eitaa logo
فرشتگان‌‌سرزمین‌‌من‌‌اصفهان 🇮🇷
1.7هزار دنبال‌کننده
714 عکس
426 ویدیو
8 فایل
پویش مردمی و سراسری فرشتگان سرزمین من Instagram: @fereshteganeman.ir ارتباط با ما ✔️ @fereshtegan_esfahan حرفتو #ناشناس بزن 👇 https://daigo.ir/secret/2637741745
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ف نقطه جعفریان
🔴واکنش به سخنان خانم بهروز آذر، معاون امور زنان و خانواده من در جلسه‌ی دیدار خانم بهروز آذر با جمعی از بانوان نخبه در اصفهان حضور داشتم. در بخشی از نشست، یکی از خانم‌ها درباره‌ی حجاب و وضعیت فرهنگی جامعه، پرسشی محترمانه و مطالبه‌گرانه مطرح کرد. خانم آذر در پاسخ گفتند: «مسئله‌ی حجاب فرهنگی است و باید با نگاه فرهنگی حل شود. ما نمی‌توانیم با رفتار خشن با دختران برخورد کنیم. در جنگ اخیر رژیم صهیونیستی، بیش از هزار نفر از هم‌وطنان ما شهید شدند و وقتی فرشته الهی آمد، به قلب زنان نگاه کرد، نه به حجابشان.» خب… اینجا لازم شد چند نکته عرض کنم، با احترام، اما بدون تعارف... اول از همه، آوردن فرشته وسط بحث حجاب، یعنی همون کاری که بهش می‌گن ریختن قیمه در ماست! چون مسئله‌ی حجاب و تربیت اجتماعی، موضوع زمینی و قابل بررسی علمیه، نه ماجرای آسمانی و شاعرانه.😇 فرشته‌ خوبه، اما جای تحلیل جامعه‌شناسی و قانون‌گذاری نیست. جامعه با برنامه و آموزش اداره میشه✅ نه با استعاره و احساس.❌ از نظر روان‌شناسی هم، این‌که بگیم «قلبش پاکه، پس خطا نداره» یه خطای بزرگه. هیچ نیت خوبی آسیب رو از بین نمی‌بره! همون‌طور که اگر با نیت خوب، با چشم بسته رانندگی کنی، تصادف حتمیه! در رفتارهای اجتماعی هم، نیت خوب بدون آگاهی یعنی فاجعه‌ی آرام. حالا برسیم به تناقض در موضع خشونت. خانم آذر از خشونت فیزیکی گفتند — درست هم گفتند — اما از خشونت فرهنگی و روانی که ریشه‌ی اصلی آسیب به زن و خانواده‌ست، حرفی نزدند. خشونت فقط سیلی نیست!❌ خشونت یعنی وقتی زن مدام با ظاهرش سنجیده میشه✅ وقتی رابطه‌ها بدون مرز و مسئولیت شکل می‌گیره✅ وقتی عشق تبدیل به رقابت، اضطراب و خیانت میشه✅ طبق پژوهش‌های روان‌شناسی: 🔹 بی‌نظمی غریزه و پوشش بی‌قاعده، تنش و اضطراب می‌سازه. 🔹 این تنش توی خانواده به پرخاشگری، کینه و طلاق عاطفی تبدیل میشه. 🔹 زنی که مدام با معیار ظاهری سنجیده میشه، از درون خسته و فرسوده میشه. 🔹 و این همون خشونت پنهانیه که با واژه‌های قشنگ پنهان میشه ولی بنیان خانواده رو می‌لرزونه. 📌 شأن زن در اینه که انسان دیده بشه، نه ابژه‌ی جنسی. مطالعات علمی هم می‌گه شأن زن وقتی حفظ میشه که جامعه، عقل و خلاقیتش رو بسنجه، نه بدنش رو. وقتی همه چیز میشه رقابت بر سر تفاوت‌های جنسیتی، در واقع کرامت زن قربانی میشه. 👌زن، فرشته نیست، انسانه؛ انسانی با عقل، احساس، مسئولیت و حق انتخاب. و اما درباره‌ی قانون: قانون پوشش یا روابط اجتماعی خشونت نیست، همون‌طور که قانون رانندگی خشونت نیست. هیچ‌کس نگفت “بستن کمربند ایمنی” یعنی دیکتاتوری! بلکه یعنی حفظ جان. پس قانون عفاف و نظم اجتماعی هم یعنی حفظ سلامت روان جامعه. راستی، این‌که می‌گن «حجاب باید فقط فرهنگی حل بشه» هم یه مغالطه‌ست. هیچ فرهنگی بدون قانون شکل نمی‌گیره. برای کمربند ایمنی هم، هم تبلیغ داشتیم هم جریمه! پس چرا وقتی نوبت به پوشش می‌رسه، فقط از «کار فرهنگی» حرف می‌زنید و عمل قانونی‌اش رو حذف می‌کنید؟ و در پایان… حتی اگر فرشته‌ها به قلب انسان نگاه کنن، ما روی زمین زندگی می‌کنیم و باید با عقل و قانون جلو بریم. خانم آذر! جامعه منتظر دیدن اثر کار فرهنگی شماست، نه فقط شنیدن شعارش. فرهنگ یعنی آموزش، گفت‌وگو، تربیت عاطفی، و احترام به منتقدان — نه حمله بهشون. ⁉️⁉️⁉️⁉️ با احترام اما صریح می‌پرسم: جز حمله به مطالبه‌گران، چه کار فرهنگی واقعی و ماندگاری انجام داده‌اید؟ ⁉️⁉️⁉️⁉️ 📝 تجارب و ایده نوشته های یک فعال فرهنگی ❗️ ف نقطه جعفریان 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3149922437C26432d609b
