استاد محمدحسین فرجنژاد
🔰#نشست هفتگی مؤسسه رسانهای استاد فرجنژاد #ویژه_بانوان ⚡️منجیِ شرقی، روایتی سینمایی از دختران تجزی
🔰#نشست هفتگی مؤسسه رسانهای استاد فرجنژاد
⚡️آنارشیسم اجتماعی در رسانه
👤سخنران: حجت الاسلام دکتر سعید ارجمندفر
📆زمان: پنجشنبه، 28 مهر
⏰ساعت 15
🏢مکان: قم، خیابان هنرستان، پلاک 245، مؤسسه رسانهای استاد فرج نژاد
📝جهت حضور در نشست، نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود را به آیدی @Media_Institute ارسال کنید.
#بصیرت_رسانهای
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 t.me/Faraj_Nejad
🖇#بخوانید| انواع آخرالزمان سازی در سینما
💬از جهات مختلفی میتوان انواعی برای پایان دوران در سینمای مرسوم غرب متصور شد. در یک تقسیمبندی می توان به این اقسام تصویر کردن آخرالزمان در سینما برسیم:
1️⃣آخرالزمان دینی که در آن پیشگوییهای کتاب مقدس (با محوریت تورات) به تصویر در میآیند. حتی انجیل هم با نگاه به تورات تصویر می شود.
2️⃣آخرالزمان تکنولوژیک که حدیث چالش وسیع انسان و من مصنوعات اوست که برای او برتری یافتهاند؛ چه از نوع ماشینهای قوی و موجودات زنده که با مهندسی ژنتیک تغییر کردند.
3️⃣آخرالزمان علمی - تخیلی در آن جدال گستردهای بین انسان و موجودات فرازمینی بیگانه به تصویر در میآید.
4️⃣آخرالزمان اسطورهای که موجودات و مفاهیمی از اعماق افسانهها و اساطیر به امروز میان و شرایط سخت آخرالزمان را برای بشر ایجاد میکنند.
5️⃣آخرالزمان طبیعی که بشر با انواع و اقسام بلایا و مصیبتهای طبیعی مثل سیلها و زلزلههای شدید، امراض فراگیر، آتشفشانهای بیرحم، شهاب سنگهای بزرگ و حشرات و حیوانات عجیب و غریب علیه سلطه افراطی بشر میشورند و بشر در نبرد با این بلایا به شرایط صعبی میرسد که اگر تلاش نکند و در مقابل این ها مقاومت نکند، آخرین نفسهای حیات خود را میزند و به پایان جهان می رسد.
6️⃣آخرالزمان متافیزیکی - جادویی که ساحران و جادوگران و رمالان امروزی یا دیروزی، برای به دست آوردن قدرت، عرصه را بر آدمی تنگ کرده و اوضاع را به سمت وحشت و هراس واپسین روزهای حیات بشری پیش میبرد.
🗞مقاله پروژه آخرالزمان سازی در سینما، استاد محمد حسین فرج نژاد
#سینمای_غرب
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 t.me/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرجنژاد
🎥#ببینید|جنگهای بیوتروریستی، جمعیتی، تغذیهای و پزشکی (قسمت اول) 🖇دلیل ضدیت با واکسن 🖇معرفی کتاب د
31.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥#ببینید|جنگهای بیوتروریستی، جمعیتی، تغذیهای و پزشکی (قسمت دوم)
👤استاد محمد حسین فرج نژاد
📆24 تیر 1398
#جنگ_هیبریدی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 t.me/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرجنژاد
🎥#ببینید|جنگهای بیوتروریستی، جمعیتی، تغذیهای و پزشکی (قسمت دوم) 👤استاد محمد حسین فرج نژاد 📆24 تی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥#ببینید|تعریف ساده "محصولات تراریخته" از زبان پرفسور علی کرمی
#جنگ_هیبریدی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 t.me/Faraj_Nejad
🖇عواقب دوری از وحی
📌درباره پیامبران نوعی رابطه علی و معلولی میان ساده لوحی و پیامبری برقرار است. این التزام جعلی صهیونیستی، باعث میشود مخاطب، پیامبران را برتر از خود نداند و جذب آنها نشود؛ درنتیجه وحی را به منزله یکی از روشهای معروف نپسندد و اسیر حسگرایی و پوزیتیویسم و عقلِ معیشتاندیش روزمره ناسیونالیسم شود.
