3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینم گوشه ای از زحمات بچه ها، علی الخصوص مدیر پر تلاش و عزیزمون خانم نوری عزیز💛🤍
#عید_غدیر
#فرشتگان_سرزمین_من
@fereshtagantehranmarkaz
ما یه گروه مردم نهاد و دخترونه هستیم
تحت عنوان پویش 💗فرشتگان سرزمین من💗
۱۰ ساله داریم فعالیت میکنیم 🧕
ممکنه تو شبکه های مجازی اسم پیج یا کانال دخترانه چادری شنیده باشید
@clad_girls
کانال مربوط ب کانون ماست و بخشی از فعالیت هامون اونجا قرار میگیره
خیلیییییییییی خلاصه بخوام خدمتتون بگم، فعالیت گروه ما امر به معروف به صورت غیر مستقیم هست و توی همه ی شهر های کشور یه جورایی شعبه داره و برای بچه ها و مدیران هر شهر توی ایتا گروه و برنامه خاصی دارن،
و در مناسبت های خاص و مختلف توی شهر هدیه پخش میکنیم
مثل روز دختر ، روز مادر، شب یلدا ، محرم ،صفر ، ایام فاطمیه، عید غدیر، ماه رمضون، نوروز، روز پرستار و....
و در کنارش به بهانه ی هدیه با کارت تلنگری که قرار میدیم، حرفهامون رو به مخاطبمون میرسونیم
چالش های مختلف داریم برای مخاطب
غرفه های متفاوت داریم و...
این هدیه و کارت معمولا برای کل کشور یکسان تصمیم گرفته میشه و خریداری میشه برای اینکه حرکتمون هماهنگ باشه و بیشتر به چشم بیاد
این هدیه ها به هر دو قشر هم داده میشه ،به با حجاب برای تشویق ،به افرادی که حجاب مناسبی ندارن برای تلنگر...
گروه ما ۱۰ سال است که فعالیت میکنه و تو کل ایران گروه داریم 😍
پویش فرشتگان سرزمین من(تهران مرکز)✨🇮🇷
ما یه گروه مردم نهاد و دخترونه هستیم تحت عنوان پویش 💗فرشتگان سرزمین من💗 ۱۰ ساله داریم فعالیت می
دوستان گل، بعضی ها در مورد نوع فعالیت ما سوال می کنید، این توضیحات خدمت شما🌱
پویش فرشتگان سرزمین من(تهران مرکز)✨🇮🇷
خوشحال میشیم هر کدوم از شما عزیزان که براتون مقدوره تشریف بیارید همراه با بچه هاتون در خدمتتون باشیم
ساعت و مکان دقیق اجرا اعلام میشه خدمتتون رفقا✨
پویش فرشتگان سرزمین من(تهران مرکز)✨🇮🇷
ساعت و مکان دقیق اجرا اعلام میشه خدمتتون رفقا✨
سلااااام خدمت دوستان و همراهان🌸
عید همگی مباررررک💐💐💐🎊🎊🎊🪅🪅🪅
ما قرار بود برنامه مونو بوستان بزرگ ولایت اجرا کنیم...ولی متاسفانه بهمون مجوز ندادن☹️
ما هم تصمیم گرفتیم به جاش بریم حرم حضرت عبدالعظیم و اونجا اجرا کنیم🤗
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اجراا داریم چه اجراییییی
به مناسب عید غدیر 😍
مکان :شهر ری ،نزدیک حرم حضرت عبداالعظیم
درب :شماره ۷ ضلع شرقی
راحت همه میتونید حضور داشته باشید عزیزان 😘
با مترو بیاید مترو علی آباد خروجی بیاید
بعد اتوبوس شهرری هست
اتوبوسا هم امروز رایگانه هزینه ای نداره😉