eitaa logo
اخبار جبهه‌ مقاومت اسلامی
3.6هزار دنبال‌کننده
35.3هزار عکس
20.5هزار ویدیو
9 فایل
خط سیر این کانال انقلابی گری و ولایتمداری بوده و متعلق به هیچ ارگان و نهاد و سازمانی نبوده و وابسته به هیچ گروه یا حزب و جناح خاصی نمی باشد.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴شلیک ۴۰ موشک از لبنان به اسرائیل 🔹‌خبرنگار الجزیره گزارش داد که دست کم ۴۰ موشک از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.
خشم پکن از اظهارات مقام پنتاگون درباره ارسال هزاران پهپاد و قایق بدون سرنشین به تایوان 🔹️در پی گزارش خبرگزاری CBS ایالات متحده آمریکا ، بر احتمال ارسال هزاران پهپاد و شناورهای بدون سرنشین پیشرفته از آمریکا به تایوان در حمله احتمالی چین به این جزیره ، پکن از واشنگتن خواست دست از ایجاد تنش در تنگه تایوان برداشته و ارتباط نظامی خود با تایپه را قطع کند .
☑️ مرگ همه سرنشینان هواپیمای معاون رئیس‌جمهور مالاوی 🔹هواپیمای حامل معاون رییس‌جمهور «مالاوی» و ۹ نفر از همراهان وی دیروز دوشنبه از صفحه رادار محو شده بود.
☑️ گوترش: 80 درصد اهالی غزه به آب دسترسی ندارند 🔹آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد اعلام کرد که 80 درصد از جمعیت نوار غزه به دلیل ادامه جنگ و قطع کمک‌ها آب آشامیدنی پیدا نمی‌کنند.
📌وزارت بهداشت: شمار شهدای جنگ تا این لحظه به 37164 نفر و شمار مجروحان نیز به 84832 نفر رسیده است.
روسیه: نیروهای طالبان را برای مبارزه با تروریسم آموزش می‌دهیم ضمیر کابلوف؛ نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در افغانستان می‌گوید که مبارزه با داعش وظیفه مشترک طالبان و کشورهای منطقه است و روسیه به طالبان در آموزش نیروهای ضد تروریسم کمک می‌کند.
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از تمرین مشترک پهپادی با نیروهای ایران در نخجوان خبر داده است
🔺 پسر جو بایدن در تمامی موارد اتهام مجرم شناخته شد 🔺 هانتر بایدن، پسر رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا که ۵۴ سال سن دارد در تمامی سه فقره اتهام در پرونده فروش سلاح مجرم شناخته شد. 🔺 بیان اظهارات نادرست در خصوص فروش سلاح، اظهارات نادرست در خصوص معامله سلاح و نگهداری سلاح همزمان با اعتیاد به مواد مخدر سه فقره اتهامی است که پسر رئیس‌جمهور آمریکا در آنها مجرم شناخته شده است.
🔴 پادشاه اردن: غزه آزمونی برای سنجش میزان اخلاص و انسانیت ماست 🔻 «عبدالله دوم» پادشاه اردن امروز سه‌شنبه تأکید کرد که پس از هشت ماه، ساکنان غزه همچنان با مرگ و نابودی روبرو هستند و فاجعه‌ای که گریبان آنان را گرفته، در قرن اخیر بی‌سابقه است. 🔻 شبکه خبری «المملکه» گزارش داد، پادشاه اردن در جریان نشستی که برای غزه در «امان» پایتخت این کشور برگزار شد، گفته است که به خاطر فاجعه غزه، «وجدان و انسانیت ما در معرض آزمایش قرار دارد». 🔻 وی با بیان اینکه عملیات رژیم صهیونیستی در «رفح» باعث کوچ اجباری حدود یک میلیون فلسطینی شده است، تأکید کرد: کمک‌های انسانی بین‌المللی غزه، بسیار کمتر از حد مطلوب است و ارسال این کمک‌ها نیز در همه سطوح با موانع زیادی روبروست».
☑️ پاکستان خواستار توقف ارسال تسلیحات برای رژیم صهیونیستی شد 🔹معاون نخست وزیر پاکستان تاکید کرد که تمام کمکهای نظامی باید به رژیم اسرائیل متوقف شود. وی پیشنهاد تهیه طرح فراگیر برای بازسازی در نوار غزه را مطرح کرد.
