eitaa logo
محمد مهدی فاطمی صدر
2.7هزار دنبال‌کننده
400 عکس
30 ویدیو
2 فایل
مدرسه‌ی شیعی وتر | روایت نهضت امت @mahdi_vvatr
مشاهده در ایتا
دانلود
ما صبح به صبح با مراجع عظمای شیعه احتجاج شرعی می‌کنیم؛ احتجاج گاه به گاه با سرداران سپاه اسلام که سهل است...
تلاش درشت خط استحسان زدایش اجتهاد از هرم حزب‌الله در ایران و در جهان است؛ جاگزین کردن حجت با کد...
ما پیش از آن که ملت شده باشیم، امت بوده‌ییم...
حزب‌الله در لبنان دست کم دو معنای رائج دارد؛ یک: جریان حزب‌الله، هم‌آن حزب‌اللهی‌های مکتبی که به بیعت‌شان با ولی فقیه شناخته می‌شوند؛ دو: جماعت حزب‌الله، هم‌آن حرکة المقاومة الإسلامیة، که خودشان این دومی را برای خلط نشدن با اولی به راحتی تنظیم می‌خوانند...
لبنانی‌ها نزدیک‌ترین عرب‌ها به ایرانی‌هایند، حتا بسی بیش از عراقی‌ها. با این همه سطح پیچیده بودن لبنان برای ایرانی‌ها با هیچ نقطه‌ی دیگر در جهان قابل مقایسه نیست. و همه این‌ها در جغرافیایی انسانی اتفاق می‌افتد که به قدر قم مقدسه است...
محور مقاومت در پس‌آی طوفان‌الأقصی یک ایده‌ی تمام شده است. از این پس ما یا یک امت خواهیم بود و در یک ساحت واحد خواهیم جنگید و یا ملت‌هایی تکه‌تکه خواهیم بودیم که هر یک پشت مرزهایش سنگر گرفته است...
جبهه‌ی مقاومت هم‌آن محور مقاومت نیست. محور مقاومت اکنون یک ماهیت مهمل است...
بن‌یادگرایان شیعه دو نماد آشنا دارند: قمه‌ی خودزن، شیر تعزیه؛ سلاح اتمی این روزها سومین نماد این بن‌یادگرایان است...
آن چرخش تاریخی در بینه‌ی دفاعی ما در پس‌آی طوفان‌الأقصی عبور از جنگ ملی به جنگ امی باید باشد...
جنگ‌های سی‌ساله در اروپا آن‌ها را به پی‌مان وستفالیا رساند. کاش هفتاد سال جنگ در فلسطین و این یک سال طوفان‌الأقصی ما را به بیعت عقبه برگرداند...
سلاح اتمی در بینه‌ی نهضت شیعی یک امری است در ردیف و کارآیی شیر تعزیه...
النصر بالرعب. روی دیگر سکه‌ی این حرف آن است که کسی در جنگ برنده است که رعب حریف را بشکند؛ شبیه کاری که در نماز جمعه‌ی حضرت ره‌بر در مصلای طهران یا نشستن هواپی‌مای رئیس مجلس در بیروت دیدیم...
من سمع رجلاً ینادي: یا للمسلمین، فلم یجبه فلیس بمسلم. ایده‌های وستفالیایی کفرآمیز است...
ابطال‌طلب‌های نهان‌روش ایرانی چه آن زمان که از اصلاحات می‌گفتند و چه این زمان که از وفاق می‌گویند منظورشان کمابیش یک چیز بوده است: گلاسنوست...
از دولت اصلاحات تا دولت تعلیق تا دولت التقاط روند عرفی‌سازی جمهوری اسلامی در هر یک اسم رمزی داشته است؛ عنوان اکنونش؟ وفاق...
درست مانند نسبت راست‌ها و چپ‌ها، بن‌یادگراها هم لنگه‌ی عرفی‌سازهایند؛ از هیچ کدام‌شان شریعت‌مدار در نمی‌آید...
شباهت دیگر عرفی‌سازها با بن‌یادگراها هم‌این است که جمهوری اسلامی و حکومت اسلامی را در عرض هم می‌دانند؛ این در حالی است که نسبت حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی نه تباین که تشأن است؛ جمهوری اسلامی در طول حکومت اسلامی است، و شأن محصل آن است...
نیروی قدس یک نیروی مکتبی و شرعی است. با این همه آکادمیک شدن روزاروز آن باعث شده است تا سویه‌یی عرفی پیدا کند که با مکتبی‌های درون و بیرون آن در چالش است...
از طوفان‌الأقصی که بیرون بیاییم حماس و حرکت صابرین و حرکت حزب‌الله را باید از نو بنویسیم. این، اما تمام کار نیست. ما مدت‌ها است که به فصل بازنویسی سپاه پاس‌داران و نیروی قدس و سازمان بسیج هم رسیده‌ییم...
لبنانی‌ها به حضور ایرانی‌ها در جنوب لبنان راه نمی‌دهند چه ایرانی‌های لبنان و ایران پاسخی برای شهادت ایرانی‌ها به دست اسرائیلی‌ها ندارند. آن چه لبنانی‌های لبنان در ایران پاسخی برای آن ندارند اسارت ایرانی‌ها در جنوب لبنان به دست اسرائیلی‌ها است...
وفاق مانند اصلاحات یک اسم رمز است؛ اسم رمز زدایش شریعت و مقاومت از مراتب حکومت اسلامی. فریب جانماز آب کشیدن‌ها و قهرمان‌بازی‌های این جماعت منافق را نخورید...
کارگزاران سکولار نظام، نظام را نظام قدرت می‌خواهند و نه نظام شریعت. این‌ها هم‌آن‌هایند که برای حفظ نظام قدرت ابائی از ذبح نظام شریعت ندارند...
وزارت اطلاعات و معاونت‌ها و میزها و محفل‌های آن هم‌آن قدر سکولار است که باقی دولت سکولار است؛ هم‌آن قدر مکتبی است که باقی دولت مکتبی است...
وفاق را به هم‌آن دلیل در این سال‌ها برای شما تعریف نمی‌کنند، که نفاق را هیچ گاه نمی‌شود تعریف کرد...
سلیطه‌های بی‌حجاب‌ را در قیامت اگر از گیس‌هاشان آویزان می‌کنند، مذهبی‌های صورتی مدافع آن‌ها را از زبان‌شان باید آویزان کرد...