خب اومدم که دلیل کمرنگ بودن این روزهام رو بگم.
حقیقتا من از وسط امتحانات حدودا انگار خودم رو گم کردم.
انگار من، من نبود.
یه جورایی از هم پاشیدم و وسط امتحانات وقت بازسازی خودم رو نداشتم.
به درس خوندنم خیلی عادی و کمتر از قبل ادامه دادم ولی اذیت کننده بود برام.
دنبال این بودم برم چند وقتی محو بشم و برگردم.
این چند روزه بعد امتحانات تا حدودی محو بودم اما باز هم خودم رو پیدا نکردم.
همیشه این اتفاق میافتاد که من اگر از یه حدی بیشتر به خودم سخت میگرفتم، توانم تموم میشد و خودم رو گم میکردم.
اما ایندفعه خودم رو پیدا نمیکنم.
اگر کمرنگ شدم یا فعالیتها بیکیفیته، بدونید همین هم با زحمت به دست میاد.
و من همچنان در جستجوی خودم به سر میبرم.
مکمل هم.
خب اومدم که دلیل کمرنگ بودن این روزهام رو بگم. حقیقتا من از وسط امتحانات حدودا انگار خودم رو گم کرد
.
حروب كثيرة في رأسی وأنا قتيلها الوحيد!
در سرم جنگهای بسیاریست و تنها کشتهاش منم!
- عبدالوهاب الرفاعی
100.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بمیرم برایت که آن دو سه قطره هم نبود ...❤️🩹:)))