38.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟪الهی کنم شاید پرستارم باشی 🟨با تشکر از مدیریت ، روابط عمومی و پرسنل محترم بیمارستان فارابی اصفهان 🟧ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار 🟩دهم آذر ماه ۱۴۰۱ ✨ پویش فرشتگان سرزمین من اصفهان ✨ @fereshteganeman
17.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟢 دخترِ یک پرستار ، مادرش رو با دسته گل ورودی اتاق عمل شگفت زده کرد ..! ولادت حضرت زینب (س) بیمارستان شهید صدوقی 📆 ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ 🌸 پویش فرشتگان سرزمین من اصفهان 🌸 @fereshteganeman
19.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍بیمارستان الزهرای اصفهان 🔗 میزبان دختران صورتی پوش 🟣 ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار 📆 ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۳ 🌸 فرشتگان سرزمین من اصفهان 🌸 @fereshteganeman
15.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قدردانی از پرستاران شیرخوارگاه نرجس ❤️ 💕 ولادت حضرت زینب (س) 🩺 و روز پرستار 📆 ۵ آبان ماه ۱۴۰۴ 🌸 فرشتگان سرزمین من اصفهان 🌸 @fereshteganeman
🔴 فرم ثبت نام برای عضویت ❥ در گروههای ✖️ فرصت ثبت نام فقط تا پایان آبان ماه 👇👇👇 https://survey.porsline.ir/s/gnXbCxZ
11.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 توصیه رهبر انقلاب به بانوان و دختران درباره حجاب زهرایی و زینبی 🆔 @Clad_girls | دختران چادری
16.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلبسته‌ی عشقیم گرفتار شماییم معشوق دل مایی و ما یار شماییم ما پشت سر عشق، طرفدار شماییم ای کاش که سرباز بمانیم همیشه یک لحظه نبینیم که سربار شماییم یارا همگی یار وفادار شماییم ای رهبر آزاده و ای دوست‌تر از جان اینک همگی تشنه‌ی گفتار شماییم😍 ┏━━━━━━━🍃💖🍃━┓  @Reyhane_shou_Bojnord ┗━🍃💖🍃━━━━━━━┛
فرشتگان‌‌سرزمین‌‌من‌‌اصفهان 🇮🇷
قدردانی از پرستاران شیرخوارگاه نرجس ❤️ 💕 ولادت حضرت زینب (س) 🩺 و روز پرستار 📆 ۵ آبان ماه ۱۴۰۴ #ف
روایت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ۱۴۰۴ از نگاه یکی از اعضای 😌 : من تا به امسال قسمت نشده بود در اجراهای ولادت حضرت زینب (س) در روز پرستار شرکت کنم 🥲 شب قبل وقتی داخل گروه متوجه شدم که اجرای امسال در بیمارستان نیست و در شیرخوارگاه هست سریع داخل گروه اسمم را درلیست ثبت کردم اسم شیرخوارگاه هم نرجس هست ناخودگاه یاد مادر امام زمان (عج) در دلم زنده شد خیلی حس عجیبی بهم دست داد تا به حال تجربش نکرده بودم 😍 🌼 اون شب تا صبح نتونستم از ذوق و شوق فردا بخوابم همش در این فکر بودم یعنی قراره فردا من چه مسئولیت به عهده داشته باشم🥺 بالاخره روز موعد فرا رسید صبح بعد از اینکه نماز خوندم کم کم آماده شدم اینقدر ذوق داشتم که دوساعت زودتر از خونه راه افتادم، چون نمیخواستم دیر برسم. تا رسیدم به ایستگاه اتوبوس چند تا خانم اونجا ایستاده بودند ،بعد از سلام و عید مبارکی ☺️ بهشون گفتم : چند دقیقه دیگه اتوبوس میاد؟! گفتن ما چند دقیقه ای میشه که اینجا هستیم الانه که برسه خیلی خوشحال شدم گل از گلم شکفت🤩😁 سوار اتوبوس که شدم از خدا خواستم اون روز را برام ماندگار کنه. کمی استرس داشتم اتوبوس تا یک منطقه ای مقصدش بود و من باید با اتوبوس دیگه