ؛
_به سوی اسمان؛ ساسانی
_زندگی عجیب یهودیان در اسرائیل
_مجموعه شکوفه های زیتون
_لابی صهیونیست در امریکا
_بنیاد دفاع از دموکراسی ها؛حسن نیا
_قصه های قدس
_اشغال 101
✡️اسرائیل و اعراب:
_طنطوره؛الن شوارتز
_عملیان سیانور؛نوروزی
_حرب اکتبر
_حزب التحریر و تقی الدین نبهانی
_من الخیمه الی الدوله
_وداع با اسلحه؛راوری
_جنبش فتح
_ترور دانشمندان هسته ای عرب
_خونرنگ؛چراغی
✡️فلسطین اشغالی و غزه:
_یهودی ها چطور فلسطین را اشغال کردند
_غزه نمای نزدیک؛حجازی
_شهرهاشم
_کودک غزه؛سواف
_روز هایی در اردوگاه؛جوادی
_غریبه ای از غرب؛نجات
_بی قرار گاه؛خوش بیان
_ولد؛ربیعی
_دیوار شکسته؛اصغر زاده
_یرموک بهانه ای برای ازادی؛موسوی
_داستان ساحل شرقی؛شادمانی
_چند نفس تا افق؛ابرازی
_مردم قهرمان؛عقیلی
_در جستجوی وطن شرقی؛خوش نویس
_سهی؛احمدی
_اقای دردسرساز؛خوش نژاد
_کاروان ازادی؛فرجی
_غزه 85 مایل؛صادقی
_اسیایی ها به غزه میروند؛غفوری
_هنر در مقاومت
_سلاح مقاومت فلسطینی
_فاتح الدفدوفان
_احمد الجعبری؛بوصعب
✡️کرانه باختری:
_کرانه باختری اشغالی،جبهه دیگر فلسطین
_18 تحت تعقیب؛شومالی
✡️عربستان:
_فرزندان جاهلیت؛نیک بخت
_شکست قاطعیت
_راز شهر نئوم؛فرج
_اقای دردسرساز؛خوش نژاد
✡️لبنان:
_تاریخ مقاومت اسلامی لبنان؛قانصوه
_گرمای طایفه؛کاید
_از جایی که فکرش را نمیکنند؛دبوق
_شگفتی ساز؛قانصوره
_جنگل نقب؛هادی احمد
_باد های شمالی؛بحمد
_72ساعت؛کورانی
_سقوط اسطوره؛قانصوره
_قصه های مقاومت؛کلهر
_نسیم حیات؛فرجی
_راز های ازاد سازی دوم؛بسام
_سواحل اشک و زیتون؛برجب
_راهی به سوی ازادی؛نجات
_سفر مدیترانه؛اسلامی
_قله های برفی؛نادری
اشخاص:
_سید عباس موسوی؛دبوق
_زندگی خوب،مردن خوب
_راغب حرب؛قانصوره
_مردی که گفت نه
مهندس حسام؛ابوالحسنی
_درد مقدس؛حمیدی
_غریبه ای از غرب؛نجات
_در میانه اتش
موسی صدر:
_گرمای طایفه؛کاید
_هشت بهانه کوچک برای یاداوری؛سمیع پور
_پیرمرد و اسلحه؛امیرخانی
سید حسن نصرالله:
_قلب الامین؛صعب
_کان معنا
_معادله نصر
عماد مغنیه:
_مقام شهید؛صعب
_برتبه الشهید؛صعب
_عماد؛گودرزی
✡️مصر:
_تاریخ روابط اخوان المسلمین و ارتش مصر
_جمال عبدالناصر و اخوان المسلمین؛الزین
✡️اردن:
_دره اردن
✡️سوریه:
_نبرد با شیطان؛خالقی
_یرموک بهانه ای برای ازادی؛موسوی
_اغازی بر یک پایان؛صادقی
_قله های برفی؛نادری
✡️ایران:
قبل از انقلاب:
_پوریم؛فرهنگ
_داستان سفارت
_یک نمایش دانشجویی
بعد از انقلاب:
_اغاز؛فلاح فر
_راهب انقلابی؛ابوحیدر
_حزب التحریر و تقی الدین نبهانی
_بی قرار گاه؛خوش بیان
_چند نفس تا افق؛ابرازی
_سفر مدیترانه؛اسلامی
_برادران؛نقویان
_پیرمرد و اسلحه؛امیرخانی
_تاردید؛نیستانی
_ترور سلیمانی هسته ای؛
ورزش:
_گل به خودی؛دانشی
_بازمانده؛کرمی
اشخاص:
مصطفی چمران:
_درد مقدس؛حمیدی
_برادرم اکبر؛یوسفی
_دستمال سرخ ها؛تاجالدینی