📌کنار گذاشتن وحی در زندگی بشری، نتیجهای جز فقر، فساد، تبعیض گسترده جهانی، اختلاف طبقاتی، آلودگی های گوناگون و حاکمیت پول و ماشین بر زندگانی آدمی ندارد؛ چنان که اکنون شاهدیم در نبود وحی، بازیهایی همچون آزادی رسانهها، دموکراسی فریبنده، مکتبهای مادی و غفلتهای صنعتی و سرگرمیهای مضر و بیفایده، حقیقت تلخ موجود را پوشانده است و مردم دنیا را سرگرم کرده است.
🗞مقاله حمله هالیوود به عصمت پیامبران و حجیت وحی در فیلم های هالیوودی، استاد محمد حسین فرج نژاد
#سینمای_غرب
#عکس_نوشت
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 t.me/Faraj_Nejad
زنان، محور تغییر - قسمت اول.mp3
2.19M
🎙 #بشنوید| زنان، محور تغییر - قسمت اول
👤 استاد محمد حسین فرج نژاد
#زن_و_رسانه
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 t.me/Faraj_Nejad
◾️ دزدان دریایی؛ ناجیان اقتصاد انگلیس
▫️در ابتدا سلطنت الیزابت جامعه انگلیس با مشکلات مالی فراوانی روبرو بود که الیزابت و دربارش برای اینکه از رقیبان کاتولیک اسپانیایی خود عقب نمانند، سادهترین و شرافتمندانهترین راه برای تامین مخارح دربار خود را که بیش از سیصدهزار پوند بود، در مشارکت با دزدان دریایی و سرمایهگذاری در تجارت برده دیدند.
▫️قریب به چهار دهه دو دزد دریای نامدار انگلیسی «سرجانز هاوکینز (۱۵۹۵_۱۵۳۲)» و «سر فرانسیس دریک (۱۵۹۶_۱۵۴۳)» سگ های درنده الیزابت در دریاها بودند. ارنست ماندل مینویسد: ((«برد» تخمین میزند که راهزنان در اثنای حکومت الیزابت، نزدیک به ۱۲ میلیون پوند به انگلیس وارد کردند.))
📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۱۰، محمد حسین فرجنژاد و رفیعالدین اسماعیلی
#غرب_شناسی
#پاراکتاب
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 t.me/Faraj_Nejad
◾️مهاجرت؛ قدمی برای انتقال فرهنگ پیوریتنها
▫️با پادشاهی چارلز اول در انگلیس، تصمیم دربار بر آن شد که پیوریتنها کاملا تابع کلیسای انگلیس شوند و فشار بر آنها افزایش یافت، اما زرسالاری پیوریتان که در پارلمان نفوذ زیادی داشت و از طرفی تمایل به مهاجرت به «سرزمین جدید» و استفاده از مواهب فراوان آن داشت پس از مهاجرت حدود بیست هزار نفر از آنها طی سالهای 1628 تا 1640م به ماساچوست و کونکتیکت (کانیتکات) مهاجرت کرده و کلیسای مورد نظر خود را در سرزمین غصب شده جدید پایهگذاری کردند.
▫️اولین کلنی مهم در آمریکا به دست همینان در ماساچوست برپا شد و بعدها فرهنگ پیوریتنی تاثیر عمیقی بر آمریکا گذاشت. گروهی از پیوریتنها هم به آمستردام کوچ کردند و آرمانهای یهودی-مسیحایی خویش را با کمک انتشارات فعال در هلند در سراسر اروپا پخش کردند.
