eitaa logo
تنها راه نجات "فینال زمان"
1.2هزار دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
8هزار ویدیو
197 فایل
به نام خدا "تنها راه نجات" اطاعت از رهبری ست همه ما دنبال #آرامش و لذت در زندگی هستیم ،زندگی یعنی مدیریت تمایلات و علاقه ها. #دین یعنی برنامه جامع برای مبارزه با هوای نفس. ادمین @Zahrali313_9 @Monji72 کسب و کار مواسات https://kmovasat.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌صدای آزادی از کرمان تا انتخابات 🔹حدس شما از چیست؟ 🔹‌تا آخر ببینید؛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نقل‌قول دردناک تحلیلگر مسائل غرب آسیا از قول رئیس اسبق موساد 👤 «قیس قریشی»، تحلیلگر مسائل غرب آسیا: 🔺️رئیس اسبق موساد در یکی از شبکه‌های اسرائیلی حرف دردآوری زد و گفت: ما در خاورمیانه (جهان عرب) طوری عقل آدم‌ها را برنامه‌نویسی کرده‌ایم که اگر همین الان همه مقامات اسرائیلی به‌طور رسمی بگویند ما در عملیات هفت اکتبر و در ‌۱۰۰ روز گذشته شکست خورده‌ایم، هیچ‌کس از ما نمی‌پذیرد!
گزارش نتانیاهو از شست شوی مغزی جوانان ایرانی - آپارات
30.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 کلیپ استاد رائفی‌پور 📄 «اثر جهانی یک زن» 🔸 ویژگی‌های شخصیتی حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) ✅گ
4_5983221620393641055.mp3
22.64M
🔊 سخنرانی استاد رائفی‌پور 📝 موضوع: حضرت زینب (سلام الله علیها) آموزگار مکتب عاشورا 📆 تاریخ: ۱۳۹۷/۱/۱۲ - تهران
بسیار کلیپ تاثیرگذاریست🌹🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 افشاگری رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده درخصوص ۱۱سپتامبر 👤 ترامپ: 🔺چهار سال دهان من را بستند، اما الان همیشه می‌گویم، ما مورد حمله قرار نگرفتیم و حمله‌ای به برج‌های مرکز تجارت جهانی صورت نگرفت. ما حملاتی که شما قطعا در کشورهای دیگر دیده‌اید، نداشتیم. 🔺اما در نهایت ما به جنگی در خاورمیانه کشیده شدیم. ۹تریلیون دلار خرج کردیم، میلیون‌ها نفر را کشتیم. 🔺و چه دستاوردی داشتیم؟ هیچ! ما فقط مرگ و خون گرفتیم.
🔅 ✍️ هشت درس مهم زندگی 🔹شیخی از شاگردش پرسید: چند وقت است که در ملازمت من هستی؟ 🔸شاگرد جواب داد: حدودا ۳۳ سال. 🔹شیخ گفت: در این مدت از من چه آموختی؟ 🔸شاگرد: هشت مسئله. 🔹شیخ گفت: مدت زیادی از عمر من با تو گذشت و فقط هشت چیز از من آموختی‌!؟ 🔸شاگرد: ای استاد، نمی‌خواهم دروغ بگویم و فقط همین هشت مسئله را آموخته‌ام. 🔹استاد: پس بگو تا بشنوم. 🔸شاگرد: 1️⃣ به خلق نگریستم دیدم هرکس محبوبی را دوست دارد و هنگامی که به قبر رفت محبوبش او را ترک نمود. 🔺پس نیکی‌ها را محبوب خود قرار دادم تا هنگام ورودم به قبر همراه من باشد. 2️⃣ به کلام خدا اندیشیدم که فرمود: 💠«وَأَمَّا مَنْ خَافَ مَقَامَ رَبِّهِ وَنَهَى النَّفْسَ عَنِ الْهَوَىٰ فَإِنَّ الْجَنَّةَ هِيَ الْمَأْوَىٰ؛ و اما كسى كه از ايستادن در برابر پروردگارش هراسيد و نفس خود را از هوس بازداشت، بی‌گمان بهشت جايگاه اوست.» نازعات: ۴۰ و ۴۱ 🔺پس با نفس خویش به پیکار برخاستم تا اینکه بر طاعت خدا ثابت گشتم. 3️⃣ به این مردم نگاه کردم و دیدم هرکس شیء گران‌بهایی همراه خویش دارد و با جانش از آن محافظت می‌کند. پس قول خداوند را به یاد آوردم: 💠«مَا عِنْدَكُمْ يَنْفَدُ وَمَا عِنْدَ اللَّهِ بَاقٍ؛ آنچه پيش شماست، تمام می شود و آنچه پيش خداست، پايدار است.» نحل: ۹۶ 🔺پس هرگاه شیء