eitaa logo
فاستَقِمـــــ |حُـــــرّه
77 دنبال‌کننده
437 عکس
239 ویدیو
19 فایل
حُــــــــرّه | زن انقلاب اسلامی ▪︎فاستَقمــــــــــــــ کما اُمِرت▪︎
مشاهده در ایتا
دانلود
✴️ احمد خاتمی: به فضل خدا مصوبه تعطیلی شنبه‌ها تصویب نخواهد شد خاتمی در خطبه‌های نمازجمعه تهران گفت: 🔸از تعطیلی شنبه گله داریم. این چه مصوبه‌ای بود؟ 🔸در اوج بمباران غزه، باید مطابق صهیونیست‌ها تعطیلی داشته باشیم؟ در سال جهش تولید، تعطیلی شنبه‌ها اشتباه است. 🔸 به فضل خداوند چنین نخواهد شد و این مصوبه تصویب نخواهد شد. امیدواریم مجلس آینده با اعصاب مردم بازی نکنند و دیگر این موضوع را ادامه ندهند. @Ekhtebar فاستَقِمــــ |حُــــرّه زن انقلاب اسلامی 🔹@𝖋𝖆𝖘𝖙𝖆𝖖𝖊𝖒_313
🔰 خانه اکران فیلم بسیج استان قم تقدیم میکند 🔸️بسته‌ مستند "شهید جمهور" 🔹️ویژه‌ی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی 🎬 مستند ققنوس و اژدها روایتی  از سفرسید ابراهیم رئیسی به چین 🔗 B2n.ir/y94194 🎬 مستند صدای ایران روایتی از سفر سید ابراهیم رئیسی به نیویورک 🔗 B2n.ir/p70689 🎬 مستند ما می‌توانیم یک سال با سید ابراهیم رییسی 🔗 B2n.ir/g14809 🎬 مستند اول انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی 🔗 B2n.ir/j37633 🎬 مستند دوم انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی 🔗 B2n.ir/a69875 🎬 مستند تهران – کاراکاس 🔗 B2n.ir/s46828 🎬 مستند 60 ساعت در نیویورک 🔗 B2n.ir/w18908 🎬 مستند سفر دوازدهم روایتی از سفر سید ابراهیم رئیسی به اندونزی 🔗 B2n.ir/h08734 🎬 مستند سفر به سرزمین عمان 🔗 B2n.ir/p76222 🎬 مستند بهار بهارستان روایتی از سفر سید ابراهیم رئیسی به شهرستان بهارستان 🔗 B2n.ir/m09102 🎬 مستند میدان دیپلماسی سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به مقر سازمان ملل 🔗 B2n.ir/a71461 🎬 مستند زمین بازی روایت سفر سید ابراهیم رئیسی به قزاقستان 🔗 B2n.ir/f37257 🎬 مستند هم‌سایه گزارش سفر سید ابراهیم رئیسی به قطر 🔗 B2n.ir/w50238
هدایت شده از محسن قنبریان
📿رجال مذهبی از دید شورای نگهبان! درابلاغ جدیدش رجال مذهبی را چنین تعریف کرده است:"رجالی هستند که آگاهی لازم به دین اسلام و مذهب تشیع داشته و تدین و تقیدشان به انجام شعائر و مناسک دینی در زندگی فردی و اجتماعی از برجستگی ویژه ای برخوردار باشد به گونه ای که در میان مردم به این خصوصیت شناخته و مشهور باشند"(ماده۱ بند۱) در ماده۲ هم معیار ارزیابی را "فعالیت های مذهبی" "از قبیل مکتوبات، سخنرانی ها و اعلام مواضع" شمرده است. ⬅️خلاصه اینکه: رجال مذهبی(مناسب ریاست جمهوری) بنظر این شورا: ۱.در ساحت نظری: داشتن آگاهی های مذهبی است که در مکتوبات و سخنرانی ها و اعلام مواضع بروز می کند. ۲.