eitaa logo
اخبار جبهه‌ مقاومت اسلامی
3.6هزار دنبال‌کننده
35.1هزار عکس
20.3هزار ویدیو
9 فایل
خط سیر این کانال انقلابی گری و ولایتمداری بوده و متعلق به هیچ ارگان و نهاد و سازمانی نبوده و وابسته به هیچ گروه یا حزب و جناح خاصی نمی باشد.
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨 🇾🇪بیانیۀ مهم نیروهای مسلح یمن تا دقایقی دیگر
⭕️ نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل : آنچه در دانشگاه های آمریکا می گذرد وحشتناک است و آنچه را که اتفاق می افتد به "آلمان نازی" تشبیه می کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تظاهرات کنندگان اسرائیلی خیابان‌های قدس را بستند خبرنگار الجزیره اعلام کرد شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی دست به تظاهرات زده و خیابان‌ها را مسدود کردند و پلیس قادر به کنترل آنان نیست. برخی منابع از وقوع درگیری‌هایی بین پلیس و تظاهرات کنندگان مقابل محل اقامت نتانیاهو در قدس خبر دادند. تظاهرات کنندگان خواستار استعفای نتانیاهو و امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت هستند
📌رسانه‌های اسرائیلی: تظاهرکنندگان خیابان‌های بیت‌المقدس را مسدود کرده‌اند و درگیری بین آنها و پلیس رخ داده
🇮🇷🇷🇺🇺🇸مشاور امنیت ملی آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد در اختیار روسیه قرار داده است و این نگرانی عمیقی را در مورد امنیت اروپا ایجاد می کند.
بیانیه نیروهای مسلح یمن 🔹 نیروی دریایی یمن با تعدادی موشک ، ناو آمریکایی (MAERSK YORKTOWN) را در خلیج عدن هدف قرار داد که به لطف خداوند حملات موفقیت آمیز بود 🔹 نیروی هوایی نیز دو عملیات نظامی انجام داد که یکی از آنها علیه ناوشکن آمریکایی در خلیج عدن بود و دیگری ناو اسرائیلی (MSC VERACRUZ) در اقیانوس هند که این عملیات پهپادی نیز با موفقیت صورت گرفت . 🔹 نیروهای مسلح یمن تایید می کنند که تا پایان تجاوز و محاصره مردم فلسطین به جلوگیری از ناوبری یا ناوبری اسرائیل به سمت بنادر فلسطین اشغالی در دریای سرخ و عرب ( خلیج فارس منظورش نیست یه جا دیگس اینجا ) و همچنین در اقیانوس هند ادامه خواهند داد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دانشجویان امریکایی خطاب به گاردملی: مارا نترسان، از دانشگاه ما بیرون برو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دانشجوهای امریکایی که دغدغه آزادی فلسطین و جلوگیری از نسل کشی رو دارن
💠بازداشت 93 دانشجوی دانشگاه کالیفورنیا پلیس لس آنجلس اعلام کرد 93 نفر را در جریان تظاهرات دانشجویان دانشگاه کالیفورنیای جنوبی بازداشت کرده است. این تظاهرات علیه جنگ در غزه و برای اعلام همبستگی با ملت فلسطین برگزار شده بود.
اتحادیه اروپا خواستار تحقیقات جامع و مستقل در مورد کشف گورهای دسته جمعی در برخی مناطق در نوار غزه پس از عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر اسرائیلی شد.
✴️یک خبرنگار دیگر در غزه به شهادت رسید محمد بسام الجمل خبرنگار فلسطینی که در حمله شب گذشته جنگنده‌های اسرائیلی به خانه‌اش در محله الجنینه در شرق رفح زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید. در این حمله 6 نفر شهید و تعدادی هم زخمی شدند. با شهادت این خبرنگار، شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ به 141 نفر افزایش یافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آغاز روزی دیگر و ادامه کشتار غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴وحشت نتانیاهو از حمایت روز افزون دانشجویان غربی از فلسطین 🔹‌بنیامین نتانیاهو: اوباش یهودی ستیز دانشگاه های پیشرو را تصرف کرده اند. آنها خواهان نابودی اسرائیل هستند. آنها به دانشجویان یهودی حمله می کنند... این یادآور اتفاقی است که در دهه ۱۹۳۰ در دانشگاه های آلمان رخ داد.
شبح روی زمین راه می‌رود یک منبع بلندپایه در حماس به العربی الجدید گفت: یحیی سنوار اخیراً مناطقی را که شاهد درگیری بین مقاومت و ارتش اشغالگر بود، بازرسی کرده و با برخی از مبارزان جنبش حماس روی زمین -و نه در تونل ها- ملاقات کرد. رژیم صهیونیستی مدعی است سنوار در تونل‌های غزه پنهان شده و هیچ اثری از حضور وی وجود ندارد.
📌کانال عبری کان: یک سرباز اسرائیلی، "که راننده کامیون نظامی بود" از ده ها مکان باتری گنبد آهنین عکس گرفت و آنها را از طریق فیس بوک برای اکانت دختری می فرستاد، اما بعد ها معلوم شد که او یک "مرد است و مامور امنیتی ایران" است
اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج‌نشین را متوقف کرد هفته‌نامه اشپیگل: 🔹اوکراین برای ترغیب مردان در سن نظامی که در خارج از این کشور زندگی می‌کنند اعلام کرد که صدور گذرنامه برای مردان ۱۸ تا ۶۰ ساله مقیم خارج از کشور را متوقف می‌کند. 🔹صدها هزار اوکراینی به‌دلیل جنگ به خارج از کشور گریخته‌اند، اما این کشور نیاز فوری به نیروهای جدید دارد، بنابراین، کی‌یف در زمان حاضر قوانین گذرنامه را تشدید می‌کند.
🇵🇸گردان های القسام با گلوله های خمپاره یک سایت جدید جاسوسی را در شرق جوهرالدیک در مرکز نوار غزه منهدم کردند.
🔻بیانیه مشترک آمریکا و 17 کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند 🔹آمریکا و 17 کشور دیگر امروز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای خواستار آزادی فوری تمام اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه شدند. 🔹 در این بیانیه آمده است که آزادی گروگان‌ها منجر به آتش‌بس فوری و طولانی‌مدت در غزه خواهد شد. 🔹این 17 کشور عبارتند از آرژانتین، اتریش، برزیل، بلغارستان، کانادا، کلمبیا، دانمارک، فرانسه، آلمان، مجارستان، لهستان، پرتغال، رومانی، صربستان، اسپانیا، تایلند و بریتانیا است.
♦️برخورد با دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا وارد مرحله جدیدی شده است. 🔹پلیس با ارسال پیامک به تمام دانشجویان از بسته شدن درهای دانشگاه و عملیات «پاکسازی» خبرداده است و از دانشجویان خواسته تا دانشگاه را ترک کنند.
📌پوتین: قصد دارم در ماه می به چین سفر کنم
🇾🇪🇵🇸رهبر جنبش انصارالله یمن: ما تاکنون 102 کشتی را در جنوب دریای سرخ هدف قرار داده‌ایم و عملیات نیروی دریایی ارتش ما ادامه دارد و به دنبال توسعه آن‌ها تا اقیانوس هند هستیم./ ـــــــــــــــــــــــ 🚨پایگاه خبری 👇 @Arman_news12
🇮🇷🇦🇫رسانه افغانستانی: امروز 6 مرزبان ایرانی که به اشتباه وارد خاک افغانستان شده بودند توسط نیروهای طالبان دستگیر شدند./ ـــــــــــــــــــــــ 🚨پایگاه خبری 👇 @Arman_news12
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇸🇮🇹صدها هزار نفر در میلان ایتالیا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تجمع کردند./ ـــــــــــــــــــــــ 🚨پایگاه خبری 👇 @Arman_news12
🇮🇷🏴‍☠غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت 🔹در این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند./ ـــــــــــــــــــــــ 🚨پایگاه خبری 👇 @Arman_news12
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇸تلویزیون رژیم صهیونیستی: نتانیاهو طرح های عملیاتی در رفح را تصویب کرده و ارتش اسرائیل برای شروع حمله منتظر چراغ سبز نتانیاهو است./ ـــــــــــــــــــــــ 🚨پایگاه خبری 👇 @Arman_news12