eitaa logo
معاونت فرهنگی دانشگاه رضوی
2هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
303 ویدیو
171 فایل
ارتباط با : ادمین @Admin_mfdr معاون @Abolghasem65 خوابگاه @Danesshjoie مرکز مهارت @Salam365 خدمات دانشجویی @faghih1909 تربیت بدنی @M_bahrehmand مرکز مشاوره @abdoljavad13550110 فعالیت‌های جمعی دانشجویی @GohariHojjat تبلیغ، تربیت و تهذیب @Seyedraouf
مشاهده در ایتا
دانلود
🍀درس اخلاق🌷 🎤با سخنرانی: حجت الاسلام والمسلمین دکتر حق پناه 📆چهارشنبه 99/3/7 🕙ساعت 10 ✏️با موضوع: آثار گناهان و راه‌های جبران آن‌ها ✅به صورت مجازی 📎در کانال‌های معاونت فرهنگی در ایتا و سروش @farhangi_razavi_ac کانال رسمی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی @farhangi_razavi_ac
امام خامنه ای (حفظه الله):  روز آزادي خرمشهر را بعنوان يك ياد بود و افتخار ملي و ميهني بايد گرامي داشت. کانال رسمی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی @farhangi_razavi_ac
#تبریک 🌹«اللَّهُمَّ اجْعَلْ صِیَامِی فِیهِ بِالشُّکْرِ وَ الْقَبُولِ عَلَی مَا تَرْضَاهُ وَ یَرْضَاهُ الرَّسُولُ(ص)» 💐فرارسیدن عید بزرگ بندگی، عید سعید فطر بر شما مبارک باد. کانال رسمی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی @farhangi_razavi_ac
معاونت فرهنگی دانشگاه رضوی
مسابقه 🔴دوره مجازی تلاوت قرآن🔴 🔵سوالات جزء بیستم و نهم قرآن کریم 1️⃣ آیات 8 تا 10 سوره ملک به احو
✅پاسخ سوالات و نکات تفسیری مهم جزء بیست و نهم قرآن کریم : 1️⃣ گزینه 1 : نقش عقل و نقل در هدایت انسان هرگاه که گروهى در جهنم انداخته می شوند، نگهبانانش از آنها مى‏پرسند: مگر بیم‏دهنده‏اى برای شما نیامد؟ جواب می دهند: چرا؛ آمد ولى ما او را انكار كردیم و گفتیم: خدا هیچ چیز نازل نكرده است و شما بیم‏دهندگان هم در گمراهى بزرگى هستید. آنگاه مى‏گویند: اگر ما به دعوت نجات‏بخش آنان گوش کرده بودیم یا در حقایق خلقت تعقّل كرده بودیم؛ کارمان به اینجا نمی کشید و الان بین جهنمیان نبودیم. مراد از «سمع» و «عقل» در اینجا عمل به مقتضای این دو است. بنابراین معنای آیه این می شود: دوزخیان در پاسخ فرشتگان مى‏گویند: اگر ما در دنیا دستورات رسولان را اطاعت كرده بودیم و یا در ادله و معارف آنها تعقل مى‏كردیم، امروز در زمره اهل جهنم نبودیم و همانند ایشان در آتش جاودان، معذب نمى‏شدیم. 2️⃣ گزینه 2 : کاری که هم ردیف کفر به خداست و اما كسى كه پرونده اعمالش را به دست چپش دهند، مى‏گوید: اى كاش پرونده‏ام را دریافت نمى‏كردم‏ ... او را بگیرید و در غل و زنجیرش كشید؛ آن گاه به دوزخش دراندازید ... زیرا او به خداى بزرگ ایمان نمى‏آورده و مردم را به اطعام نیازمندان تشویق نمى‏كرده‏ است. بر اساس این آیات عده ای را نامه عمل به دست چپ می دهند و آنها را در غل و زنجیر کشیده و به دوزخ می افکند و در مقام بیان علت این عذاب گفته می شود جرم اینها دو چیز بوده: یکی اینکه به خداوند متعال ایمان نیاوردند و دیگر اینکه مردم را برای کمک به نیازمندان و رفع حوائج آنها تشویق و ترغیب نمی کردند. 