eitaa logo
کانال فرشته روح افزا همسر شهید دانشمند دکتر احمد حاتمی
5.3هزار دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
7.6هزار ویدیو
56 فایل
پژوهشگر و کارشناس حوزه زن و خانواده ارتباط با ادمین : @Rhadmin
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴اوج پاردوکس یا فلاکت سیاسی در برنامه برمودا در ۳ اسفند ۱۴۰۲ که مجری آن آقای نجف زاده است، آقای صالحی رئیس قبلی سازمان انرژی اتمی دعوت بود و در پایان برنامه، پرسید آقای رئیسی را می‌شناسید، براحتی گفت نه و بعد پایان. از این فرد، دیروز (۲خرداد ۱۴۰۳) در نماز شهدای اخیر، در مورد شهیدرئیسی پرسیدند! اینقدر تعریف و تمجید از آقای رئیسی داشت که در واژه کم آورده بود.
📣دونالد ترامپ در دادگاه مجرم شناخته شد 🔸خبرگزاری فرانسه خبر داد که هیئت منصفه دادگاه نیویورک دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را به تمامی ۳۴ مورد مربوط به جعل سوابق مالی وی محکوم کرد. 🔹این اولین بار در تاریخ آمریکا است که یک رئیس‌جمهور سابق یا کنونی با اتهامات کیفری مواجه می‌شود. ترامپ متهم است که پیش از انتخابات سال ۲۰۱۶، به یک بازیگر فیلم‌های اباحه‌گری حق‌السکوت پرداخته و این اقدام خود را مخفی نگه داشته است. 🔸قاضی دادگاه قرار است حکم نهایی را در تاریخ ۱۱ جولای قرائت کند و ممکن است ترامپ به پرداخت جریمه مالی، تعلیق و یا زندان محکوم شود. 🔹این حکم قطعی نیست و وکلای ترامپ تلاش خواهند کرد تا در دادگاه استیناف حکم صادر شده را نقض کنند.
🔸ستاد انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، تنها چند دقیقه پس از رای هیئت منصفه دادگاه دونالد ترامپ، در بیانیه‌ای اعلام کرد که «هیچ کس بالاتر از قانون نیست». 🔸در بیانیه ستاد انتخاباتی بایدن تصریح شده است: «دونالد ترامپ همیشه به اشتباه فکر می‌کرده است که هرگز با عواقب نقض قانون برای منافع شخصی خود مواجه نخواهد شد.» 🔸این در حالی است که مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از حزب جمهوری‌خواه٬ در بیانیه‌ای در واکنش به رای هیئت منصفه دادگاه دونالد ترامپ گفت: «امروز یک روز شرم‌آور در تاریخ آمریکاست.» 🔸جان بولتون، مشاور امنیت ملی در دولت ترامپ، نیز به رای هیئت منصفه واکنش نشان داد. 🔸آقای بولتن نوشت: «این آخرین فرصت برای حزب جمهوری‌خواه است تا مسیر خود را تغییر دهد و یک مجرم بزهکار را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی نکند.»
بررسی دغدغه های فارغ التحصیلان رشته مطالعات زنان و خانواده 🔹 به گزارش معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری؛ دکتر انسیه خزعلی در نشستی که با دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته مطالعات زنان داشت به بررسی دغدغه های ایشان پرداخت. 🔹 وی عدم امنیت شغلی، عدم استقبال مراجع ذیصلاح برای استخدام به عنوان مشاور روانشناس و یا مشاور خانواده، عدم تخصیص کد از سازمان نظام روانشناسی را از دغدغه های فارغ التحصیلان این رشته دانست. 🔹 دکتر خزعلی همچنین افزود: طراحی غیر اصولی رشته، ضعف برنامه درسی سرفصل ها و جزوه های نا‌مرتبط و سلیقه ای، کمبود اساتید متخصص مطالعات زنان که بعضاٰ با نگاه به زنان و خانواده تدریس نمی‌کنند از دیگر مشکلات دانشجویان رشته مطالعات زنان می باشد. 🔹 وی همچنین گفت: برگزاری دوره های آموزش تکمیلی و یا ایجاد گرایش برای رشته می تواند یکی از راهکارها برای حل معضلات باشد. 🔹 در ادامه دکتر خزعلی اظهار داشت: با تعامل بهتر بین دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها می توان از طریق جهت دهی به پایان نامه ها در مسیر نیازهای جامعه اثرات پایان نامه ها را در جامعه  مشاهده نمود. 🔹 وی همچنین از قرارداد معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد و پروژه هایی در مقطع دکترا و پسا دکترا در حوزه زنان و خانواده معرفی و پشتیبانی خواهد شد. 🔹 در پایان این نشست معاون رییس جمهور ضمن بیان شرح وظایف معاونت گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه نموده و از فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مطالعات زنان درخواست داشت که با توجه به موارد مطرح شده و خلاهای بررسی شده پیشنهادات خود را ارائه نمایند.
