eitaa logo
کارگزینی و امور اداری
149.2هزار دنبال‌کننده
1هزار عکس
649 ویدیو
2.3هزار فایل
اخبار کارگزینی و تشکیلات اخبار امور مالی و اداری اطلاعیه ها و بخشنامه ها سفارش تبلیغ: https://eitaa.com/tabligh_120
مشاهده در ایتا
دانلود
👤رییس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: ▫️شروع فعالیت  ستاد اسکان فرهنگیان از روز ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ خواهد بود و مطابق با دستورالعمل وزارتی تا روز ۱۲ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ میزبان میهمانان نوروزی خواهیم بود. @farhangian120
آدرس خانه های معلم کشور.pdf
1.03M
👆👆👆👆 آدرس و شماره تلفن خانه معلم های سراسر کشور اینستاگرام👇👇👇 https://www.instagram.com/akhbar.ap تلگرام👇👇👇 https://t.me/farhangian120 ایتا👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd ⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️
💢دانشگاه فردوسی مشهد با صدور اطلاعیه ای از تعطیلی این مرکز آموزشی در روز شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر داد. ➖➖ @farhangian120 .
🔻 مرتضوی: عیدی بازنشستگان اوایل اسفند پرداخت می‌شود @farhangian120 وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: 🔹عیدی بازنشستگان برای هر نفر معادل ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، همسر ۷۰۰ و هر فرزند ۳۰۰ هزار تومان است و اوایل اسفند پرداخت می‌شود. 🔹عیدی و پاداش کارگران در قانون مشخص است و معادل ۲ ماه حقوق دریافتی در اسفندماه پرداخت می‌شود./ صداوسیما @farhangian120 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 طعنه مجری تلویزیون؛ حداقل حقوق سال جدید ۱۰ میلیون، استخدام «زباله‌جمع‌کن» ۱۵ میلیون @farhangian120 👤مجری «سلام صبح بخیر» در برنامه زنده تلویزیونی: ▫️شهرداری تهران آگهی استخدام «زباله‌جمع‌کن» داده با حقوق  ۱۵ میلیون برای ۸ ساعت کار که البته از نظر ما به‌دلیل سختی‌هایش همین رقم هم کم است. ▫️از آن‌طرف کف حقوق در سال جدید ۱۰ میلیون تومان مصوب شده؛ یعنی چه؟ نمی‌دانیم چه باید بگوییم. @farhangian120 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨📹 در ویدیو ببینید: جذب 29 هزار نفر در آزمون استخدامی ویژه خانواده ایثارگران @farhangian120 🎤 معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران: 29 هزار نفر برای حدود 30 دستگاه اجرایی در این آزمون جذب می شوند. ✅ از مقطع تحصیلی دیپلم تا سطوح بالاتر امکان شرکت در این آزمون استخدامی را دارند. ✅ دفترچه آمون استخدام خانواده ایثارگران تا پایان سال منتشر شده و آزمون اسخدامی در ابتدای سال آینده (1403) برگزار می‌شود. کارگزینی آموزش و پرورش تلگرام👇👇👇 https://t.me/farhangian120 ایتا👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd اینستاگرام👇👇👇 https://www.instagram.com/akhbar.ap __________________________
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 معاون رئیسی: تعطیلی شنبه را به کارکنان واگذار کردیم! حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور: ▪️تعطیلی شنبه ۲۱ بهمن را به خود کارکنان واگذار کردیم، در دولت تعطیلی شنبه مطرح شد اما تصمیمی اتخاذ نشد. @farhangian120 .
📣🟤🟤 دوره های ضمن خدمت 🟤 استان:کرمانشاه @farhangian120 ✅ ثبت نام:فعال 1⃣ پدافند زیستی راهبردی ✅ مدت دوره: ۱۸ ساعت ❎ کد دوره: ۹۹۵۰۷۲۰۸ ✅ سفارش انجام: ۰۹۱۲۰۶۸۶۱۱۵ 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 2⃣ اخلاق فردی ، اجتماعی و اداری٪ ♊️ مدت دوره: ۲۰ ساعت 🦠🦠🦠🦠🦠🦠🦠🦠 3⃣ مدیریت سبز ✅ مدت دوره: ۸ ساعت ❎ سفارش انجام: ۰۹۱۲۰۶۸۶۱۱۵ ✅ کد دوره: ۹۹۵۰۶۷۸۸ 🏊‍♂☘☘☘☘☘☘ 4⃣ مقررات و اصول مكاتبات اداری در آموزش و ‍ پرورش 📗 مدت دوره:۲۴ ساعت 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 🌕 تاریخ آزمون ها اعلام خواهد شد @farhangian120 .