3️⃣ گزینه 1 : باز هم تاکیدی بر لزوم کمک به نیازمندان نماز گزاران، آنان كه همواره بر نمازشان مداوم و پایدارند و آنان كه در اموالشان حقّى معلوم است براى درخواست كننده [تهیدست‏] و محروم [از معیشت و ثروت]. این آیات نیز در کنار آیات 19 سوره ذاریات و 34 سوره حاقه، توجه و رسیدگی به امور نیازمندان و رفع نیاز آنها را از وظایف مهم و حتمی مردم اهل ایمان و تقوا و نماز بر شمرده و بر انجام آن تاکید می کند. باز هم تکرار می کنیم که مراد از این حق در اموال واجبات مالی مشهور مثل زکات نیست. 4️⃣ گزینه 2 : چه کسانی هیزم جهنمند؟ همین کسانی که در دنیا با ظلم و ستم خود آتش گناه و معصیت را در جامعه شعله ور می کردند؛ در قیامت هم هیزم و وقود جهنم شده و با ورودشان هم خود می سوزند و هم آتش دوزخ را شعله ورتر می کنند وَ أَمَّا الْقَاسِطُونَ فَكاَنُواْ لِجَهَنَّمَ حَطَبًا (15- جن)ستمگران که منحرفین از جاده عدالتند هیزمان جهنمند. این آیه از آیاتی است که با صراحت تمام اعلام می دارد که جهنم و عذاب آن باطن همین گناهانی است که افراد در دنیا خود را به آن آلوده کردند. آیه مورد بحث نظیر آیه 24 سوره بقره (فَاتَّقُوا النَّارَ الَّتِی وَقُودُهَا النَّاس‏) تبهکاران و ستمگران را هیزم و عامل برافروختگی جهنم معرفی می کند؛ همین کسانی که در دنیا با ظلم و ستم خود آتش گناه و معصیت را در جامعه شعله ور می کردند؛ در قیامت هم هیزم و وقود جهنم شده و با ورودشان هم خود می سوزند و هم آتش دوزخ را شعله ورتر می کنند. 5️⃣ گزینه 4 : چه کردی آمدی جهنم؟ [به آنان رو كرده‏] مى‏گویند: چه چیز شما را به دوزخ وارد كرد؟ مى‏گویند: ما از نمازگزاران نبودیم و به تهیدستان و نیازمندان طعام نمى‏دادیم و با فرورفتگان [در گفتار و كردار باطل‏] فرومى‏رفتیم و همواره روز جزا را انكار مى‏كردیم تا آنكه مرگ ما فرا رسید. بر اساس این آیات، وقتی از دوزخیان سوال می شود چه کردید که اهل جهنم شدید؟ آنها چهار عامل را از مهمترین عوامل این بدعاقبتی خود معرفی می کنند و می گویند: نخست اینكه ما از نمازگزاران نبودیم. دیگر اینكه ما اطعام مسكین نمى‏كردیم. دیگر اینكه ما پیوسته با اهل باطل همنشین و همصدا مى‏شدیم سپس مى‏افزایند: و اینكه ما همواره روز جزا را انكار مى‏كردیم؛ تا زمانى كه مرگ ما فرا رسید. ناگفته پیداست که انكار معاد و روز حساب، تمام ارزش هاى الهى و اخلاقى را متزلزل مى‏سازد و انسان را براى ارتكاب گناه شجاع مى‏كند، و موانع را از این راه بر مى‏دارد، مخصوصاً اگر این مسأله به صورت یك امر مداوم تا پایان عمر در آید. از این آیات به خوبى استفاده مى‏شود كه این امور چهار گانه یعنى«نماز» و «زكات» و «ترك مجالس اهل باطل» و «ایمان به قیامت»، اهمیت و نقش فوق العاده‏اى در هدایت و تربیت انسان دارد و بر همین اساس؛ جهنم جاى نمازگزاران واقعى، زكات دهندگان، تاركان باطل و مؤمنان به قیامت نیست. *
معاونت فرهنگی دانشگاه رضوی
✅پاسخ سوالات و نکات تفسیری مهم جزء بیست و نهم قرآن کریم : 1️⃣ گزینه 1 : نقش عقل و نقل در هدایت انسا
1_352234061.mp3
3.27M
✅شرح نکات تفسیری جز ۲۹ قرآن ❎توسط: ◀️حجت الاسلام والمسلمین تولایی کانال رسمی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی @farhangi_razavi_ac
معاونت فرهنگی دانشگاه رضوی
#کانون_قرآن_عترت 🌺دوره مجازی تلاوت قرآن🌺 🌹به همراه مسابقه و اهدای جوایز ❌قابل توجه طلبه‌دانشجویان
Shuraim-Quran-Juz-30.mp3
8.45M
🌺دوره مجازی تلاوت قرآن🌺 🔵روز 0⃣3⃣ : جزء سی ام ♦️کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم اسلامی رضوی کانال رسمی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی @farhangi_razavi_ac
معاونت فرهنگی دانشگاه رضوی
#کانون_قرآن_عترت 🌺دوره مجازی تلاوت قرآن🌺 🔵روز 0⃣3⃣ : جزء سی ام ♦️کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم ا
مسابقه 🔴دوره مجازی تلاوت قرآن🔴 🔵سوالات جزء سی ام قرآن کریم 1️⃣ کدام آیه تناسب بین عمل و مجازات و پاداش را نشان میدهد؟ 1. آیه 24 سوره نبا 2. آیه 25 سوره نبا 3. آیه 26 سوره نبا 4. آیه 27 سوره نبا 2️⃣ طبق آیه 37 تا 41 سوره نازعات، کدام گزینه صحیح نیست؟ 1. كسى كه طغیان و سركشى كند، جایگاهش دوزخ است 2. كسى كه زندگى دنیا را ترجیح دهد، جایگاهش دوزخ است 3. كسى كه از مقام و منزلت پروردگارش ترسیده و نفس را از هوا و هوس بازداشته است؛ جایگاهش بهشت است 4. هیچکدام 3️⃣ طبق کدام آیات، داد و نداد خدا برای امتحان است؟ 1. آیات 01 تا 03 سوره فجر 2. آیات 10 تا 12 سوره فجر 3. آیات 15 تا 17 سوره فجر 4. آیات 20 تا 22 سوره فجر 4️⃣ طبق آیات سوره لیل، خداوند کار چه کسانی را به ترتیب آسان و سخت میکند؟ 1. کسی که تقوا پیشه کرد و انفاق نمود - کسی که بخاطر بخل انفاق نکرد 2. کسی که ایمان آورد - کسی که کافر شد 3. وعده حسنی خدا را تصدیق کرد - وعده حسنی خدا را تکذیب کرد 4. گزینه 1 و 3 5️⃣ نام کدام حیوان در سوره عادیات ذکر شده است؟ 1. مورچه 2. شتر 3. اسب 4. همه موارد ◀️ لطفا تا ساعت 23 جواب سوالات را به صورت یک عدد 5 رقمی به آدرس @Forsati_joybari ارسال نمایید. ♦️کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم اسلامی رضوی کانال رسمی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی @farhangi_razavi_ac
معاونت فرهنگی دانشگاه رضوی
مسابقه 🔴دوره مجازی تلاوت قرآن🔴 🔵سوالات جزء سی ام قرآن کریم 1️⃣ کدام آیه تناسب بین عمل و مجازات و