🔸🔸 شهید امیرعبدالهیان به روایت همسر 🔻 وزارت نه اسمش نه رسم و مسئولیتش ذره‌ای از خانواده دوستی و مردم‌داری آقای وزیر کم نکرد. او دلبستۀ صندلی گرم و نرم وزارتخانه و پله‌های ترقی نبود. اسم و رسمش را جای دیگری جست‌وجو می‌کرد؛ شاید در دایرۀ محبوبان خدا. 🔻 همسر شهید می‌گوید :«آقای امیرعبدالهیان همیشه می‌گفت من از خدا خواستم که زمانی به جایگاه و مقامی برسم که آن مقام به اندازۀ عطسه بز برای من بی‌ارزش باشد. دقیقا هم همین‌طور بود. 🔻 او وزرات‌خانه را فرصتی برای حل بیشتر مشکلات مردم و خدمت به آن‌ها می‌دانستند و هیچ‌وقت تغییر نکردند. تاکید داشتند از حال همه باخبر باشند. غیرممکن بود که در مجلسی نشسته باشند و کودک ۴ یا ۵ ساله‌ای وارد مجلس شود و به احترام کودک از جا بلند نشود.» 🔗|مطالعه متن کامل| 💠 |@rnb1402|
✴️ کدام چهره‌ها در روز اول ثبت‌نام کردند؟ 🔸 در نخستین روز ثبت‌نام انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ۴ چهره شناخته شده ثبت‌نام کردند. نکته جالب در مورد این افراد اینکه همگی دانش‌آموخته رشته علوم سیاسی هستند. 🔸داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ۴ روز دیگر برای ‌ثبت‌نام فرصت دارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥نیکی هیلی، در مصاحبه با شبکه اسـ‌رائیلی گفت: «ما باید اعضای کلیدی سـ‌پاه رو هدف قرار بدیم و کاری کنیم که دردش رو احساس کنند!»
پست اینستاگرامی پسر بنیامین نتانیاهو و حمایت علنی از تجزیه ایران!
بی بی سی تیتر زده: جلیلی تهدید بزرگی برای آینده اسرائیل خواهد بود! پ ن: اینها هنوز نفهمیدن اسراییل آینده ندارد
🚨مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز با بازنشر متن پیام رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکایی نوشت: «اگر آیت الله را راضی کرده‌اید، آمریکا را از دست داده‌اید!»
💠💠پشتوانه‌ای است که باید هر روز و شب برای‌شان دعا کرد! 💠«حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی خمینی» در مراسم بزرگداشت شهادت سیدابراهیم رئیسی در نجف اظهار کرد: «نظام جمهوری اسلامی به اقتداری رسیده است که با رفتن رئیس‌جمهور کوچک‌ترین خللی و تزلزلی در فعالیت‌های کشور و مردمش ایجاد نمی‌شود. 💠 این امر نشان‌دهنده آن است که جمهوری اسلامی به‌عنوان یک سیستم پویا و فعال، کاملاً توانسته است یک نظام مستحکم و مقتدر را ایجاد کند.» 💠وی در ادامه با تبیین مبانی و اصول استحکام و استقرار نظام جمهوری اسلامی پایه اول استحکام جمهوری اسلامی را منطق و آرمان‌ها دانست. 💠سیدعلی خمینی پایه دوم را پشتوانه عظیم و نیروهای مؤمن برشمرد و سومین رکن استواری نظام جمهوری اسلامی را شخص رهبری انقلاب اسلامی دانست و افزود: 💠«مردم وقتی این شخصیت محکم و فاضل را می‌بینند، دلگرم و به ادامه راه امیدوار می‌شوند. بدون‌شک از ارکان استحکام نظام جمهوری اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است. واقعاً ایشان یک پشتوانه‌ای است که باید هرروز و شب برای ایشان دعا کنیم.» ┄┅┅┅┅♦️BASIRAT♦️┅┅┅┅┄ 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