پایانی بر شرط سنی ۴٠ سال فرهنگيان ✅طبق ماده ١۶، حداکثر سن برای پذیرش ٢۴ سال تمام تصویب شد و شرط ۴٠ سال ابطال گردید! @farhangian120 .
منابع حیطه اختصاصی پرورشی و....zip
8.53M
📗📗 منابع حیطه اختصاصی آموزش و پرورش ویژه آزمون مشاغل کیفیت بخشی(پرورشی و...) @farhangian120 🔸اردو ماجرای من است 🔸شیوه های دعوت به نماز 🔸انسان کامل (استاد مطهری) 🔸تربیت کودک 🔸 تربیت چه چیز نیست کارگزینی آموزش و پرورش تلگرام👇👇👇 https://t.me/farhangian120 ایتا👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd اینستاگرام👇👇👇 https://www.instagram.com/akhbar.ap __________________________
منابع جدید حیطه عمومی پرورشی.zip
16.16M
🔵 منابع جدید حیطه عمومی استخدامی آموزش و پرورش(مربی پرورشی) @farhangian120 🔻گزیده جدال دو اسلام 🔻میثاق نامه حاج قاسم 🔻وصیت نامه سیاسی حاج قاسم کارگزینی آموزش و پرورش تلگرام👇👇👇 https://t.me/farhangian120 ایتا👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd اینستاگرام👇👇👇 https://www.instagram.com/akhbar.ap __________________________
وزیر آموزش و پرورش:در دوران طاغوت از هر دو نفر، یک نفر بیسواد بود، اما امروز، ۹۸ درصد مردم باسواد هستند 🔹تلاش برای فکر نکردن جوانان به آنچه پیش از انقلاب بوده‌ایم و امروز به کدام قله‌ها رسیده ایم، از برنامه‌های دشمن است @farhangian120 .
دانشگاه فرهنگیان_rk.pdf
895.9K
۲۴ سال تمام، حداکثر سن مجاز برای ثبت‌نام در آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان خواهد بود ▫️نظام‌نامه سنجش و پذیرش دانشجوی متعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش که در جلسه ۸۹۴ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ۴۵۵ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده؛ برای اجراء ابلاغ گردید. ▫️در ماده ۱۶ این نظام‌نامه، حداکثر سن مجاز برای ثبت‌نام در آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان؛ ۲۴ سال تمام (مبنا اول مهرماه هرسال تحصیلی) تعیین شده و این شرط برای متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ و پس از آن اعمال می‌گردد. @farhangian120 .
47سوال احکام زندگی در اسلام_سیستان و بلوچستان.pdf
933.5K
📣🟢🟢7⃣4⃣سوال ضمن خدمت احكام زندگی در اسلام٪ @farhangian120استان:سیستان و بلوچستان ✅تاریخ آزمون: 1402/11/18 ساعت آزمون: 10:00 تا 10:30 13:00 تا 13:30 17:00 تا 17:30 @farhangian120
مشاهده گری و یادگیری مبتنی بر تجربه در درس علوم پایه چهارم_سیستان و بلوچستان.pdf
779K
📣🟢🟢سوالات مشاهده گری و یادگیری مبتنی بر تجربه در درس علوم پایه چهارم @farhangian120 🟢 استان:سیستان و بلوچستان ❎ تاریخ آزمون: 1402/11/18 ساعت آزمون: 10:00 تا 10:30 16:30 تا 17:00 17:30 تا 18:00 @farhangian120 .
۲۰ سال آینده کمبود جنس مونث برای ازدواج خواهیم داشت @farhangian120 مسئول قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: 🔹افزایش ۶.۷ درصد در جنس پسر تا حدودی نگران‌کننده است و به نظر اقدام و تمایل خانوادها در تعیین جنسیت جنین و داشتن فرزند ذکور در این زمینه موثر بوده است. 🔹در ۲۰ سال آینده نبود جنس مونث برای گزینه ازدواج و شاخص فرزندآوری مشکل‌ساز خواهد بود. @farhangian120 .
40سوال پدافند زیستی راهبردی_سمنان.pdf
825.4K
📣🟢🟢0⃣4⃣سوال پدافند زیستی راهبردی ❇️ استان:سمنان ✅تاریخ آزمون: 1402/11/18 تا 1402/11/20 ساعت آزمون: 10:00 تا 10:30 11:30 تا 12:00 20:00 تا 20:30 @farhangian120 .
💢 شاکله زندگی مردم به هم ریخته است، نه شاکله بودجه! @farhangian120 👤سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس در واکنش به اظهارات مجدد برخی از دولتمردان درباره ناترازی بودجه توسط مجلس، گفت: ▫️شاکله بودجه سال ۱۴۰۳ به هیچ عنوان تغییر نکرده است. ▫️متاسفانه شاکله زندگی مردم به هم ریخته است و دولتمردان باید پاسخ دهند که تدبیرشان برای اصلاح شاکله اقتصادی زندگی مردم چیست؟ ▫️چرا ما باید از شفافیت بودجه‌ای واهمه داشته باشیم؟ مجلس صرفاً در بودجه سال آینده به سمت شفافیت پیش رفته است. @farhangian120 .
💢 نامه منادی رئیس کمیسیون آموزش به "صحرایی" در خصوص آزمون استخدامی معلمان @farhangian120 جناب آقای دکتر صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش سلام علیکم ▫️احتراماً همانگونه که مستحضرید به جهت اهمیت فوق العاده شغل معلمی و حساسیت آن، لازم است توانمندترین افراد برای ایفای وظیفه مهم تعلیم و تربیت انتخاب و به کار گمارده شوند. بدین منظور شایسته است آزمون‌های مربوط به جذب معلمان کاملا تخصصی و در نهایت دقت و نظم و انضباط برگزار گردد. ▫️انتظار می‌رود پیش از برگزاری هر آزمون، فرآیند آزمون قبلی تکمیل و داوطلبان آن تعیین تکلیف گردند اما علی رغم گذشت ماه‌ها از برگزاری آزمون قبلی، فرآیندهای آن همچنان ادامه دارد. دستور فرمایید هرچه سریعتر نتیجه اعتراضات به نمره آزمون و اعتراضات به جوابیه گزینش (کد ۱۹) مشخص و اعلام گردد.به گزارش فرهنگیان صد و بیست در ادامه نامه آمده است همچنین پیرو مذاکرات شفاهی و قول داده شده در جلسه کمیسیون مقرر شده بود افرادی که حداقل نمره ٤٧٠ را در آزمون کسب نموده اما بعلت کمبود ظرفیت و رقابتی بودن فرآیند پذیرش، نتوانسته اند جذب شوند به صورت قرارداد کار معین در آموزش و پرورش مشغول به کار شوند تا بخشی از نیاز وزارت آموزش و پرورش نیز مرتفع گردد ولی متأسفانه تا کنون انجام نشده است. کارگزینی آموزش و پرورش تلگرام👇👇👇 https://t.me/farhangian120 ایتا👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd اینستاگرام👇👇👇 https://www.instagram.com/akhbar.ap __________________________
💢 شاید مجلس ناچار به اصلاح بودجه و لغو فوق‌العاده خاص کارکنان شود! @farhangian120 جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس: مصوبه مجلس در بودجه ۱۴۰۳ درخصوص افزایش حقوق‌ها و تخصیص فوق‌العاده خاص کارمندان به شورای نگهبان و هیات عالی نظارت مجمع ارجاع شده است. البته قبلا تنها شورای نگهبان بودجه را بررسی می‌کرد، اما در حال حاضر هیات عالی نظارت مجمع هم بودجه را بررسی می‌کند.وی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگیان صد و بیست گفت بنابراین اگر استدلال‌های دولت در شورای نگهبان و هیات عالی نظارت محکم باشد و این دو نهاد ببینند که منابع دولت پاسخگو نیست، آنها استدلال دولت را می‌پذیرند و مجلس ناچار به اصلاح بودجه می‌شود! کارگزینی آموزش و پرورش تلگرام👇👇👇 https://t.me/farhangian120 ایتا👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd اینستاگرام👇👇👇 https://www.instagram.com/akhbar.ap __________________________
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 آزمون استخدامی ایثارگران در اردیبهشت ۱۴۰۲ 🔹معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران: در این آزمون، ۲۹ هزار و ۴۰۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی جذب می‌شوند. دفترچه این آزمون اسفند منتشر خواهد شد. @farhangian120 .
