eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.6هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
به نظرم سرپرستی یه بچه رو پذیرفتن دل بزرگ میخواد. دلِ بزرگ کلمه مناسبی نیست... نمیدونم کلمه‌ش چیه ولی من در خودم نمی‌بینم. میدونم نمیتونم اون عشقی رو که باید، ابراز کنم. واقعا نمیتونم. *دلفین* @farsitweets
خواب‌هایی که می‌بینم: *مامِتِیْن* @farsitweets
هیچکس انتقادپذیر نیست، فقط بعضی ها بهتر ادای آنرا در میاورند و کمتر واکنش نشان میدهند... 🙂 *فرشید* @farsitweets
کاربران گرامی خبرها راجع به تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس بسیار ضد و نقیضه 🔺بهترین کار اینه که از مدارس چک کنید. منابع رسمی هم حتی این چند روزه خبرهای ضد و نقیض داشتن متاسفانه به طوری که با فاصله چند ساعت دو مسیول دو خبر متفاوت دادن گاهی. 🚨امروز اعلام شد که فردا تهران مدارسش کلا تعطیله ولی بعدش خبری اومد که تعطیلی لغو شده.(مطمئن نیستیم کدوم قطعیه) 🚨مدارس ابتدایی البرز هم اعلام شده که فردا غیر حضوری شده.به غیر از طالقان و آسارا 🚨اصفهان هم خبری منتشر شده که فردا کل مدارسش غیر حضوری هستن @farsitweets
امر‌وز پمپ بنزین تعطیل بود و مجبور شدم در جایگاه سیار سوخت پیدو بنزین بزنم. به بهانه اینکه بنزین کم هست، فقط ۱۵ لیتر زد و مبلغش شد ۱۵۵ هزار تومان! در صورتی‌که خدمات ۱۰۰ هزار تومان رو باید برای یک باک کامل دریافت کنه. لیتری ۱۰ هزار تومان! این اگر اسمش زورگیری سرگردنه نیست پس چیه!؟ *علیرضا وهاب‌زاده* @farsitweets
خواهرم صبح زنگ زده من دارم میرم بیرون مهمونی خونه ناهید خانم.اگه زحمتت نمیشه به این بچه غذا بده. بچه؟ منظورش پسر ۱۸۰ سانتی متری ۳۲ ساله بود. *زن ناصرالدین شاه* @farsitweets
طی دو سال گذشته تعداد آدمایی که میان داروخونه ، فیششونو پرداخت میکنن ولی یادشون میره داروشونو بگیرن ببرن و بعد پرداخت تشکر میکنن و دست خالی میرن ، ۶۷ درصد رشد داشته. *کاربَُر(د) بیزاکودیل* @farsitweets
بنده حقیر بعداز تکمیل ظرفیتم برای ورود نور بیشتر از جای زخمهایمان. *Bill Butcheram* @farsitweets
دکتر گفت؛ فرض کن تو بهترین توت‌فرنگی دنیایی بهترین توت‌فرنگی توی کل دنیا هیچ توت‌فرنگی‌ای بهتر از تو وجود نداره هم تپلی، هم ترش و شیرینی هم خوب رسیدی و تازه‌ای و به موقع چیدنت هم قشنگی، بدون ذره‌ای نقص ولی اون خربزه دوست داره خربزه دوست داره عزیزِ من بفهم! دکتر عصبی بود *Nima* @farsitweets
یکی از آشناهامون که دخترشو فرستاده هند داروسازی بخونه گفت بالاترین لول دانشکده های داروسازی رو هند توی جهان داره 🌚 *دندانپزشک زندانی در مرکز بهداشت آزکابان* @farsitweets