جوزف نای،پژوهشگر سیلسی اهل ایالات متحده آمریکا، که اصطلاح قدرت نرم به نام او ثبت شده، در مقابل قدرت سخت که سلاح و بمب اتم و....است، میگوید با قدرت نرم بسیار تاثیر گذار تر از قدرت سخت است و کم هزینه تر میتوان به اهداف رسید . قدرت نرم توانایی رفتار و ابزار با مکر و حیله و دروغ و دغل است گاها و بلعکس با صداقت و راستی و... فرهنگ اولین قدرت نرم دولتهاست فرهنگ های زنده و پویا دارای تولید قدرت نرم هستند. جمهوری اسلامی با تکیه بر نیروی ایمان توانسته تولید قدرت نرم کند ،نه تنها در کشور ،بلکه در منطقه و جهان. شعار فارسی در اروپا و آمریکا، و حمایت از فلسطین یکی از ارزشهای سیاسی است و قدرت نرم قابل پذیرش در سطح جهان. همین آقای جوزف نای مشارکت مردم را قدرت نرم و تاثیر گذار میداند. حضور میلیونی مردم در تشییع شهدا آن هم فقط در چند شهر را نمیتوانیم هیچ بپنداریم. مردم اشک ریختن ،ساعتها پیاده رفتند و ... اعتماد مردم به فداکاران و مردان مرد جلب شده، هرگز نمیتوانیم بگوییم بعد از این حادثه مردم همانقدر می آیند پای صندوق که قبلا آمده اند. به جای آیه یاس خواندن لطفا مردم را امیدوار کنید .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 اجتماع بی نظیر جوانان شیعه در هند به مناسب هفتمین روز شهادت شهید رئیسی و شهدای خدمت. آیا دقت کردید: این یک واقعیت است که امروز ایران حرم است. چشم امید مظلومان جهان به ایران است، چشم امید آزادگان عالم به ایران است. ایران مایه افتخار مسلمانان و بخصوص شیعیان است. و البته خار چشم شیطان صفت آن و ظالمان عالم قدر خودمان را بدانیم قدر نظام‌اسلامی را بدانیم دقت کردید در همین ده روز چقدر در کشورهای مختلف، حرکات مردمی برای رئیس جمهور انقلابی ایران اسلامی انجام شده. برای کدام مسول از کشورهای دیگر در منطقه اشان و در جهان در طول تاریخ چنین حرکات مردمی دیده شده؟! 🇵🇸 @Roshangari_ir . •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🌐 کانال دکتر اصغری‌نکاح، روانشناس و دانشیاردانشگاه‌فردوسی‌مشهد 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/4000251909C3e89b10697 ╭┅─────────┅╮ 🌺 @Dr_Asgharinekah .
🟣اصحاب .... 🔴علی اکبر صالحی، حسن خمینی، محمد خاتمی، علی اکبر ناطق‌نوری، مجید انصاری، محسن رهامی، محسن مهرعلیزاده، حسین علائی، هادی خامنه‌ای (چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳) در مراسم شب چهلم همسر مهرعلیزاده همگی بر دور یک میز 💠 پی‌نوشت: ۱- اجتماع اصحاب سقیفه در دوم خرداد به بهانه شرکت در مراسم چهلم همسر مهرعلیزاده اما برای فتنه گری در انتخابات
🔴 16 شهید در حمله متجاوزین به یمن| آمریکا و انگلیس درهای جهنم را به‌روی خود باز کردند 🔰 خبرگزاری‌های یمن از حمله جنگنده‌های آمریکایی به اطراف فرودگاه بین‌المللی و منطقه النهدين در جنوب صنعا، منطقة جربان در شهرستان سنحان و مناطقی در الحدیده خبر دادند. ➕ بر اساس اعلام المیادین، تا کنون در اثر این حملات، 16 نفر به شهادت رسیده‌اند. 👈🏻 علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به این تجاوز اعلام کرد که آمریکا و انگلیس درهای جهنم را به روی خودشان گشودند.
در رابطه با عدم بکار گیری دکتر سعید جلیلی در دولت آقای رئیسی ، شهید بزرگوار اینگونه پاسخ دادند 👆👆
اولین بی اخلاقی لاریجانی رقم خورد. کنایه به شهید رئیسی و همراهان با هشتگ ‎ 🎬 برای بیداری وجدانها👇 @Bidari_Media