_خاطرات موتور سیکلت؛نوروزی
قاسم سلیمانی:
_قاسم؛فارسی
_از چیزی نمی ترسیدم
_برتبه الشهید؛بو صعب
_کان معنا
_معادله نصر
_در میانه اتش
_حبیب نخلستان؛مدحج
_ان روز؛دیانی
_اورتین؛وزیرزاده
_پاییز پنجاه سالگی؛اسلام زاده
_شاخه گل شهادت؛فرهمند
_چند قدم ان طرف تر؛صالحی
_اقای اصغر اکبر من؛عبدالرحیمی
_تاردید؛نیستانی
_شهیدزنده؛حسینی
_هفتاد و دو ساعت؛شوقی
_ساعت اخر؛حدید
_پرواز یک و بیست دقیقه؛نقویان
_بزرگ ترین بدرقه جهان؛اکبری
_برهنگی کدخدا؛نوروزی
_فالکن؛پرویززاده
_احقاق؛اسدی
_قصه این است؛بزرگی راد
_ازحبیب؛شیرازی
_نقش ایران؛رجبی
_تک روز دهم؛سیفی
_بوسه ای از ابومهدی؛فراهانی
_قائدالحشد؛لارویی
_ابو ضرغام؛فراهانی
_مقاومت در ضلوغیه؛رجبیه
_روایت فتح بیجی؛فراهانی
_نجات امرلی؛شفیعی
_خون ریز؛چراغی
✡️#یهود_و_رسانه:
_قصه های قدس
_خاخام فیسبوک
_مجموعه شکوفه های زیتون
_لابی صهیونیست در امریکا
_بنیاد دفاع از دموکراسی ها؛حسن نیا
سینما:
_هالیوود اسب تروا؛ابوطالبی
_سینما سرزمین موعود؛نقش صهیونیسم
_هالیوودیسم سینما و رویای امریکایی؛روایت فتح
#فرافکر #فرا_مستند #فرا_یهود #دشمن_شناسی
| فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
...فرافکر...
اگر بگوییم که سینما در اغاز کار بدنبال سرگرم کردن و رفع خستگی و غفلت قشر کارگر جهت اماده شدن برای یک روز کاری پر کارتر بوده است و بدنبال القای تفکرات خاصی نبوده و نقش رسانه ای کمتری را به دوش می کشیده است بی راه نگفته ایم.
اما با روشن شدن توان رسانه ای این بستر برای عده ای علاوه بر ایفای نقش بیان شده نقش های دیگری نیز برای بازی به سینما محول شد.
که یکی از این نقش ها عبارت است از ایجاد و یا ترقیب مخاطب به انجام یک رفتار خاص.
که از قضا بعضی از این رفتار ها سود مادی هنگفتی برای عده ای بهمراه داشتند؛مانند ایجاد و القای رفتاری مانند کشیدن سیگار بوسیله نمایش دادن ان در فیلم ها.
(البته بودند و هستند عده ای که از این قابلیت در جهت ایجاد و القای رفتار های درست و مفید استفاده می کنند)
و این ایجاد و ترقیب بوسیله کنترل احساسات در قالب قصه و داستان صورت می گرفت.
زیرا انسان در زمان های خوشحالی و ناراحتی محافظ و سپر(تعقل) کمتری نسبت به امور مختلف دارد و احتمال ایجاد و پذیرش رفتار مدنظرسازندگان بیشتر می شود.
خصوصازمانی که این امر به صورت مکرر و مداوم تکرار شود؛بوسیله همان قالب رسانه ای و یا رسانه های دیگر.
تفاوت محور تاثیراثار قصه محور مانند سینما و اثار سند محور مانند مستند هم در همین قلاب هاست؛قلاب درگیر کردن احساسات در قالب قصه و قلاب ادعای بیان حقیقت در قالب روایت مستند.
این مطلب بدین جهت بیان شد که:برای مواجه درست با مسئله ای اول باید نحوه کار و فضای تنفسی اون مسئله روشن و باز بشه،و مطلب بالا درراستای شناخت فضا و بدنبال ان عملکرد درست با مسئله است...