در ساحت عملی: تقید به شعائر و مناسک دینی در زندگی فردی و اجتماعی است به گونه ای که در میان مردم به اینها مشهور باشد! البته این تعریف مکنون همه این سالها از رجل مذهبی بوده که الان اعلان شده است. ❓آیا خود مذهب و مفسر بی نظیر آن دردوره معاصر -یعنی امام خمینی- همین تفسیر را دارد؟! ❓تعریف به تقید به مناسک و شعائر و اشتهار به آنها برای مذهبی بودن کافیست؟! این تراز مذهبی است که انقلاب، زنده اش کرد؟! ❗️مناسک و شعائر، تعریف و مصادیق روشنی دارند. عدالتخواهی، مواسات و همدردی با مردم، مساوات و شراکت در درد مردم و مانند اینها در تعاریف سنتی و متداول نه مناسکند و نه شعائر! ❓اما آیا بدون اینها فرد نسبت صدق با مذهب دارد؟! ❓آیا مسأله دهه های اخیر ما کاهش مناسک و شعائر در رجال سیاسی است یا فاصله طبقاتی با مردم و به تعبیر روایات "تجبّر" و"غمص الناس"[=مردم را چیزی حساب نکردن]؟! ❗️با همین تعریف است که تایید مکرر مرفهین با تظاهر به اشرافیت و خوی بالانشینی، خلاف معیار تلقی نشده است؛ چون تألیفات مذهبی دارند، احیانا جلسه روضه دارند و بعضا در جمعه و عید فطر به نماز مسلمین حاضر میشوند! 🔅تفسیر امام خمینی: امام بعض تجملات کاخهای موجود را از محرمات و کاخ نشینی را ناسازگار با ادعای مسلمانی می دید: "این تزییناتی که الان در این کاخ ها موجود است علاوه بر اینکه بسیاری اش یا بعضی اش از محرمات است و حتما باید دولت توجه کند به آن؛ دولتی که می گوید اسلامی است -وهستند- نباید تحت تاثیر واقع بشود و هرطوری سابق بوده... حالا هم همان فرم باشد پس شما چکاره اید؟! تو که می گویی مسلمان هستم!"(۵۷/۱۲/۱۵)(دقت کنید) 🔺امام خوی کاخ نشینی را موجب انحطاط فرد می دانست:"آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد،آن روز است که باید ما فاتحه دولت و ملت را بخوانیم...آن روز است که انحطاط برای خود و برای کسانی که با او تماس دارند پیدا میشود!"(۶۲/۱/۱) ❓چگونه عامل انحطاط فرد و مرتبطین، نزد شورای نگهبان مخل به رجل مذهبی بودن تلقی نشده است؟! ❗️مسأله این دهه های ج.ا اشرافیت مذهبی است که موجب انحطاط شده است و متاسفانه هیچ جایی در تعریف شورای نگهبان ندارد! 🔸امام شاید به این روایات نظر داشت: *امیرالمومنین در مذمت والی اش که فقط یک بار بر سفره رنگین اشراف نشسته بود نوشت:"هیهات که هوای نفس برمن چیره شود و آزمندیم مرا به انتخاب طعام های لذیذ بکشد در حالیکه که شاید در حجاز و یمامه کسی باشد که هیچ امیدی به یک قرص نان ندارد و طعم سیری را نچشیده باشد.چگونه شب را با شکم سیر بخوابم در حالیکه در اطرافم شکم های گرسنه و جگرهای تشنه باشد...آیا به این خشنود باشم که امیر مومنانم خوانند، ولی در سختی های روزگار شریک مردم نباشم؟!"(نامه ۴۵) *وقتی شهروند معمولی(عاصم بن زیاد) را به استفاده از حلالها و طیبات سفارش کرد، درباره مثل خود فرمود:"خداوند بر پیشوایان عادل واجب کرده که زندگی خود را در سطح مردم ضعیف و تهیدست قرار دهند،تا فقر مستمندان آنان را دچار اندوهی هلاکتبار نکند"(خطبه۲۰۹) ❓چرا این معیار های محکم، مستحبی و به انتخاب مردم گذاشته شده اما مکتوبات و سخنرانی ها نشانه رجل مذهبی بودن قلمداد شده است؟! 🔺امام برای شرایط اعضای شورای انقلاب از این هم بالاتر رفته است. به آیت الله نوری همدانی از جمله شرایط می نویسد: "۵.از سرمایه داران و معروف به سرمایه داری نباشند"!