eitaa logo
کارگزینی و امور اداری
154.8هزار دنبال‌کننده
1هزار عکس
659 ویدیو
2.4هزار فایل
اخبار کارگزینی و تشکیلات اخبار امور مالی و اداری اطلاعیه ها و بخشنامه ها سفارش تبلیغ: https://eitaa.com/tabligh_120
مشاهده در ایتا
دانلود
قابل توجه مدیران و معاونین محترم "مقطع ابتدایی" ✅ امکان کلاسبندی سال تحصیلی جدید 1403.1404، "صرفا" برای دانش آموزان "پایه اول" که تعداد دانش آموزان  17نفر در مدارس شهری و 9نفر در مدارس روستایی ثبت نام کردند. در سامانه سیدا فراهم گردید. لطفا نسبت به کلاسبندی و تخصیص دانش آموزان به کلاس اقدام نمایند. @farhangian120 .
آیتم های مهم در مصاحبه فرهنگيان ⚠️ برای این قسمت یک سناریو از مشکل به شما میدن تا با بحث و گفت و گو ایده‌های اصلی و نظرات تون رو بگید و به نتیجه برسید تا اون چالش یا مشکل حل بشه ℹ️ ⭕️ یه جو رفاقتی هست نه رقابتی. مشارکت شما رو می‌خواهند بسنجند. برای این قسمت به چه چیزهایی توجه میشه؟ 1️⃣ شما بلدی کار گروهی انجام بدی؟ 2️⃣مسئولیت پذیر هستی؟ 3️⃣می‌تونی مدیریت و رهبری داشته باشی؟ 4️⃣آداب معاشرت بلدی؟ 5️⃣می‌تونی اگه نظر خوبی داری با بقیه هم فکری کنی از حرفت دفاع کنی؟ 6️⃣اگه انتقادی کردن انتقاد پذیر هستی یا مرغت ی پا داره؟ 7️⃣بلدی خودت انتقاد درست انجام بدی؟ 8️⃣تو‌ نظراتت انعطاف پذیر هستی؟ 9️⃣مسائل تک بعدی نگاه می‌کنی یا چند بعدی؟ 9️⃣فقط دیدت به الانه یا آینده نگرم هستی؟ حتما واضح، رسا، شمرده و با قاطعیت حرف بزنید @farhangian120 .
مشوق برای تصحیح اوراق امتحان نهایی اختصاص امتیاز رتبه بندی برای مصححین آزمون های نهایی وزیر آموزش و پرورش: از هیئت ممیزه مرکزی رتبه‌بندی درخواست کردم سازوکاری برای تاثیر تلاش همکاران حوزه‌های تصحیح آزمون‌های نهایی در رتبه‌بندی در نظر بگیرند به گفته وزیر آموزش و پرورش میزان این امتیاز بر اساس گزارش دریافتی از سامانه و مبتنی بر کیفیت و کمیت فعالیت مصححین عزیز خواهد بود. @farhangian120 .
فعال شدن سامانه نوبت گیری تا ۱۰ تیرماه و فعال شدن مراکز جامع جهت انجام فرایند سنجش تا ۲۵ تیرماه برای جاماندگان از سنجش 💠به اطلاع میرساند به  منظور تسهیل در فرایند ثبت نام نوآموزان جامانده از برنامه ملی سنجش بدو ورود به دبستان، نوبت گیری در مراکز جامع سنجش، آموزش،  توان بخشی و مداخله بهنگام رشدی-تربیتی  از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ به مدت یک هفته(۱۴۰۳/۰۴/۱۰) فعال می باشد و  فرایند ارزیابی از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۲۵  خواهد بود. خانواده هایی که به گفته فرهنگیان صد و بیست تاکنون برنامه ملی سنجش را انجام نداده اند تاکید می گردد فقط در بازه زمانی تعیین شده نسبت به نوبت گیری اقدام و از تاریخ ۱۱ لغایت ۲۵ تیرماه جهت انجام فرایند سنجش به مراکز جامع مراجعه نمایند. 🔹️این مهلت فقط برای جاماندگان از سنجش در نظر گرفته شده است و پس از اتمام قابل تمديد نخواهد بود. @farhangian120 .
👤فرماندار کاشمر: ▫️زلزله ۲۹ خرداد ماه در این شهرستان به ۲۰ مدرسه آسیب کلی یا جزیی رسانده است ➖➖ 📱@farhangian120 .
انتشار مطالب این کانال با لینک و نام کانالی دیگر، مورد رضایت نبوده و شرعا حرام است. پویش... قر.اخ
آغاز واریز مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان تامین‌اجتماعی پرداخت «مابه‌التفاوت افزایش حقوق» فروردین‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی براساس جدول فوق از امروز تا ۷ تیرماه. @farhangian120 .
