امروز پمپ بنزین تعطیل بود و مجبور شدم در جایگاه سیار سوخت پیدو بنزین بزنم.
به بهانه اینکه بنزین کم هست، فقط ۱۵ لیتر زد و مبلغش شد ۱۵۵ هزار تومان!
در صورتیکه خدمات ۱۰۰ هزار تومان رو باید برای یک باک کامل دریافت کنه.
لیتری ۱۰ هزار تومان!
این اگر اسمش زورگیری سرگردنه نیست پس چیه!؟
*علیرضا وهابزاده*
@farsitweets
خواهرم صبح زنگ زده من دارم میرم بیرون مهمونی خونه ناهید خانم.اگه زحمتت نمیشه به این بچه غذا بده.
بچه؟
منظورش پسر ۱۸۰ سانتی متری ۳۲ ساله بود.
*زن ناصرالدین شاه*
@farsitweets
طی دو سال گذشته تعداد آدمایی که میان داروخونه ، فیششونو پرداخت میکنن ولی یادشون میره داروشونو بگیرن ببرن و بعد پرداخت تشکر میکنن و دست خالی میرن ، ۶۷ درصد رشد داشته.
*کاربَُر(د) بیزاکودیل*
@farsitweets
بنده حقیر بعداز تکمیل ظرفیتم برای ورود نور بیشتر از جای زخمهایمان.
*Bill Butcheram*
@farsitweets
دکتر گفت؛ فرض کن
تو بهترین توتفرنگی دنیایی
بهترین توتفرنگی توی کل دنیا
هیچ توتفرنگیای بهتر از تو وجود نداره
هم تپلی، هم ترش و شیرینی
هم خوب رسیدی و تازهای و به موقع چیدنت
هم قشنگی، بدون ذرهای نقص
ولی اون خربزه دوست داره
خربزه دوست داره عزیزِ من
بفهم!
دکتر عصبی بود
*Nima*
@farsitweets
یکی از آشناهامون که دخترشو فرستاده هند داروسازی بخونه گفت بالاترین لول دانشکده های داروسازی رو هند توی جهان داره 🌚
*دندانپزشک زندانی در مرکز بهداشت آزکابان*
@farsitweets
هاینز سس کچاپ بیرنگ تولید کرده. وا مگه مسخره باباتیم؟
*تنتنانی*
@farsitweets
خواهرم به خواستگارش میگه: حتی شده یه اتاق کوچیک اما مستقل از خونوادههامون برای زندگی دو نفره داشته باشیم هزینهشم دوتایی میدیم .
برگشته میگه: شما چه دلیلی داری برای این خواستهت؟ خیلی غیرمنطقیه، چرا حتما مستقل شیم؟
یزید داری ازدواج میکنی خب!
قیافه غیرمنطقی اون لحظه 😐😂
*romang*
@farsitweets
من تجربه کردم، هرچند وقت یه بار یه چیزی تبدیل به کلیشه میشه، بعد ملت همون حرف کلیشهای رو از رو هم تقلید میکنن و میگن و به طرز شگفتآوری فکر میکنن چه حرف مهمی دارن میزنن و هرکس مثل اونا فکر نمیکنه یه آدم نفهمه. بعد یه مدت میگذره، یه چیز جدید مد میشه، ملت سوییچ میکنن رو اون.
*لکچریاسوس*
@farsitweets
عربستان رسما میزبان سوپر جام ایتالیا، اسپانیا و ترکیه شد
🔹تمام بازیها در ورزشگاه خانگی النصر برگزار خواهد شد.
»OPT«
@farsitweets
در فصلهای سرد سال، ماهی یکبار کولر اتومبیل را برای چند دقیقه روشن کنید.
این کار باعث مخلوط شدن گاز با روغن مخصوص آن و جلوگیری از فاسد شدن روغن میشود.
»ماشینباز«
@farsitweets