eitaa logo
کارگزینی و امور اداری
164هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
804 ویدیو
2.6هزار فایل
اخبار کارگزینی و تشکیلات اخبار امور مالی و اداری اطلاعیه ها و بخشنامه ها سفارش تبلیغ: https://eitaa.com/tabligh_120
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 به یک تشکل دانش‌آموزی در حوزه ترویج نماز نیازمندیم 👤کاظمی وزیر آموزش و پرورش در شورای عالی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز آموزش و پرورش: ▫️ با خود و خدای خود عهد بسته‌ام که ترویج نماز مهمترین مأموریتم در این وزارتخانه باشد. البته مأموریت‌هایی دیگری هم هست که از آنها غافل نیستم. ▫️ترویج نماز دستور العملی و اجبار بردار نیست لیکن همه مکلفیم تمام تلاش‌ خود را مصروف داریم و تمهیدات را برای اقامه نماز فراهم کنیم. ▫️در ۴۴ سال گذشته از مسئله مهمی غفلت کردیم و نتوانستیم مؤلفه‌های مهم نماز را مشخص کنیم و دچار انحراف در نرم‌افزار نماز شده‌ایم. در تمام این سال‌ها به دنبال سخت‌افزار آن بودیم در حالی که باید دل‌ها را با معرفت نماز روشن کرد. ▫️ما امروز به یک تشکل دانش‌آموزی در حوزه ترویج نماز نیازمندیم. در فضای مجازی نیز با ایجاد و راه‌اندازی اپلکیشن‌هایی و با استفاده از ظرفیت هوش‌مصنوعی باید به ابعاد مختلف فرهنگ نماز پرداخت و در این زمینه با پاسخ دادن به شبهات دانش‌آموزان در جذب آن‌ها کوشید. ▫️ دانش‌آموز به دو دلیل نماز نمی‌خواند یا معرفت شناختی به نماز ندارد یا سوالات و شبهاتی مربوط به نماز دارد. در این فضا می‌توان بسیاری از این مشکلات را مرتفع کرد زیرا دانش آموز امروز با منطق استدلال و فلسفه با مسائل کنار می‌آید. @farhangian120 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 امروز جمعی از نیروهای خدماتی در اعتراض به وضعیت معیشتی تجمع کردند @farhangian120 .
هزینه چند برابری نکنید ✅ثبت نام فوری ضمن خدمت ✅ مدرک مهارت های هفتگانه (icdl ) ✅مدرک روخوانی و روانخوانی قرآن و....... 👇..........................👇👇👇👇 https://eitaa.com/Amir123456R https://t.me/farhangian120
42سوال مبانی واصول سنجش وارزشیابی تحصیلی -خراسان رضوی.pdf
664.1K
📣🟤2⃣4⃣سوال ضمن خدمت مبانی واصول سنجش وارزشیابی تحصیلی! 🟠 استان:خراسان رضوی 🟠تاریخ آزمون: 1403/06/28 تا 1403/06/28 ساعت آزمون: 09:00 تا 09:30 11:00 تا 11:30 18:00 تا 18:30 ضمن خدمت و سوالات دوره ها در تلگرام👇 https://t.me/farhangian120 سوالات دوره ها در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd
62سوال شناخت و معرفت درخصوص اربعین حسینی-آذربایجان غربی.pdf
585K
📣🟢2⃣6⃣سوال ضمن خدمت و معرفت درخصوص اربعین حسینی 🔵 استان:آذربایجان غربی 🟢تاریخ آزمون: 1403/06/25 تا 1403/06/26 ساعت آزمون: 10:00 تا 10:30 14:00 تا 14:30 18:00 تا 18:30 ضمن خدمت و سوالات دوره ها در تلگرام👇 https://t.me/farhangian120 سوالات دوره ها در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd
✍️بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ▫️به سیاستگذاران محترم کنکور مجددا پیشنهاد می‌کنم تا قبل از بازنگری شرایط پذیرش دانشجو و فراهم آوردن شرایط برابر در کیفیت مدارس، معدل امتحانات نهایی با «تاثیر مثبت» در امتیاز داوطلبان اعمال شود. ‏ ▫️در اینصورت تا ایجاد زمینه های لازم، هم اصل استمرار در ارزشیابی را رعایت کرده ایم و هم ⁧ عدالت⁩ برای مدارس محروم برقرار می شود @farhangian120 .
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: معلم باید تامین باشد 🔸عنصر مهم و مهمترین رکن در نظام آموزشی هر کشوری معلم هست که ما آن را تحت عنوان نیروی انسانی اطلاق می‌کنیم. 🔸گروه معلم باید تامین باشد اگر گروه معلم تامین نباشد عنصر دانش آموز بدون معلم باقی خواهد ماند. 🔸یکی از مهمترین برنامه ریزی های وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان تامین به موقع معلم برای دانش آموزان عزیز و همچنین معلم ماهر و توانمند هست که معلمی که بتواند آنچه که انتظار سند تحول بنیادین هست را تامین بکند. @farhangian120 .
وزیر نگفته بود برای معلمان پرونده اخلاقی تشکیل می‌دهیم و تکذیب شد/ معلمان باید شناسنامه علمی و حرفه‌ای داشته باشند 👤علی فرهادی سخنگوی آموزش و پرورش در نشست خبری: ▫️منظور آقای دکتر کاظمی این بوده که معلمان ما منشا مهربانی و دلسوزی و اخلاق محوری هستند و معلمان ما باید شناسنامه علمی و حرفه ای داشته باشند. @farhangian120 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🎥 سخنگوی آموزش و پرورش: 93 هزار نیروی جدید به آموزش و پرورش اضافه می‌شود که 26 هزار نفر نیروی خرید خدمات هستند/ حدود 74 هزار بازنشسته داریم 🔸سال گذشته مجوز استخدام بیش از 72 هزار نفر از طریق ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان گرفتیم 🔸تا کنون 21 هزار نفر در رشته آموزگاری، 17 هزار نفر در رشته دبیری و هنرآموزی قبول شده اند 🔸18 هزار نفر فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی داریم 🔸مقرر بود نیروهای ماده 28 به کار گرفته نشوند ولی با دستور وزیر آموزش و پرورش قرار شد 26 هزار نیروی خرید خدمات به کار گرفته شوند 🔸 به زودی نتایج آزمون گروه مربیان پرورشی اعلام می شود و حداقل 11 هزار نفر قبول می شوند 🔸 حدود 70 هزار نفر به غیر از نیروهای خرید خدمات معلم تازه نفس خواهیم داشت که با نیروهای خرید خدمات 93 هزار نیرو به نیروهای آموزش و پرورش اضافه خواهد شد. @farhangian120 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🎥 واکنش سخنگوی آموزش و پرورش به اقدام به خودسوزی ولی یک دانش آموز مقابل اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در پی عدم ثبت نام فرزندش در مدرسه! ▫️پدر یک دانش آموز متقاضی ثبت نام در مدرسه‌ محل سکونت خود در مهر شهر زاهدان با مخالفت چند باره مدیر این مدرسه مواجه می شود و علیرغم مراجعات متعدد به اداره کل آموزش و پرورش و درخواست رسیدگی درخواستش بی نتیجه می ماند ▫️این فرد پس از بی نتیجه ماندن پیگیری ها درخواست ملاقات با مدیر کل آموزش و پرورش استان را داشته که موفق به ملاقات با مدیر کل هم نمی شود و با مراجعه به ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان با ریختن بنزین روی خود قصد آتش زدن خود را داشته که با اقدام سریع حاضرین از اقدام به خود سوزی او جلوگیری شده است. @farhangian120 .
🔴 عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس 🔹 رئیس جمهور دستور بررسی مجدد اثر بخشی مصوبه در کنکور را صادر کردند. @farhangian120 .
