eitaa logo
جریان انحرافی.
1.3هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
1.4هزار ویدیو
80 فایل
«کانال جریان انحرافی» با هدف بیان پشت پرده ها و اتفاقات مربوط به فرقه های انحرافی راه اندازی شده است. سعی ما بر این است که اخبار و تحلیل های ناب فرقه ای را به شما تقدیم کنیم. ارتباط باادمین و ثبت نظرات: @Hkh121400
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حالا نوبت قیام پسره پدرش علی ع درخیبرکندحالانوبت قیام پسره @feragheenherafi
فرق از عقلانیت 🔸 فرقه ها؛ مسیری برای دوری از عقلانیت! ▫️فرقه ها، شیادانی که با نام معنویت و ماوراء، به دنبال سوء استفاده از داشته‌ها افراد ناآگاه هستند. راه‌های انحرافی و اموری از این دست امروزه در جامعه ما حیاتی دوباره یافته‌اند، جدا از زمینه‌های سنتی که جامعه ایرانی همواره بر اینگونه جریان‌ها و خرده جریان‌ها داشته است، زندگی مدرن و نیز طراحی شوم و شیطنت‌آمیز دشمنان در عرصه جنگ نرم نیز از دلایلی است که سبب شده است این امر اتفاق بیفتد. ▫️قرآن و هادیان راستین و عالمان ربانی دین همواره انسان‌ها را از تبعیت کورکورانه برحذر داشته و انسان‌ها را به عقلانیت و سلوک بر مدار دانایی و بینش فرا خوانده‌اند. نقش تعالیم اسلامی در رشد و گسترش جریان‌های معرفتی، فکری و عقلانی در تاریخ اسلامی امری روشن است. قرآن راه هدایت خود را راهی روشن و مبتنی بر برهان و آگاهی و تدبر عنوان می‌کند. ▫️با این حال فرقه ها و راه‌های انحرافی با فرار از مسیر معقول و مستدل، افراد را با شگردهای گوناگون از عقلانیت به دور برده و به جای استدلال و برهان برای پیروی از خود، مسیرهای دیگری را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهند. ▫️این مسیرها که باید از آن‌ها به شگرد و دام فرق و افراد منحرف برای جذب مخاطبان خود نام برد اگرچه گوناگون هستند، اما در این ویژگی مشترکند که عقلانیت و آگاهی فرد را به حاشیه برده و با اغواگری خود را در ذهن آنان مقبول و موثر نشان می‌دهند. @feragheenherafi
⁉️ آیا یوگا یک ورزش است؟! @feragheenherafi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
*‼️ رپر امریکایی برای عملیات وعده صادق ایران میخواند، خیلی جالب و زیباست.* @feragheenherafi
تفاوت شکر با قانون جذب! 🔸قانون جذب می‌گوید که فکر کردن به خوشی‌ها و نعمت‌ها باعث می‌شود خوشی‌های بیشتری به سمت انسان جذب شود. حال سؤال این است که چنین گفته‌ای همان شکر در اسلام نیست؟ آیا آیه «لئن شکرتم لازیدنّکم» (اگر خدا را شکر کنید خدا هم بر نعمت خود می‌افزاید) نیز همین را می‌گوید یا این‌که آیه فوق مطلب دیگری را می‌گوید که از قانون جذب بیگانه است؟ @feragheenherafi
معنای شکر در اسلام شکر در متون اسلامی دو شکل دارد. اول شکر لفظی، دوم شکر عملی. مراد از شکر لفظی بر زبان آوردن الفاظی مانند شکرا لله و حمدا لله است. مراد از شکر عملی، به کار گرفتن نعمت‌های الهی در جهتی است که خداوند معین نموده است. جالب‌توجه این‌که در روایات شیعی، حقیقتِ شکر همان شکر عملی بیان شده نه شکر لفظی. شکر در اسلام با دو مشخصه قرین است که هیچ کدام در قانون جذب مورد قبول و تأکید نیست. اول این‌که بنا بر نگرش اسلامی، انسان از آن حیث که مخلوق خداست و همه هستی خود را از آفریننده خویش گرفته است مدیون محسوب می‌شود، یعنی خود را به خالق خویش بدهکار می‌داند؛ به همین جهت درصدد است دِین خود را با شکر جبران نماید. انسان مسلمان می‌داند اگر چه تشکر از خداوند نمی‌تواند باعث ادای دِین گردد؛ اما نشان از این دارد که فرد مسلمان دائماً متوجه نقص و کمبود وجودی خویش است و در صدد بیان این فقر وجودی است. در قانون جذب نه شکر لفظی و نه شکر عملی هیچ‌کدام وجود ندارد. شکر