به وهن مذهب اگر باشد حجاب برداشتن کف هیأت عزاداری سیدالشهداء در چشم درون شیعهی ایران و بیرون مسلمانهای عالم بسی موهنتر از قمه زدن کف هیأتها است؛ و بماند که اولی حکم اولی است و حکم دومی دومین است...
این بیحجابها اگر دختر حاج قاسمند آن قمهزنها پسر کهاند؟ یا تلک قضیة و تلک قضیة...
این استحسانهایی که در بارهی زنهای حجاب از سر برداشته در هیأت عزاداری میکنید را در بارهی مردهایی که در هیأت عزاداری قمه به سر میزنند هم از شما شنیده میشود؟ یا تلک قضیة و تلک قضیة...
بدعت با سنت مشکلی ندارد، اگر بتوان در آن تصرف کند. مشکل بدعت با نهضت است...
دولت التقاط مرز مشخصی با فتنهی تقلب و فتنهی تعلیق و حتا غائلهی ژینا ندارد؛ تا دلمان بخواهد اما با انقلاب اسلامی مرزبندی دارد...
وحدت که بر دعوت اصالت پیدا کند، جذب که جای رشد را بگیرد، هدف تنها آوردن آدمها زیر خیمهی هیأت میشود و نه بالیدنشان...
بارزترین مصداق هیأت سکولار هماین تکیههایی است که امر به معروف و نهی از منکر در آن تعطیل شده است...
عرفیسازی عاشوراء هماین نهادن گناه تهتک بر گردهی تحجر است؛ بازنویسی مقاتل سرخ با مداد صورتی...
ما باور به این برساخت اولویت نداریم؛ شما که دارید باید پاسخ بدهید اولویت جریان مذهبی اکنون تحجر است یا تهتک است...
دستگاه سیدالشهداء معصیتکار را درون خود میپذیرد. دستگاه سیدالشهداء معصیت کردن را درون خود نمیپذیرد...