به نظر میرسد در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری یک دوقطبی قدیمی از نو بالا آمده است و ملتهب شده است: بسیج|سپاه...
حکم ولی فقیه در حرمت ساختن سلاح اتمی را اگر بتوان پیچاند، از چه نتوان حکم ولی فقیه در ورود نکردن نظامیها به انتخابات را پیچاند؟ و هماین است پیچاندن حکم ولی فقیه در حرام سیاسی بودن کشف فاحش حجاب یا پیچاندن حکم ولی فقیه در وارد نشدن زنها به ورزشگاه مردها...
عاقبت سالها سازماندهی نیروهای معتقد به نظام با فرمان و کد و کلید هماین بلبشویی است که شب انتخابات میبینیم؛ اگر نه آنها که با اجتهاد، جهاد میکنند نه خوف کردهاند و نه گیج میزنند و نه بازی میخورند...
و ینجي الله الذین اتقوا بمفازتهم؛ لا یمسهم السوء و لا هم یحزنون. در کوران آشوبناک انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری به عادت همیشهام مصحف را باز کردم، تا چه میشود...
هنگامی که شورای نگهبان نامزد سکولاری را تأیید صلاحیت میکند که شریعت محمدی و حجاب شرعی را سوخت کسب رأی حرام در پویش انتخابات خود میکند، دیگر به راحتی نمیتوان گفت که این شورا نگهبان شریعت بوده است...
دوقطبی درشت انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری دوتایی اجتهاد|اجماع است، دوتایی حجت|کد، دوتایی حلقههای میانی واقعی | حلقههای میانی قلابی...
حوزوی شدن ساختار شورای نگهبان دو پیشنیاز دارد: زدودن این شورا از حقوقدانهای عرفی و روندهای حقوقی مدرن، خروج فقهای این شورا از بسنده به رویهی تفقه تنزیهی...
در لبنان یک در میان میگفتند: نظر حزب این است. میپرسیدیم: نظر سید حسن این است؟ یا نظر سید هاشم این است؟ یا نظر فلان مسئول پرونده در تنظیم این است؟ یا چه...
دست یافتن بدنهی حزبالله در ایران به فنآوری احتجاج شرعی با حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله و همهی آنهایی که از جانب آنها اخبار میکنند و اجماع میتراشند مصداق یک جهش جهانی در پیشبرد نهضت و دعوت بوده است...
کف معرکهی مقاومت و نهضت و دعوت هیچ کس مستثنای از احتجاج شرعی نیست؛ و هیچ کس یعنی هیچ کس؛ و تو بگو سید حسن نصرالله و سید ابراهیم رئیسی و حاج قاسم سلیمانی تا برسیم به شیخ مرتضای انصاری و پیشتر...
دوقطبی دور دوم انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری دوتایی رأی حلال | رأی حرام است؛ دوتایی اقامه|اباحه، دوتایی شریعت|نکبت...
رأیم بیعت مجدد با ولی فقیه بود؛ مشورتم به حضرت ایشان؟ سعید جمهور...
دوتایی حلقههای میانی واقعی و حلقههای میانی قلابی، همآن دوتایی بسیجیهای پابرهنهی مکتبی و پاسدارهای پایهبلندسوار عرفی است...
ما حجت شرعیمان را از اجتهاد در محکمات بیان امام باقر مییابیم نه از استحسان در متشابهات بیان حاج قاسم، چه رسد به اجماع بر مسموعات حاج فلان و ابوبهمان...
تکیه بر افراد جای افکار، حرکت از کار مدرسهیی به کار فرقهیی است...
مشکل درشت ما با عملگرایی هماین نتیجهگرایی مصرفگرای افسارگسیختهی آن است؛ پیش چشم همهمان در یک هفته و در یک شب نصف سرمایههای معنوی امت حزبالله را مصرف کردند و نیمدار کردند...
تأیید صلاحیت ناپلئونی نامزدهای سکولار انتخابات در شورای نگهبان محصول مستقیم تفقه تنزیهی رائج در آن است...
کارنامهی همآن شب انتخاباتتان کافی است تا بدانیم برنامهتان برای دیگر روزهای این چهار سال چه است...
آن که اهل احتجاج نیست، جای رسیدن به حجت پی کد میگردد، حتا از ولی فقیه...
ریشو|چادریهای کدکش اهل احتجاج نیستند، اگر نه میدانستند آن جا که ولی فقیه پی رجحان حجت شرعی خویش بر حجت شرعی امت و اجتهاد آنها باشد خطاب فصل میدهد...
خط استحسان در سپاه پاسداران اهل اجتهاد نیست؛ هماین است که با انکار تخطئهی شرعی به تصویب عرفی رسیده است...
کارنامهی چرک صورتی در انتخابات محصول برنامهی سرخ برای تشکیل دولت نیست...
این تازه مغلوبه شدن درگیری سهمناک خط اجتهاد و خط استحسان درون جمهوری اسلامی ایران است؛ و قد فتح باب الحرب بینکم و بین اهل القبلة، و لا یحمل هذا العلم إلا أهل البصر و الصبر و العلم بمواضع الحق...
انتخابات اگر نبود چه کسی میتوانست جمهوری اجتهادی ما را از دست خط استحسان نجات دهد؟ یا چه...