خوب ماهم چالش گذاشتیم...اینطوریه که شما این پیام رو توی چنلتون فور میکنید و بعد عکس اوسیتون رو پی ویمنارسال میکنید و من با توجه به وایب اوسیتون میگم که اوسیتون وایب کدوم رمان رو میده و یه آهنگ تقدیمتون میکنم( ꈍᴗꈍ) ایگنور شه ناراحت میشم..چنل(ظرفیت هم نداره هاها...)