لفظی اگر هست به معنای تکرار خاطرات خوش و یادآوریِ کامیابی‌هاست، نه تشکر از آفریننده هستی. شکر عملی هم در کار نیست؛ چرا که در قانون جذب مأموریتی الهی برای انسان‌ها تصویر نمی‌شود تا بر اساس آن، مطالبه خدا از انسان معلوم گردد. شکر عملی در لسان دین به معنای به کارگیری قوای جسمی و روحی انسان برای پرورشِ انسان الهی است. چنین انسانی تمامی استعدادهایش در خدمت تعالی معنوی او قرار گرفته و فضایل اخلاقی در او جمع شده و از رذایل اخلاقی پاک گردیده است این در حالی است که در قانون جذب انسان به هیچ جایگاهی بدهکار نیست و خویش را تنها ذی‌حق و طلبکار می‌بیند. انسان موفق در جغرافیای جذب کسی است که مطالبه‌گر بزرگی باشد و کائنات را در جهت کامروایی خود به کار گرفته و حوزه فرمانروایی خود را گسترش دهد. قانون جذب چون بر نگاه اومانیستی مبتنی است و در آن انسان‌محوری مطرح است نه خدامحوری؛ از این رو انسان در این بینش هر چه طلبکارانه‌تر با کائنات مواجه شود بیشتر می‌تواند کامیاب و سعادت‌جو باشد. اساساً ادای دین در فرهنگ جذب بی‌معناست و آن‌چه بر سر زبان‌هاست فرمان دادن به کائنات، دستور راندن و فزون خواهی است. ویژگی دوم این است که در لسان آیات و روایات، شکر متعلَّق دارد یعنی با نقطه‌ای پیوند خورده که بدون در نظر گرفتن آن طرف و نسبت، شکر بی‌معناست. مراد از متعلَّ شکر، ذات خداوند است. به این معنا که شکر باید به این ذات تعلق گیرد تا اطلاق شکر بر این عمل صحیح باشد. بر این مبنا هرگونه ادای دینی، شکر قلمداد نشده و فضیلت به حساب نمی‌آید. این ویژگی هم در قانون جذب، نه تنها مطابق با بینش دینی مطرح نشده بلکه به صورت عکس آمده است؛ یعنی متعلَّق شکر نه تنها خداوند نیست که خود انسان است؛ آن‌هم انسان با محوریت گرایش‌های مادی، نه گرایش‌های ملکوتی و الاهی. با این توضیح که شکر در ادبیات جذب به معنای اظهار رضایت از پدیده‌هایی است که در خدمت سرخوشی آدمی واقع شده است. بنا بر قانون جذب، هر موجودی که بتواند خود را در مسیر فزون‌طلبی آدمی قرار دهد، چون دین خود را به آدمی ادا نموده است انسان باید رضایت‌مندی خود را به آن اعلام نموده و منتظر خوشی‌های بعدی بماند. شکر در اسلام با دو مشخصه قرین است که هیچ کدام در قانون جذب مورد قبول و تأکید نیست. اول این‌که بنا بر نگرش اسلامی، انسان از آن حیث که مخلوق خداست و همه هستی خود را از آفریننده خویش گرفته است مدیون محسوب می‌شود، یعنی خود را به خالق خویش بدهکار می‌داند؛ به همین جهت درصدد است دِین خود را با شکر جبران نماید. انسان مسلمان می‌داند اگرچه تشکر از خداوند نمی‌تواند باعث ادای دِین گردد؛ اما نشان از این دارد که فرد مسلمان دائماً متوجه نقص و کمبود وجودی خویش است و در صدد بیان این فقر وجودی است. این ابراز رضایت در فرهنگ جذب شکر نام دارد. در نتیجه در قانون جذب، متعلق شکر در حقیقت امیال و هوس‌های آدمی است، چرا که در واقع، معیار فعل اخلاقی، رضایتِ انسان بوده که محقق شده و تشکر در حقیقت، تبلورِ خودخدایی انسان است که بعد از وصول به مطلوب محقق شده است. با همین نگاه است که چهره شاخص جذب یعنی راندا برن، در کتابش دو صفحه درباره شکر توضیح داده، اما هیچ اشاره‌ای به ذات خداوند و اظهار خشوع در برابر ذات کبریایی‌اش ننموده است. نتیجه گیری در قانون جذب نه شکر لفظی و نه شکر عملی هیچ‌کدام وجود ندارد. شکر لفظی اگر هست به معنای تکرار خاطرات خوش و یادآوریِ کامیابی‌هاست، نه تشکر از آفریننده هستی. شکر عملی هم در کار نیست؛ چرا که در قانون جذب مأموریتی الهی برای انسان‌ها تصویر نمی‌شود تا بر اساس آن، مطالبه خدا از انسان معلوم گردد. شکر عملی در لسان دین به معنای به کارگیری قوای جسمی و روحی انسان برای پرورشِ انسان الهی است.
چنین انسانی تمامی استعدادهایش در خدمت تعالی معنوی او قرار گرفته و فضایل اخلاقی در او جمع شده و از رذایل اخلاقی پاک گردیده است. @feragheenherafi
یوگا به گفته‌ی معلمان یوگا راهی است برای ارتباط با نیروهایی شعورمند که در طبیعت حضور دارند و یوگی را در انجام کارهای خارق‌العاده، قدرتمند می‌سازند. 🔰اما نظر به واقعیت پنهانی آن و آمیختگی با سحر و پرستش اله‌گان شیطان‌گونه در پی واژگونی ارزش‌های انسانی است و مصداق آیه شریفه «وَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللّهِ آلِهَةً لِیکونُوا لَهُمْ عِزًّا• کلاّ سَیکفُرُونَ بِعِبادَتِهِمْ وَ یکونُونَ عَلَیهِمْ ضِدًّا• اَلَمْ‌تر اَنّا اَرْسَلْنَا الشَّیاطینَ عَلَی الْکافِرینَ تَؤُزُّهُمْ اَزًّا» غیر از خدا الاهه‌ها و خدایانی را برگزیدند تا موجب عزت‌شان باشد؛ هرگز، به‌زودی آن خدایان پنداریعبادت آنها را انکار خواهند کرد و ضد آنها خواهند بود. آیا نمی‌بینی که شیاطین را بر کافران فرستادیم تا آنها را به‌سوی بدبختی برانگیزند و دگرگون کنند. به نقل از ویکی فقه @feragheenherafi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یوگا ورزشه یا طریقت عملی عرفان هندوها! ✍🏻 اونایی که می‌گن یوگا ورزشه، خود یوگی‌های هندو چنین عقیده‌ای ندارند. اگه بهشون بگی من با ورزش یوگا به لاغری رسیدم؛ پوستم زیبا شده، کمردردم خوب شده، فکر می‌کنند داری مسخرشون می‌کنی! 🔻 استاد حسین عرب @feragheenherafi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سومین مرحلهٔ یوگا (آسانا) و پشت پردهٔ معانی و مفاهیم آن 🎙 استاد حسین عرب @feragheenherafi
4_6043854597129245829.mp3
12.67M
🔘 چکیده تحولات آخرالزمانی بر اساس کتاب 💠 به روایت حجت‌الاسلام امینی‌خواه کدهای زیادی درونش هست؛ @feragheenherafi
نفوذی های اطراف ما 🔴 نمونه‌ای از هزاران یهودی مخفی ایرانی! 👁‍🗨«حسن جلالی عزیزیان» نویسنده‌ای است که در حوزه‌های مختلف اجتماعی، تاریخی، دفاع مقدس، مذهبی، سیاسی و… آثاری از خود به‌جای گذاشته است!! ▪️اجازه دهید فقط عناوین برخی از کتب و مقالات ایشان را با هم مرور کنیم: 1. قصه‌های نماز 2. تاریخ آبادان در روزگار اسلامی 3. یاس زخمی 4. زندگی‌نامه‌ی سیاسی شهید هاشمی‌نژاد 5. یک کهکشان کبوتر: ستاد اولین یادواره شهدای شهر دالکی و حومه 6. واقعه حره 7. فرزندان چهارده و دو حکایت از زیارت عاشقان مهدی (ع) 15. دائرة‌المعارف اندیمشک 16. مرثیه‌ی عاشورا 17. عشق واقعی (پیرامون امام عصر (عج)) 18. ضیافت عشق: داستان زندگی و شهادت طفلان مسلم و … 🔸بله تنوع موضوعات قدری عجیب است اما عجیب‌تر این‌که نام‌برده به یک‌باره به سوئد می‌رود و نام واقعی (فرقه‌ای) خود «هارون وهومن» (Harun Vohouman) را فاش می‌سازد! کاشف به عمل می‌آید ایشان از «یهودیان مخفی مشهدی» بوده که عمری در میان مسلمانان رخنه کرده و با نام اسلامی و شیعی برایشان «تاریخ‌نگاری» (بخوانید: تاریخ‌سازی) می‌کرده است! 🔸وی در سال ٨٣ در سوئد اثر «جهودكشان» را منتشر می‌كند! در این کتاب علاوه بر ترویج «یهودیت» و «بهائیت»، در اقدامی عجیب، به رسول خدا (ص) نسبت راهزنی می‌دهد! 🔸در دفاع از بی‌گناهی! «علی‌محمد باب»، امیرکبیر را وحشی نام نهاده و می‌نویسد: در سال ١٢۶۶ ه.ق بود كه داغ ننگ ابدى بر پیشانى او زده شد و به دستور امیركبیر، سید على‌محمد شیرازى (باب) را از زندان چهریق بیرون آورده و در تبریز، وحشیانه و بدون هیچ دلیل و گناهى دار زد… 🔸آقاى وهومن در ذیل نام «عكا» در پاورقى کتابش «بهائیت» را دین الهی معرفی کرده و مى‌نویسد: بندر زیباى عكا كه در باستان سنت جین داكره نامیده شده و به همراه «حیفا»، به عنوان مركز جهانى دین (!!!) بهائیت شناخته شده و در سال ١٩٩٩ م ۴۴٨٠٠ نفر را در خود جاى داده است… 🔸پس از سال ٨٣ به یکباره چندین کتاب تاریخی با محوریت سفرنامه‌ها از «حسن جلالی عزیزیان» با نام جدیدش «هارون وهومن» منتشر می‌شود! با تأسف، سایت تبیان! (وابسته به سازمان تبلیغات) در مقاله‌ای ( 1391/06/04) در معرفی او می‌گوید: «هارون وهومن» پژوهشگر توانایى است که توانسته است سفرنامه‏‌هاى موجود در کتابخانه‏‌هاى رضوى مشهد، ملى تهران، ملک، کاخ موزه گلستان، مدرسه عالى ‏سپهسالار، مجلس شوراى ملى و سناى سابق، مرکز تحقیقات ایران و پاکستان در اسلام‏ آباد، مرکز احیاى میراث اسلامى و مسجد اعظم قم را به ‏صورت لوح فشرده‏ تهیه کند. قرار است مجموعه‏‌ى «سفرنامه‏‌هاى خطى فارسى» که در بر گیرنده‏‌ى ١٠٩ سفرنامه‏‌ى خطى فارسى است که به زبان فارسى و در عصر قاجاریه (1343-1193ه.ق / 1925 -1779م.) نوشته شده است، در ١٩ جلد قطع وزیرى و در زمان ۵ سال (1391 -1387ه.ق) منتشر شود. 🔸حسن جلالی عزیزیان در پاییز ١٣٨۶ کتاب «بهائیان نور مازندران» را بر اساس سه نسخه‌ی خطی عصر قاجار تصحیح می‌کند! 🔸آری! یک «یهودی مخفی» که تا دیروز درباره‌ی حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، امام زمان (عج) و نماز کتاب می‌نوشت، امروز در مظلومیت «بهائیان» و «یهودیان» قلم می‌جنباند! به نُسَخ خطی مهمترین منابع کشور دسترسی دارد! و عجیب‌تر این‌که با این کارنامه‌ی سیاه دوباره پای کتاب‌هایش به کشور باز می‌شود! 🔸به‌راستی در بین این همه مبارزان دوران ستم‌شاهی، یک یهودی-بهایی آنوسی چرا باید دست بر «شهید هاشمی‌نژاد» بگذارد و چرا باید در کتاب «بزرگان خامنه» به زندگی رهبر انقلاب بپردازد؟!! یک فرد غیر ترک (غیر آذری) مشهدی چرا باید کتاب تاریخ شهرستان مرند، جلفا و زنوز را بنویسد؟! 🔸وی که در کتاب «جهودکشان» بزرگترین «تحریفات» را انجام می‌دهد، با این همه کتاب‌های تاریخی که می‌نویسد به دنبال «انحراف» در چیست؟! 🔸یک‌بار دیگر عناوین کتاب‌های «هارون وهومن» را بخوانید تا یادتان نرود «نفوذی» یعنی کسی که فکرش را هم نمی‌کنی! به مخیّله‌ات هم نمی‌گنجد!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 در آخرالزمان آنقدر به بلا مبتلا می‌شوید که... 🤲اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج @feragheenherafi