📚تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه 111، محمد حسین فرجنژاد و رفیعالدین اسماعیلی
#غرب_شناسی
#عکس_نوشت
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 t.me/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرجنژاد
🎙 #بشنوید| زنان، محور تغییر - قسمت اول 👤 استاد محمد حسین فرج نژاد #زن_و_رسانه 🆔 eitaa.com/farajne
زنان، محور تغییر - قسمت دوم.mp3
1.94M
🎙 #بشنوید| زنان، محور تغییر - قسمت دوم
👤 استاد محمد حسین فرج نژاد
#زن_و_رسانه
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 t.me/Faraj_Nejad
🔍اسطوره: سرزمین بدون مردم، برای مردم بدون سرزمین (قسمت اول)
🔦 بر اساس این اسطوره، گلدامایر، صهیونیست باسابقه، در توهینی آشکار به شهروندان فلسطینی گفته بود: خلق فلسطین وجود ندارد... این طور نیست که ما آمده باشیم که آنها را پشت در بگذاریم و زمینهایشان را از آنان بگیریم، ایشان وجود ندارند.
🔦 دستگاههای تبلیغاتی صهیونیسم، این اسطورهی دروغ را به چنان واقعیتی خیالی بدل کرده بودند که یکی از صهیونیستهای قدیمی به نام آشر گینسبرگ (با نام مستعار احد هاعام) شهادت میدهد: در خارج [از فلسطین] ما فکر میکردیم سرزمین اسرائیل تقریبا یک بیابان غیرزراعی است و هرکس که میخواهد زمین به دست آورد، در اینجا هرچه دلش بخواهد هست، ولی حقیقت این است که هیچ زمینی خالی نیست.
🔦 در کل این سرزمین، به سختی میتوان زمین غیرزراعی پیدا کرد. تنها جاهایی که به زیر کشت نرفته اند، سرزمینهای شنی و کوههای سنگی هستند که تنها درختان در آنجا میتوانند رشد و نمو کنند و این تنها پس از یک کار سخت و بازیابی، میسر است.
📚اسطورههای صهیونیستی سینما، صفحه 104، محمدحسین فرجنژاد
#صهیونیسم
#عکس_نوشت
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 t.me/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرجنژاد
🔍اسطوره: سرزمین بدون مردم، برای مردم بدون سرزمین (قسمت اول) 🔦 بر اساس این اسطوره، گلدامایر، صهیون
💡اسطوره: سرزمین بدون مردم، مردم بدون سرزمین (قسمت دوم)
🔦 در پایان فیلم فهرست شیندلر، میبینیم یهودیان رها شده از بند هیولای نازیسم در مرز «روسیه» آوارهاند و پناهگاهی ندارند. گویا هنوز مشخص نیست که جنگ دوم جهانی پایان یافته و «آلمان» تسلیم متفقین شده است و یهودیان میتوانند به خانههای خود بازگردند.
🔦 پلیس روسی از اشترن (سردستهی یهودیان) میپرسد: چرا اینجا نشستهاید؟ وقتی جواب میشنود: چون جایی برای زندگی نداریم! او به سرزمینی بدون شهروند و سبز و خرم اشاره میکند که یادآور همین اسطوره است.
🔦در پایان فیلم ده فرمان نیز پس از خروج معجزهآسای یهودیان از سرزمین فرعونها و بیخانمان شدن، به سمت سرزمینی حرکت میکنند که خالی از سکنه است.
🔦 آنگلوزایانها، برای توجیه جنایتهای خود در نسلکشی میلیونی ساکنان بومی هزاران سالهی «آمریکا» و «استرالیا» و غصب این دو قارهی ثروتمند، از این اسطوره یاد میکنند.
🔦این درحالی است که بر اساس برخی فیلمهای مستند باستانشناسی آمریکایی مانند مستند نیاکان ما، سرخپوستها در آمریکا، دوازده هزار سال قدمت داشتهاند و در «استرالیا»، آثاری به دست آمده که حکایت از قدمت پنجاه هزار سالهی بومیان دارد.
📚اسطورههای صهیونیستی سینما، صفحه 105، محمدحسین فرجنژاد
#سینمای_غرب
#پاراکتاب
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 t.me/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرجنژاد
🎙 #بشنوید| زنان، محور تغییر - قسمت دوم 👤 استاد محمد حسین فرج نژاد #زن_و_رسانه 🆔 eitaa.com/farajne
زنان، محور تغییر - قسمت سوم.mp3
2.92M
🎙 #بشنوید| زنان، محور تغییر - قسمت سوم
👤 استاد محمد حسین فرج نژاد
#زن_و_رسانه
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 t.me/Faraj_Nejad