گران‌بهایی به‌دست آوردم، آن را به پیشگاه خدا تقدیم کردم تا خدا حافظ آن باشد. 4️⃣ خلق را مشاهده کردم و دیدم هرکس به مال و نسب و مقامش افتخار می‌کند. سپس این آیه را خواندم: 💠«إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ؛ در حقيقت ارجمندترين شما نزد خدا پرهيزگارترين شماست.» حجرات: ۱۳ 🔺پس به تقوای خویش افزودم تا اینکه نزد خدا ارجمند باشم. 5️⃣ خلق را دیدم که هرکس طعنه به دیگری می‌زند و همدیگر را لعن‌ونفرین می‌کنند. و ریشه همه این‌ها حسد است. سپس قول خداوند را تلاوت کردم: 💠«نَحْنُ قَسَمْنَا بَيْنَهُمْ مَعِيشَتَهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا؛ ما [وسايل] معاش آنان را در زندگى دنيا ميانشان تقسيم كرده‌ايم.» زخرف: ۳۲ 🔺پس حسادت را ترک کردم و از مردم پرهیز کردم و دانستم روزی و فضل به‌دست خداست و بدان راضی گشتم. 6️⃣ خلق را دیدم که با یکدیگر دشمنی دارند و بر همدیگر ظلم روا می‌دارند و به جنگ با یکدیگر می‌پردازند. آن‌گاه این فرمایش خدا را خواندم: 💠«إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا؛ همانا شیطان دشمن شماست پس او را دشمن گیرید.» فاطر: ۶ 🔺پس دشمنی با مردم را کنار گذاشتم و به دشمنی با شیطان پرداختم. 7️⃣ به مخلوقات نگریستم پس دیدم هر کدام در طلب روزی به هر دری می‌زنند و گاه دست به مال حرام نیز می‌زنند و خود را ذلیل می‌کنند. و خداوند فرموده: 💠«وَمَا مِنْ دَابَّةٍ فِي الْأَرْضِ إِلَّا عَلَى اللَّهِ رِزْقُهَا؛ و هيچ جنبنده‌اى در زمين نيست مگر [اينكه] روزی‌اش بر عهده خداست.» هود: ۶ 🔺پس دانستم من نیز یکی از این جنبنده‌هایم و بدانچه که خداوند برای من مقرر کرده است، راضی گشتم. 8️⃣ خلق را دیدم که هرکدام بر مخلوقی مانند خودشان توکل می‌کنند؛ این به مال و دیگری نان و دیگران به صحت و مقام. و باز این قول خداوند را خواندم: 💠«وَمَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ؛ و هركس بر خدا توکل كند، او براى وى بس است.» طلاق: ۳ 🔺پس توکل بر مخلوقات را کنار گذاشتم و بر توکل به خدا همت گماشتم.
🔅 ✍️ دارا اما نیازمند 🔹پیرزنی بینوا را روغن چراغ شبش تمام شده بود. 🔸برای نماندن در تاریکی شب، قبل از غروب به مغازه شماع رفت تا شمعی بخرد. 🔹پیرزن شمعی صدقه خواست، ولی شماع پیر خسیس از اجابت حاجت پیرزن بینوا امتناع کرد. 🔸شماع عذر بدتر از تقصیر آورد و گفت: ای پیرزن، مرا ببخش، من مثل تو در خانه نخفته‌ام که در پیری محتاج شمعی شوم، بلکه شب‌وروز از جوانی کار می‌کنم و جمع کرده‌ام و اکنون دارا هستم و حاصل دسترنج خود بهره می‌برم. 🔹پیرزن گفت: ای مرد! آیا تو خود را دارا می‌بینی؟ دارا کسی است که هیچ‌کس نتواند دارایی او، از او بستاند! 🔸بدان! هرچه را داری کسی هست که در لحظه‌ای بی‌اذن تو، آن را از تو بگیرد، پس هرگز در این دنیا مگو دارا هستم و دارایی دارم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراضات گوسفندی در فرانسه! 🔹در پی ادامه اعتراضات به سیاست‌های ریاضت اقتصادی و مالیاتی این‌بار کشاورزان و دامداران فرانسوی با گوسفندانشان به خیابان‌ها آمدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حقوق بشر غربی و نتیجه‌ سال‌ها استعمار آفریقا 🔹سرها و بقایای جنازه‌ اجداد ما هنوز در موزه‌های اروپاست! ⁉️ آیا آن‌ها جرئت دارند به آفریقا بیایند و درباره حقوق بشر با ما صحبت کنند؟ 🔹ناراحت‌کننده است که ما به آن‌ها یادآوری نمی‌کنیم چه گذشته شرم‌آوری دارند!
