eitaa logo
کارگزینی و امور اداری
149.5هزار دنبال‌کننده
1هزار عکس
650 ویدیو
2.3هزار فایل
اخبار کارگزینی و تشکیلات اخبار امور مالی و اداری اطلاعیه ها و بخشنامه ها سفارش تبلیغ: https://eitaa.com/tabligh_120
مشاهده در ایتا
دانلود
📣🟢ضمن خدمت محور مهارت های فردی و اجتماعی ( زندگی با قرآن و عترت و آشنایی با حكمت های نهج البلاغه) 🟢 استان:خوزستان ❎ مدت دوره: ۱۲ ساعت ✅ ثبت نام:فعال ✅ تاریخ آزمون اعلام خواهد شد سوالات رایگان ضمن خدمت در تلگرام👇 https://t.me/+zgcEWheXG5g3MzI0 سوالات رایگان دوره ها در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd
عید غدیر و عید ولایت مبارک
💢 اطلاعیه انصراف از بیمه تکمیلی دانا با سلام و احترام به اطلاع همکاران محترم می رساند با توجه به اینکه قرارداد بیمه تکمیلی 1403-1402 در تاریخ ۳۱ خردادماه به پایان رسیده است، افرادی که متقاضی انصراف یا حذف افراد تبعی از بیمه تکمیلی می باشند هرچه سریعتر جهت تکمیل فرم به کارشناسی تعاون مراجعه نمایند ضمنا این افراد نباید از ابتدای تیرماه از خدمات بیمه استفاده نمایند ، در غیر اینصورت باید تا پایان قرارداد جدید تحت پوشش بیمه باشند در خصوص ثبت نام جدید یا اضافه کردن افراد تبعی و تعهدات قرارداد جدید به محض وصول بخشنامه اطلاع رسانی خواهد شد @farhangian120 .
💢 امروز؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل‌ و انتقال ‌برون‌ استانی فرهنگیان ▫️فرآیند ثبت‌نام متقاضیان انتقال دائم و موقت برون‌استانی از  ۵ خرداد ‌آغاز شده و متقاضیان یک ماه فرصت داشتند تا درخواست خود را ثبت کنند. این فرصت امروز سه شنبه ۵ تیر به پایان خواهد رسید. ▫️‌متقاضیان نقل و انتقال باید اطلاعات و فرم امتیازبندی خود را در سامانه my.medu.ir ‌ثبت‌ کنند. @farhangian120 .
اعلام نتایج دکتر معلم‌های دانشگاه فرهنگیان نتایج دکتر معلم ها، معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج دکتر معلم‌ های دانشگاه فرهنگیان صد و بیست اعلام شد و داوطلبان می‌توانند برای دیدن نتایج به سامانه نتایج مرحله اول از طریق پنل کاربری متقاضیان در سامانه jazbtd.cfu.ac.ir مراجعه کنند @farhangian120 .
راهنمای بارگذاری مدارک کیفیت بخشی.pdf
586.2K
قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کیفیت بخشی مشاغل بارگذاری مدارک در سامانه کارا (my.medu.ir) تا ۹ تیر ادامه دارد. نحوه بارگذاری و مدارک مورد نیاز را در فایل فوق مطالعه نمایید. کارگزینی آموزش و پرورش تلگرام👇👇👇 https://t.me/farhangian120 ایتا👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd اینستاگرام👇👇👇 https://www.instagram.com/akhbar.ap __________________________
تمدید مهلت درخواست انتقالی مهلت ثبت انتقال برون استانی به مدت یک هفته و تا ۱۲ تیر ماه تمدید شد @farhangian120
🌇 تصویر تصویب نامه هیأت وزیران/پرداخت ماهیانه یک میلیون تومان به‌عنوان مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری هیئت وزیران در جلسه ۱۴۰۳/۴/۳ به پیشنهاد مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور تصویب کرد با توجه به لازم‌الاجرا بودن قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور و تا زمان ابلاغ آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و جداول مربوط به هر یک از گروه‌های بازنشستگان براساس قانون برنامه هفتم، به گزارش فرهنگیان صد و بیست ماهانه مبلغ ۱۰ میلیون ریال به هر یک از بازنشستگان به صورت علی‌الحساب از ابتدای سال ۱۴۰۳ توسط صندوق بازنشستگی ذی‌ربط پرداخت می‌شود. سازمان برنامه و بودجه کشور مکلف است نسبت به ابلاغ و تخصیص اعتبار از محل منابع یادشده برای ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه اقدام و هریک از صندوق‌ها نیز موظفند فوراً نسبت به پرداخت مبلغ علی‌الحساب سه ماهه یاد شده اقدام نمایند. @farhangian120 .