(آذر۵۷/صحیفه امام ج۵ص۱۵۱) احتمالا اینجا هم نظر مبارکشان به مثل این روایات بوده است: *امام باقر(ع):"از شیعیان ما نیست کسی که ۱۰۰هزار، نه ۵۰هزار، نه ۴۰هزار[درهم] جمع کند..."(سرائر ج۳ص۵۶۵) *امام صادق(ع):"مال ۴۰۰۰درهم است،۱۲۰۰۰درهم کنز وگنج است. ۲۰هزار از حلال جمع نمیشود. صاحب ۳۰هزار، هلاک شده و از شیعیان ما نیست کسی که ۱۰۰هزاردرهم جمع کند"(تحف العقول ص۳۷۷) این روایات را اقلا در انباشت ثروت نه ثروت در گردش و تولید ملاحظه کنید. سالهاست کسی جرات خواندن این روایات را ندارد! ❗️اینها را در رجل مذهبی لحاظ نکردیم که کاندیدهای میلیارد دار خلاف معیار دانسته نشدند! 📝محسن قنبریان ۱۴۰۰/۲/۱۹ ☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🗓«شما اکنون در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید!» 📝متن نامه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا به شرح زیر منتشر شد: 👇بسم الله الرّحمن الرّحیم ✏️این نامه را به جوانانی مینویسم که وجدان بیدارشان آنها را به دفاع از کودکان و زنان مظلوم غزّه برانگیخته است. ✏️جوانان عزیز دانشجو در ایالات متّحده‌ی آمریکا! این، پیام همدلی و همبستگی ما با شما است. شما اکنون در طرف درست تاریخ ــ که در حال ورق خوردن است ــ ایستاده‌اید. ✏️شما اکنون بخشی از جبهه‌ی مقاومت را تشکیل داده‌اید، و در زیر فشارِ بی‌رحمانه‌ی دولتتان ــ که آشکارا از رژیم غاصب و بی‌رحم صهیونیست دفاع میکند ــ مبارزه‌ای شرافتمندانه را آغاز کرده‌اید. ✏️جبهه‌ی بزرگ مقاومت در نقطه‌ای دور، با همین ادراک و احساسات امروز شما، سالها است مبارزه میکند. هدف این مبارزه، توقّفِ ظلمِ آشکاری است که یک شبکه‌ی تروریست و بی‌رحم به نام «صهیونیست‌ها»، از سالها پیش بر ملّت فلسطین وارد ساخته و پس از تصرّف کشورشان، آنها را زیر سخت‌ترین فشارها و شکنجه‌ها گذاشته است. نسل‌کشیِ امروز رژیم آپارتاید صهیونیست، ادامه‌ی رفتار بشدّت ظالمانه در ده‌ها سال گذشته است. ✏️فلسطین یک سرزمین مستقل است با ملّتی متشکّل از مسلمان و مسیحی و یهودی، و با سابقه‌ی تاریخی طولانی. سرمایه‌داران شبکه‌ی صهیونیستی پس از جنگ جهانی، با کمک دولت انگلیس، چند هزار تروریست را بتدریج وارد این سرزمین کردند؛ به شهرها و روستاهای آن هجوم بردند؛ ده‌ها هزار نفر را کشتند یا به کشورهای همسایه راندند؛ خانه‌ها و بازارها و مزرعه‌ها را از دست آنان بیرون کشیدند، و در سرزمین غصب‌شده‌ی فلسطین، دولتی به نام اسرائیل تشکیل دادند. ✏️بزرگترین حامی این رژیم غاصب، پس از نخستین کمکهای انگلیسی، دولت ایالات متّحده‌ی آمریکا است که پشتیبانی‌های سیاسی و اقتصادی و تسلیحاتی از آن رژیم را یکسره ادامه داده و حتّی با بی‌احتیاطی غیر قابل بخشش، راه برای تولید سلاح هسته‌ای را به روی او گشوده و به او در این راه کمک کرده است. ✏️رژیم صهیونیست از روز اوّل، سیاست «مشت آهنین» را در برابر مردم بی‌دفاع فلسطین به کار گرفت و بی‌اعتنا به همه‌ی ارزشهای وجدانی و انسانی و دینی، روزبه‌روز بر بی‌رحمی و ترور و سرکوبگری افزود. ✏️دولت آمریکا و شرکایش، حتّی از یک اخم در برابر این تروریسم دولتی و ظلم مستمر، دریغ کردند. امروز هم برخی اظهارات