✅پاسخ سوالات و نکات تفسیری مهم جزء سی‌ام قرآن کریم : 1️⃣ گزینه 3 : کیفر برابر، ولی پاداش چند برابر جَزَاءً وِفَاقًا (26- نبأ) این مجازاتى است موافق و متناسب اعمال آنهادر آیات قرآن کریم مکرر به چشم می خورد که خداوند متعال پاداش کار خیر را بیش از آنچه هست عنایت خواهد کرد. ممکن است از این حقیقت چنین برداشت شود که پس تبهکاران نیز چند برابر عذاب خواهند شد که این آیه و نظایرش جلوی این توهم باطل را گرفته و به صراحت اعلام می کنند که آن جزای چند برابر، تنها مخصوص عمل صالح است و کیفر بدی جز به همان میزان نخواهد بود؛ چرا که ذره ای ظلم به ساحت مقدس خداوند متعال راه ندارد. 2️⃣ گزینه 4 : راهکار دریافت اقامت در بهشت و اسکان در جهنم و اما كسى كه طغیان و سركشى كرده و زندگى دنیا را [بر زندگى ابد و جاوید آخرت‏] ترجیح داده؛ پس بى‏تردید جایگاهش دوزخ است و اما كسى كه از مقام و منزلت پروردگارش ترسیده و نفس را از هوا و هوس بازداشته است؛ پس بى‏تردید جایگاهش بهشت است. در این آیات، حال و روز مردم در قیامت بیان شده است که در آن روز مردم دو دسته می شوند: عده ای کسانی اند که در برابر پرودگارشان استكبار ورزیدند و از مرز عبادت او خارج شدند؛ در نتیجه مقابل او خاشع و خاضع نشدند و برطبق اراده او كه همان سعادت جاودانه ایشان است عمل نكردند و بر عكس با پیروى از هواى نفس به دنبال زینت زندگی این دنیا رفتند و آن را بر زندگی آخرت ترجیح دادند که در نهایت نتیجه کارشان سقوط در جهنم و غذاب در آن شد. در مقابل کسانی قرار دادند که عکس اینها عمل کردند و نتیجه ای دیگر عایدشان شد. این دسته دوم کسانی اند که همواره در برابر پروردگارشان خاضع و خاشع بودند و تلاش می کردند تا هیچگاه از حیطه عبادت او خارج نشوند. این عده با نهی نفس خود از هواپرستی سعی می کردند که تا همیشه طبق خواست خداوند متعال که ضامن سعادت دنیا و آخرت است عمل کنند که در نهایت بهشت منزلگاه آنان شد. 3️⃣ گزینه 3 : داد و نداد خدا برای امتحان است هنگامى كه پروردگار متعال انسان را براى آزمایش، اكرام می كند و نعمت می بخشد، او مغرور ‏شده و مى‏گوید: خداوند مرا گرامى داشته است‏ و هنگامى كه براى امتحان روزى را بر او تنگ بگیرد مایوس ‏شده و مى‏گوید: پروردگارم مرا خوار كرده‏ است. هرگز چنین نیست كه شما خیال مى‏كنید. در این آیات، مساله امتحان كه معیار ثواب و عقاب الهى است و مهمترین مساله زندگى انسان محسوب مى‏شود را مورد بحث قرار داده است. نخست می فرماید: انسان اینگونه است که چون مورد اکرام الهی قرار گیرد و بر نعمت های او افروده شود فورا این اقبال مادی را به حساب تقرب خود نزد خداوند گذاشته و از امتحان بودن این وضعیت موجود، غفلت می کند و نیز هنگامی که برای امتحان، قدری شرایط مادی اش سخت می شود بلافاصله این وضعیت پیش آمده را دلیل بر سقوط ارزش خود، نزد خدا دانسته و باز هم به امتحان بودن آن توجه نمی کند. در پایان این بخش با کلمه «کَلَّا» هر دو پندار را نفی می کند تا انسان را متوجه خطای در برداشتش کند و به او بفهماند که هر دو حالت برای امتحان اوست. 4️⃣ گزینه 4 : اینگونه کارها، سخت و آسان می شوند اما كسى كه [ثروتش را در راه خدا] انفاق كرد و پرهیزكارى پیشه ساخت و وعده نیكوتر را [كه وعده خدا نسبت به پاداش انفاق و پرهیزكارى است‏] باور كرد؛ پس به زودى او را براى راه آسانى [كه انجام همه اعمال نیك به توفیق خداست‏] آماده مى‏كنیم و اما كسى كه [از انفاق ثروت‏] بخل ورزید و خود را بى‏نیاز نشان داد و وعده نیكوتر را تكذیب كرد؛ پس او را براى راه سخت و دشوارى [كه سلب هرگونه توفیق از اوست‏] آماده مى‏كنیم. در این آیات سختی و آسانی و یا اعطای توفیق و سلب توفیق نسبت به انجام کارهای خیر تحلیل شده است. ابتدا در مورد صاحبان توفیق سخن می گوید و بعد، علت بی توفیقی عده دیگر را بیان می کند. 5️⃣ گزینه 3 : خدا از نفس نفس اسب چه کسی به بزرگی یاد کرده است؟ سوگند به اسبان تیزرو كه نفس نفس مى‏زنند. كلمه«عادیات» از مصدر «عدو» است كه به معناى دویدن با سرعت است و كلمه «ضبح» به معناى صوتى است كه از نفس نفس زدن اسبان در حین دویدن شنیده مى‏شود که معنای آیه این می شود: سوگند مى‏خورم به اسبان تیزتك، كه نفس نفس مى‏زنند. در حدیثى آمده است كه این سوره بعد از جنگ «ذات السلاسل» نازل شد و بر اساس اروایات خداوند متعال، به اسب علی علیه السلام و سپاه او که در حمله و کارزار با دشمن، نفس نفس می زنند قسم یاد کرده است. شگفتا از این قسم! و این نمی شود مگر به واسطه علوّ مقامی که علی علیه السلام نزد خداوند متعال دارد. شکرخدا که این مجموعه با «ذِکرُ عَلِیٍ» به پایان رسید. *
معاونت فرهنگی دانشگاه رضوی
✅پاسخ سوالات و نکات تفسیری مهم جزء سی‌ام قرآن کریم : 1️⃣ گزینه 3 : کیفر برابر، ولی پاداش چند برابر
1_353169354.mp3
3.37M
✅شرح نکات تفسیری جز ۳۰ قرآن ❎توسط: ◀️حجت الاسلام والمسلمین تولایی کانال رسمی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی @farhangi_razavi_ac
🌹راه‌های ارتباطی با حراست دانشگاه🌹
معاونت فرهنگی دانشگاه رضوی
#کانون_قرآن_عترت 🌺دوره مجازی تلاوت قرآن🌺 🌹به همراه مسابقه و اهدای جوایز ❌قابل توجه طلبه‌دانشجویان
❌قابل توجه شرکت‌کنندگان محترم در مسابقه جزءخوانی قرآن کریم❌ ✅طبق قرعه کشی انجام شده در سه گروه امتیازی 1️⃣ 100 امتیاز به بالا 2️⃣ 50 امتیاز به بالا 3️⃣ 10 امتیاز به بالا 🌹برندگان مسابقه جزءخوانی قرآن کریم به شرح ذیل اعلام میگردند: 🔷 جناب آقای سیدمحمدتقی دانش (150 امتیاز) ♦️مبلغ 1.000.000 ریال 🔷جناب آقای رسول حسنی پسند(گروه 1️⃣) ♦️مبلغ 800.000 ریال 🔷جناب آقای سجاد صمدی (گروه 2️⃣) ♦️مبلغ 700.000 ریال 🔷جناب آقای علی مرادی کوچی (گروه 3️⃣) ♦️مبلغ 500.000 ریال کانال رسمی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی @farhangi_razavi_ac
27.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍀درس اخلاق🌷 🎤با سخنرانی: حجت الاسلام والمسلمین دکتر حق پناه ✏️با موضوع: آثار گناهان و راه‌های جبران آن‌ها کانال رسمی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی @farhangi_razavi_ac