#فرافکر #فراشناخت #فرا_سینما
19.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
...فرا
تاریخ...یهود
...فکر
#معرفی_فیلم #سریال:
#فیلم_کوتاه:✡️
_تل اویو؛رضوانی
_ولد؛ربیعی
_خانه؛زهتابچیان
_بندناف؛حجو
_پیش از بهشت؛دشتی
_هدیه؛فرح نابلسی
_نگین سلیمانی؛امامی
#فیلم:✡️
_شکار چی شنبه؛شیخ طادی
_انتراکت؛خردمندان
_ملک سلیمان؛بحرانی
_ناسپاس؛هدایت
_عیون الحرامیه؛نجوا نجار
_مریم؛الخطیب
_ده سال(عشرسنین)؛العلول
_اسماعیل شاموط؛الشریف
_اهل الوفاء؛انزور
_فرحه؛جی سالام
_عمر؛ابواسعد
_ابوزینب؛غفاری
#سریال:✡️
_یوسف پیامبر؛سلحشور
_مریم مقدس؛بحرانی
_بشارت منجی؛طالب زاده
_خانه امن؛معظمی
_سرجوخه؛معظمی
_نگهبان قدس؛الخطیب
_تولد طلوع؛حمدی ابودان
_تولد طلوع2؛حمدی ابودان
_نشان پیروزی؛ابودان
_مشت ازادگان؛خلیفه
#فیلم و سریال های خارجی در راستای تحریف و تطهیر و مظلوم نشان دادن یهودیت صهیونیسم:✡️
فیلم:
_پیانیست
_فهرست شیندلر
_مردان ایکس کلاس اول
_ده فرمان؛سیسیل بی دی میل
_هجرت یا خروج، خدایان و پادشاهان؛اسکات
_اخرین وسوسه های مسیح؛اسکورسیزی
_بن هور؛ویلیام وایلر
#سریال:✡️
_دگردیسی
#فرافکر #فرا_رسانه #فرا_فیلم #فرا_یهود
| فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
...فرافکر...
بیایید به تاریخ پیدایش سینما این بار از وجه و منظری جدید و کم تر و یا دیده نشده نگاه کنیم.
*این مطلب بدین جهت بیان شد که؛برای تعامل و مواجه درست با مسئله ای اول باید نحوه کار و فضای تنفسی اون مسئله روشن و باز بشه،و این مطلب در راستای شناخت فضا و بدنبال ان تعامل و عملکرد درست با ان است.*
_در تاریخ سینما گفته شده که در بدو ورود تمایل به ان بیشتر از قشر کم برخوردار جامعه بوده و قشر برخوردار متمایل به تئاتر بودند بجای سینما؛چرا؟
اول بریم به مشاهده، سر و ریشه های هوییتی جامعه های پدید اورنده و امتداد دهنده این دو.(البته تئاتر اختلافیه)
عده ای معتقدند امریکا بعد از انقلاب و شوریدن ظاهری بر علیه انگلیس، در درون و بخش هوییتی نیز بدنبال انقلاب بود. و چه بسا این انقلاب درونی باعث ان انقلاب بیرونی شد...
و چون بنای هوییتی انگلیسی ها بر نمایش نامه و تجلی ظاهری ان، تئاتر بود؛ امریکا هم برای تغییر این بنا و ساخت بنای خود، سینما و فیلم نامه را رو کرد...
امروزه هم عده ای معتقدند که هویت انگلیسی ها بر نمایش نامه استواره و هویت امریکایی ها بر سینما و هالیوود...
ادامه...
...ادامه
_فرق دیگر تئاتر با سینما مانند فرق غذا های طبیعی و غذا های فراوری شده و فست فوده؛ اولی تازه و زنده تر و گران قیمت تر...دومی کارکرده،و ارزان و سریع الساخت تر...
(تفکر در خصوص سینما و دیگر بستر های رسانه ای با محوریت غذا بسیار کار مغفول اما درستی است؛ زیرا به مانند غذای جسم که اب و نان است. مرتبه خیال در درون ما نیز غذایی دارد که هنر و نمونه تکامل یافته و امروزی ان یعنی سینما است با مواد اولیه صوت و تصویر...)
_فرق دیگر در دسترسی است.
مواد اولیه ارزان و غیر طبیعی کم یاب نیستند و قشری که توان تهیه این مواد را داشته باشند قطعا قشر کم برخوردار جامعه هستند.
و در ساخت غذای درون به مانند غذای بیرون، و جسم؛ اگر بخواهیم از مواد اولیه و اجناس طبیعی و در جه یک استفاده کنیم؛(نمایش نمامه، بازیگر و...)
قشری که توان تهیه این موارد را داشته باشند قطعا قشر برخوردار جامعه هستند.
ادامه...