خانواده متعالی در اسلام-بوشهر.pdf
658.5K
📣🔴سوالات ضمن خدمت خانواده متعالی در اسلام٪ 🔴 استان:بوشهر 🟡تاریخ آزمون: 1403/06/21 ساعت آزمون: 09:00 تا 09:30 11:00 تا 11:30 14:00 تا 14:30 ضمن خدمت و سوالات دوره ها در تلگرام👇 https://t.me/farhangian120 سوالات دوره ها در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd
بدهی جدی به معلمان شاغل نداریم! 👤سخنگوی وزیر آموزش و پرورش : ▫️در پرداخت حق‌التدریس‌ها به روز هستیم این در حالیست که امسال برای اولین بار، پس از برگزاری امتحانات خرداد ماه بخش عمده حق الزحمه امتحانات را پرداخت کردیم. ▫️بدهی جدی به معلمان شاغل نداریم؛ اگر بدهی هم هست بدهی پاداش پایان خدمت بازنشستگان و موارد مربوط به رتبه بندی است که در حال تامین است. @farhangian120 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ایراد بزرگ آیین‌نامه متناسب سازی حقوق بازنشستگان توضیحات استاد خسروی در خصوص آیین‌نامه متناسب سازی حقوق بازنشستگان با ۹۰ درصد حقوق شاغلان و اصلاحیه آن و ایراد مصوبه که باعث می‌شود متناسب سازی به معنای واقعی انجام نشود. @farhangian120 .
سبك های یادگیری درس ریاضی ویژه دانش آموزان-سیستان و بلوچستان.pdf
765.7K
📣🟢سوالات ضمن خدمت سبك های یادگیری درس ریاضی ویژه دانش آموزان ابتدایی 🟢 استان:سیستان و بلوچستان 🟡 تاریخ آزمون: 1403/06/27 ساعت آزمون: 10:00 تا 10:30 15:00 تا 15:30 17:00 تا 17:30 ضمن خدمت و سوالات دوره ها در تلگرام👇 https://t.me/farhangian120 سوالات دوره ها در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd
فراخوان تکمیل ظرفیت آزمون‌های استخدامی در هفته آینده 🔹سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: هفته آینده فراخوان تکمیل ظرفیت آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش که تعداد ۲۴ هزار ردیف است، اعلام می‌شود. کارگزینی آموزش و پرورش تلگرام👇👇👇 https://t.me/farhangian120 ایتا👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd اینستاگرام👇👇👇 https://www.instagram.com/akhbar.ap __________________________
♦️سخنگوی آموزش‌ و پرورش: قویاً اعلام می‌کنیم که در مدارس دولتی شهریه‌گرفتن قانونی نیست. @farhangian120 .
🔴 دیوان عدالت حکم ابطال محدودیت سنی را در پذیرش دانشگاه فرهنگیان اجرا کند 🔹دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به دیوان عدالت اداری اجرای حکم این دیوان را در خصوص ابطال محدودیت شرط سنی در پذیرش دانشگاه فرهنگیان خواستار شد @farhangian120 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مدارس دولتی ملزم به ثبت‌نامِ همه دانش‌آموزان 🔻سخنگوی آموزش‌وپرورش: مدارس دولتی ملزم به ثبت‌نامِ همه دانش‌آموزان متقاضی هستند. 🔹امسال ۱۷ میلیون نفر در مدارس کشور ثبت نام کرده‌اند که بیش از ۹۰ درصد، در مدارس دولتی است. @farhangian120 .
📌 به اطلاع می رساند نمرات نوبت تابستان (شهریور ۱۴۰۳ ) دانش آموزان پایه ی دوازدهم توسط دانش آموزان از طریق سامانه my.medu.ir قابل دسترسی بوده و دانش آموزان اولیای آنان می توانند دریافت و درصورت داشتن اعتراض نماد «ثبت درخواست ها» را انتخاب و ثبت اعتراض نمایند. 🔹شایسته است نسبت به اطلاع رسانی اقدام نمایند. @farhangian120 .
|» ✅ آزمون اصلح ویژه مهارت آموزان (ماده ۲۸ ) سری دهم 📌📣با توجه به پیگیری­ برخی از مهارت آموزان سری دهم ماده 28 به اطلاع می ­رساند، شرکت در آزمون اصلح (جامع) روز جمعه مورخ 1403/07/06 برای مهارت آموزان سری دهم اختیاری است. 🔺لازم به ذکر است عدم شرکت مهارت آموزان سری دهم در این آزمون محدودیتی برای شرکت در آزمون­ های نوبت بعدی ایجاد نمی کند. 🔹لکن با توجه به الزام گذراندن این آزمون تبعات تأخیر و عدم حضور در آزمون بر عهده داوطلب است. @farhangian120 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنگوی آموزش‌وپرورش: قویاً اعلام می‌کنیم که در مدارس دولتی شهریه‌گرفتن قانونی نیست. ✍️ اغلب مدارس هم قویاً اعلام می‌کنن که تا پول ندین ثبت‌نام نمی‌کنیم.... @farhangian120 .
🔴 گزینش معلمان دست‌خوش جریان‌های سیاسی نشود 🔺 بیش از ۶۰ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در نامه‌ای به رئیس جمهور در موضوع گزینش آموزش و پرورش نوشتند: ✍️آقای پزشکیان، از شما به عنوان رئیس هیئت عالی گزینش آموزش و پرورش کشور انتظار می‌رود در مقابل دخالت‌های غیرکارشناسانه در بهینه‌سازی فرایند گزینش با هیاهوی رسانه‌ای مدیریت لازم را در نظر بگیرید و اجازه ندهید جریان‌های سیاسی با تصمیمات عجولانه و سیاست‌زده، اقدامات تحولی مثبتی را که در دو سال گذشته در فرایند گزینش معلمان صورت پذیرفته است، دستخوش تغییر قرار دهند. @farhangian120 .
با سلام و احترام با توجه به توافق وزارت آموزش و پرورش و بيمه دانا در خصوص راه اندازي سامانه بارگذاري اسناد و مدارك درماني بيمه شدگان تكميلي(داناپ) شایسته است مدیران محترم موارد ذیل را  به اطلاع همکاران ذینفع برسانند  1-سامانه بارگذاری الکترونیکی اسناد درمانی بیمه شدگان ( داناپ ) جهت بارگذاری اسناد و مدارک درمانی بیمه شدگان قرارداد جدید از تاریخ 01/04/1403  راه اندازی گردیده و همکاران فرهنگی می توانند از طریق زیر نسبت به نصب اپلیکیشن اقدام نمایند . پورتال بیمه دانا(سایت بیمه دانا ) - منوی دانایار - منوی آموزش و پرورش -  انتخاب گزینه نصب اپلیکیشن داناپ 2-  نام كاربري و رمز عبور كد ملي بيمه شده اصلي مي باشد كه بعد از اولين ورود مي توان رمز عبور خود را تغيير دهد. 3-در داناپ فقط اسناد پاراكلينيكي و سرپايي بعد از يك تير 1403 )قرارداد جديد( قابل بارگذاري مي باشد ومدارک قراردادقدیم قابل بارگذاری نیست وتا30شهریور باید تحویل کارشناس تعاون اداره گردد.(سامانه رفاپ غیر فعال ومدارک قابل بارگذاری نیست) 4- اسناد پزشكي زير ده ميليون ريال )يك ميليون تومان( نيازي به ارائه فيزيكي ندارند و اسناد فوق تا پايان قرارداد، جهت درخواست احتمالي شركت بيمه، نزد بيمه شده نگهداري گردند. 5- اسناد پزشكي بيمارستاني و بستري نیاز به بارگذاری ندارد وباید مستقیم به نماينده بيمه تحويل گردد. مدارک مورد نیاز:خلاصه پرونده – ریز هزینه بخش-ضورتحساب بیمارستان-در صورت عمل جراحی: شرح عمل وبرگ بیهوشی) 6- تمامی مستندات درمانی سرپایی وپاراکلینکی با هر مبلغ  باید در سامانه داناپ بارگذاری شود  ولی مستندات درمانی تا سقف یک میلیون تومان  که در اپلیکیشن داناپ ثبت می شوند نیاز به تحویل فیزیکی مدارک نیست وهمکاران فرهنگیان صد و بیست محترم بایدمستندات درمانی  تا سقف یک میلیون تومان  را تا پایان قرارداد نزد خود نگهداری نمایند. 7- برای مدارک درمانی سرپایی وپاراکلینیکی بالای یک میلیون تومان بعد از بارگذاری در سامانه داناپ باید منتظر ارزیابی توسط شرکت ارزیاب و دریافت پیامک مبنی برتحویل مدارک به نماینده بیمه باشند تا بعد از آن مدارک تحویل نماینده بیمه گردد.                  نحوه محاسبه حق بیمه تکمیلی در فیش حقوقی در قرارداد۱۴۰۳ برای اطلاع همکاران حق بیمه تکمیلی دانا شامل دو بخش(سهم کارمند و سهم کارفرما) به ازای هرنفر ۵۶۰۰۰۰ تومان می باشد که سهم کارمند مبلغی است که بابت عضویت از همکار کسر می گردد.(نفری ۱۸۷۰۰۰تومان) و سهم کارفرما مبلغی است که دولت پرداخت کرده و از همکار کسر نمی گردد.(نفری ۳۷۳۰۰۰تومان) ****سهم کارمند شامل :همکار آقا؛ همسر، فرزندان هر نفر ۱۸۷۰۰۰تومان/ پدر ومادر هریک نفری ۵۶۰۰۰۰تومان همکار خانم؛ فرزندان هر نفر  ۱۸۷۰۰۰ تومان/همسراُناث،پدر و مادر هر نفر ۵۶۰۰۰۰ تومان همسراُناث به معنای شوهرِ همکارِخانم می باشد و حق بیمه ایشان مانند پدرومادر محاسبه می گردد. 💠سهم کارفرما در بیمه تکمیلی دانا؛ در قسمت پرداخت فیش حقوقی سهم کارفرما به شما پرداخت می شود(به ازای هر نفر ۳۷۳۰۰۰تومان) به حق بیمه تکمیلی همسر اُناث، پدر ومادر سهم کارفرما تعلق نگرفته و عملا کل مبلغ(۵۶۰۰۰۰تومان) از همکارکسر می شود. معوقه حق بیمه تیرماه برای ثبت نام جدید و افراد افزایشی با عنوان معوقه بیمه تکمیلی در فیش حقوقی مردادماه قابل مشاهده است. ✔️✔️باتوجه به توضیحات ارائه شده، پس از رویت فیش حقوقی مردادماه، موارد را بررسی و در صورت بروز مغایرت حتما با چاپ فیش حقوقی به واحد تعاون و امور رفاهی مراجعه فرمایید.مسئولیت و عواقب عدم اطلاع برعهده شخص همکار می باشد. کارگزینی آموزش و پرورش تلگرام👇👇👇 https://t.me/farhangian120 ایتا👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd اینستاگرام👇👇👇 https://www.instagram.com/akhbar.ap __
🔷 به اطلاع کلیه فرهنگیان محترم کشور و دانشجو معلمان عزیز می‌رساند که آدرس سایت سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان (LTMS) مجدداً به ltms.medu.ir بازگشته است. از این پس، تمامی سوابق آموزشی و دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان از طریق همین آدرس قابل مشاهده و پیگیری می‌باشد. 🔻تغییرات جدید در سامانه آموزش فرهنگیان در ماه‌های گذشته، آدرس سامانه به ltms.cfu.ac.ir تغییر یافته بود، اما به دلیل بازخوردهای دریافت شده از کاربران و بهبود تجربه کاربری، آدرس سایت به حالت اولیه خود، یعنی Ltms.medu.ir  بازگشته است. لذا جهت دسترسی به تمامی اطلاعات و سوابق آموزشی خود، به آدرس اصلی سایت مراجعه نمایید. @farhangian120 .