حس خوب چیه بنظرتون؟
بنظر من حس خوب یعنی آیدلت تو کشور خودت و کشور های دیگه روز به روز داره پیشرفت میکنه🫠✨
هرروز داره خانوادمون زیادتر میشه؛این یعنی قدرت حامیم و فندوم حامیم🫠💙✨
حامیمِ مظلوم که ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲براب اولین بار اومد رو استیج ایران امسال ۲۱اردیبهشت میخواد برای دومین بار کنسرت خارج از کشور رو بزاره🥹
🤍🪽ᕼᗩᘻᓰᘻ🤍🪽
ببخشید بچه ها نتم تموم شده نمی تونم فعالیت کنم 🥀
من این همه فعالیت میکنم هنوز ۳۶ تایی هستیم🥀🥀🥀💔💔
سلام بچه ها ببخشید یه چند روزی فعالیت نداریم گوشیم سوخته و من الان دارم با به گوشی دیگه پیام میدم
آندیا