❌فریبکاری مذاکراتی ادامه دارد/ ملت مبعوث شده نامحرم هستند
▪️در حالی که گروسی هم به جمع مذاکره کنندگان در ژنو حاضر شده تا درباره محدودیت های هسته ای ایران مذاکره کند، وزیر امور خارجه پاکستان با تایید آغاز مذاکرات هسته ای به الحدث گفت : آمریکا درخواست انتقال ذخایر هستهای ایران را مطرح کرد و ما به راهحلی برای «کاهش غنیسازی» رسیدیم.
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
فـاروق
❌منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود.. فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/f
آخرین پست رسانه رهبر انقلاب
فـاروق
❌ وزیر خارجه پاکستان به الحدث: ما توانستیم آمریکا و ایران را برای نخستین بار پس از ۴۷ سال پای میز مذ
❌بله بعد از ۴۷ سال و اونم بعد از شهادت رهبری که ۴۷سال فرمودند مذاکره با آمریکا هیچ سودی برای این مملکت نداره..
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
به هیئت مذاکره کننده گفتن الان شروط تفاهمنامه انجام نشده پس چرا دارید میرید ژنوو؟
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
فـاروق
بنظرتون چی گفتن؟
گفتن نمیریم مذاکرات، داریم میریم برای همون بندهای تفاهمنامه که پیششرط شروع مذاکراته..
مذاکره کنیم 🤦♂😕
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌دیوید ساکس، مشاور فناوری دونالد ترامپ:
▪️ حمله به ایران یک «ماموریت خودکشی» خواهد بود که به یک میلیون نیروی نظامی نیاز دارد.
-▪️بیایید به صلح فرصت بدهیم. من این افراد [رضا پهلوی] را درک نمیکنم که فقط میخواهند این جنگ برای همیشه ادامه پیدا کند.
▪️او [رضا پهلوی] از بورلیهیلز خواستار تغییر رژیم در ایران و حمایت از جنگی است که خودش قرار نیست در آن بجنگد.
▪️ اگر رضا پهلوی میخواهد به بورلیهیلز برود و از هوادارانش ارتش تشکیل دهد، میتواند امتحان کند. فکر نمیکنم کسی واقعاً به او بپیوندد؛ آنها احتمالاً زندگی راحتی در بورلیهیلز دارند.
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌مقدمات برگزاری نشست چهارجانبه بین ایران و آمريكا به ریاست پاکستان و قطر در حال انجام است
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌صدا و سیما :
گروسی خودش دوست داشته اومده سوییس
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
جوری نشود که بعدا آقا در پیام با صراحت بگوید
"بنده علی الاصول با دیدار مستقیم و رودرو با آمریکایی ها مخالف بودم ولی...."
قاعدهای که در دوران رهبر شهید بود و ایشان اجازه نمیدادند که مذاکرهکنندهگان مستقیما با تیم آمریکایی صحبت کنند. قطعا بعد از شهادت رهبری، این خط قرمز باید خیلی شدیدتر از قبل رعایت بشه ولی متأسفانه در مذاکرات اسلامآباد رعایت نشد...
به ونس گفتم
به ونس گفتم
اصلا افتخار نیست...
امیدواریم در مذاکرات ژنو رعایت شود
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌لحظه ورود تیم مذاکره کننده به محل مذاکرات در سوئیس
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌خبرنگار صداوسیما(ایران) از ونس پرسید:
متحد شما اسرائیل چیزی شبیه نسلکشی در لبنان انجام داده. مسئله اصلی متوقف کردن این است.
ونس: خانم، من فکر میکنم ترامپ و آمریکا بیشتر از هر دولت دیگری در جهان برای متوقف کردن درگیری در لبنان تلاش کردهاند.
صلح هرگز آسان نیست. صلح همیشه نیازمند کمی تلاش است. همیشه نیازمند کمی دادن و گرفتن است.
اما ترامپ متعهد است که نه تنها به صلح بین آمریکا و ایران بلکه به صلح منطقهای متعهد است.
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh