eitaa logo
محمد مهدی فاطمی صدر
2.7هزار دنبال‌کننده
394 عکس
30 ویدیو
2 فایل
روایت، نهضت، امت | مدرسه‌ی وتر @mahdi_vvatr
مشاهده در ایتا
دانلود
دش‌واره‌ی درشت پویش انتخاباتی ابطال‌طلب‌های سکولار ایرانی هم‌این است که چه طور با قرآن خواندن رأی قرآن‌ستیزها و قرآن‌سوزها را جلب کند...
مناظره برای سنجش عقل نام‌زدهای انتخابات است. رسانه‌ی ملی ترجیح می‌دهد با این میزگردها که نامش را مناظره نهاده است به سنجش علم نام‌زدها بسنده کند...
فائده‌ی کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به دور دوم هم‌این است که تابوی مناظره‌ی دوبه‌دوی نام‌زدها در سازمان جام‌جم و شبکه‌های آن شکسته می‌شود...
آخوند پروانه‌یی رحماء علی الکفار است...
هن‌گامی که فقیهی در صف نام‌زدهای انتخابات وجود ندارد، ناگزیر به آن که فقه‌خوانده‌تر و فقه‌مدارتر است رأی مشورتی باید داد...
آن که اقامه‌ی سخت شریعت را انکار می‌کند فاقد فقاهت است، حتا اگر هفت ذرع دستار بر سرش سنگینی کند...
دموکراسی اسلامی هم‌این ناسازگاره‌یی است که می‌بینیم: با قرآن خواندن پی رأی جمع کردن از قرآن‌سوزها آمده‌اند...
دوتایی برنامه|کارنامه هم‌آن قدر سرکاری است که دوتایی اصول‌گرا|اصلاح‌طلب. دوتایی انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری دوقطبی اقامه|اباحه است...
عید غدیر روز عزای عمومی سکولارهای شرمنده و درنده است...
پرونده‌ی اهل سنت سال‌ها است که در اختیار نهاد امنیت است؛ این است که پای انتخابات با قول و قرار قدرت کار جمع می‌شود. آن نام‌زد که از شورای امنیت آمده است اما شاید تنها نام‌زد است که اهل سنت را در هیأت هویت می‌فهمد و کاش نخبه‌های اهل سنت از بازی امنیت/قدرت به هویت/شریعت بیایند...
مشارکت عموم اهل سنت در انتخابات سال‌ها است که به اسلوب قبیله‌یی تمشیت می‌شود. چند نخبه امتیازهای تپل می‌گیرند و توده‌ها را پای صندوق می‌فرستند و مشکل حل نمی‌شود تا بساط باج‌گیری بر جا بماند. تفاوت آن نام‌زد جان‌باز، تا آن جا که طرف مشورت‌شان بوده‌ام آن است که اهل باج دادن نیست...
انتخابات بازه‌ی واسپاری دست‌آوردهای انقلاب به جمهوری است، رسوب نهضت در سنت، روایت اکثریت شدن روایت اقلیت. هم‌این است که جدای نام‌زدهایی که دش‌من شاد می‌کنند و آن‌ها که سیاه‌نمایی می‌کنند، کار آن دسته‌ که رأی‌آور نیستند اما افق‌گشایی می‌کنند و گفتارسازی می‌کنند را پاس باید داشت...
درست مانند طشت غدیر، ما اگر صندوق انتخابات را نداشتیم، پس از برپایی حکومت اسلامی باید آن را برای وساطت در بیعت و مشورت اختراع می‌کردیم...
در فقره‌ی اقامه‌ی سخت حجاب شرعی کسی از نام‌زدهای انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری گفتار ندارد؛ یک‌چند نفر هم که صورتی می‌زنند حتا گفت‌مان ندارند. پادگفت‌مان یک‌چند نفر و گفتارشان هم نه اقامه‌ی حجاب شرعی که اباحه‌ی عرفی است...
در فقره‌ی مجلس خبره‌گان ره‌بری برخی تأیید صلاحیت‌های شورای نگه‌بان گاه تفاوت شهید معرکه و شهید بن‌یاد شهید را به یاد آدم می‌آورد. این یعنی هن‌گامی که از فقیه صحبت می‌کنیم مرادمان فقیه معرکه است...
فقیه معرکه...
دولت آینده آکنده از یک جهان چالش میان ایده‌های عدالت‌طلب‌ها و شریعت‌مدارهایی است که این روزها دوشادوش هم برای برپایی آن تلاش می‌کنند...
تلاش جنبش فواحش در ایران اکنون آن است تا به دولت فواحش مبدل شود، با آماج اندماج در تمدن فواحش؛ هم‌آن جهانی‌سازی مدرن...
مصحف را که سر و ته خوانده باشی برای مؤمنین ایرانی می‌غری و با کافران حربی می‌لاسی...
از این که سرود رسمی جنبش فواحش در پویش انتخاباتی ابطال‌طلب‌های سکولار ایرانی شنیده می‌شود تعجب می‌کنید؟ تعجب نمی‌کنید اگر بدانید سال‌ها پیش سرود رسمی چریک‌های فدائی را آن سال که فتنه‌ی تقلب را ساختند می‌خواندند...
پویش انتخاباتی ابطال‌طلب‌های سکولار ایرانی این بار نیز بسته‌ی کاملی از نکبت است؛ امتداد مرکب فتنه‌ی تقلب تا غائله‌ی ژینا...
امنیت؟ امنیت شما را نظام قدرت تعریف می‌کند یا نظام شریعت؟ به زبان ساده‌تر: نقض شریعت آیا برای شما هم‌آن نقض امنیت است یا تنها نقض نظام قدرت را نقض امنیت می‌دانید؟ یا چه...
این نام‌زدهای شورشی که از حکومت شرعی تا حجاب شرعی بر همه چیز شوریده‌اند، جای تضمین گرفتن از آن‌ها که پوششی خطاب‌شان می‌کنند خود باید تضمین بدهند که مانند پیشینیان خود از فتنه‌ی تقلب تا غائله‌ی ژینا سر به شورش و شهرآشوبی نگزارند...
دو سال پیش با جنبش فواحش و شورش هرزه‌ها و خیزش لختی‌ها کف اغتشاشات باید می‌جنگیدیم و اکنون کف انتخابات...
اکثریت|اقلیت نه شرعیت می‌آورد و نه ولایت می‌آورد و نه مبنای مشورت است. مدار کار در مردم‌سالاری دینی حضور الحاضر است...