در طریبیل چه میکنیم؟ در طوفان الاقصی محور غرب از غزه به نقطهی الحاق رسید و محور شمال از لبنان منتظر بود که محور شرق از کرانهی باختری به نقطهی الحاق برود تا او هم به آن جا بیاید. کرانهی باختری اما توان دست دادن را نداشت. ما این جا آمدهییم برای توانمندسازی کرانهی باختری...
برای جنگیدن با دشمن به او نزدیک باید شد. حرکت به مرز عراق و اردن در طریبیل نزدیک شدن به دشمن صهیونی از محور دستنخوردهی شرق او است...
برای جنگیدن با دشمن باید محاصرهاش کرد. حرکت ایرانیها به صفر مرز عراق و اردن در طریبیل تنگ کردن این حلقهی محاصره به قدر نود فرسنگ، از عراق شیعی به عراق سنی است...
آنها که میوه را میبینند طریبیل را یک بیآبان برهوت میبینند؛ ما در طریبیل همرسی سه پهنهی عراق و حجاز و شام را تماشا میکنیم و چهارراه عراق و اردن و سوریه و عربستان را...
فرمان صریح حضرت رهبر مسلح کردن کرانهی باختری است؛ و تنها مسیر دسترسی به کرانهی باختری اردن است و طریبیل قرارگاه مقدم ما برای کار در اردن است...
مرز عراق و اردن در طریبیل چاشنی حساس خرج گود مرز اردن و فلسطین پشت کرانهی باختری و بیتالمقدس است...
فشار روی حرکت کتائب حزبالله برای باز کردن مسیر صدور نفت عراق به اردن در صفر مرز طریبیل بیشابیش است. شنیده شده است دولت تهدید به استعفا کرده است...
بلندگوهای مسجدهای اهل سنت منطقهی اعظمیه تکبیر میگویند و بلندگوی مسجد شیعهی منطقه را به تکبیر باز کردیم؛ وحدت حنجرههای امت بر حمایت از بیتالمقدس...
فردا صبح در خیابان بابالمراد کاظمیه تظاهرات ضد صهیونی است؛ به سید میگویم: به رفقای اهوازیت بگو برای فردا یکچند شعار آبدار بسازند تا از خجالت رأی ممتنع دولت عراق به قطعنامهی آتشبس در غزه در بیاییم...
حاج غدیر به سید ابوالقاسم گفت: من شما را جایی دیدهام. خندیدم: حاجی اینها تمام دیوارهای شیخنجار حلب را آباد کرده بودند با اسم یکانشان: انصارالله الاوفیاء. برگشتم به سید: افشانهی رنگ مجانی بود؟ یا چه...
در تاریکی مسجد دور هم نشستهییم و اخبار غزه و حملهی امشب به آن، قطرهچکانی میرسد. حاج غدیر حال ما را میداند و میزند به عملیات فتح خانطومان و محاصره شدن و مجروح شدنش. این طور میفهمم که یک مرد یا یک شهر میتواند تا لب مرگ برود و زنده برگردد...
موکب حضرت جعفر طیار نخستین موکب ایرانیها برای اردنیها است. پشت مرز طریبیل این موکب برای رانندههای سبک و سنگین معطل در صف خروج از عراق به اردن چای و قهوه دم میکند. به حاج غدیر گفتم: کمش آن است که شده برای یک بار با یک ایرانی همکلام میشوند و تبلیغات منفی را خنثا میکنیم...
آدمی که با تطبیع کشف حجاب کنار میآید دلیلی ندارد که با تطبیع غصب قدس کنار نیاید؛ مستضعف، مستضعف است؛ مستکبر، مستکبر است...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سپارش بیرق سرخ حضرت چاووش از موج اول حرکت طوفان بلاحدود به طرف صفر مرز ایران و عراق در خسروی به موج دوم حرکت به طرف صفر مرز عراق و اردن در طریبیل، در مسجد امام علی بن ابیطالب بغداد...
هنگامی که تشیع صهیونی داریم انتظار دارید منبری صهیونی و مداح صهیونی نداشته باشیم؟ داریم...
پروندهی طریبیل در مدرسهی وتر تکرار آموختهی پروندهی رأسالبیشه است؛ روی همآن زیرساخت: بیاده...
دیشب کف مسجد شیعهی محلهی راهبه خاتون اعظمیه در محاصرهی مسجدهای اهل سنت، حنجره و منارهمان با کسانی در حمایت از فلسطین و غزه همصدا بود که جای گلولهی برخیشان هنوز بر دیوارهای مسجد دیده میشود. مسجد اقصا در بیت اسلامی مانند بیادهی اربعین در بیت شیعی التیام هر زخمی است...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تا این جای کار تمرکز ما در بیاده بر سیاهرگهای موسم اربعین و منتها به کربلاء بوده است. گام بعد تمشیت سرخرگهایی است که از عصر اربعین کربلاء تا صبح معراج قدس میرود؛ شریانهای سرخ بیاده...
چالش درشت از سرخحصار طهران تا جادریهی بغداد تا ضاحیهی لبنان چه است؟ پریشیدن با سنت و تازه رسیدن به نهضت...
امی بودن امریکا یعنی این که جلوی دوربین هزارتا هزارتا سرباز مسلح در اسرائیل پیاده میکند. ملی بودن ایران یعنی این که برای رسیدن بسیجیهای پشت دوربین به عراق پنجتا پنجتا سهمیه معین میکند...
کار امی در نسبت با ملیت بشرط شیء نیست؛ این یعنی بشرط لا هم نیست؛ لا بشرط است. انکار ایرانیها در پهنای امت روی دیگر سکهی قلب ایرانیمال کردن این پهنه است...