33.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 اون دنیا مبنا ولایته ◻طوری زندگی کنیم، روزی که قراره پدرمون رو ببینیم آرزوی خاک بودن نکنیم 🎙 استاد 🔹️به مناسبت روز پدر ➖➖➖ ✅ کانال رسمی مصاف رضوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کدام تراکنش‌های کارت‌به‌کارت مالیات دارد 🔹بعد از قانون پایانه‌های فروشگاهی، برخی تلاش کردند با روش‌هایی مثل استفاده از «کش‌لس» یا کارت‌به‌کارت‌کردن مالیات را دور بزنند. 🔹در این میان برخی هم شایعه کردند که همه تراکنش‌های کارت‌به‌کارت شامل مالیات شده! 🔺اصل ماجرا و جزئیاتش را در این ویدئو ببینید. 🆔 @Masaf
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌انتشار برای نخستین بار: ‌‌🔹‌‌تشریح کامل تاریخ فلسطین و شکل‌گیری رژیم‌صهیونیستی از زبان فرمانده شهید سپاه‌قدس، حاج قاسم سلیمانی ‌‌🔹قسمت اول: ‌‌◽️‌‌اسرائیل چگونه شکل گرفت؟ ‌‌◽️‌‌اولین وطن انتخابی صهیونیست‌ها ‌‌◽️‌‌فروپاشی حکومت عثمانی ‌‌◽️‌‌جمع آوری یهودیان از سراسر دنیا در فلسطین 💠@masaf_najva
👤 توییت استاد ✍️ ‏پسران علی (علیه‌السلام)…
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖥 صحبت‌های استاد درباره حواشی ماجرای دریافت سکه توسط یک نماینده و دعوت دادسرای تهران 🗓 ۴ بهمن ۱۴۰۲ - هیئت رزمندگان غرب تهران ❇️ کانال رسمی استاد رائفی‌پور و مؤسسه مصاف 👇
رونوشت به «حسن روحانی» جهت یادآوری! 👤 پاسخ حسن روحانی به هجمه‌ها علیه قانون اساسی و شورای نگهبان در سال ۵۹: 🔺«اگر شورای نگهبان نباشد کشور را به دیکتاتوری می‌کشانند. 🔺شورای نگهبان از خودسری‌ها و استبدادها جلوگیری می‌کند.» 👤 روحانی اخیرا در واکنش به ردصلاحیتش توسط شورای نگهبان گفت: 🔺«شورای نگهبان جریان مأیوس‌سازی‌ مردم را تقویت کرد. ❓آیا شما مصلحت نظام را بهتر از مردم و رهبری تشخیص می‌دهید؟»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویدئوی عجیب از یمنی‌ها/ ملتی که فقط از خدا می‌ترسد! 🔺این ویدئو مربوط به چند سال قبل است. 🔹یمنی‌ها در تشییع‌جنازه یکی از فرماندهانشان شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» می‌دهند، در حالی که در چندقدمی‌شان جنگنده‌های سعودی دارند بمباران می‌کنند. ❓این ملت را از چه می‌ترسانید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیتیله‌پیچ‌شدن کارشناس سعودی در مناظره با کارشناس یمنی 👤 کارشناس سعودی: 🔺حوثی‌ها فرقه و گروهی ایرانی هستند و اعتباری نزد ما ندارند. این گروه به‌دستور ایران شروع به عملیات‌هایی در دریای سرخ کرده است. 🔺این‌ها جماعتی تروریست هستند که همواره بر خلاف اتفاق‌نظر عربی عمل کرده‌اند. 👤 کارشناس یمنی: 🔺شما که خودتان را خادم حرمین شریفین می‌دانید و ادعای اسلام دارید، چرا این روزها مشغول رقص بر خون فلسطینیان هستید؟ 🔺ادعای دانشگاهی‌بودن دارید اما ادب گفت‌وگو ندارید. تکلیف خودتان را روشن کنید یا صهیونیست باشید یا عرب! 🔺شما با تمام جنایت‌هایی که انجام دادید در جایگاهی نیستید که بخواهید درمورد تروریست‌بودن یا نبودن دیگران اعلام‌نظر کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بازداشت کودکان معصوم و نوجوانان فلسطینی توسط اسرائیلی‌های غاصب 🔹با توجه به قوانین بین‌المللی، غیرنظامیان، از جمله کودکان، نباید در دادگاه‌های نظامی حضور یابند. 🔸اما رژیم جنایتکار صهیونیستی بدون توجه به آن قوانین کودکان را بازداشت و زندانی می‌کند. 💢 نهادهای حقوق بشری و سازمان ملل و دیگران هم اصلا نگران نمی‌شوند!