دولت ایالات متّحده در قبال جنایت هولناک غزّه بیش از آنچه واقعی باشد، ریاکارانه است. ✏️«جبهه‌ی مقاومت» از دل این فضای تاریک و یأس‌آلود سر برآورد و تشکیل دولت «جمهوری اسلامی» در ایران، آن را گسترش و توانایی داد. ✏️سردمداران صهیونیسم بین‌المللی که بیشترین بنگاه‌های رسانه‌ای در آمریکا و اروپا متعلّق به آنها یا زیر نفوذ پول و رشوه‌ی آنها است، این مقاومتِ انسانی و شجاعانه را تروریسم معرّفی کردند! آیا ملّتی که در سرزمین متعلّق به خود در برابر جنایتهای اشغالگران صهیونیست از خود دفاع میکند، تروریست است؟ و آیا کمک انسانی به این ملّت و تقویت بازوان او کمک به تروریسم به شمار میرود؟ ✏️سردمداران سلطه‌ی قهرآمیز جهانی، حتّی به مفاهیم بشری هم رحم نمیکنند. رژیم تروریست و بی‌رحم اسرائیل را دفاع‌کننده از خود وانمود میکنند، و مقاومت فلسطین را که از آزادی و امنیّت و حقّ تعیین سرنوشت خود دفاع میکند، «تروریست» مینامند! ✏️من میخواهم به شما اطمینان دهم که امروز وضعیّت در حال تغییر است. سرنوشت دیگری در انتظار منطقه‌ی حسّاس غرب آسیا است. بسیاری از وجدانها در مقیاس جهانی بیدار شده و حقیقت در حال آشکار شدن است. جبهه‌ی مقاومت هم نیرومند شده و نیرومندتر خواهد شد. تاریخ هم در حال ورق خوردن است. ✏️بجز شما دانشجویانِ ده‌ها دانشگاه در ایالات متّحده، در کشورهای دیگر هم دانشگاه‌ها و مردم به پا خاسته‌اند. همراهی و پشتیبانی استادان دانشگاه از شما دانشجویان حادثه‌ی مهم و اثرگذاری است. این میتواند در قبال شدّت عمل پلیسیِ دولت و فشارهایی که بر شما وارد میکنند، تا اندازه‌ای آرامش‌بخش باشد. من نیز با شما جوانان احساس همدردی میکنم و ایستادگی شما را ارج مینهم. ✏️درس قرآن به ما مسلمانان و به همه‌ی مردم جهان، ایستادگی در راه حق است: فَاستَقِم کَما اُمِرت؛ و درس قرآن درباره‌ی ارتباطات بشری این است: نه ستم کنید و نه زیر بار ستم بروید: لا تَظلِمونَ وَ لا تُظلَمون. جبهه‌ی مقاومت با فراگیری و عمل به این دستورها و صدها نظائر آن به پیش میرود و به پیروزی خواهد رسید؛ باذن الله. ✏️توصیه میکنم با قرآن آشنا شوید. 📝سیّدعلی خامنه‌ای - ۱۴۰۳/۳/۵ 🖼 انگلیسی | متن فارسی
۱۴۰۳_۰۳_۰۵_نمودار_درختی_نامه_حضرت_آیت‌الله_خامنه‌ای_به_دانشجویان.pdf
1.7M
📝 | نمودار درختی نامه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا. ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ 📝 | | 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❗️اشتباه راهبردی لاریجانی! 🔹 وی با انتخاب شعار نه کلید نه چکش خطی را آغاز کرد که قطعا به رأی اکثریت ملت نمی‌انجامد. 🔹 مردم ایران با تجربیات چندین ساله در سیاست رشد یافته‌اند و خصوصا پس از شهادت شهید رئیسی به دنبال اخلاق در سیاست می‌گردند. 🔹 شعاری که سلب دیگران باشد و نه اثبات خود نشانگر فرافکنی، انداختن مشکلات به گردن دیگران و است که با در تعارض است. 