eitaa logo
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
13.5هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
1.1هزار ویدیو
58 فایل
👈مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد با موضوعات: دشمن شناسی - جنگ رسانه‌ای - جنگ شناختی - نقد فیلم و انیمیشن مدیر کانال: @admin_eeita معاونت آموزش: @Amoozesh_resaneh فروش کتاب: @tabib_14 شبکه‌های اجتماعی: https://zil.ink/farajnejad
مشاهده در ایتا
دانلود
💡تحلیل پویانمایی شاهزاده‌مصر (بخش سوم: نوزادان بی‌‌گناه در دریا) 🔦 آواز این بخش در تکمیل مفاهیم قبل است؛ نماهای متوالی جمع‌آوری و کشتن نوزادان به وسیله فرعونیان همراه با موسیقی ترسناک، فضای رعب و وحشت مادران و کودکان را نمایش می‌دهد. 🔦 این قسمت، گرچه دوباره سختی، بی رحمی، ترس و اسارت را نشان می دهد، اما از آن شدیدتر است؛ چون در اینجا ظلم برضد زنان و کودکان است. برانگیختن ترحم مخاطب در این بخش، با آواز مادر موسی با واژه‌های «delieverus» و «promisedland» تکمیل می‌شود. 🔦 این بیان کننده ظلم از حد گذشته و نسل کشی است. البته آغاز آواز مادر، با دو جمله عبری است که یادآور سرزمین مادری است و مفهوم نژاد، هویت و اصالت یهودی را برجسته می‌کند. 📓دین، انیمیشن و سبک‌زندگی، صفحه ۱۹۶ 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
18.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | دلیل اهمیت بحث فیمینیسم ◽️پیش‌بینی آینده با مطالعه تاریخ غرب 👤دکتر محمد رضا کدخدایی 🖇دوره 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔎انواع نقد اخبار 👤 دکتر احمد باصری 🖇 دوره جنگ شناختی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/faraj_nejad
| هوای سینمای ایران/ نگاهی به جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۱ 👤استاد محمدتقی فهیم (داور جشنواره) 👤دکتر حفیظه مهدیان (مجری کارشناس) 📆سه شنبه، ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ ⏰ساعت ۱۵ 🏢قم، هنرستان، مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد فرج نژاد، پلاک ۲۴۵ 📝جهت حضور در نشست، نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود را به آیدی @Media_institute ارسال کنید. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 محمدعلی باشه‌آهنگر: اگر قرار است به حاج قاسم اقتدا کنیم باید به صحبت‌های او گوش کنیم 🔹با یک عذرخواهی و دلجویی می‌شد نگذاریم اتفاقات اخیر به جاهای باریک بکشد. اگر دیر بشود معلوم است سرویس‌های جاسوسی استفاده می‌کنند. 🔹ما خیلی جاها قصور کردیم و باید کسی عذرخواهی کند. من اولینش هستم و از نیروهای امنیتی و خانواده‌هایی که داغدار شدند عذرخواهی می‌کنم. این کشور مال همه ماست. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📍 برای اطلاع دقیق از روند برگزاری نشست‌ها، دوره‌های آموزشی و دوره‌های مهارتی کانال برگزاری دوره‌ها ایجاد شد. 📍 همچنین برای دعوت به مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و مجموعه‌های فرهنگی به ادمین کانال پیام بدهید. https://eitaa.com/joinchat/1058537519Cae330e670a
⭕️ آیا فجر چهل‌ویکم آغازی بر یک پایان خواهد بود؟ 🔘 جشنواره فجر امسال هم تمام شد و ما ماندیم و سینمای ایران. سینمایی که هنوز تا سینمای انقلاب اسلامی شدن راه دور و درازی در پیش دارد. راهی که بدون‌شک با مماشات و اغماض و ساده‌انگاری برخی مسولین فرهنگی پیش نخواهد رفت. این سینما بیش از هر چیز نیازمند تئوری است. تئوری‌ای که بتواند ربط و نسبت سینما و انقلاب را به‌طور شفاف ترسیم و مرزبندی کند. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
