مبارزه با بدعتهای جفت و طاق ورزش حرفهیی بانوان در این روزها، کاری از سنخ مبارزه با بدعت تراویح خواندن در صدر اسلام است...
۱۸ مرداد ۱۴۰۳
فرو کاستن استکبار به امپریالیسم شاید راهی برای همشانه شدن با چپها در مبارزهی جهانی باشد، اما مستکبرین محلی محکوم در حکومت اسلامی را از دستور استکبارستیزی مسلمانها خارج میکند؛ نابینایی از این واقعیت که چپهای فرهنگی مانند راستهای اقتصادی خود خود طاغوتند...
۱۸ مرداد ۱۴۰۳
قرار بر وحدت منهای دعوت با چپهای جهانی اگر باشد دیر یا زود حضور پرچم رنگینکمانی آنها در دستهی محرم و بیادهی صفر را باید پذیرفت، با هماین توهم ستیز با امپریالیسم...
۱۸ مرداد ۱۴۰۳
لگد پراندنمان برابر نامحرم را به حضرت موعود تقدیم میکنیم یا گردنآویزی که از رقابتهای یونانیمآب دشت کردهییم که بدایت تا نهایتش هتک انبیای الاهی بوده است؟ یا چه...
۱۸ مرداد ۱۴۰۳
این طبیعی است که قاعدین ایستا، مجاهدین پویا را تندرو بخوانند؛ این طبیعی است که مذهبیهای صورتی، مذهبهای سرخ را تندرنگ بخوانند...
۱۸ مرداد ۱۴۰۳
۱۸ مرداد ۱۴۰۳
شریانهای بیادهی اربعین همآن قدر که چهارچوب مغتنمی برای خاطره نوشتن و مستند ساختن است، مسیر رامی برای داستان نوشتن و سینمایی ساختن نیست. سریز روزانهی هزاران فرسنگ حقیقت راهی به آبچاله ساختن با توهمات داستانی و سینمایی نمیدهد...
۱۸ مرداد ۱۴۰۳
اسلام را میتوان صورتی خواند. خوانش صورتی انتظار هم این است منتظر ظهور حضرت موعودیم تا بتوانیم میزبان المپیک کفار حربی بشویم...
۱۸ مرداد ۱۴۰۳
۱۸ مرداد ۱۴۰۳
نهجالبلاغه سر نیزه کردن هماین است که میبینیم: نورانی کردن جامعهی اسلامی با اقامهی سخت حجاب شرعی را سیاهی میخوانند...
۱۸ مرداد ۱۴۰۳
آن کارگزار جمهوری اسلامی که اقامهی سخت شریعت محمدی را مداخله به نفع تاریکی میخواند نقشهی راه مشخصی دارد: بسط جنبش فواحش به دولت فواحش...
۱۸ مرداد ۱۴۰۳
دولت چهاردهم دولت التقاط است؛ نؤمن ببعض و نکفر ببعض. دولت چرک صورتی...
۱۸ مرداد ۱۴۰۳