🔹 در ثانی؛ هرچند لاریجانی با انتخاب شعار (نه کلید) می‌خواهد ذهنیت جامعه را درباره خود، تغییر دهد و خود را با از چهره سیاسی حسن روحانی جدا کند اما مردم ایران می‌دانند که ❗️این خط نامیمون سیاسی همان است. یعنی خطِ و ✍سید حسین زمانیان فاستَقِمــــ |حُــــرّه زن انقلاب اسلامی 🔹@𝖋𝖆𝖘𝖙𝖆𝖖𝖊𝖒_313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رکوردهای بی‌نظیر یک رئیس‌جمهور 👇 🇮🇷 کلیپی بسیار مهم و راهبردی در رابطه با رکوردهای تاریخی 🔺 رکورددار پایین‌ترین نرخ بیکاری در ۴دهه بعد از انقلاب 01:50 🔺 رکوردار بالاترین حجم ترانزیت در ۲دهه اخیر 01:56 🔺 رکوردار بزرگ‌ترین تسویه بدهی با نظام بانکی 02:01 🔺 رکوردار بالاترین سرعت ساخت نیروگاه برق در تاریخ ایران 02:06 🔺 رکوردار بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی خاورمیانه 02:11 🔺 رکوردار بیشترین سفر استانی 02:18 🔺 رکوردار بیشترین حمایت از قانون جوانی جمعیت 02:28 🔺 رکوردار بیشترین سطح پوشش بیمه در کشور 02:34 🔺 رکوردار کشف مالیاتی در این کشور 02:39 🔺 رکوردار خروج کشور از رکود پیچیده اقتصادی 02:43 توجه: از آن جهت به دولت شهید رئیسی گفته شد که دولت آیت‌الله خامنه‌ای در آن دوران در اختیار نخست‌وزیر بود و نه رئیس‌جمهور 🎙 حجت الاسلام راجی فاستَقِمــــ |حُــــرّه زن انقلاب اسلامی 🔹@𝖋𝖆𝖘𝖙𝖆𝖖𝖊𝖒_313
🔴هیچ کس به قدر امام منزلت حقیقی زن را احیا نکرد ◾️اگر بخواهیم بعد از وجود نازنین پیامبر و اهل بیت، دلسوزترین وموثرترین مدافع حقوق زنان را معرفی کنیم بی‌شک حضرت امام خمینی است. امام خمینی زمانیکه غرب زن را ملعبه هوس و ابزار نفوذ و استعمار خود کرده بود و از طرفی باورهای عمیق متحجرانه که زن را موجودی ناقص برای فهم‌ مسائل اجتماعی، سیاسی و حکمرانی می‌دانست، از دل همین دوگانه حرکت بزرگ‌زنان مسلمان را بر علیه ظلم و طاغوت هدایت و رهبری کرد. ▪️امام در بین این دو نگرش به زن، زن را تحقق آمال بشری خطاب کرد، دامان تربیتی زن را انسان ساز و جامعه ساز معرفی کردند. معراج عرفانی را در گرو فهم مقام زن ترسیم کردند. ▪️زمانیکه خیلی‌ها زن را لایق آموزش هم نمی‌دانستند امام از جهاد زنانه در پیروزی انقلاب حمایت کردند، جهاد اقتصادی زنان در پیروزی انقلاب را ارج نهادند، حتی امام شهادت طلبی زنان را ضمانت حفظ کشور دانستند، امام زنان مبارز را رهبران جامعه و اساس ملت تعریف کردند . ◀️تمامی این تعاریف و اصطلاحات کلیدی درباره زنان فهم امام از مکتب پویای تشیع بود که برای اولین بار در عرصه‌ی جهانی به صدا در می‌آمد و به ستیز با ملعبه سازی و حقارت زنان می‌رفت . آری امام اگاه‌ترین و عامل‌ترین به ارتقای جایگاه زنان بودند. ✍عالیه سادات فاستَقِمــــ |حُــــرّه زن انقلاب اسلامی 🔹@𝖋𝖆𝖘𝖙𝖆𝖖𝖊𝖒_313
◾️ السَّلامُ عَلَیکَ یا روحَ اللهِ 🔰 جامع ترین لیست آثار امام خمینی (ره) در ایتا ◾️ ۵۰ عنوان کتاب از کتاب‌های بنیان گذار انقلاب 🔻 تألیفات فارسی امام خمینی (ره) ۱. اسرار نماز 👈 دانلود ۲. ترجمه آداب الصلاه 👈 دانلود ۳. ترجمه تحریر الوسیله (۴ جلد) 👈 دانلود ۴. ترجمه مصباح الهدایه 👈 دانلود ۵. تفسیر سوره حمد 👈 دانلود ۶. تقریرات فلسفه (۳ جلد) 👈 دانلود ۷. توضیح المسائل 👈 دانلود ۸. دیوان امام خمینی 👈 دانلود ۹. سبوی عشق 👈 دانلود ۱۰. صحیفه انقلاب (وصیت‌ نامه امام) 👈 دانلود ۱۱. صحیفه نور / صحیفه امام (۲۲جلد) 👈 دانلود ۱۲. شرح چهل حدیث 👈 دانلود ۱۳. شرح حدیث جنود عقل و جهل 👈 دانلود ۱۴. شرح دعای سحر 👈 دانلود ۱۵. مناسک حج 👈دانلود ۱۶. منشور روحانیت 👈 دانلود ۱۷. نقطه عطف 👈 دانلود ۱۸. ولایت فقیه 👈 دانلود ۱۹. ولایت فقیه و جهاد اکبر 👈 دانلود ۲۰. کشف اسرار 👈 دانلود 🔻 تألیفات عربی امام خمینی (ره) ۲۱. آداب الصلاة 👈 دانلود ۲۲. الاستصحاب 👈 دانلود ۲۳. الاجتهاد و التقلید 👈 دانلود ۲۴. انوار الهدایة (۲ جلد) 👈 دانلود ۲۵. بدائع الدرر فی قاعدة نفي الضرر 👈 دانلود ۲۶. تحریر الوسیله (۲ جلد) 👈 دانلود ۲۷. التعلیقة على الفوائد الرضوية 👈 دانلود ۲۸. التعلیقة على فصوص الحكم 👈 دانلود ۲۹. التعلیقة على العروة الوثقى 👈 دانلود ۳۰. التعلیقة على وسيلة النجاة 👈 دانلود ۳۱. تقریرات کتاب البیع (۱۱ جلد)👈 دانلود ۳۲. التعادل و التراجیح 👈 دانلود ۳۳. جواهر الاصول (۶ جلد) 👈 دانلود ۳۴. الرسائل العشرة 👈 دانلود ۳۵. سر الصلاة (صلاة العارفين) 👈 دانلود ۳۶. شرح دعاء السحر 👈 دانلود ۳۷. الخلل فی الصلاة 👈 دانلود ۳۸. لمحات الاصول 👈 دانلود ۳۹. الطلب و الإرادة 👈 دانلود ۴۰. کتاب البیع (۵ جلد) 👈 دانلود ۴۱. مصباح الهدایه 👈 دانلود ۴۲. المکاسب المحرمه (۲ جلد) 👈 دانلود ۴۳. ولایة الفقيه (من كتاب البيع) 👈 دانلود ۴۴. کتاب الطهاره 👈 دانلود 🔻 درباره امام خمینی (ره) و اندیشه ایشان ۴۵. الف لام خمینی 👈 دانلود ۴۶. یک ساغر از هزار 👈 دانلود ۴۷. روح عرفانی روح الله 👈 دانلود ۴۸. زن در اندیشه امام خمینی 👈دانلود ۴۹. امام خمینی، آینه مهر و قهر 👈 دانلود ۵۰. سیر مطالعاتی آثار امام خمینی 👈 دانلود ۵۱. بر کرانه کتاب شرح چهل حدیث 👈 دانلود ۵۲. اربعین حدیث (شرح حدیث اول) 👈 دانلود ۵۳. بررسی نظریات رجالی امام خمینی 👈 دانلود ۵۴. سلوک ذیل شخصیت امام خمینی 👈 دانلود
هدایت شده از رحمت الله معظمی
. 🔴دربـاره ثـبـت‌نـام آقـای قـالـیـبـاف ➖ مقایسه سه موضع رسمی آقای قالیباف با امام خامنه‌ای ۱. در ویدیویی که به صورت عمومی پخش شد جناب آقای قالیباف برجام را تصمیم نظام معرفی کرده و آن را ثمره خون شهدا دانست. اما رهبر انقلاب برجام را خسارت محض دانستند. ۲. در اغتشاشات، حضرت امام خامنه‌ای با حمایت قاطع از نیروی انتظامی و اقتدار بخشی به این نیروهای شهادت طلب هرگونه تضعیف نیروهای انتظامی را ممنوع دانستند. اما آقای قالیباف به صورت ضمنی نیروی انتظامی را مقصر دانست و خواستار عذرخواهی آنها شد. ۳. حضرت آقا در تَشرّف نمایندگان مجلس محضر ایشان در سال، ۱۴۰۱ فرمودند آقای قالیباف بین راه که می‌آمدیم به من گفت که نمی‌دانم در کدام یک از این سال‌ها شما گفته‌اید که نمایندگان در عزل و نصب دخالت نکنند! و برخی از نماینده‌ها ناراحت شدند! که حضرت آقا همان جا فرمودند: باز هم می‌گویم نباید در عزل و نصب‌ها دخالت کنند. حجت الاسلام رحمت الله معظمی @r_moazzami