وزیر خارجه مصر: به دنبال آتش‌بس کامل و دائم در غزه هستیم وزیر خارجه مصر تاکید کرد که در جریان اجلاس "واکنش بشردوستانه اضطراری در غزه" در اردن توافق بین‌المللی گسترده‌ای در رابطه با ضرورت توقف جنگ علیه غزه شکل گرفت. سامح شکری بیان کرد که رژیم صهیونیستی به شیوه‌ای سیستماتیک در حال نقض قوانین بین‌المللی و انسانی در نوار غزه است. شکری گفت ما خواستار تشکیل کشور مستقل فلسطین هستیم و تعداد کشورهایی که کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند در حال افزایش است. وی همچنین تاکید کرد که ما در تلاش برای رسیدن به آتش‌بس کامل و دائم در نوار غزه هستیم
📌انتظار بیش از 2 هزار کامیون عازم غزه در مصر بیش از 2 هزار کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه و محصولات تجاری که قصد عزیمت به نوار غزه را دارند، به دلیل حملات مداوم ارتش اسرائیل و بسته شدن گذرگاه مرزی رفح مجبور شدند در سمت مصر منتظر بمانند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ارتش اشغالگر صهیونیستی یک خانه را در شهرک کفردان در غرب جنین با راکت هدف قرار داد.
نمایندگان حزب «سارا واگنکنشت» آلمان سخنرانی زلنسکی در بوندستاگ را تحریم کردند 🔸 نمایندگان حزب «سارا واگنکنشت» سخنرانی زلنسکی در بوندستاگ را تحریم کردند و اکثر نمایندگان آلترناتیو آلمان در این جلسه غایب بودند. 🔸 در این رابطه، اتحادیه واگنکنشت بیانیه ای منتشر کرد و خاطرنشان کرد که زلنسکی "به مارپیچ بسیار خطرناک تشدید تنش کمک می کند. اعضای حرب ما از گوش دادن به فرد سخنران با لباس استتار که دوره مسئولیتش به پایان رسیده است خودداری می کنند."
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ارتش رژیم صهیونیستی تصاویری ادعایی از تخریب تونل چند کیلومتری در غزه را منتشر کرد.
☑️ فراس الیاسر عضو دفتر سیاسی جنبش النجباء: 🔹مقاومت عراق فرصت دیگری به برای خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی از عراق نخواهد داد. 🔹️ طرف آمریکایی با مطرح کردن گفتگوهای جدید، به دنبال به دست آوردن فرصت برای حضور بیشتر در عراق است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥لحظه شلیک نظامیان اشغالگر صهیونیست به سمت جوانی فلسطینی در شهرک کفردان در غرب جنین که به شهادت وی منجر شد.
📌تهدید رژیم صهیونیستی به قطع روابط اقتصادی با ترکیه وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی تهدید کرد در واکنش به تحریم‌های اقتصادی آنکارا علیه تل‌آویو، روابط اقتصادی خود با این کشور را قطع خواهد کرد اما این امر به معنای آسیب زدن به مناسبات دیپلماتیک نخواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حزب الله لبنان ساعتی پیش با حملات راکتی به چند شهرک شمال فلسطین اشغالی، اینگونه ترس و دلهره را در دل صهیونیست ها انداخت.
همدردی مردم اسپانیا با مردم غزه
🔴 وال استریت ژورنال مدعی شد به نسخه ای از نامه یحیی سنوار به رهبران حماس در خارج از اراضی اشغالی دست یافته است، به گفته این مجله سنوار در این نامه نوشته است : من آماده مرگم و همه باید تا آخر این راه را ادامه دهیم یا پیروز می‌شویم یا کربلای دیگری رقم خواهد خورد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 دقت حملات حزب‌الله به روایت تصویر 🔻 حزب‌الله تصاویر حملات دقیق به پایگاه‌های الرمثا و برکه ریشا را منتشر کرد. ◽️ حزب‌الله امروز طی بیانیه‌هایی از حملات دقیق علیه نیروها، مخفیگاه‌ها و پایگاه‌های اسرائیلی در نطوعا، متولا، حرش برعام، مسکافعام، الرمثا، کفربلوم و غیر هازیف خبر داد. ◽️ فراری دادن یک جنگنده صهیونیست از حریم هوایی لبنان با شلیک موشک زمین به هوا و هدف‌گیری دقیق مقر یگان توپخانه و تیپ زرهی وابسته به لشکر جولان ۲۱۰ در پادگان یردن با ده‌ها راکت کاتیوشا از مهم‌ترین عملیات‌های امروز رزمندگان مقاومت لبنان بود.
📌منابع عبری و عربی از شهادت یک تن از فرماندهان بلند مرتبه حزب‌الله خبر می‌دهند گفته می شود این شخص که ملقب به ابو طالب بوده است فرمانده یگان نصر حزب‌الله بوده است