ای ادامه مسیر را میرفتم مسیر کمی طولانی بود... بالاخره رسیدم ، با گروه فرشتگان سرزمین من از قبل هماهنگ کرده بودیم ساعت ۹:۴۵ شیرخوارگاه باشیم یک ساعتی وقت داشتم خودم را هر طور بود سرگرم کردم🤗 وقتی ساعت قرار رفتم درب شیرخوارگاه ، یکی از اعضای گروه را دیدم خوشحال شدم کم کم صبر کردیم بقیه ی دوستان هم از راه برسن ، همیشه گفتن گر صبر کنی زغوره حلوا سازی 😌 وقتی دوستان همه رسیدن ، همون لحظه ی اول شکار لحظه ها کردیم جلو در شیرخوارگاه عکس یادگاری انداختیم 📸😍 مراحل آماده سازی وسایل مون دم در به خوبی طی شد و با شیرینی و بادکنک و هدیه وارد شدیم🎈🎁 اول قرار بود پرستاران و بقیه ی کادر شیرخوارگاه بیان داخل حیاط ولی بعددا به واسطه دوست یکی از دوستان که پرستار بودند اجازه ورود به شیرخوارگاه بهمون دادند😎 وای نگم براتون از تم صورتی دلبرونمون💕 که چند نفر ما را داخل حیاط شیرخوارگاه دیدن خدا میدونه چقدر قلبشون اکلیلی شد💖🥰 وقتی رفتیم طبقه بالا ناگهان دیدم پر از عروسک های بزرگ هست😍 و ما را هدایت کردند به سالنی که تمام پرستارها اونجا حضور داشتن اصلا در جریان نبودند ماجرا از چه قرار هست😉 فقط مدیریت مطلع بودند ناگهان با جیغ و دست و هورا و پخش صوتِ پرستار سلام علیک وارد شدیم 🤭😁 تا ما را دیدن از شدت ذوق ایستاده شروع به دست زدن کردند . وای چه استقبال بی نظیری ازمون کردند خیلی حس نابی بود 🥲😍 وقتی روزشون بهشون تبریک گفتیم وقتی که هدیه هامون را تقدیمشون کردیمو صحبت هامون را کردیم بعضی از پرستاران از شدت خوشحالی بغض کرده بودند 🎁🤍🥺یک عکس یادگاری هم انداختیم که خیلی هیجان انگیز بود اومدیم بخش اول یک تعداد پرستار هم اونجا حضور داشتن هدیه هامون را تقدیم کردیم و ازشون تشکر کردیم ❤️ موقع برگشت از طرفی خیلی احساس شغف داشتم❤️ از طرفی حس دلتنگی که چقدر زود این روز زیبا گذشت به لطف خدا انگار اون روز همه چیز دست در دست هم داده بود تا مثل اجراهای قبلمون به نحو احسنت برگزار بشه 🥺موقع برگشت از صمیم قلبم شروع کردم به دعا کردن که اولیش سلامتی و ظهور امام زمان (عج) و برای کل آفرینش بود و از دوستان خداحافظی کردم و تا وقتی رسیدم خونه، خدا را هزاران مرتبه شکر کردم که امسال برای اولین بار روزیم شد تا در اجرای روز پرستار شرکت کنم 🤲✨😇 🌸 فرشتگان سرزمین من اصفهان 🌸 @fereshteganeman
«شهادت، مرگ سرخی است که حیات سبزی را به ارمغان می‌آورد.» شهید آوینی در کنار مزار مطهر دانشجو معلم 🌸 @fereshteganeman
هدایت شده از ف نقطه جعفریان
✍هنوز حال و هوای اعتکاف نیست الان حال و هوای فاطمیه اس 🥲 برو بچ اجرایی در حال آماده شدن برای اجرای سه شب در ایام فاطمیه هستن که الحمدلله رزق مون شده البته به لطف حضرت مادر ...در حال برنامه ریزی برای اعتکاف هم هستیم اومدم زودتر بگم ... ۱۳ رجب شنبه اس و تعطیله که باید قبل سحر شنبه وارد مسجد بشین وسط امتحانات هم هست دانش آموزان عزیز لطف کنید از طریق شورای مدرسه ... از الان ، برای امتحانات غیر نهایی ی صحبت کاملا دوستانه 🫂🤦‍♀🙅‍♀ با مدیر مدرسه انجام بدین البته قبلش ببینید رگ خواب مدیر دست کدوم معلماس شایدم دست ناظمه ی جوری برنامه ریزی بشه که ... یا کلا ۱۴ و ۱۵ دی امتحان نباشه ❌ یا امتحانِ آسونی باشه ✅ یا کلا بیان مسجد ازتون امتحان بگیرن 👀 لازمه اش اینه که دست دو تا دوست صمیمی تو بگیری ورداری بیاری اعتکاف که تعدادتون بالا باشه بصرفه بیان واسه امتحان ... خواستی اعتکاف ما هم شرکت کنی قدمت روی چشم‌ما چشم و حواست به کانال باشه 🤌 📝 تجارب و ایده نوشته های یک فعال فرهنگی ❗️ ف نقطه جعفریان 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3149922437C26432d609b