جناب آقای قالیباف! سلام و احترام؛ سال ۱۳۹۵ متنی را بر اساس دلسوزی، خطاب به جناب آقای احمدی‌نژاد نوشتم و امروز در شرایطی می‌بینمش که جز افسوس نمانده... اینک پس از هشت سال خطاب به شما می‌نویسم امید که این‌بار موثر افتد؛ حتما اذعان می‌کنید که تلاشهای بی‌وقفه‌ی آقای احمدی نژاد که تحت عنوان «کار جهادی» خوانده می‌شد، نتوانست او را از انحراف نجات دهد بماند که «کار جهادی» جزو مفاهیم انقلاب اسلامی است و نمی‌توان هر فعالیت پرحجم و حتی با اثر مثبتی را ذیل آن مفهوم انقلابی گنجاند. آنچه که اکنون لازم به یادآوری است این است که عبور جبهه انقلاب از احمدی نژاد به دلیل عدم تبعیتش از امام جامعه بود که از منظر هسته‌های سخت انقلاب، هیچ عملکرد مثبتی قابل ارزش گذاری به جای «ولایتمداری» نیست با این مقدمه صراحتا عرض می‌کنم تفاوتی در ده روز خانه‌نشینی احمدی‌نژاد با مقابله شما با امر ولی درجریان دستور ممانعت از دخالت نمایندگان در عزل و نصب مدیران، دیده نمی‌شود. از تقابلی صحبت می‌کنم که منجر به برکناری معاون وزیرکشور دولت خدمتگزار شد. معاونی که صرفا امر صریح رهبر را ابلاغ کرده بود امکان گذر از این موضوع و موضع شما در این جریان نیست که با آنچه ولایتمداری میخوانیمش در تضاد آشکار بود اینکه شما انقدر جسارت به خود راه دادید که به جای توجیه آن چند نماینده ناراحت! از ولی امر مسلمین صراحتا یا تلویحا بخواهید دستورشان را پس بگیرند،همه چیز را بر ما روشن ساخت خصوصا آنجا که حضرت آقا پاسخ دادند: «واقعا نمایندگان نباید در امور انتصابات دولتی دخالت کنند» و به شما تذکر قانون اساسی درخصوص تفکیک قوا دادند و شما حتی در یک نطق پیش از دستور از این رفتار خود و نمایندگان معترض عذرخواهی نکردید! آقای قالیباف! به عنوان کسی که حدود دوسال درگیر فشارها برای حفظ برخی مدیران فاسد یا جانمایی برخی در مناصب مدیریتی وزارت تعاون و شرکتهایش بودم به شما عرض می‌کنم: بدکردید! و این عمل شما خصوصا بعد از عزل معاون وزیر کشور، منجر به استمرار بسیاری از مفاسد شد در ادامه نکات دیگری وجود دارد که لازم است امروز که ان‌شاالله به شوق خدمت و نه طمع کسب قدرت بیشتر، پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشته‌اید پاسخ دهید: جناب آقای قالیباف! هیچ‌گاه متوجه نشدم عدم دغدغه‌ی شما در پیگیری پرونده‌های مفاسد کلان اقتصادی از چه چیز نشات گرفته است. ان شاالله دیدار نوروز ۱۴٠۱ را به خاطر دارید که عرض شد؛ مبارزه با این حجم از مفاسد اقتصادی، با توجه به قدرت مالی و نفوذ مفسدان، نیازمند همکاری نزدیک دولت و مجلس است و تقاضا کردم فرصتی اختصاص دهید جهت گزارش ۳۱ پرونده، اما متاسفانه گویا شما مشغولتر از آن بودید که به مفاسد کلان اقتصادی بپردازید و پیگیریهای بعدی هم جواب نداد. نهایتا مجبور شدیم در فضای پرفشار حقیقی و مجازی به سراغ نمایندگانی برویم که می‌توان گفت اقدامات آنها مجلس یازدهم را شایسته‌ی دریافت لقب انقلابی از سوی حضرت آقا کرد از مفاسد اقتصادی که بگذریم، آنچه درجریان امکان مقابله با مفاسد فرهنگی از عملکرد شما در مجلس شاهد بودیم هم، جز درنگ در زمان اقدام و آسیب در زمان انسجام، چیزی برای جبهه انقلاب به ارمغان نیاورد. آیا کسی از طرفداران شما جرات دارد مقابل رسانه ها با حضور متخصصان انقلابی حاضر شود و به سوالاتمان درخصوص لوایح فرهنگی من جمله لایحه عفاف و حجاب و طرح صیانت پاسخ دهد؟ جناب آقای قالیباف! داب پرداختن به مشی زندگی شخصی شما که در گفتمان امامین انقلاب نهی صریح شده را ندارم اما من باب نهی از منکر صرفا یک جمله از بنیانگذار انقلاب اسلامی جهت یادآوری می‌نویسم که اگر مشغله باعث فراموشیتان شده مشغول الذمه‌ نمانم: «آن روزی که مجلسیان خوی کاخ‏نشینی پیدا کنند خدای نخواسته، و از این خوی ارزندۀ کوخ‏نشینی بیرون بروند، آن روز است که ما برای این کشور باید فاتحه بخوانیم.» جناب آقای قالیباف! وعده شفافیتتان که در حد آرزو ماند! اما لازم است حالا که می‌خواهید در عرصه خطیر ریاست جمهوری حضور پیدا کنید ابتدائا توضیح دهید که اگر بنا داشتید در این جایگاه فعالیت کنید، چرا وقت ملت را صرف حواشی مرتبط با کسب جایگاه ریاست مجلس کردید؟! قابل باور نیست که می‌خواستید قدرت لابیتان با طیف اصلاح طلب را به رخ انقلابیون بکشید! اما واضح آن است که پیام مثبتی در این حرکت برای اصلاح طلبان ارسال فرمودید جناب آقای قالیباف! حتما تایید می‌فرمایید که لابی در جریان ریاست مجلس، قبل از شروع به کار مجلس جدید(متن آقای غضنفری) و پس از شروع به کار در روز رای گیری هیات رییسه(متن آقای ثابتی) و همچنین ادعای کذب درخصوص اعتبارنامه تاجگردون از طرف شورای نگهبان(متن آقای شریعتی) نیازمند توضیح به ملت است امید که برای حفظ شان سیاسیتان، بدون فرافکنی به این موارد پاسخ دهید با آرزوی ماندگاری شما در مسیر انقلاب🍃 ✍️ ۱۴٠۳/٠۳/۱۴
🔴طبق اصل ۱۳۱ قانون اساسی، این انتخابات توسط «شورایی متشکل از رئیس مجلس و رئیس قوه قضاییه و معاون اول رئیس جمهور» برگزار می‌شود.نامزدی آقای قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری به‌عنوان رکن برگزار کنندۀ انتخابات، اگر خلاف قانون هم نباشد، قطعاً خلاف اخلاق است و می‌تواند ابهامات زیادی ایجاد کند. فاستَقِمــــ |حُــــرّه زن انقلاب اسلامی 🔹@𝖋𝖆𝖘𝖙𝖆𝖖𝖊𝖒_313
1.31M
🔴تکلیفمان را با نقد کردن دیگران روشن کنید +سخنانی کوتاه در مورد وضعیت این روزهای انتخاباتی کشور حسین_ابراهیمیان فاستَقِمــــ |حُــــرّه زن انقلاب اسلامی 🔹@𝖋𝖆𝖘𝖙𝖆𝖖𝖊𝖒_313
27.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡️ مستند «اسرائیل از درون» 🎥 قسمت اول / بخش اول 💥 این مستند با نگاهی تاریخی و ریشه‌ای، چگونگی اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل اسرائیل را مورد بررسی قرار می‌دهد و سپس به وقایع پس از سال ۱۹۴۸، ازجمله نسل‌کشی و آوارگی مسلمانان و شرایط اجتماعی حاکم بر مهاجران یهودی و شکاف‌های آن از نظر جامعه‌شناسان اسرائیلی می‌پردازد.
28.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡️ مستند «اسرائیل از درون» 🎥 قسمت اول / بخش دوم 💥 این مستند با نگاهی تاریخی و ریشه‌ای، چگونگی اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل اسرائیل را مورد بررسی قرار می‌دهد و سپس به وقایع پس از سال ۱۹۴۸، ازجمله نسل‌کشی و آوارگی مسلمانان و شرایط اجتماعی حاکم بر مهاجران یهودی و شکاف‌های آن از نظر جامعه‌شناسان اسرائیلی می‌پردازد.