انعقاد تفاهم نامه سبد بیمه ای آموزش وپرورش با شرکت های بیمه دانا و معلم 🔹 طی مراسمی، تفاهم‌نامه بیمه‌ وزارت آموزش و پرورش با شرکت های بیمه دانا و شرکت بیمه معلم بسته شد. دراین مراسم که پنج شنبه سی ویکم تیرماه بین علی فرهادی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش وپرورش با رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا و سعید صحت رئیس هیئت مدیره بیمه معلم به امضاء رسید، امکان خدمت‌رسانی بیمه‌های دانا و معلم به حدود ۱/۵ میلیون نفر از فرهنگیان و بالغ بر ۱۵ میلیون نفر دانش‌آموز تحت پوشش انواع خدمات بیمه‌ای این شرکت ها به مدت ۱۵ ماه فراهم شد. به گزارش فرهنگیان صد و بیست در این جلسه مهدی نیک‌فر مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ضمن تشکراز اقدامات صورت گرفته، گزارشی از روند جلسات، مکاتبات با بیمه مرکزی و سایر شرکت‌های بیمه‌ ای کشور، و نظرسنجی از ادارات کل آموزش وپرورش و آمار و اطلاعات این نظرسنجی به حاضرین ارائه نمود. 🔹در ادامه علی فرهادی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم، بیان کرد: این اولین باری است که ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها برای انتخاب شرکت بیمه‌گرشان تصمیم می‌گیرند که این موضوع قطعا سبب ارتقاء سطح خدمات بیمه گر وافزایش رضایتمندی دربین فرهنگیان عزیز خواهد شد. @farhangian120 .
💢 ثبت‌نام پایه هفتم دانش‌آموزان از امروز آغاز شد ▫️فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم از امروز اول تیر آغاز و ثبت‌نام دانش‌آموزان مدارس خاص پس از اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی انجام می‌شود. ▫️همچنین ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی که پیشتر از ۱۹ اردیبهشت‌ماه آغاز شده بود تا اول مرداد ادامه دارد. ▫️دانش‌آموزان پایه دهم باتوجه به دریافت سوابق تحصیلی و انجام فرآیند هدایت‌تحصیلی در نیمه تیرماه می‌توانند فرآیند ثبت‌نام خود را انجام دهند. ▫️دانش‌آموزان میان‌پایه نیز پس از اعلام نتایج امتحانات نسبت به ثبت‌نام خود در همان مدرسه یا مدرسه دیگری ثبت‌نام خود را انجام دهند. @farhangian120
💢 «رتبه‌بندی معلمان» از هدف اصلی و اولیه خود دور شد 👤نوید ادهم دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش: معلمان با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند و دولت برای افزایش حقوق دنبال مکانیزمی بود لذا از نام و مکانیزم رتبه‌بندی که آماده بود استفاده کرد؛ هرچند افزایش حقوق فرهنگیان اقدامی خوب بود اما در عمل هدف سند تحول محقق نشد که امید می‌رود رتبه‌بندی در جایگاهی قرار گیرد که سند تحول انتظارش را دارد یعنی «ایجاد رقابتی سالم بین معلمان برای ارتقای کلاس درس و آموزش و پرورش» @farhangian120 .
