eitaa logo
پویش فرشتگان سرزمین من(تهران مرکز)✨🇮🇷
51 دنبال‌کننده
118 عکس
246 ویدیو
0 فایل
‌﷽ ✨پویش فرشتگان سرزمین من ✨ «تهران مرکز» ✨"در پناه مهرت، راهی به نور و حقیقت… 🌿 🌱 اینجا جایی است برای شناخت سبک زندگی حضرت زهرا (س)، فرهنگ حجاب، وقار و ارزش‌های ناب. همراه باش تا با هم زیبایی درونی و معنوی را کشف کنیم!"* آیدی‌مدیر: @soufia1980
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام همراهان عزیز، دوستان گرامی🌱 تبریک میگم ولادت امام دهم شیعیان ،امام هادی علیه السلام رو خدمت همگی شما خوبان😍✨
عرض کنم خدمتتون که ما همراه با دخترای گلمون تو پویش فرشتگان سرزمین من، فردا، پنجشنبه ۲۲ خرداد، یه اجرا داریم در بوستان ولایت تهران ان شاالله😍😍
خوشحال میشیم هر کدوم از شما عزیزان که براتون مقدوره تشریف بیارید همراه با بچه هاتون در خدمتتون باشیم، باعث افتخاره🌱
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینم گوشه ای از زحمات بچه ها، علی الخصوص مدیر پر تلاش و عزیزمون خانم نوری عزیز💛🤍 @fereshtagantehranmarkaz
ما یه گروه مردم نهاد و دخترونه هستیم تحت عنوان پویش 💗فرشتگان سرزمین من💗 ۱۰ ساله داریم فعالیت میکنیم 🧕 ممکنه تو شبکه های مجازی اسم پیج یا کانال دخترانه چادری شنیده باشید @clad_girls کانال مربوط ب کانون ماست و بخشی از فعالیت هامون اونجا قرار میگیره خیلیییییییییی خلاصه بخوام خدمتتون بگم، فعالیت گروه ما امر به معروف به صورت غیر مستقیم هست و توی همه ی شهر های کشور یه جورایی شعبه داره و برای بچه ها و مدیران هر شهر توی ایتا گروه و برنامه خاصی دارن، و در مناسبت های خاص و مختلف توی شهر هدیه پخش میکنیم مثل روز دختر ، روز مادر، شب یلدا ، محرم ،صفر ، ایام فاطمیه، عید غدیر، ماه رمضون، نوروز، روز پرستار و.... و در کنارش به بهانه ی هدیه با کارت تلنگری که قرار میدیم، حرفهامون رو به مخاطبمون میرسونیم چالش های مختلف داریم برای مخاطب غرفه های متفاوت داریم و... این هدیه و کارت معمولا برای کل کشور یکسان تصمیم گرفته میشه و خریداری میشه برای اینکه حرکتمون هماهنگ باشه و بیشتر به چشم بیاد این هدیه ها به هر دو قشر هم داده میشه ،به با حجاب برای تشویق ،به افرادی که حجاب مناسبی ندارن برای تلنگر... گروه ما ۱۰ سال است که فعالیت میکنه و تو کل ایران گروه داریم 😍
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ما قرار بود برنامه مونو بوستان بزرگ ولایت اجرا کنیم...ولی متاسفانه بهمون مجوز ندادن☹️ ما هم تصمیم گرفتیم به جاش بریم حرم حضرت عبدالعظیم و اونجا اجرا کنیم🤗