پرداخت یک میلیون تومان به صورت علی الحساب بابت متناسب‌سازی حقوق به بازنشستگان بابت ماه‌های فروردین ،اردیبهشت و خرداد مجموعا  سه میلیون تومان واریز می‌شود معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیئت وزیران در خصوص متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری لشکری  و فولاد و تامین اجتماعی را به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه بودجه ابلاغ کرد.براین اساس به گزارش فرهنگیان صد و بیست  در این ابلاغیه آمده است با توجه به لازم الاجرا بودن قانون بودجه ۱۴۰۳ کل کشور و تا زمان ابلاغ آیین نامه متناسب سازی حقوق بازنشستگان و جداول مربوط به هر یک از گروه‌های بازنشستگان بر اساس قانون برنامه هفتم توسعه  ماهانه مبلغ یک میلیون تومان به هریک از بازنشستگان   به صورت علی الحساب  از ابتدای سال ۱۴۰۳ توسط صندوق بازنشستگی ذیربط پرداخت می‌شود. @farhangian120 .
60سوال بنیان های حکومت اسلامی و ولایت فقیه_البرز.pdf
870.1K
📣🟢0⃣6⃣سوال بنیان های حکومت اسلامی و ولایت فقیه ❇️ استان:البرز_کرج ناحیه ۲ 🟢 آزمون: ۵ الی ۱۵ تیر ۱۰ الی ۱۰:۳۰ ۱۶ الی ۱۶:۳۰ ۱۸ الی ۱۸:۳۰ سوالات رایگان ضمن خدمت در تلگرام👇 https://t.me/+zgcEWheXG5g3MzI0 سوالات رایگان دوره ها در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd
عیدی دولت شهید جمهور به 🔰با توجه به تاخیر در تصویب نهایی قانون برنامه هفتم، دولت با کلیات آیین نامه همسان سازی بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی موافقت کرد. 🔻مبلغ عیدی بصورت علی الحساب در چند روز آینده به حساب بازنشستگان واریز می شود. @farhangian120 .
📛 | بکارگیری دانشجومعلمان ابتدایی به عنوان معلم 👤با عرض سلام و احترام خدمت دانشجو معلمان عزیز رشته ابتدایی به اطلاع می رساند بر اساس شیوه‌نامه ساماندهی نیروی انسانی وزارت متبوع و تفاهم نامه منعقده با دانشگاه فرهنگیان استان مقرر است برای سال تحصیلی آتی از دانشجو معلمان سال چهارم (ورودی 1400) به عنوان آموزگار غیرموظف بهره‎گیری شود. @farhangian120 .
💢 سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد 👤مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش: ▫️سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه ویژه فرهنگیان و خانواده‌های درجه یک آنان باز شده است و فرآیند ثبت‌نام تا ۲۰ شهریور ادامه دارد. ▫️ ثبت‌نام طرح اسکان تابستانه به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود، در ثبت‌نام غیرحضوری همکاران فرهنگی می‌توانند با مراجعه به سامانه Eskan.medu.ir و از طریق درگاه خدمات الکترونیک دولت یا درگاه سها از طریق گوشی همراه یا از طریق کامپیوتر با مراجعه به سایت بعد از احراز هویت، کار ثبت‌نام را انجام و نسبت به رزرو اتاق با درجه مشخص اقدام کنند. 🌐 @farhangian120 .
