پویش فرشتگان سرزمین من(تهران مرکز)✨🇮🇷
خوشحال میشیم هر کدوم از شما عزیزان که براتون مقدوره تشریف بیارید همراه با بچه هاتون در خدمتتون باشیم
ساعت و مکان دقیق اجرا اعلام میشه خدمتتون رفقا✨
پویش فرشتگان سرزمین من(تهران مرکز)✨🇮🇷
ساعت و مکان دقیق اجرا اعلام میشه خدمتتون رفقا✨
سلااااام خدمت دوستان و همراهان🌸
عید همگی مباررررک💐💐💐🎊🎊🎊🪅🪅🪅
ما قرار بود برنامه مونو بوستان بزرگ ولایت اجرا کنیم...ولی متاسفانه بهمون مجوز ندادن☹️
ما هم تصمیم گرفتیم به جاش بریم حرم حضرت عبدالعظیم و اونجا اجرا کنیم🤗
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اجراا داریم چه اجراییییی
به مناسب عید غدیر 😍
مکان :شهر ری ،نزدیک حرم حضرت عبداالعظیم
درب :شماره ۷ ضلع شرقی
راحت همه میتونید حضور داشته باشید عزیزان 😘
با مترو بیاید مترو علی آباد خروجی بیاید
بعد اتوبوس شهرری هست
اتوبوسا هم امروز رایگانه هزینه ای نداره😉