eitaa logo
محمد مهدی فاطمی صدر
2.9هزار دنبال‌کننده
430 عکس
31 ویدیو
2 فایل
مدرسه‌ی شیعی وتر | روایت نهضت امت @mahdi_vvatr
مشاهده در ایتا
دانلود
ایران برای اسلام‌شهری‌ها ام‌القرای عالم است. ایران برای ایران‌شهری‌ها یک گربه‌ی نشسته است...
توبه‌ی مرتد مرگ است...
انقلاب‌ستیزی در دولت التقاط قباحت ندارد...
نتیجه‌ی نهج‌البلاغه سر نیزه کردن هم‌این دولت نفاق است که می‌بینیم...
مصداق زنده‌ی نفوذ هم‌این کارگزاری کسانی در جمهوری اسلامی است که از بن دندان کافر به انقلاب اسلامیند...
کافران و فاجران به مؤمنان می‌گویند: طالبان...
کسی که شریعت‌مدار است نیازی ندارد که خود را اصول‌گرا یا اصلاح‌طلب بخواند، و حتا عدالت‌خواه...
کسی که در مشترک لفظی نظام، نظام را نظام قدرت می‌داند، نظام شریعت را چیزی بیش از نردبان نمی‌داند...
رویه‌ی ترجیح سنی سکولار را در دولت‌های پیش از این به چشم دیده‌ییم. بینه‌ی دولت چهاردهم به نظر ترجیح شیعه‌ی سکولار است...
تکلیف سلبی نخست انقلاب اسلامی، زدایش رگه‌های جاهلیت جا خوش کرده در بدنه‌ی جمهوری اسلامی است...
دولت التقاط از بن دندان ضد انقلاب است...
دولت نفاق، دولت نفوذ...
نطفه‌ی دولت التقاط در رحم ناپاک جنبش فواحش بسته شده است...
نقشه‌ی راه سکولارهای ایرانی به پستو فرستادن مکتبی‌ها و مکتب‌شان است. نقشه‌ی راه مکتبی‌های ایرانی؟ به گتو فرستادن سکولارها و سکولاریسم...
ادراک رایان...
وزارت اطلاعات هم‌آن قدر مکتبی است که وزارت فرهنگ مکتبی است، و هم‌آن قدر سکولار است که وزارت به‌داشت سکولار است؛ خط اجتهاد و خط استحسان در این وزارت و آن سازمان در هم تنیده‌اند...
🚩 لبیک‌یاامام 🔰 گردهمایی «شکراًللحسین(ع)، بیعة‌ًللمهدی(عج)» 🔸 آیین قدرشناسی از خادمان اربعین 🗓 |۵شنبه|۸ربیع‌الاول|۲۲شهریور۱۴۰۳|روزشهادت امام‌حسن‌عسکری(ع)| 📌 |قم|مسجدمقدس‌جمکران| 💠 ستادمرکزی‌اربعین 💠 مسجدمقدس‌جمکران ✅ @jamkaran_ir 💠 جامعه‌فعالان‌مردمی‌اربعین ✅ @jarbaein
آخوند پروانه‌‌یی اهل شدت نیست؛ شدت را حتا از مقام نبوت و عصمت هم نمی‌پذیرد...
پا پس کشیدن حلقه‌ی حاکمیت از جنگ احزاب حجاب، این معرکه را به صحنه‌ی احیای حلقه‌های میانی واقعی امت مبدل کرده است...
بیعت با امام گاه با طشت هم بوده است؛ بیعت با امام هیچ گاه با ساز نبوده است...
واسپاری مراتب سخت نهی از منکر به حلقه‌ی حاکمیت برای وحدت رویه در اعمال آن است؛ نه این که حلقه‌ی حاکمیت آن را از دست حلقه‌های میانی بگیرد و در گنجه‌ی مصلحت بگزارد...
تا هن‌گامی که نظام قضائی جمهوری بر اساس بنیان‌های حقوق عرفی و نه فقه شرعی کار می‌کند انتظار اقامه‌ی تام احکام الاهی در آن کمابیش گزافه است...
مهدویت یک نقطه‌ی امید نیست، یک مسیر مجاهدت است...
‏هر شیعه‌ی راست‌کیش رافضی و برائتی است؛ رافضی و برائتی خواندن جوراب‌قرمزهای شتام جفای به این واژه‌ها است...
موهن‌ترین بخش این مراسم لغو و هزل و هجو عمرکشون نامیدن آن به نام نامی اسوه‌ی حیا و عفت و ادب است...