فلاسک هوشمند دوجداره 📤نگه داشتن 24/48 ساعت نوشیدنی گرم و حتی نوشیدنی خنک 📤دارای صفحه نمایش لمسی نشان دهنده دمای نوشیدنی 📤دارای دماسنج دقیق 📤بدنه دوجداره خلا جهت حفظ دمای داخلی 📤گنجایش 500 میلی لیتر خرید محصول👇 https://refahi.nadikala.com/product-132/unique-flask-with-thermometer?zir=599
بخشنامه دستورالعمل وضعیت ورودی‌های 1400 🔻بر اساس این بخشنامه هر رشته ای که کمبود نیرو باشد دانشجومعلمان به کارگرفته می شوند 🔺 تدریس بوده و قبولی در کارورزی منوط به این کار است. 🔺دانشجویان در ایامی که تدریس دارند، دانشگاه مجازی خواهد شد. 🔺 اضافه کار محاسبه و بابت تدریس ها پرداخت خواهد شد 🔺 بخشنامه جهت سازماندهی بزودی به ادارات محل خدمت ابلاغ خواهد شد. کارگزینی آموزش و پرورش تلگرام👇👇👇 https://t.me/farhangian120 ایتا👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd اینستاگرام👇👇👇 https://www.instagram.com/akhbar.ap __________________________
قابل توجه همکاران محترم موضوع: عدم استفاده متقاضیان انصراف بیمه تکمیلی دانا از خدمات بیمه با سلام و احترام، با توجه به اینکه قرارداد بیمه تکمیلی دانا کارکنان شاغل در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد شایسته است نسبت به اطلاع رساني حداکثری به کارکنان متقاضی حذف بیمه تکمیلی در رابطه با عدم استفاده همکاران از خدمات بیمه از اول تیر ۱۴۰۳ اقدام فرمائيد. در صورت استفاده از خدمات ،امکان حذف میسر نمی باشد و بالاجبار می بایست تا پایان قرارداد عضو باشند. ضمنا به محض دریافت بخشنامه بیمه تکمیلی و نحوه حذف و اضافه ، به حضورتان ارسال خواهد شد. @farhangian120 .
🔺 زمان آزمون عملی تربیت بدنی و هنر @farhangian120 .
📣🔴ضمن خدمت بنیان های حكومت اسلامی و ولایت فقیه 🟢 استان:مازندران ✅مدت دوره : ۱۲ ساعت 🟢ثبت نام : ❎تاریخ آزمون اعلام خواهد شد. سوالات رایگان ضمن خدمت در تلگرام👇 https://t.me/+zgcEWheXG5g3MzI0 سوالات رایگان دوره ها در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd
❌ مهم❌❌ "آزمون پودمان اول نیروهای غیردولتی" بمنظور سنجش و ارزشیابی آموزش های عمومی ،تخصصی و حرفه ای پودمان مزبور ویژه گروه های شرکت کننده در روز "سه شنبه مورخ 12 تیرماه 1403" مطابق زمان تعیین شده در سامانه ltms (ساعت 7 صبح الی 12) از طریق سامانه مذکور برگزار خواهد شد. ✅ آدرس سامانه ضمن خدمت فرهنگیان: https://ltms.cfu.ac.ir 🔹 روش ورود به سامانه، مشاهده محتوا و شرکت در آزمون: 1- بعد از ورود به سایت مذکور با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور بعنوان "فراگیر"، وارد پنل خود شوید. (نام کاربری و رمز عبور: کد ملی) 2- بعد از ورود، در قسمت دوره ضمن خدمت بر روی گزینه "پودمان اول کارکنان مدارس غیردولتی" کلیک کنید. 3-  "گروه آزمونی" را مرتبط با حوزه فعالیتی خود انتخاب و گزینه ثبت نام را بزنید. 4- محتواهای مربوط به گروه آزمونی خود را دانلود و مطالعه نمایید. 5- سه شنبه مورخ ۱۲ تیر(از ساعت7 الی12) وارد سامانه شوید و گزینه"ورود به پنل آزمون" را انتخاب و وارد آزمون شوید. به گفته‌ فرهنگیان صد و بیست لازم به توضیح است که می توانید زمان برگزاری آزمون را در پنل خود مشاهده نمایید. توجه نمایید که برگزاری آزمون فقط از طریق "گوشی همراه" خواهد بود. همچنین در زمان برگزاری آزمون به "زمان" ارائه شده در آزمون توجه نمایید. 🔺محتوای آموزشی متناسب با گروه آزمونی، به منظور مطالعه در سامانه مزبور قابل دسترسی و بهره برداری است. 🔸شایسته است همکاران محترم در نواحی و مناطق، موسسان و مدیران محترم مدارس اطلاع رسانی های لازم را بطور دقیق و شایسته انجام نمایند. @farhangian120 .
قانون برنامه هفتم به دولت ابلاغ شد 🔹داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با انتشار نامه رئیس مجلس شورای اسلامی به محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری، اعلام کرد: «قانون برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران» به دولت ابلاغ شد. @farhangian120 .
💢 توضیحات وزیر کار درباره واریزی به حساب بازنشستگان 👤صولت مرتضوی: ▫️قانون برنامه هفتم توسعه ابلاغ شد و طبق آن، احکام بازنشستگان در صندوق‌های بازنشستگی کشوری، فولاد و تأمین اجتماعی صادر خواهیم کرد. ▫️دولت منابع پرداخت علی‌الحساب را برای بخشی از صندوق‌ها تامین کرده است. ▫️برای صندوق تأمین‌اجتماعی هم بحث شد، چون گفته شده از محل فروش سهام شرکت‌ها این منابع تأمین شود و به محض اینکه منابع بیاید، پرداخت انجام می‌شود. ▫️دستور آقای مخبر این بود تأمین منابع با قید فوریت صورت بگیرد. ▫️آنها که کمتر گرفته‌اند اصلاح خواهد شد. ➖➖ 🌐 @farhangian120 .
20 تیر؛ نتایج نهایی امتحانات نهایی اعلام می‌شود/ تغییر زمان امتحانات شهریور 👤 رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش: نتایج نهایی امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم  چهارشنبه 20 تیر اعلام میشود آزمون نهایی شهریور برای پایه دوازدهم برگزار نخواهد شد و نیمه مرداد برگزار خواهد شد تا نمره درس زودتر اعلام شود و دانش‌آموز در صورت پذیرفته‌شدن در کنکور سراسری، به علت نمره یک درس از ثبت‌نام در دانشگاه، باز نماند. همچنین  تولید سابقه تحصیلی فقط مربوط به امتحانات نهایی خرداد است. @farhangian120 .
آغاز فعالیت مجدد سامانه نوبت‌گیری سنجش آمادگی تحصیلی و سلامت جسمانی نوآموزان برای جاماندگان سامانه نوبت‌گیری سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، ‌برای آخرین بار‌ فعال شده است و والدین تا  ده تیر برای دریافت نوبت مهلت دارند. ‌نوبت‌گیری از سایت my.medu.ir  امکان‌پذیر است و فرایند ارزیابی از تاریخ ۱۱ تا بیست و پنج تیر انجام می‌‌شود. ‌نوآموزان مشمول برنامه سنجش، شامل نوآموزان بدو ورود به پایه اول (متولدین ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ تا ۱۳۹۷/۰۷/۰۱) پیش‌دبستانی ۱ (متولدین ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ تا ۱۳۹۸/۰۷/۰۱) و پیش‌دبستانی ۲ (متولدین ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ تا ۱۳۹۹/۰۷/۰۱) هستند و متولدین سال‌های مذکور در برنامه سنجش سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ شرکت کرده و در تاریخ مقرر در محل پایگاه حاضر باشند.به گزارش فرهنگیان صد و بیست هزینه سنجش بدو ورود به دبستان و کودکستان ۶۰ هزار تومان است که به‌صورت سامانه‌ای دریافت می‌شود و هیچ‌گونه وجه نقدی در پایگاه‌ها دریافت نخواهد شد و پرداخت و ثبت‌نام حتما باید از طریق سامانه انجام شود. ➖➖ 🌐 @farhangian120 .
📣🔴ضمن خدمت محور مهارت های فردی و اجتماعی (تربیت فرزند و مدیریت خانواده با رویكرد اسلامی) ❎استان: ‌✅مدت : 12 ساعت ✅ثبت نام : 🟢تاریخ آزمون:1403/04/10لغایت1403/04/13 ساعت آزمون: :08:00  تا 08:30 :08:30 تا 09:00 09:00 تا 09:30 سوالات رایگان ضمن خدمت در تلگرام👇 https://t.me/+zgcEWheXG5g3MzI0 سوالات رایگان دوره ها در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd
آچار همه کاره تایگر ✅ بدنه ساخته شده از استیل مقاوم و ضد زنگ و دسته لاستیکی ضد لغزش ❎ دارای ۸ سری قابل چرخش ۳۶۰ درجه در سایزهای ۱۹x۱۷x۱۶x۱۴x۱۳x۱۱x۱۰ میلی متر ✅ قابلیت استفاده کلی برای 48 مدل و سایز آچار مختلف ✅ بسیار کاربردی برای استفاده در خودرو و منزل ✅✅مشاهده و خرید محصول👇👇 https://refahi.nadikala.com/product-232/the-48-in-1-socket-wrench?zir=599