رفتار آنها که نخبههای جامعه خوانده میشوند، در نمونهیی مانند هماین انتخابات، به ما نشان میدهد که از چه پشتوانهی حکومت شرعی و شریعت محمدی هماین تودههای مؤمنند و مشورت با ایشان، در چهارچوبی چون رأیگیری، رکن شرعی حکمرانی اسلامی است...
عادت سالیان ابطالطلبهای سکولار ایرانی، چه سکولارهای درنده و چه سکولارهای شرمنده، هماین افراطی و تندرو و مارق و خارج خواندن اسلامطلبهای مکتبی است...
نهجالبلاغه را که سر و ته خوانده باشی ذوالفقار را در دست امیرالمؤمنین نمیبینی، و به هماین راحتی اقامهی سخت شریعت را انکار میکنی...
گفتمان مبنائی اگر نداشته باشی نه برنامهی جامع نجاتت میدهد و نه کارنامهی میدانی...
جنبش فواحش و شورش هرزهها و خیزش لختیها نه تنها در انتخابات ریاست جمهور چهاردهم نامزد دارد که در پویش انتخاباتی رسانهی ملی هم کارشناس دارد...
غائلهی ژینا تمام شد، جنبش فواحش و شورش هرزهها و خیزش لختیها ادامه دارد؛ تنها از کف کوچه و آکادمی و کافه به ایوان انتخابات رسانهی ملی کش آمده است...
طرح زور تازهترین تکیهی کلام جنبش فواحش و شورش هرزهها و خیزش لختیها و پویش پتیاره و بلوای بیناموس است...
شهدای غائلهی ژینا به دست ناپاک جنبش فواحش و شورش هرزهها و خیزش لختیها و پویش پتیاره و بلوای بیناموس وارث حضرت یحیای نبیند؛ مانند ایشان از سر هوس روسپیهای اسمی خونشان بر زمین ریخت...
فرمود: شاورهم. این یعنی مردمیسازی سیاست و مشارکت تودههای مردم در مشورت به ولی امر مسلمین، خیلی پیش از جمهوریت متن اسلامیت نظام است...
مسجدستیزها به مکتبیها میگویند: درختکش؛ همآن سکولارهای ابطالطلب که طلبهها را کف خیابانهای شهر به قتل صبر میکشتند...
کسی که میگوید: به عرف باید پوشید، مدتها است از حجاب شرعی رد شده است. صریحتر از این نمیتوان اذعان کرد که برنامهی نامزد ابطالطلبهای سکولار ایرانی در انتخابات عرفیسازی و نه شرعیسازی است...