⚫️ وهابیون و تخریب بقیع ⚫️ پس از تسلّط سعودیان بر حجاز، با توجه به پیوند فکری و مذهبی آنان با محمدبن عبدالوهاب، در هر شهر و منطقهای که وارد میشدند، آثار و ابنیه ساخته شده بر روی قبور بزرگان صدر اسلام را خراب و ویران میکردند. وهابیان، بار نخست در سال 1221هـ.ق. بخشی از بناهای قبرستان بقیع را ویران نموده و سپس با تکمیل سلطه خود بر حجاز در شوال سال 1344هـ.ق. کلیه این بناها و گنبدها و آثار را ویران و اموال و اشیای گرانقیمت موجود در این اماکن را به تاراج بردند و نه تنها در مدینه، بلکه در هرجا گنبد و بارگاه و زیارتگاهی بود، به ویرانی آن اقدام کردند. کانال رسمی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی @farhangi_razavi_ac
هدایت شده از م. احمدی
🎤 دوره آموزش مداحی (مقدماتی/ مناسب برای مبلغان و سخنرانان) 📜 با ارائه مدرک معتبر از سوی: - دانشگاه علوم اسلامی رضوی، - سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، - آموزشگاه تخصصی مداحی انوارالثقلین (دارای مجوز از اداره کل تبلیغات) 📝 نحوه ثبت نام: ==» ارسال نام، نام خانوادگی و شماره دانشجویی (برای دانشجویان دانشگاه) یا کد طلبگی حوزه (برای طلاب حوزه و فارغ التحصیلان دانشگاه) 👈 فقط در پیام رسان ایتا - به شماره: 09033293647 - یا آی‌دی: @Ashk1373 ⏳ مهلت ثبت نام: یک شنبه 99/3/18 📣 «کانال رسمی مرکز معرفت و مهارت دانشگاه علوم اسلامی رضوی» در ایتا و سروش: @maharatAmoozi_razavi_un
🖤انتظار فرج از نیمه خرداد کشم ... ⚫️ سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تسلیت باد. کانال رسمی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی @farhangi_razavi_ac
🌹راه میانبر ثواب کردن 💠 پیامبر‌مهربانی‌ها(ص) فرمودند مردی که به زن خود در خانه کمک کند،خدا ثواب یک سال عبادتی را که روزها روزه باشد و شبها به قیام و‌نماز ایستاده باشد به او می‌دهد. «جامع‌الاخبار،صفحه ۱۰۲» کانال رسمی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی @farhangi_razavi_ac
معاونت فرهنگی دانشگاه رضوی
30-Gharar Bood Bargardad.mp3
3.29M
🌺 قرار بود برگردد ... 🌹 شهید سید مجتبی شربتی 🌹 کانال رسمی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی @farhangi_razavi_ac
✅سی و پنجمین دوره ی مسابقات قرآن و عترت دانشجویان✅ ❌طلبه‌دانشجویان محترم جهت شرکت در رشته های حفظ و بخش های معارفی (آزمون های کتبی) که به صورت مجازی برگزار خواهد شد، میتوانند تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ به نشانی Quranst.pnu.ac.ir مراجعه و ثبت نام نمایند. 📆برگزاری آزمون: ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ساعت ۸ الی ۱۴ 📍در سایت: Quranst.pnu.ac.ir ❇️طلبه‌دانشجویان شرکت کننده در بخش های آوایی نیز میتوانند تا تاریخ ۲۰ مرداد، یکی از قرعه های مربوط به رشته خود را به دلخواه به صورت تصویری ضبط و به آیدی @F_joybari در ایتا ارسال نمایند. 🔵قرعه های رشته ی قرائت: 1. سوره جاثیه صفحه 500 از آیه 18 الی 22 2. سوره روم صفحه 409 از آیه 47 الی 50 3. سوره زمر صفحه 461 از آیه 22 الی 25 4. سوره هود صفحه 234 از آیه 112 الی 116 5. سوره آل عمران صفحه 62 از آیه 95 الی 99 6. سوره رعد صفحه 252 از آيه 19 الي 24 🔵قرعه های رشته ی ترتیل: 1. سوره اسراء صفحه 288 از آیه 59 الی 64 2. سوره سبا صفحه 429 از آیه 8 الی 12 3. سوره فاطر صفحه 435 از آیه 7 الی 11 4. سوره نور صفحه 352 از آیه 21 الی 25 5. سوره قصص صفحه 392 از آیه 52 الی 57 6. سوره عنکبوت صفحه 403 آیات 57 الی 63 🔵قرعه ی رشته ی دعاخوانی: دعای عرفه از عبارت اللهم لک الحمد کما خلقتنی فجعلتنی سمیعا بصیرا تا عبارت والی غیرک فلا تکلنی رشته ی اذان هم تا پایان 🔴جهت کسب اطلاعات بیشتر با آیدی @F_joybari در ایتا در ارتباط باشید. کانال رسمی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی @farhangi_razavi_ac
📳 دوره آموزش تولید محتوای الکترونیکی ویژه شبکه‌های اجتماعی / به صورت مجازی 📜 با ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور 📝 اطلاعات تکمیلی در متن اطلاعیه 📝 نحوه ثبت نام: ==» ارسال نام، نام خانوادگی و شماره دانشجویی (برای دانشجویان دانشگاه) یا کد طلبگی حوزه (برای طلاب حوزه و فارغ التحصیلان دانشگاه) 👈 فقط در پیام رسان ایتا - به شماره: 09377659463 - یا آی‌دی: @maharat_TMC ⏳ مهلت ثبت نام: سه شنبه 99/3/20 📣 «کانال رسمی مرکز معرفت و مهارت دانشگاه علوم اسلامی رضوی» در ایتا و سروش: @maharatAmoozi_razavi_un
تفسیر آیات یک تا سه سوره اسرا .pdf
404.2K
📖تفسیر هفتگی قرآن کریم📚 ♦️توسط حجت الاسلام دکتر گلمکانی♦️ 📆هفته اول 📝تفسیر آیات 1-3 سوره اسراء 99/3/8 – 99/3/16 ❌ضمنا تفسیر روزانه استاد در کانال ذیل منتشر میشود @DailyCommentaryofQuran کانال رسمی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی @farhangi_razavi_ac
📚جرعه جرعه با قانون 🌺شرح ماده به ماده قانون مجازات ✅توسط دکتر عزتی ❇️از اساتید مدعو دانشگاه کانال رسمی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی @farhangi_razavi_ac
📣 بیستم خرداد سالروز 💓شهادت آیت الله سعیدی بدست ماموران دژخیم ساواک را گرامی میداریم... کانال رسمی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی @farhangi_razavi_ac
هدایت شده از اطلاع رسانی دانشجویی
◾بازگشت همه به سوی اوست◾ بمناسبت چهلمین روز درگذشت مرحوم مغفور شادروان آقای حسین قربانی، مجلس یادبودی در روز پنج شنبه مورخ 1399/3/22 در مسجد روستای کلاته بام، واقع در شهر اسفراین،به صرف نهار برگزار می گردد. از همه ی دوستان و دانشجویان، علی الخصوص اساتید گرامی دعوت میشود در این مجلس شرکت فرمایید. ممتنی است با تشریف فرمایی خود به صرف ناهار روح آن مرحوم را شاد و بازماندگان را قرین امتننان فرمائید. 🏴شورای صنفی دانشگاه رضوی🏴 •┈┈••✾••┈┈• https://eitaa.com/Razaviuni_senfi sapp.ir/razaviuni_senfi