eitaa logo
فریاد ِقهرمان
624 دنبال‌کننده
14هزار عکس
12.5هزار ویدیو
121 فایل
فریاد ِقهرمان ِشهید ِ۱:۲۰ تحلیلی_راهبردی_جنگ نرم و سخت https://eitaa.com/joinchat/410910838Ca464332dee
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️تصویر معروفی که به نام سید حسن نصرالله پخش میشه مربوطه به شهید علی محمد سلمان از شهدای مقاومت لبنان در سال 89 میلادی معادل 1368 شمسی که خیلی شبیه سید حسن بوده
🔴 اینجا دانشگاهی در جمهوری اسلامی است . جائیکه باید هنرمند انقلابی و متعهد تربیت شود تا بتواند جامعه را با ابزار هنر بسمت تعالی و سعادت هدایت کند. اما ظاهرا بودجه ها و امکانات مملکت در خدمت نوع دیگری از هنر قرار گرفته است و افرادی پرورش پیدا می‌کنند که هیچ سنخیتی با هویت تاریخی و دینی و انقلابی جامعه ایرانی ندارند.... خوابیم یا بیدار؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴می‌شود محجبه باشی و هنرمند سرشناس هم شوی 🔻اجرای بی‌نظیر، اثرگذار و هنرمندانه این بانوی انگلیسی برای مردم غزه میلیون‌ها بار به اشتراک گذاشته شد. کار به قدری جذاب و حرفه‌ای است که با هر تماشا همچنان تازه است. دردها و رنج‌ها را انعکاس میدهد، اعتراض می‌کند، روشنگری می‌کند، فرد رسانه هم هست، تماشاگر را با درد مردم غزه درگیر می‌کند اما پوشش اسلامی و تمام قواعد شرعی را هم رعایت کرده است. کاش این بانو، الگوی سلبریت‌های ما هم باشد تا برای اثرگذاری به دنبال عریانی نباشند، بلکه هنرمندانه دیدن، هنرمندانه اندیشیدن و هنرمندانه فریاد زدن را یاد بگیرند. ✍️عالیه سادات
🚨 | هشدار تند جنبش انصارالله یمن به آمریکا | منتظر شدت یافتن جنگ باشید! | ♦️ سخنگوی انصارالله با انتقاد از نتایج نشست دیروز (شنبه) وزیران ۵ کشور عربی با بلینکن در امان به آمریکا هشدار داد که با ادامه حمایت از تل آویو در کشتار مردم غزه، منتظر گسترش دامنه درگیری باشید. ♦️ در نشست اردن، وزیر خارجه آمریکا باید شاهد موضع‌گیری‌های قاطع‌تری از سوی کشورهای عربی می‌بود. درخواست ملتمسانه از آمریکا برای اینکه برای پشتیبانی از کودکان غزه لطف کند، هیچ سودی ندارد و فقط باعث کشتار هر چه بیشتر غیر نظامیان توسط اسرائیل می‌شود. ♦️ سخنگوی انصارالله به آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا نیز هشدار داد: بلینکن باید بداند تا زمانی که آمریکا به اسرائیل زمان می‌دهد تا به کشتارهای جمعی در غزه ادامه دهد، دایره جنگ نیز گسترش خواهد یافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴از دوره‌ای که رئیس جمهورهای ابله آمریکا می‌گفتن همه گزینه‌ها روی میزه رسیدیم به زمانی که سیدحسن نصرالله این حرف رو خطاب به آمریکایی‌ها می‌گه 🔹‌این اگه قدرت نیست پس چیه؟
🚨 پس از فعال شدن آژیر خطر در الجلیل، سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شده گنبد آهنین یک جسم مجهول در شمال را رهگیری کرده است.
🚨 الجزیره | وزیر دفاع ایران: از واشنگتن می‌خواهیم حمایت خود از اسرائیل را کنار بگذارد و تجاوز را متوقف کند، اگر این کار را نکند، ضربه‌های بزرگی متحمل خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨هم اکنون؛ 🔻قتل عام خونین ارتش اشغالگر صهیونیستی در اردوگاه المغازی ✖️آمار شهدای جنایت اسرائیل در اردوگاه المغازی به ۴۷ شهید افزایش یافت. متاسفانه بخشی از این شهدا کودکان مظلوم و بیگناه هستند. ✖️در کجای دنیا و در کدام تاریخ چنین جنایاتی رخ داد و مردم دنیا نسبت به آن بی توجه و ساکت ماندند؟! بیانیه، تهدید نظامی، تجمع و تظاهرات خوب است، اما جنایات اسرائیل کودک کش و وحشی را متوقف نمی‌کند!
🔴این افسر اسرائیلی قبل از ورود زمینی به غزه این عکسشو اینستا گذاشته بود و سیس جومونگ گرفته بود. در عملیات زمینی غزه فلسطینی ها یه طوری زدنش که اسمشم از یادش رفته
چه اصراری دارید مردم را فراری دهید!؟ همین قیمت مسکن و وضعیت تورم کفایت میکند. کمی سخن‌تان را مدیریت کنید.
27.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی از کسانیکه پس از تسخیر سفارت خودش را به سفارت آمریکا رساند "مهندس بازرگان" بود! دیالوگ رد و بدل شده بین ایشان و دانشجویان بسیار مهم است. شاید نشنیده باشید. از مقامات و شخصیت ها چه کسانی را به داخل سفارت راه ندادید؟ فقط یک گروه را راه ندادیم... این گفتگو مهم را حتما ببینید https://telewebion.com/episode/0x9786d45
🔷باوچودیکه شائبه های زیادی مبنی بر ارتباط شرکت های نوشابه سازی کوکاکولا و پپسی با دولت غاصب و مافیای اقتصادی صهیونیست ها وجود دارد و در زمانیکه شاهد قتل وعام مردم بیگناه غزه توسط صهیونیست های جنایتکار هستیم در یک اقدام هماهنگ و همزمان شاهد نصب گسترده بنرهای تبلیغاتی این شرکت ها در اماکن مختلف شهر مقدس مشهد به ویژه در پمپ بنزین ها و برخی اماکن خاص هستیم.
🔥رژیم صهیونیستی یک خودروی غیر نظامی را در جنوب لبنان هدف قرار داد که در این حادثه ۳ لبنانی به شهادت رسیدند.
🔥خودروی هدف قرار گرفته شده از سوی رژیم‌صهیونیستی در عیترون جنوب لبنان متعلق به سمیر ایوب خبرنگار و کارشناس مسائل روسیه بود که در داخل آن همسر روسی وی نیز حضور داشت و 3 فرزندش شهید شدند.
🔥 قطعا حزب الله پاسخ خواهد داد و قطعا غیر نظامی خواهد کشت‌...هرچند اسرائیل شهروند عادی ندارد
🚨تصویر سه کودک بی گناهی که ساعتی پیش توسط جرثومه های خبیث صهیونیستی و ننگ عالم بشریت در جنوب لبنان به شهادت رسیدند.
🔥 سید حسن نصرالله در سخنرانی خود هشدار داده بود کشتن غیر نظامیان لبنانی ما را به معادله غیر نظامی در مقابل غیر نظامی بر میگرداند...
🔥رسانه های عبری: تایید و اعلام خبر کشته شدن کودکان لبنانی(در حمله رژیم‌صهیونیستی ) از سوی حزب الله، تصویر را کاملاً تغییر می دهد و بر اساس تجربیات گذشته ساکنان شهرک ها باید آنها را ترک کنند یا به پناهگاه ها بروند.
🔥جنگنده‌های اسرائیلی محوطه‌های اطراف بیمارستان شفا در شهر غزه را بمباران کردند.
ایرانی محکم‌تر از ‎ به رهبری سید علی خامنه‌ای نداشتیم