eitaa logo
محمد مهدی فاطمی صدر
2.7هزار دنبال‌کننده
403 عکس
30 ویدیو
2 فایل
مدرسه‌ی شیعی وتر | روایت نهضت امت @mahdi_vvatr
مشاهده در ایتا
دانلود
آن که خود را کارگزار جهادی نظام می‌خواند و نه اجتهاد شرعی دارد و نه برای شریعت مجاهدت می‌کند، ما را گیر آورده است...
اجتهاد نام‌زدهای انتخابات را می‌دانیم که در کدام سطح است؟ می‌ماند جهادشان؛ که با مجاهدت در اقامه‌ی نرم تا سخت شریعت محمدی و حجاب شرعی احراز می‌شود...
جنبش فواحش و شورش هرزه‌ها و خیزش لختی‌ها و پویش پت‌یاره و بلوای بی‌ناموس در کدام سویه‌ی تاریخ ایستاده‌اند؟ زن لوط، هند جگرخوار، طاهره‌‌ی قرة‌العین، پری بلنده، مصی موفرفری...
خط استحسان در سپاه پاس‌داران انقلاب اسلامی سال‌ها است که خط تولید پاس‌دار پراگماتیست در جمهوری اسلامی شده است...
آخوند عرفی و پاس‌دار پراگماتیست سر و ته یک کرباسند؛ بافتار صورتی اصالت قدرت...
آخوند عرفی از آخوند درباری خطرناک‌تر است...
عرف جدای آن که در زمان متغیر است در مکان هم متغیر است تا برسیم به یکان. آن که می‌گوید: پوشش یک امر عرفی است، دیوارهای معنایی حجاب شرعی را روی شن‌های روان بالا می‌آورد...
برهه‌ی انتخابات فرصت بی‌نظیری است تا بدانیم برای مدعیان مسلمان برنامه داشتن و کارنامه داشتن رأی عرفی اصالت دارد یا وحی قدسی؟ نمونه‌ی اقامه‌ی نرم تا سخت حجاب را از ایشان بپرسید...
شبکه‌های سازمان جام‌جم تا این جای کار جای چهارچوب‌بندی عملیات انتخابات به عنوان پیش‌ران اقامه‌ی شرعی حجاب، کمابیش در هیأت امتداد رسانه‌یی جنبش فواحش و شورش هرزه‌ها و خیزش لختی به میدان آمده است...
نام‌زدهای مدعی برنامه در انتخابات باید توضیح دهند که برنامه‌شان برای اقامه‌ی نرم تا سخت شریعت محمدی و حجاب شرعی چه بوده است؟ نام‌زدهای مدعی کارنامه در انتخابات باید توضیح دهند که کارنامه‌شان در اقامه‌ی نرم تا سخت شریعت محمدی و حجاب شرعی چه بوده است...
عادت جنبش فواحش آن است که به شریعت‌مدارها می‌گوید: داعش...
دیوانه عنوان دقیقی نیست؛ آن که دانسته و عامدانه حجاب شرعی را امری عرفی می‌خواند و اقامه‌ی حجاب را سیاهی و اشتباه و ظلم می‌نامد را به مراتب فاسق تا فاجر و کافر تا جاحد خطاب باید کرد....
مؤمن عرفی با عرف دین‌داری می‌کند و‌ نه با وحی...
اصلح افقه است. انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری نام‌زد فقه‌ستیز دارد و نام‌زد فقه‌خوانده دارد اما نام‌زد فقیه ندارد...
اصلح مجتهد مجاهد است؛ مانند آن سال‌ها که سید علی حسینی خامنه‌یی نام‌زد انتخابات ریاست جمهوری بود؛ این اگر نباشد باید به صالح رأی مشروط داد؛ به شرط شریعت...
فرقه‌یی رأی دادن، مدار داوریش در انتخابات یک فرد است؛ هر چه آن خس‌رو کند، شیرین بود. مدرسه‌یی رأی دادن، مدار داوریش در انتخابات یک فکر است؛ نحن ابناء الدلیل...
ألذین حملوا التوراة، ثم لم یحملوها؛ نهج‌البلاغه سر نیزه کردن عدالت‌طلب‌های عرفی و به جنگ شریعت محمدی آمدن‌شان، حکایت هم‌این تمثیل تورا در قرآن است...
کف انتخابات رأی صورتی نخواهیم داد؛ یا رأی سرخ خواهیم داد و یا رأی سپید...
آن که اقامه‌ی سخت شریعت را انکار می‌کند سکولار است؛ سکولار درنده اگر نه سکولار شرمنده، اگر نه سکولار نهفته. تفاوتی هم نمی‌کند که نام خود را عدالت‌طلب نهاده باشد یا عمل‌گرا، اصول‌گرا یا نواصول‌گرا، اصلاح‌طلب یا توسعه‌گرا، و در هر حال مکتبی نیست...
مسأله‌ی ما در انتخابات پیش از معیشت یا مشارکت، شریعت است...
درستش آن است که نام‌زدهای انتخابات مصاحبه‌ی زنده‌ی فقهی با شورای نگه‌بان پس بدهند، تا هر ناکارشناسی به خود جسارت فتوای سد من یک غاز دادن در باره‌ی احکام شریعت محمدی را ندهد و در باره‌ی نسبت عرف و وحی و اقامه‌ی نرم و سخت شرع دری‌وری و رطب و یابس نگوید...
‏در میانه‌ی دعوای عدالت‌طلب‌ها و عمل‌گراها، شریعت‌مدار باش...
شورای نگه‌بان اگر نگه‌بان شریعت باشد، نامزد‌های شریعت‌ستیز را در هم‌این میانه‌ی تبلیغات انتخابات باید رد صلاحیت کند...
پس از یک‌دو دهه توقع زیادی نیست که از شما در باره‌ی اقامه‌ی نرم تا سخت شریعت محمدی و حجاب شرعی برنامه و کارنامه طلب کنیم، و سکوت و لکنت تحویل نگیریم...
رأی سپید پاسخ منطقی متشرعین به سکوت برنامه و کارنامه‌ی شما در باره‌ی اقامه‌ی نرم تا سخت شریعت محمدی و حجاب شرعی است...