eitaa logo
محمد مهدی فاطمی صدر
2.9هزار دنبال‌کننده
441 عکس
31 ویدیو
2 فایل
مدرسه‌ی شیعی وتر | روایت نهضت امت @mahdi_vvatr
مشاهده در ایتا
دانلود
حجاب بیرق اسلام است؛ بیرقی که اقامه‌ی آن مرز اسلام سرخ از اسلام صورتی را معین می‌کند...
اسلام سرخ، اسلام مؤمنانه است. اسلام صورتی، اسلام کافرانه است...
سرخ‌ترین عقل تاریخ در توصیف عقول صورتی فرموده است: کم من عقل أسیر تحت هوی أمیر...
ولایت ولی فقیه از فقاهتش می‌آید یا از فالوورهایش؟ این ریشه‌یی‌ترین چالش معرکه‌ی فل‌سفه‌ی سیاست در نیم‌قرن اخیر در ایران اسلامی میان مکتبی‌های متشرع و سکولارهای نهفته و شرمنده است...
به حماقت تقی اکبرنژاد کار ندارم که وسط‌ نسل‌کشی مردم فلسطین بلندگوی تشیع صهیونی شده است؛ به جهالت او کار دارم که منطق قرآن را ملی قلم‌داد می‌کند و ممشای امی ما را شماتت می‌کند...
مرز نهضت از بدعت یک تار مو است: حجت...
انسانیت ملی‌گراها پشت میله‌های مرزی گیر می‌کند...
معمم ملی‌گرا مروت ندارد...
برای دوختن شرعیت فقهی به اکثریت نسبی بیانی از حضرت روح‌الله نقل می‌شود که ملاک خواست اکثریت مسلمین است. به پای خود شلیک می‌کنند. این یعنی بساط رأی ریختن و رأی گرفتن نامسلمان‌ها در انتخابات در ایران اسلامی باید جمع شود و نیز قلم‌روی عملیات انتخابات به همه‌ی مسلمین عالم بسط یابد...
آن که اجبار در اقامه‌ی حجاب را انکار می‌کند، قانون بودن آن را منکر است و این تا انکار حکم شرعی حجاب پیش می‌روند. این یعنی تمام کسانی که حجاب را به یک سبک فرهنگی فرو می‌کاهند بر لبه‌ی کفر ایستاده‌اند...
فقه و حقوق؛ کم‌تر ترکیبی این حجم از التقاط را در خود دارد...
دموکراسی امتداد ایده‌ی تغلب است؛ تغلب سرد، هر چند در پس‌آی استقرار گرم هم می‌شود‌..
تبدیل مکتب حاج قاسم به مذهب حاج قاسم آخرین تلاش نوخلفی‌های ناسره در محیط معرفتی تشیع است...
در شریعت هم شفافیت دارید یا شفافیت‌تان هم مانند عدالت و رجعت‌تان عرفی است؟ یا چه...
ارکان کفرآلود میله‌گرایی چه است؟ کفر به امامت، کفر به امت، کفر به هجرت، کفر به بیعت، کفر به رجعت...
ما شیعه‌ی بیعت عقبه و غدیریم. ما شیعه‌ی پی‌مان وستفالیا نیستیم...
امت را بیعت با امام می‌سازد. امت اتحاد ملت‌های مرزایستا نیست...
شفافیت؟ موضع شفاف شما در باره‌ی اقامه‌ی سخت شریعت چه است؟ از اقامه‌ی حجاب بگویید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پویش رأی حلال؛ بهارستان شریعت‌مدار. دوازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورا؛ اسفند ۱۴۰۲...
عرفی بودن سامانه‌ی شفافیت اکنونی هم‌این است که نشان نمی‌دهد که هر نماینده‌ به چند قانون خلاف شرع رأی مثبت داده است و در مخالفت با شورای نگه‌بان بر چند مصوبه‌ی خلاف شرع پای فشرده است؛ و این نقص شرعی گویا برای مدعیان شفافیت چندان اهمیت ندارد...
کسی که از خر شدن حزب‌الله می‌گوید یا از ترکیب موهن خرحزب‌اللهی استفاده می‌کند نباید از چپول خطاب شدن گله‌یی داشته باشد یا از این که چپ‌ کرده می‌دانیمش...
فرمود: با کودک باید کودکی کرد. این مبنای جریانی در طلبه‌های ممحض در تبلیغ با کودک است که به کودک‌کار شناخته می‌شوند. توفیق در تبلیغ رفقای کودک‌کار‌ این روزها آن قدر بوده که سکولارهای شرمنده و درنده‌ی ایرانی را بر آشفته و نگران شأن شریعت و فقاهت شده‌اند؛ قورباغه‌های ابوعطاخوان...
مذهبی‌های صورتی و آخوندهای پروانه‌یی با کافر و فاجر چای‌شیرین خودشیرین استند؛ به مؤمن و متشرع که می‌رسند قهوه‌ی قجری زهرمار می‌شوند؛ اشداء علی الکفار رحماء بینهم سر و ته...
پس از طریقت و مصلحت و معیشت تازه‌ترین کمربندی دور زدن شریعت در بیان آخوندهای پروانه‌یی و پامنبری‌های صورتی‌شان اولویت است؛ صریح می‌گویند: اقامه‌ی شریعت محمدی و حجاب شرعی اولویت نیست...
آخوندهای پروانه‌یی هنوز درس‌شان به این نرسیده است که آن چه در اقامه‌ی شریعت پیش‌آمد می‌کند تزاحم شرعی است و نه اولویت عرفی. اولویت یک ماهیت شرعی نیست...