📣🔴ضمن خدمت نرم افزار تخصصی گرافیك رایانه ای (فتوشاپ) 🟢 استان: سمنان ‌🟢مدت : 48 ساعت ✍️ثبت نام : 🟢تاریخ آزمون:1403/04/16 تا 1403/04/18 ساعت آزمون: :9:00  تا 9:30 :10:00 تا 10:30 19:00 تا 19:30 سوالات رایگان ضمن خدمت در تلگرام👇 https://t.me/+zgcEWheXG5g3MzI0 سوالات رایگان دوره ها در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd
شایستگی حرفه ای_.pdf
1.04M
فرم های امتیاز آور رتبه بندی ✅ قسمت شایستگی حرفه ای کارگزینی آموزش و پرورش تلگرام👇👇👇 https://t.me/farhangian120 ایتا👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd اینستاگرام👇👇👇 https://www.instagram.com/akhbar.ap __________________________
شایستگی تخصصی_.pdf
1.06M
فرم های امتیاز آور رتبه بندی ✅ قسمت شایستگی تخصصی این فرم ها رو پرینت بگیرید و بعد از تایید توسط مدیر در سامانه بارگذاری کنید کارگزینی آموزش و پرورش تلگرام👇👇👇 https://t.me/farhangian120 ایتا👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd اینستاگرام👇👇👇 https://www.instagram.com/akhbar.ap __________________________
گواهی‌های تجربه(آموزش خانواده).pdf
673.8K
فرم های امتیاز آور رتبه بندی ✅ قسمت تجربه (آموزش خانواده) کارگزینی آموزش و پرورش تلگرام👇👇👇 https://t.me/farhangian120 ایتا👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd اینستاگرام👇👇👇 https://www.instagram.com/akhbar.ap __________________
💢 برگه تصحیح کنید و تشویقی بگیرید! 🟢اطلاعیه آموزش و پرورش خراسان رضوی: 📌پیرو مصوبه کارگروه استانداردسازی امتحانات نهایی استان خراسان رضوی مقرر گردید به منظور پیگیری وتسریع تصحیح وارتقا جایگاه استان و قدردانی گوشه ای از همراهی ها و زحمات دبیران گرامی مشارکت کننده در تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ ،از دبیران دارای ابلاغ که در تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانات نهایی مشارکت داشته باشند ، به گفته فرهنگیان صد و بیست از طرف معاونت آموزش متوسطه_ اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوا متوسطه استان با اهدای ؛ ▫️گواهی استانی «کسب صلاحیت حرفه ای شغلی در زمینه سنجش و ارزشیابی» ( قابل استفاده در رتبه بندی و ارزشیابی پایان سال ) ( ویژه تصحیح به تعداد دانش آموز خود ) ▫️ تقدیرنامه منطقه ای ( ویژه تصحیح به تعداد دانش آموز خود ) ▫️ تقدیر نامه استانی ( ویژه تصحیح بیش از دوبرابر دانش آموز خود ) ▫️ تقدیرنامه وزارتی ( ویژه تصحیح بیش از ۱۰۰۰ برگه دانش آموز) قدردانی گردد. ▫️اطلاع از آدرس حوزه های تصحیح ، چگونگی دریافت کد ، زمان و انجام تصحیح الکترونیکی، از طریق مدیر دبیرستان محل خدمت امکان پذیر است. @farhangian120 .
💢 مدارس دولتی حق تعیین شرط برای ثبت نام ندارند ▫️ثبت‌نام دانش‌‌آموزان در پایه هفتم مدارس دولتی عادی از امروز آغاز می‌شود، البته با توجه به آنکه در تیرماه مدارس در روزهای دوشنبه و چهارشنبه فعالیت می‌کنند، والدین برای ثبت‌نام باید در این روزها به مدارس مراجعه کنند. ▫️ثبت‌نام دانش‌آموزان ساکن در محدوده مرزی مناطق آموزش و پرورش به‌ویژه در کلانشهرها با هماهنگی ستادهای ثبت‌نام مناطق همجوار جهت رعایت حقوق والدین الزامی است. ▫️برگزاری آزمون، مصاحبه و تعیین شرط معدل و نمره انضباط برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی جز در مواردی که مصوبه خاص (از قبیل مدارس استعدادهای درخشان، نمونه دولتی، هیئت امنایی و وابسته) وجود دارد و هنرستان‌ها برای انتخاب رشته ممنوع است و نباید هیچ دانش‌آموزی به هر دلیلی از ثبت‌نام و تحصیل محروم شود. ▫️والدین علاوه بر ثبت‌نام حضوری می‌توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به ثبت‌نام الکترونیک برای پایه هفتم اقدام کنند. ▫️در مراحل ثبت‌نام الکترونیک، خانواده‌ها به سامانه املاک و اسکان وزارت راه و شهرسازی هدایت می‌شوند که باید اطلاعات خود را در این سامانه تأیید کنند، این موضوع شامل حال افراد صاحب خانه و مستأجران می‌شود.آدرس ثبت‌شده در سامانه املاک و اسکان را به‌عنوان آدرس محل سکونت افراد به‌منظور اعمال محدوده‌بندی جغرافیایی مدارس در نظر گرفته میشود. ▫️برای ثبت‌نام الکترونیک خانواده‌ها باید مدارک لازم را بارگذاری کنند و پس از بارگذاری فایل‌های درخواست‌شده و تأیید اطلاعات، کد رهگیری از سوی سامانه به آنها ارائه می‌شود تا از طریق آن بتوانند ثبت‌نام دانش‌آموز را پیگیری کنند. @farhangian120 .
۳۲ هزار کلاس درس در دولت سیزدهم تکمیل شد 👤وزیر آموزش و پرورش: در این سه سال، بیش از ۳۲ هزار کلاس درس، تکمیل شده است که بیش از ۶۰ درصد آن‌ها در مناطق کم‌برخوردار بود چون عدالت آموزشی برای ما اهمیت زیادی دارد. @farhangian120 .