💢 معلمان تربیون دارند و رسانه های قوی هستند، نباید از این ظرفیت در تربیت نسل آینده  غافل شد @farhangian120 👤وزیر آموزش و پرورش: ▫️ تلاش برای فکر نکردن جوانان به آنچه پیش از انقلاب بوده‌ایم و امروز به کدام قله‌ها رسیده ایم، از برنامه‌های دشمن است ▫️با تمام تلاش دشمن در نابودی این انقلاب، اما به فضل الهی و پشتوانه مردمی، اکنون انقلاب اسلامی به کشور‌های دنیا صادر شده است و شاهد تلاش ملت‌های منطقه و جهان در جهت آزادی و استقلال هستیم و این در ملت مظلوم غزه نمایان است. ▫️باید پیام انقلاب اسلامی در نسل جوان تجلی پیدا کند و این آشنایی و همراهی به دست معلمان گرامی و در کلاس های درس محقق خواهد شد. ▫️معلمان تربیون دارند و رسانه های قوی هستند، نباید از این ظرفیت در تربیت نسل آینده و بزنگاه های تاریخی کشور مانند انتخابات غافل شد و مقدمه گفتمان سازی در مسائل گوناگون را با همین تربیون ها در کشور آغاز کرد. @farhangian120 .
💢 افزایش حقوق ، یا کاهش حقوق ✍ : ورشوئی این قدر نگوئید" افزایش حقوق" بگویید : "ضریب حقوقی"!! در واقع ۲۰٪ افزایش حقوق ها به نسبت ۴۵٪ تورم یعنی ۲۵٪ کاهش حقوق ها!!؟ پیشنهاد: از این پس به جای" افزایش حقوق ها" به مقدار "اختلاف ضریب با نرخ رشد تورم" اشاره کنیم. مثلا برای سال۱۴۰۳ بگوئید: دولت یا مجلس، مقدار کاهش حقوق ها را ۲۵٪ اعلام نمود @farhangian120 .
💢 واریز «حقوق» و «عیدی» بازنشستگان جدید آموزش و پرورش استثنایی تا پایان بهمن‌ماه @farhangian120 👤معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری: ▫️به موجب تبصره پنج ماده واحده قانون تشکیل سازمان آموزش و پرورش استثنایی مصوب ۲۱ آذرماه سال ۱۳۶۹ مجلس شورای اسلامی، پنج سال خدمت دولتی رضایت‌بخش در سازمان از هر نظر از جمله بازنشستگی، ۶ سال محسوب می‌شود و سازمان مذکور مکلف است پس از صدور حکم احتساب یک سال سنوات ارفاقی مزبور، کسور بازنشستگی مقرر را براساس حقوق و فوق‌العاده‌های همان حکم محاسبه و به صندوق بازنشستگی کشوری واریز کند. ▫️به دلیل عدم واریز وجوه مزبور توسط آموزش و پرورش استثنایی امکان صدور حکم بازنشستگی برای هزار نفر از  کارکنان مشمول از سوی این صندوق میسر نبوده است.به گزارش فرهنگیان صد و بیست با پیگیری‌های متعدد صندوق بازنشستگی کشوری و واریز کسور مربوطه از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، حکم بازنشستگی بیش از یکهزار نفر از بازنشستگان مشمول صادر شده است و در پایان بهمن‌ماه جاری، حقوق بازنشستگی، معوقات و عیدی پایان سال این افراد به صورت یک‌جا به حساب‌شان واریز می‌شود. @farhangian120 .