💡ویژگی‌های مشترک سینمای کلاسیک 1️⃣ داستان فیلم معمولاً در جهان معاصر و بیرونی می‌گذرد و از بیرون به ماجرای فیلم نگاه می‌شود؛ هرچند گاهی نمای نظرگاه، خاطره، رؤیا، یادآوری یا دیگر حالت های روحی نیز به آن افزوده می‌شود. 2️⃣ فیلم معمولاً بر یک یا چند شخصیت تأکید می‌کند. 3️⃣ شخصیت‌های اصلی یک یا چند هدف خاص دارند. 4️⃣ شخصیت‌های اصلی برای دستیابی به هدف یا اهداف مدنظر، باید بر دشمن یا دشمنان چیره شوند یا از موانعی بگذرند. 5️⃣ فیلم‌ها، نقطه پایانی دارند و حس خاتمه یا پایان داستان بر آنها حاکم است و در اغلب موارد، شخصیت‌های اصلی موفق می‌شوند به اهداف خود دست یابند. 6️⃣ فیلم بر علت و معلول‌های صریح تأکید دارد: کاملاً معلوم است که چه اتفاقی، چرا و به چه دلیل رخ داده و چه پیامدی دارد. 7️⃣ فيلم‌ها از تکنیک فیلم سازی نامزاحم و ساده‌ای سود می‌برند که توجه را به خود جلب نمی‌کند. 📓دین، انیمیشن و سبک زندگی، صفحه ۲۲۳ 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🔘 ایدئولوژی، هدف تشکیل رسانه ◼️ ما رسانه‌ها را ایجاد می‌کنیم که فکر، ایدئولوژی و ذهنیات خودمان را بیان کنیم. این همه هزینه خرج رسانه می‌کنیم که افکار عمومی را آن طور که خودمان می‌خواهیم هدایت کنیم. ◻️ قصدمان این است که تفکر ما در مخاطبین و جامعه غالب بشود. هدف اصلی ما این است. پس ماهیت رسانه ایدئولوژیک است و ایدئولوژی‌ها بر آن حاکم است. ◼️ تمام رسانه‌ها دارای ایدئولوژیک هستند، حتی رسانه‌های مستقل هم درون خودشان ایدئولوژیک حاکم دارند و با آن چهارچوب محتوا تولید می‌کنند. 👤 دکتر احمد باصری 🖇 دوره جنگ شناختی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/faraj_nejad
📸بازتاب خبری نشست «هوای سینمای ایران؛ نگاهی به جشنواره فیلم فجر 1401» در پیامرسان ایتا 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/faraj_nejad
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 | نشست «مسئله‌یابی در بیانات رهبر معظم انقلاب» 👤استاد محمدحسین وفاییان 📆1بهمن 1401 🏢مؤسسه استاد فرج نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🎥فیلم کامل «مسئله یابی در بیانات رهبر معظم انقلاب» در صفحه آپارات مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد فرج نژاد بارگذاری شد. این نشست با حضور استاد محمدحسین وفاییان در تاریخ 1 بهمن 1401 برگزار شد. 👉 aparat.com/v/0NZgG 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/faraj_nejad
📸 | نشست هوای سینمای ایران امروز با حضور استاد محمدتقی فهیم و دکتر مهدیان برگزار شد. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
⚡️دوره تکمیلی کنشگری در فضای مجازی 👤مدرس: علی اصغر سیاحت 📆زمان: جمعه 28 بهمن ماه 1401 🏢مکان: ابرکوه، پشت سرو کهنسال، ساختمان استاد فرج نژاد 📝جهت ثبت نام در این دوره به @alamdaar_133 در ایتا پیام دهید. 🖇سرفصل‌های دوره: ◽️فهم رسانه‌های اجتماعی ◽️نوشتن برای رسانه ◽️تولید محتوای رسانه‌ای برای کانال 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/faraj_nejad
💡زاویه دوربین در رمزگان فنی پویانمایی "یوسف پادشاه رویاها" 🔦 زاویه دوربین سرازیر: این نگاه، از بالا به پایین و برای بیان حس برتری و قدرت و حس حقارت و ذلت است. مثلا در خواب دوم یوسف، بعد از سجده دسته‌های گندم، زاویه دید اول، سربالاست و بعد سرازیر می‌شود که بر برتری یوسف بر برادرانش دلالت دارد. 🔦 زاویه دوربین سر‌ بالا: این زاویه، برای نشان دادن اهمیت و عظمت سوژه است. مثلا وقتی یوسف ابتدای فیلم و در حال آواز خواندن روی کوه و مقابل خورشید قرار می‌گیرد و خانواده او در پایین کوه مشغول کارند، یا هنگام ورود یوسف به مصر و توجه او به بناهای مصر، زاویه سربالاست که بیانگر عظمت و بزرگی تمدن مصر است. 🔦 زاویه دوربین هم سطح: از این زاویه دید معمولاً برای القای حس برابری و همدردی استفاده می‌شود. از این زاویه، در اکثر نقاط فیلم استفاده شده است که بیانگر عدم تفاوت یوسف با اطرافیان و برتری او بر آنان است یا برخی موارد، برای ایجاد حس همدردی و ترحم به کار رفته است؛ مثلاً مواردی که پدر و مادر یوسف، او را در آغوش می‌گیرند یا مواقعی که یوسف و برادران روبه روی هم می‌ایستند. 📓دین، انیمیشن و سبک زندگی، صفحه ۲۲۴ 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
| مهم‌ترین مولفه‌های فرهنگ و تمدن مدرن غرب - قسمت دهم ◾️مسیحیت ممزوج با یهودیت ◾️بسط مدرنیته در عالم ◾️پروتستانیزم در عالم ◾️تأثیر یهودی گری در فرهنگ غرب ◾️فیلم سازی یهودیان لیبرال 📅 26 مهر 1397 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🖇نشست هفتگی مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد ⚠️پروژه تنفرپراکنی رسانه‌های معاند 📲عملیات روانی در صفحه سینا ولی الله 👤استاد طاهره شجاعیان، پژوهشگر رسانه 📅دوشنبه 1 اسفندماه 1401 🕰 ساعت 15 🏢قم، خیابان هنرستان، مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد فرج نژاد، پلاک 245 📝جهت حضور در نشست، نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود را به آیدی @Media_institute ارسال کنید. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
موسسه شناخت برگزار می‌کند: ✨ | تصویر جهان ایرانی در جشنواره چهل و یکم فیلم فجر 👤دکتر رفیع الدین اسماعیلی 👤حجت الاسلام والمسلمین سید یاسر تقوی 👤دکتر نواب همتیان 👤دکتر حفیظه مهدیان 👤دکتر حوریه بزرگی 👤دکتر زهرا راد 👤استاد سهیلا رمضانی 📆پنج شنبه، ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ ⏰ساعت ۹ الی ۱۲ 🏢قم، هنرستان، بین خیابان شهید تراب نجف زاده و کوچه ۲۵، پلاک ۲۴۵، مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای شناخت 📽پخش مستقیم و لایو از کانال ایتا فکرت @Fekrat_Net 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
💡 تاثیر انیمیشن بر مخاطب از منظر اجتماعی - روان‌شناختی 🔦 یکی از عوامل جذابیت انیمیشن‌ها، ارتباط عاطفی‌ای است که مخاطب با کاراکترها برقرار می‌کند. کاراکترهای موفق انیمیشنی، می‌توانند قلب مخاطب را تسخیر و رابطه شیفتگی میان خود و مخاطب ایجاد کنند. 🔦 هورتون و وول، در نظریه «ارتباطات جمعی و تعامل شبه‌اجتماعی» این ارتباط صمیمی و خودمانی بین شخصیت‌های رسانه‌ای و مخاطبان را «تعامل شبه اجتماعی» می‌نامند. آنها با اشاره به «شخصیت‌های رسانه‌ای»، آنها را شخصیت‌ها یا بازیگرانی می‌دانند که از طریق رسانه‌ها، نوعی ارتباط صمیمی با مخاطب برقرار می کنند. مشخصه مهم شخصیت رسانه‌ای ارتباط مداوم با مخاطب است. 🔦 البته آنها تأکید می‌کنند که شخصیت رسانه‌ای در این رابطهٔ یک سویه، تصور نادرست و ساختگی از صمیمیت را خلق می‌کند. 📓دین، انیمیشن و سبک زندگی،صفحه ۱۴۴ 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 اعتماد مخاطب، اصل تأثیرگذاری در رسانه‌ها 👤 دکتر احمد باصری 🖇 دوره جنگ شناختی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/faraj_nejad
📸 بازدید پدر و مادر استاد فرج نژاد و پدر و مادر مرحومه بابایی (همسر استاد فرج نژاد) از مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد فرج نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad