میگویند: ایران هزاران شهر داشت و دهها استان و آن پاییز آنها سوزن دفاعشان تنها روی خرمشهر و خوزستان گیر کرده بود؛ این منطق آنهایی است که میگویند: سوزن شریعتمداریتان روی حجاب گیر کرده است...
تا تقیه یا تزاحم شرعی احراز نشود نمیتوان اقامهی فقرهیی از شریعت را تعلیق کرد. این یعنی با ماهیت عرفی اولویت نمیتوان برای شریعت زیر و رو کشید و از زیر اقامهی آن شانه خالی کرد...
مقاومت را که نقطهیی فهمیده باشی طبیعی است که تمام جبهه تنها یک اولویت پیدا میکند؛ مقاومت را که جبههیی فهمیده باشی هر نقطهی آن اولویت خود را دارد...
روایتهای از برزخ بازگشتهها به مذاق آنهایی که پی نویسا کردن ماتریالیسم در روایت استند خوش نمیآید...
سکولار ایرانی معتقد به نظام، نظام را نظام شریعت قدسی نمیداند، نظام قدرت عرفی میخواهد. هماین است که زیر پوشش حفظ نظام پیشران استحالهی نظام است...
خط استحسان را روی آن چه محور مقاومت خوانده میشود از که جا میتوان باز شناخت؟ از این که جای طاغوت و بغی از امپریالیسم و تروریسم استفاده میکنند...
هزار سال به بهانهی عدالت و مصلحت و طریقت از اقامهی شریعت شانه خالی کردهاند و اکنون با بهانهی معیشت و شفافیت و اولویت از اقامهی شریعت شانه خالی میکنند...
محور مقاومت حامل مفهوم جهاد نیست. جبههی مقاومت اما حامل مفهوم جهاد در پهنای امت است...
الكلمة المفتاحية في بيان السيد القائد لتوصيف هيكلية الأمة هي جبهة المقاومة و ليس محور المقاومة...
رگههای جاهلیت در پسآی برپایی جمهوری گاه قوارهاش به بزرگای یک وزارت در دولت است: ورزش ضد ارزش، گردشگری و قرطیگری، فرهنگ و اضلال، بهداشت برهنه...
آنها که انحصار پخش زنده را به سازمان مدرن جامجم سپردند، کمابیش ادراکی از احتجاج شیعی نداشتند...
وا سپردن نهضت به آکادمی ایرانی، حتا آکادمیهای دوزیست الاهیات، ته خط ما را روی خط بدعت میبرد...
و من أعرض عن ذکری فإن له معیشة ضنکا؛ به هوای معیشت اگر از شریعت دست کشیدیم، معیشتمان بدتر میشود و بهتر نمیشود...
شبکههای سازمان جامجم اگر رسانهی بدعت نباشند، رسانهی سنت استند؛ شبکههای سازمان جامجم رسانهی نهضت نیستند...
چهار دهه پس از برپایی جمهوری اسلامی در ایران، انقلاب اسلامی هنوز در این جا شبکهی زنده ندارد...
حضرت رهبر از نفرتپراکنی میان مکتبیها بر سر سلیقهها منع کردهاند؛ اگر نه مکتبیها و سکولارها اختلاف سلیقه ندارند و مناسکشان متنافر است...
نفر آخری که کفایت تفسیر بیان یک فقیه شرعی را دارد یک حقوقدان عرفی است؛ تفسیر کارگزاران حقوقدان نظام از بیان ولی فقیه را بگزارید در سطل بازیافت...
چپها مشکلی با هیچ طاغوت ندارند، هنگامی که همآن امپریالیسم نباشد...
دوستی و دشمنی ما را تبعیت از مرز تعیین نمیکند، بیعت با امام معین میکند...
پیشران هجمه به نهاد شریعت و نهاد فقاهت در محیط رسانه دو دسته است: مرجفهای اجارهیی، مرجفهای مجانی. حکم این دو دسته در کتاب وحی اما یکی است...