آدرس_مراکز_مصاحبه_تخصصی_دانشگاه_فرهنگیان_در_آزمون_27_ark.pdf
168.9K
آدرس مراکز تخصصی مصاحبه فرهنگيان (ویژه ١۴٠٢) 🔔 در این فایل مکان محل مصاحبه مشخص شده که باید به اونجا مراجعه کنید @farhangian120 .
بیمه تکمیلی دانا قرارداد بیمه تکمیلی دانا سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در ۱۴۰۳/۳/۳۱ به پایان رسیده اما مهلت دریافت و تحویل فاکتورها و هزینه‌های پزشکی تا پایان مهرماه ۱۴۰۳ تعیین شده است. بخشنامه جدید هنوز ارسال نشده است. @farhangian120 .
هزینه چند برابری نکنید ثبت فوری ضمن خدمت مدرک icdl مدرک روخوانی و روانخوانی قرآن و....... 👇..........................👇👇👇👇 https://eitaa.com/Shams824 یا تماس 09120686115 https://t.me/farhangian120
👤مدیرعامل بیمه دانا: ▫️تفاهم‌نامه جدید بیمه تکمیلی دانا از تاریخ اول تیرماه سال‌جاری اجرا خواهد شد 🌐 @farhangian120 .
💢 تغییر محدوده جغرافیایی مدارس برای ثبت‌نام دانش‌آموزان 👤سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: ▫️ ثبت‌نام دانش‌آموزان متوسطه اول از امروز آغاز شده است. ثبت‌ نام ها تا ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت این در حالیست که محدوده جغرافیایی مدارس برای ثبت‌نام، امسال تغییر کرده است. ▫️ قبلا عنوان می‌شد محدوده ثبت‌نام در محدوده تعیین شده آموزش و پرورش و شهرداری باشد اما امسال این محدوده از محلی که مدرسه وجود دارد تا شعاع مدرسه بعدی تعیین شده است لذا باید نزدیکی به مدرسه مبنای عمل برای ثبت‌نام دانش‌آموزان باشد. ▫️این مشکل که برخی خانواده‌ها عنوان می‌کنند اگر یک کوچه بالاتر و یا پایین‌تر از مدرسه باشیم، برخی مدیران ثبت نام‌ نمی‌کنند  امسال حل شده است. ▫️ برای احراز محل سکونت استعلام از سامانه اسکان انجام می‌شود اما اگر کسی اجاره نامه جدید نوشته باشد نیز می‌تواند سندش را ارائه دهند و ما آن را هم می‌پذیریم ➖➖ @farhangian120 .
رویکردهای نوین در شکل گیری شایستگی های فناورانه و دیجیتال (رقمی) مقدماتی_تبادکان.pdf
1.31M
📣🟤سوالات ضمن خدمت رویكردهای نوین در شكل گیری شایستگی های فناورانه و دیجیتال (رقمی) مقدماتی 🔶 استان:خراسان رضوی_تبادکان 🔹تاریخ آزمون:۲ و ۳ تیر ساعت آزمون: 10:00 تا 10:30 13:00 تا 13:30 21:00 تا 21:30 سوالات ضمن خدمت در تلگرام👇 https://t.me/+zgcEWheXG5g3MzI0 سوالات دوره ها در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd
قابل توجه همکاران کل سوالاتی که برای آزمون رویکردهای نوین در شکل گیری شایستگی های فناورانه و دیجیتال (رقمی) مقدماتی در شهر شما طرح شده است، ۹۰ سوال می باشد. برخی افراد جهت فروش فایل، حدود ۱۰۰ سوال دیگر که در آزمون نیست به فایل افزوده اند. با مطالعه همین ۹۰ سوال، حاصل خواهد شد و هیچ نیازی به مطالعه فایل با سوالات بیشتر نیست. دانلود در تلگرام👇 https://t.me/farhangian120/20614 داتلود در ایتا👇 https://eitaa.com/farhangian120/15431
توانمند سازی روان شناختی معلمان دارای دانش آموزان با نیازهای ویژه_تبادکان.pdf
886.4K
📣🟢7⃣6⃣سوال توانمند سازی روان شناختی معلمان دارای دانش آموزان با نیازهای ویژه 🟢 استان:خراسان رضوی_تبادکان 🟤تاریخ آزمون: 1403/04/02 تا 1403/04/03 ساعت آزمون: 11:00 تا 11:30 15:00 تا 15:30 20:00 تا 20:30 سوالات رایگان ضمن خدمت در تلگرام👇 https://t.me/+zgcEWheXG5g3MzI0 سوالات رایگان دوره ها در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd